Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газ метан
Очікувана вартість
74 280,00 UAH
UA-2020-05-28-003685-b fa41afddd44e4da38653c33b28bfe5c9
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васильєва Тетяна Миколаївна

+380536161132 shrb2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Шляхрембуд" Лубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24388925
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вул.Черняховського, 5
Контактна особа: Васильєва Тетяна Миколаївна
+380536161132
shrb2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:20
Очікувана вартість: 74 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 742,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 м.куб
Газ метан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул.Черняховського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

пропозиції, зауваження
Дата подання: 29 травня 2020 10:40
Дата відповіді: 01 червня 2020 17:18
Доброго дня! Відповідно до пунктів 3.1., 3.2. Додатку 2 Оголошення про закупівлю, Замовником визначено, що: «3.1. Газ метан повинен бути сертифікованим та мати відповідні сертифікати якості, паспорти та відповідати діючим державним стандартам, технічним умовам та чинному законодавству щодо показників якості такого виду товару.»; «3.2. Учасник повинен надати в електронному вигляді скановані сертифікати відповідності та паспорти якості на газ метан. У разі не виконання цієї обов’язкової вимоги, замовник залишає за собою право обрати наступну найбільш вигідну пропозицію учасників торгів (закупівлі).». Хочемо зауважити, що згідно пункту 2.1.8 НПАОП 63.2-1.06-02. Правила безпечної експлуатації та обслуговування обладнання автомобільних газонаповнювальних компресорних станцій (АГНКС): «2.1.8 Газ, що надходить на АГНКС із зовнішніх газопроводів, повинен відповідати вимогам ГОСТ 5542-87 «Газы горючие природные для промышленного и коммунально-бытового назначения. Технические условия» і мати максимальну вологість 0,009 г/м3 та інтенсивність запаху за об’ємної частки 1 % у повітрі не менше 3 балів. Стиснений природний газ для заправлення автомобілів повинен відповідати вимогам ГОСТ 27577-87 «Газ природный топливный сжатый для газобаллонных автомобилей. Технические условия», тобто - максимальний тиск газу в балонах автомобіля складає 19,62 МПа, температура газу, що заправляється в балон - не вище 40С; вміст механічних домішок у газі - не більше 0,001 г/м3; температура точки роси газу за вологою та тиском 19,62 МПа - мінус 30 С.» Проте ГОСТ 27577-87 втратив свою чинність 01.07.2006 у зв'язку з введенням в дію ДСТУ ГОСТ 27577:2005 «Газ природний паливний компримований для двигунів внутрішнього згоряння. Технічні умови». Виходячи з вищезазначеного на теперішній час діючими є ГОСТ 5542-87 «Газы горючие природные для промышленного и коммунально-бытового назначения. Технические условия», що регламентує якість газу, який надходить до АГНКС із зовнішніх газопроводів, тобто стосується взаємовідносин постачальників газу або Операторів ГТС/ГРМ та ДСТУ ГОСТ 27577:2005 «Газ природний паливний компримований для двигунів внутрішнього згоряння. Технічні умови», який поширюються на компримований природний газ, який застосовується в якості альтернативного палива для двигунів, тобто предмета закупівлі. Просимо Замовника, з метою недопущення різного тлумачення вимог Оголошення про закупівлю, чітко зазначити саме яким діючим державним стандартам, технічним умовам та чинному законодавству повинен відповідати предмет закупівлі (газ метан), та на який саме «газ метан» Учасник повинен надати в електронному вигляді скановані документи відповідності. Також просимо Замовника розглянути можливість отримання товару Товару за допомогою пластикових карток, що надасть можливість більш ефективно контролювати витрати Замовника у період дії договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, на Ваше питання повідомляємо, що оскільки предметом закупівлі є газ метан, який застосовується в якості альтернативного палива для двигунів, то Ваша пропозиція повинна відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 27577:2005 «Газ природний паливний компримований для двигунів внутрішнього згоряння. Технічні умови».
