Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Молодіжна в с.Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
3 455 467,00 UAH
UA-2020-05-28-003975-b e7a00ae92f43486492561e8cf2c4f2c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Червоний

+380678223604 vos.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04363484
Вебсайт: http://vos-rada.gov.ua/page/3/
Місцезнаходження: 08320, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна, буд. 11
Контактна особа: Ігор Червоний
+380678223604
vos.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:58
Очікувана вартість: 3 455 467,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 554,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17277.33 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Молодіжна в с.Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08320, Україна, Київська область, Велика Олександрівка, Гагаріна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 червня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 22:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 22:04
ТД кап_ремонт_Молодіжна із змінами.doc
02 червня 2020 22:00
додаток до протоколу №38.doc
02 червня 2020 22:00
протокол №38.PDF
02 червня 2020 22:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 22:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 22:04
ТД кап_ремонт_Молодіжна із змінами.doc
28 травня 2020 13:46
ТД кап_ремонт_Молодіжна від 28 05 2020.doc
02 червня 2020 22:00
додаток до протоколу №38.doc
02 червня 2020 22:00
протокол №38.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 1 до тендерної документації
Дата подання: 28 травня 2020 16:14
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:20
Доброго дня. В додатку № 1 п. 2 до тендерної документації зазначено, що потрібно надавати копії документів про освіту. Надайте роз'яснення чи потрібно надавати документи про освіту на дорожніх працівників? Який документ надавати у разі відсутності або втрати документу про освіту зазначених осіб?
Відповідь: в додатку №1 розділі 2 Тендерної документації зазначений перелік необхіднихї документів, у разі втрати надається свідоцтво про базову загальну середню освіту
Наявність працівників
Дата подання: 28 травня 2020 16:16
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:19
Надайте роз'яснення чи потрібно надавати документи на дорожних робітників, якщо кількість працівників від 25 осіб та вище?
Відповідь: в додатку №1 розділі 2 Тендерної документації зазначений перелік необхіднихї документів
Додаток 1
Дата подання: 28 травня 2020 16:18
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:18
Надайте роз'яснення якшо у дорожніх робітників відсутня освіта, який документ потрібно надавати7
Відповідь: свідоцтво про базову загальну середню освіту
Додаток 1
Дата подання: 28 травня 2020 16:28
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:21
Наявність працівників відповідної кваліфікації. надайте роз'яснення якщо в Учасника відсутні дорожні робітники, чи буде це причиною для відхилення тендерної пропозиції Учасника?
Відповідь: п.2 ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Поясніть
Дата подання: 02 червня 2020 09:13
Дата відповіді: 02 червня 2020 12:18
Надати гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх безпечності для зберігання та перевезення продуктів харчування. У разі не надання такої можливості Замовнику або незадовільного стану матеріально-технічної бази Учасника для контактування з продуктами харчування, Замовник має право відмовитись від укладення договору. Поясніть які продукти харчування будуть зберігаться, перевозитись і куди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: даний абзац тендерної документації Замовником буде виключений шляхом внесення змін до тендерної документації
Кінцевий термін подання пропозиції
Дата подання: 02 червня 2020 10:39
Дата відповіді: 02 червня 2020 12:21
Надайте роз'яснення в тендерній документації зазначено "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.06.2020 року до 10 год 00 хв", а в оголошені про проведення закупівлі "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 00:00" . Яка дата є вірною?
Відповідь: кінцевий термін подання пропозицій 13.06.2020 рік
Розділ 5 пункт 3
Дата подання: 02 червня 2020 10:42
Дата відповіді: 02 червня 2020 12:22
Для Учасників торгів, які не є власниками документів: Ортимувачем (Заявником) документів, які підтверджують якість і безпечність продуктів харчування для життя й здоров’я людини (документи якості) повинен бути Учасник торгів. У разі оформлення документів якості на іншу юридичну чи фізичну особу, Учасник торгів повинен надати в складі пропозиції відкритих торгів копії документів, які регулюють відносини співпраці Учасника процедури закупівлі та Отримувача (заявника) документів якості (договір дистриб’ютора, дилера, агента, тощо). Документи, які регулюють відносини співпраці, в тому числі, повинні містити інформацію стосовно постачання конкретних товарів за відповідним предметом закупівлі (специфікація до договору). Надайте роз'яснення якість і безпечність для життя й здоров’я людини, яких продуктів харчування потрібно підтвердити при будівництві доріг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: даний абзац тендерної документації Замовником буде виключений шляхом внесення змін до тендерної документації