Умовами нашої документації зазначено післяоптата товару. Враховуючи це, ми не бачимо можливості отримання товару за допомогою пластикових карток, так як це передбачає попередню оплату.
проект договору
Дата подання: 01 червня 2020 16:28
Доброго дня! Наша компанія планує взяти участь у процедурі спрощеної/ допорогової закупівлі стисненого природного газу, проте проаналізувавши проект договору Замовника, на закупівлю СПГ, просимо розглянути наступні зауваження та пропозиції щодо змін зазначеного проекту договору. 1. З метою недопущення можливості уникнення Замовником оплати отриманого Товару, вважаємо за доцільне запропонувати Замовнику внести зміни до проекту договору виклавши п.1.3. та п.6.2.1 у наступній редакції: «2.3. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків або потреб Замовника, при цьому Замовник у будь-якому разі зобов’язаний оплатити весь отриманий у Постачальника Товар.». «6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши про це його у місячний строк, при цьому Замовник у будь-якому разі зобов’язаний оплатити весь отриманий у Постачальника Товар.» 2. У зв’язку із втратою чинності з 01.01.2018 р. Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію» та «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Держспоживстандарту України № 28 від 01.02.2005., державна система сертифікації втратила своє існування та на сьогоднішній день стиснений природний газ (метан) не підлягає обов`язковій сертифікації, пропонуємо викласти п.2.2. проекту договору у наступній редакції: «2.2. Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає чинним стандартам та/або які зазначені у нормативній технічній документації Постачальника, а Товар, який є частиною предмета закупівлі має відповідати паспорту якості.». 3. Враховуючи специфіку Товару за договором – стиснений природний газ, вважаю за необхідне запропонувати Замовнику виключити п.3.5. з проекту договору, оскільки Товар, в розумінні цього договору немає та не може мати жодної комплектності. 4. З метою уникнення ситуації, за якої Постачальник вимушений буде відпускати СПГ за різними цінами по рівнозначним угодам, вважаємо за доцільне запропонувати Замовнику доповнити проект договору пунктом 3.6. виклавши його у наступній редакції: «3.6. Вартість партії Товару, отриманого Замовником, визначається: - за ціною, яка діє на АГНКС Постачальника в момент заправки автотранспортних засобів, якщо ціна за одиницю Товару на АГНКС менше або дорівнює ціні, визначеній за результатами процедури закупівлі, зазначеній у Специфікації до цього Договору; - у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Постачальника перевищить ціну, визначену за результатами процедури закупівлі та зазначену у Специфікації до цього Договору, Сторони за ініціативою Постачальника та за наявності підстав, передбачених ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», укладають додаткову угоду до цього Договору про збільшення ціни на Товар. До моменту підписання уповноваженими представниками Сторін зазначеної у цьому пункті додаткової угоди Учасник має право припинити відпуск Товару Замовнику; - у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Постачальника перевищить ціну, зазначену у Специфікації до цього Договору, більше ніж на 10%, і відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у Сторін будуть відсутні правові підстави щодо укладання додаткової угоди про збільшення ціни на Товар до цього Договору, Постачальник має право припинити відпуск Товару, письмово повідомивши про це Замовника не пізніше ніж у останній робочий день, який передує дню, у якому почне діяти нова ціна на Товар. У такому випадку Замовник зобов’язаний оплатити Постачальнику весь Товар, що було отримано за цим Договором та не було оплачено.». 5. Оскільки видаткова накладна, рахунок-фактура, товарно-транспортна накладна про приймання Товару не являються документами, що свідчать про прийом Товару, пропонуємо внести зміни до п.4.2. проекту договору виклавши його у наступній редакції: «4.2. Замовник зобов’язаний провести розрахунок за поставлений Товар на підставі підписаного уповноваженого представниками Сторін відповідного Акту приймання-передачі Товару.». 