Листи
Дата подання: 02 червня 2020 10:52
Дата відповіді: 02 червня 2020 12:14
Кому мають бути адресовані листи з лабораторії , литси відгуки та литси з АБЗ? Учаснику торгів чи Уповноваженій особі Великоолександрівської сільської ради?
Відповідь: Як Учаснику так і Замовнику
Добрий день
Дата подання: 02 червня 2020 10:57
Дата відповіді: 02 червня 2020 12:28
Якщо після завершення аукціону в учасника, пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно-вигідною, змінилася (знизилася) ціна тендерної пропозиції, учасник повинен протягом 24 годин з моменту направлення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей або повідомлення про намір укласти договір дозавантажити скориговані за результатами аукціону файли (тендерної пропозиції, проекту договору, кошторису або розрахунку ціни тендерної пропозиції і т.д.) в електронному вигляді файли на електронному майданчику до своєї тендерної пропозиції. Від коли рахуеться 24 години? Після аукціону треба завантажити оновленні документи, чи чекати якоїсь вимоги від замовника чи наміру укласти договір?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в тендерній документації чітко прописано: ... учасник повинен протягом 24 годин з моменту направлення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей або повідомлення про намір укласти договір дозавантажити скориговані за результатами аукціону...
Доброго дня
Дата подання: 02 червня 2020 16:45
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:57
Надайте будь ласка роз'яснення що до цього пункту в тендерній документації: - Лист від Замовника про відсутність негативного досвіду про співпрацю з Замовником за останні 3 роки (у разі відсутності відносин з Замовником надати лист в довільній формі, про відсутність взаємовідносин з замовником);
Відповідь: в даному випадку відбулася технічна помилка, замість "Учасника" зазначено "Заовник", тому необхідно учаснику надати лист в довільній формі.
Надайте роз'яснення
Дата подання: 02 червня 2020 16:51
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:57
Оборот за попередній рік повинен становити не менше ніж очікувана вартість закупівлі Якщо товариство суб'єкт малого підприємства і не здає форму Оборот коштів. Як замовник може оцінити що Оборот за попередній рік товариства не менше ніж очікувана вартість закупівлі. Які документи крім Балансу за попередній рік і за квартал повинні надати суб'єкти малого підприємства?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: документи, які подавалися в податкову при звіті
Добрий день
Дата подання: 02 червня 2020 16:55
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:58
Лист від Замовника про відсутність негативного досвіду про співпрацю з Замовником за останні 3 роки (у разі відсутності відносин з Замовником надати лист в довільній формі, про відсутність взаємовідносин з замовником); Як отримати від Вас лист підтвердження? Ми товариство яке в минулому році виконували роботи замовнику Великоолександрівській сільській раді. Отже нам потрібно по умовам тендерної документації взяти від Замовника відгук про негативний досвід співпраці. Як це зробити в умовах карантину?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в даному випадку відбулася технічна помилка, замість "Учасника" зазначено "Заовник", тому необхідно учаснику надати лист в довільній формі.
Які саме документи потрібно надати?
Дата подання: 02 червня 2020 16:58
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:58
Копії документів, що засвідчують якість та безпеку на основні матеріали (посвідчення або декларація виробника про якість або сертифікати відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або лист пояснення ненадання документу з посиланням на відповідні нормативні акти); Які саме документи потрібно надати?
Відповідь: читайте уважно тендерну документацію
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000079 ● 3b4d669effb04505aa2ede68b9bf0d8e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 16:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-05-28-003975-b 28.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 16:24:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття проїзної частини вул. Молодіжна в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-28-003975-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД" 2 407 995,90
UAH з ПДВ
2 407 995,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Афінацентр" 2 858 850,29
UAH з ПДВ
2 789 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОДОР2" 2 877 335,14
UAH з ПДВ
2 808 225,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖТРАНСБУД" 3 033 217,92
UAH з ПДВ
3 033 217,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" 3 270 731,27