6. Оскільки отримання Товару Замовником підтверджується шляхом підписання уповноваженими представниками сторін Акту приймання-передачі Товару, вважаємо за необхідне внести зміни до пунктів 4.3 та 5.2 проекту договору, виклавши їх в наступній редакції: «4.3. Оплату за отриманий Товар Замовник проводить шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акту приймання-передачі товару.». «5.2. Зобов’язання Постачальника щодо поставки/постачання Товару (партії Товару) за цим Договором вважаються виконаними у повному обсязі з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акту приймання-передачі Товару». 7. Беручи до уваги , що поставка стисненого природного газу, яка на сьогоднішній день може здійснюватись виключно шляхом заправки транспортних засобів на АГНКС Постачальника, вважаю за доцільне запропонувати Замовнику внести зміни до п.5.2. проекту договору, виклавши його у наступній редакції: «5.2. Зобов’язання Постачальника щодо поставки Товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі Товару у власність Замовника на АГНКС Постачальника.» та у п.5.3.1. проекту договору замінити визначання абревіатури «АЗС» на «АГНКС». 8. Оскільки отримання Товару Замовником підтверджується шляхом підписання уповноваженими представниками сторін Акту приймання-передачі Товару, вважаю за необхідне внести зміни до п.6.2.4. проекту договору, замінивши слово «рахунок» на «Акт приймання-передачі Товару». 9. Оскільки ціна Товару може змінюватись незалежно від Постачальника вважаємо за необхідне виключити речення «Не раніше ніж через 30 днів, з дня дії Договору» та «Не частіше ніж через 30 (тридцять) днів з моменту останньої зміни ціни за одиницю Товару» з пунктів 6.4.4. та 6.4.5. відповідно. 10. Проектом договору чітко не визначена відповідальність Постачальника за невиконання або несвоєчасне виконання своїх зобов’язань за цим Договором, а також не вказано, за порушення якого саме зобов’язання Постачальник несе відповідальність, у зв’язку з чим, вважаємо за необхідне запропонувати Замовнику викласти п.7.2. проекту договору у наступній редакції: «7.2. За порушення строку Поставки Товару Постачальник сплачує на вимогу Покупця пеню у розмірі 0,1% від вартості невчасно поставленого Товару, за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів додатково сплачує штраф у розмірі 7% вказаної вартості.». 11. З метою не допущення можливості уникнення Замовником оплати отриманого Товару, вважаємо за необхідне запропонувати Замовнику доповнити розділ VII (ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН) проекту договору пунктом 7.5., виклавши його в наступній редакції: «7.5. За порушення строку оплати за отриманий Товар за цим Договором, Замовник сплачує на вимогу Постачальника пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми простроченого платежу, за кожен день прострочення, а за прострочення оплати понад 5 (п’ять) календарних днів, Замовник додатково сплачує Постачальнику штраф у розмірі 7% від суми простроченого платежу.» 12. З метою захисту інтересів Постачальника, вважаємо за доцільне запропонувати Замовнику внести до проекту договору умови, за яких Постачальник має право відмовити Замовнику у відпуску Товару, враховуючи те, що АГНКС є об’єктами підвищеної небезпеки (потенційно небезпечними об’єктами), а саме: «Відмовити у відпуску Продукції у випадку порушення Довіреною особою Покупця нормативних актів, які регламентують правила техніки безпеки, пожежної безпеки та охорони праці на АГНКС, а також за відсутності посвідчення на право керування автотранспорту з газобалонним обладнанням.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
пластикові картки
Дата подання: 02 червня 2020 08:14
Доброго дня! Дякуємо за відповідь, проте хочемо зауважити, що використання пластикових карток при закупівлі стисненого природного газу можливе як при попередній оплаті товару так і при післяоплаті, та дає можливість контролювати обсяги заправки автотранспорту за поточний місяць у особистому кабінеті клієнта і сплачувати у наступному місяці, що йде за звітним, саме ту кількість товару, яку було придбано, на умовах, що зазначені у документації до оголошення та проекті договору цієї закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 червня 2020 09:26
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відсутність технічної можливості виконати вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, надати відповідь учаснику.
Документи:
04 червня 2020 09:26
Електронний підпис
04 червня 2020 08:31
Протокол відміни закупівлі