UAH з ПДВ
3 270 731,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ" 3 351 851,76
UAH з ПДВ
3 351 851,76
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністью "Інвестиційно-Будівельна компанія" ЕЛІТ СТРОЙ" 3 437 955,76
UAH з ПДВ
3 437 955,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 14:42
Електронний підпис
22 червня 2020 14:41
Проект договору.pdf
22 червня 2020 14:41
Фінальні кошториси.pdf
22 червня 2020 14:41
Довідка з ДПІ.pdf
22 червня 2020 14:41
Довідка з МВС.rar
12 червня 2020 17:14
Електронний підпис
12 червня 2020 17:13
bank_guarantee_005SLG117356.rar
12 червня 2020 17:12
214.imd
12 червня 2020 17:12
27. Стартові кошториси.pdf
12 червня 2020 17:12
22.Довідка щодо санкцій.pdf
12 червня 2020 17:12
18.Копія Статуту.pdf
12 червня 2020 17:12
14.Копія ліцензії.pdf
12 червня 2020 17:11
2.2.Копій дипломів.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 17:01
Електронний підпис
12 червня 2020 16:55
38.imd
12 червня 2020 16:55
Сертифікат.pdf
12 червня 2020 16:55
протокол.pdf
12 червня 2020 16:55
38.imd
12 червня 2020 16:55
8 Кошторис.pdf
12 червня 2020 16:54
Листи згоди.pdf
12 червня 2020 16:54
7 Уставні документи.pdf
12 червня 2020 16:54
лист1.pdf
12 червня 2020 16:54
лист.pdf
12 червня 2020 16:54
6 Документи.pdf
12 червня 2020 16:54
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
12 червня 2020 16:54
5 Робітники.pdf
12 червня 2020 16:54
Договір оренди.pdf
12 червня 2020 16:54
4 Досвід роботи.pdf
12 червня 2020 16:54
Договір вивіз сміття.pdf
12 червня 2020 16:54
3.1 Якість.pdf
12 червня 2020 16:54
Gmail.zip
12 червня 2020 16:54
3 АБЗ.pdf
12 червня 2020 16:54
2 Лабораторія.pdf
12 червня 2020 16:54
1 Обладнання.pdf
12 червня 2020 16:54
0 Довідки.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 00:19
Електронний підпис
12 червня 2020 00:11
трудові.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
трудові.pdf
12 червня 2020 00:11
тендерна пропозиція.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 00:11
статутні документи.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
статутні документи.pdf
12 червня 2020 00:11
Статистика.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
Статистика.pdf
12 червня 2020 00:11
сертифікати.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
сертифікати.pdf
12 червня 2020 00:11
сертифікат ISO.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
сертифікат ISO.pdf
12 червня 2020 00:11
рішення учасника.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
рішення учасника.pdf
12 червня 2020 00:11
рішення про створення.pdf
12 червня 2020 00:11
пояснювльна записка.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
пояснювльна записка.pdf
12 червня 2020 00:11
податкові накладні.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
податкові накладні.pdf
12 червня 2020 00:11
паспорт.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
паспорт.pdf
12 червня 2020 00:11
ліцензія.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
ліцензія.pdf
12 червня 2020 00:11
лист санкції ГКУ.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
лист санкції ГКУ.pdf
12 червня 2020 00:11
Лист погодження.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
Лист погодження.pdf
12 червня 2020 00:11
Лист лабораторії.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
Лист лабораторії.pdf
12 червня 2020 00:11
Лист АБЗ.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
Лист АБЗ.pdf
12 червня 2020 00:11
Копії трудових книжок.pdf
12 червня 2020 00:11
каленарний графік.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
каленарний графік.pdf
12 червня 2020 00:11
документи про якість.pdf
12 червня 2020 00:11
документи про освіту.pdf
12 червня 2020 00:11
Документи АБЗ.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
Документи АБЗ.pdf
12 червня 2020 00:11
Договори оренди.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
Договори оренди.pdf
12 червня 2020 00:11
договір з АБЗ.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
договір з АБЗ.pdf
12 червня 2020 00:11
Довідка.zip
12 червня 2020 00:11
Довідка Хлипавка.zip
12 червня 2020 00:11
Довідка стаття 17.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
Довідка стаття 17.pdf
12 червня 2020 00:11
Довідка про санкції.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
Довідка про санкції.pdf
12 червня 2020 00:11
довідка про дозволи.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
довідка про дозволи.pdf
12 червня 2020 00:11
Довідка про довкілля.pdf
12 червня 2020 00:11
Довідка довкілля.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
Довідка довкілля.pdf
12 червня 2020 00:11
відгуки.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
відгуки.pdf
12 червня 2020 00:11
Витяг ПДВ.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
Витяг ПДВ.pdf
12 червня 2020 00:11
баланс.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
баланс.pdf
12 червня 2020 00:11
аналогічні договори.pdf.p7s
12 червня 2020 00:11
аналогічні договори.pdf
12 червня 2020 00:11
83.imd

Публічні документи

12 червня 2020 09:11
Електронний підпис
12 червня 2020 01:04
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 червня 2020 01:04
11937_довідка.pdf
12 червня 2020 01:04
27 - Пояснення.pdf
12 червня 2020 01:04
26 - Забезпечення.pdf
12 червня 2020 01:04
25 - ДЦ та додатки.pdf
12 червня 2020 01:04
23 - Лист санкцій 236.pdf
12 червня 2020 01:04
19 - Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 червня 2020 01:04
08 - Лист субпідрядник.pdf
12 червня 2020 01:04
07 - Захист довкілля.pdf
12 червня 2020 01:04
06 - Довідка 120 днів.pdf
12 червня 2020 01:04
04.2 - Наказ на директора.pdf
12 червня 2020 01:04
02.2 - Ст17 фоп.pdf
12 червня 2020 01:04
02.1 - Ст 17 ІТБ.pdf
12 червня 2020 01:04
01.13.3 - Довідки з банку.pdf
12 червня 2020 01:04
01.13.2 - Фінансові звіти.pdf
12 червня 2020 01:04
01.12- Відгук Красилівка.pdf
12 червня 2020 01:04
01.11 -Відгук Дударків.pdf
12 червня 2020 01:04
01.4.3 - Лист АБЗ.pdf
12 червня 2020 01:04
01.4.1 - Таблиця АБЗ.pdf
12 червня 2020 01:04
01.3.2 - Лист Лабораторія.pdf
12 червня 2020 01:04
01.3.1 - Лабораторія.pdf
12 червня 2020 01:04
01.2.3 - Договір ФОП 2020.pdf
12 червня 2020 01:04
01.2.1 - Договір Аврора 2020.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 18:59
Електронний підпис
12 червня 2020 18:19
СТАТУТ_копія.pdf
12 червня 2020 18:19
Прайс лист копія.pdf
12 червня 2020 18:19
Паспорт_ІПН_копія.pdf
12 червня 2020 18:19
Лист-згода Щебетін Ю.О..pdf
12 червня 2020 18:19
Лист-згода Шишута Н.А..pdf
12 червня 2020 18:19
Лист-згода Романюк О.В..pdf
12 червня 2020 18:19
Лист-згода Мухін А.Ю..pdf
12 червня 2020 18:19
Лист-згода Демчук А.Л..pdf
12 червня 2020 18:19
Кошторис Молодіжна ч2.pdf
12 червня 2020 18:19
Кошторис Молодіжна ч1.pdf
12 червня 2020 18:19
Квитанція 2.pdf
12 червня 2020 18:19
Документи_працівники.pdf
12 червня 2020 18:19
Довідка МТБ.pdf
12 червня 2020 18:19
Баланс 2019.pdf
12 червня 2020 18:19
300.imd

Публічні документи

12 червня 2020 22:53
Електронний підпис
12 червня 2020 22:41
Тех завдання.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
субпідрядники.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
статут 2018 завірений.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
санкції.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
Пропозиція.pdf (1).p7s
12 червня 2020 22:41
Проект Договору.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
Працівники.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
Наказ виконроб.pdf (1).p7s
12 червня 2020 22:41
МТБ.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
ліцензія завірена .pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
Ліцензія АВК.pdf (1).p7s
12 червня 2020 22:41
Лист-згода помилки.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
Лаборатория.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
Карта учета осн.зас..pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
Загальні відомості.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
завод (1).pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
Додаткова печатка.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
Довідка_банк2.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
Довідка_банк1.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
Довідка АБЗ.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
Дов аналог договір.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
Графік Молодыжна.pdf (1).p7s
12 червня 2020 22:41
Вчасна поставка.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
бал відомість.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
АМАН декларация.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
1санкції.pdf.p7s
12 червня 2020 22:41
1 МТБ 2020.pdf.p7s

Публічні документи

12 червня 2020 23:57
IAC_9001_ЕЛІТ СТРОЙ_UA_печ.pdf
12 червня 2020 23:51
Тех паспорта на тз.pdf
12 червня 2020 23:50
Re_.zip
12 червня 2020 23:21
Кошторис молодіжна.pdf
12 червня 2020 23:02
Електронний підпис
12 червня 2020 23:00
Лист згода на обробку.pdf
12 червня 2020 23:00
Довідка про досвід.pdf
12 червня 2020 23:00
Довідка про довкілля.pdf
12 червня 2020 22:59
Довідка про санкції.pdf
12 червня 2020 22:59
Кошторис.pdf
12 червня 2020 22:59
Статут.pdf
12 червня 2020 22:59
Гарант лист про якість.pdf
12 червня 2020 22:59
Довідка про ліцензію.pdf
12 червня 2020 22:59
Обробка даних.pdf
12 червня 2020 22:59
img20200611_14052771.pdf
12 червня 2020 22:59
Витяг з ЄДР розширений.pdf
12 червня 2020 22:59
Фінансова звітність.pdf
12 червня 2020 22:59
Довідка про АБЗ.pdf
12 червня 2020 22:59
Календарний план.pdf
12 червня 2020 22:59
laboratoria.jpg
12 червня 2020 22:59
brush2.jpg
12 червня 2020 22:58
ст. 17 ЗУ.pdf
12 червня 2020 22:58
Довідка про помилки.pdf
12 червня 2020 22:58
Протокол.pdf
12 червня 2020 22:58
bordur1.jpg
12 червня 2020 22:58
Податкові накладні.pdf
12 червня 2020 22:58
Кошторис Приозерна.pdf
12 червня 2020 22:58
Довідка МТЗ.pdf
12 червня 2020 22:58
Проект договору.pdf
12 червня 2020 22:58
Сертифікат ISO.pdf
12 червня 2020 22:58
Договір ЖЄК1.pdf
12 червня 2020 22:58
Гарант лист про штрафи.pdf
12 червня 2020 22:58
Паспорт директор.pdf
12 червня 2020 22:58
Довідка про податки.pdf
12 червня 2020 22:57
brush1.jpg
12 червня 2020 22:57
Довідка платника ПДВ.pdf
12 червня 2020 22:57
Довідка про базу.pdf
12 червня 2020 22:57
Накази.pdf
12 червня 2020 22:57
Виписка з ЄДР.pdf
12 червня 2020 22:57
Довідка субпідрядник.pdf
12 червня 2020 22:57
Договір АБ Столичний.pdf
12 червня 2020 22:57
img20200611_17245630.pdf
12 червня 2020 22:57
ФТП.pdf
12 червня 2020 22:57
Договір приозерна.pdf
12 червня 2020 22:57
bordur2.jpg
12 червня 2020 22:57
Договір Мішем.pdf
12 червня 2020 22:57
Істотні умови.pdf
12 червня 2020 22:57
Казначейство.pdf
12 червня 2020 22:57
Державний акт.pdf
12 червня 2020 22:56
Аналог договір Гнідин.pdf
12 червня 2020 22:56
Кошторис Гнідин.pdf
12 червня 2020 22:56
Довідка ст. 236ГКУ.pdf
12 червня 2020 22:56
Лист-відгук.pdf
12 червня 2020 22:56
Договір ІНТЕР.БУД.pdf
12 червня 2020 22:56
Довідка банк.pdf
12 червня 2020 22:56
Довідка про закупівлі.pdf
12 червня 2020 22:56
Дипломи.pdf
12 червня 2020 22:56
Тех завдання.pdf
12 червня 2020 22:56
Загальні відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД"

ТОВ "Афінацентр"

ТОВ "ЄВРОДОР2"

ТОВ "ІНЖТРАНСБУД"

ТОВ "ПРАЙМДОРБУД"

ТОВ "МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ"

ТОВ "ІБК"ЕЛІТ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД"
#43360189
Переможець 2 407 995,90
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД"
#43360189
2 407 995,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:03
ДУ №1 Молодіжна.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 09:37
Протокол №75.pdf укладений
08 липня 2020 09:34
Договір №164.pdf укладений
08 липня 2020 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML