Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційно-консультаційні послуги з адміністрування, сервісної підтримки і регламентного супроводження баз даних та системи внутрішньої аналітики комплексної інформаційно-аналітичної системи управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2020-05-28-003619-b c2646207f1724212ac669200fdc03e45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Сергій Анатолійович

380443668100 sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Сіренко Сергій Анатолійович
380443668100
sergii.sirenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 13:55
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,77%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції- Українська. В разі надання Учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально (детальніше в тендерній документації замовника).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інформаційно-консультаційні послуги з адміністрування, сервісної підтримки і регламентного супроводження баз даних та системи внутрішньої аналітики комплексної інформаційно-аналітичної системи управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 4.5. Вартість послуг, прийнятих Замовником відповідно до акту приймання-передачі наданих послуг за відповідний календарний місяць, оплачується Замовником впродовж 10 (десяти) календарних днів з дня підписання даного акту приймання-передачі наданих послуг, шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 13:16
Додаток_1_до_проекту_договору.pdf
28 травня 2020 13:16
Проект_договору_Додаток_5_до_тендерноi_документацii-1.pdf
28 травня 2020 13:16
Тендерна_документацiя.pdf
28 травня 2020 13:15
додаток_4_технiчнi_вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "УЛАНОВ ІВАН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 2 600 000,00
UAH з ПДВ
2 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані" 2 544 000,00
UAH з ПДВ
2 544 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2020 17:28
Електронний підпис
13 червня 2020 17:14
90_днiв.pdf
13 червня 2020 17:14
сУБРIДРЯД.pdf
13 червня 2020 17:14
Нова.pdf
12 червня 2020 14:59
26) 90 днів.pdf
12 червня 2020 14:59
25)Гарантія (2).zip
12 червня 2020 14:59
25) Субпідряд.pdf
12 червня 2020 14:59
23)Диплом_Уланов.pdf
12 червня 2020 14:59
20)Екологічна.pdf
12 червня 2020 14:59
14)Довідка обладнання.pdf
12 червня 2020 14:59
10)Диплом_Уланов.pdf
12 червня 2020 14:59
9)Довідка рахунок.pdf
12 червня 2020 14:59
8)Паспорт І КОД_Уланов.pdf
12 червня 2020 14:59
6)Санкції.pdf
12 червня 2020 14:59
5)Лист-згода.pdf
12 червня 2020 14:59
4)Відповідність ЯКХПЗ.pdf
12 червня 2020 14:59
3.1) Лист-згода з ПД.pdf
12 червня 2020 14:59
3)Проект договору.pdf
12 червня 2020 14:59
2)Довідка ст 17.pdf
12 червня 2020 14:59
1)Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 14:14
Електронний підпис
30 червня 2020 14:12
Довідка_Стаття 17_УФГД1.pdf
30 червня 2020 13:23
Електронний підпис
15 червня 2020 09:52
Електронний підпис
15 червня 2020 09:51
Аналогічний договір.rar
14 червня 2020 18:58
Електронний підпис
14 червня 2020 18:56
Аналогічний договір.rar
14 червня 2020 18:56
Довіреність 30.7z
14 червня 2020 18:56
Ліцензія.zip
14 червня 2020 18:56
Гарантия 19222.zip
14 червня 2020 18:56
Витяг з ЄДР.pdf
14 червня 2020 18:56
Рішення на правочини.pdf
14 червня 2020 18:56
Наказ про директора.pdf
14 червня 2020 18:56
Витяг ПДВ.pdf
14 червня 2020 18:56
4.Проект договору.pdf
14 червня 2020 18:56
7.Довідка_Про санкції.pdf
14 червня 2020 18:56
8.Довідка_Про статут.pdf
14 червня 2020 18:56
2.Довідка_Стаття 17.pdf
14 червня 2020 18:56
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "УЛАНОВ ІВАН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "УЛАНОВ ІВАН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#3140317213
Відхилено 2 540 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 11:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 10:29
Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані"
#41781314
Переможець 2 544 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 14:29

Вимога про усунення невідповідностей

1. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах відносно відповідності учасника процедури критеріям статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: 1.1. В довідці що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору в кількості не менше трьох осіб, Учасником не надано необхідної кількості працівників, які мають необхідні знання, освіту та досвід у сфері закупівлі послуг для належного виконання умов договору згідно вимоги тендерної документації замовника п.1 додатку 2 2. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строки передбачені статтею 31 закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати: 2.1. Довідку за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору в кількості не менше трьох осіб, які мають необхідні знання (повна вища освіта) та досвід в сфері: налагодження та супроводження КІАС УФГД (не менше 3-х осіб); економіки, фінансів, бухобліку та аудиту (не менше 2-х осіб); комп’ютерних систем та мереж (не менше 2-єї особи), із зазначенням: ПІБ, освіти, стажу/досвіду роботи. Для підтвердження працевлаштування працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються копії нижченаведених документів: штатний розпис; наказ про призначення на посаду; трудова книжка (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на посаду); цивільно-правова угода, (в разі, якщо працівник перебуває в цивільно-правових відносинах з Учасником). Для підтвердження кваліфікації працівників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, в складі тендерної пропозиції надається будь-який з нижченаведених документів: документ(и) про освіту працівників у галузі інформаційних технологій, обліку і аудиту; документ(и) про проходження навчання (курсів), що підтверджують кваліфікацію. Сертифікати, свідоцтва, дипломи чи інші документи, що підтверджують отримання освіти, знань чи проходження навчання у відповідній до закупівлі галузі та які видані іноземними учбовими закладами або акредитованими організаціями по підвищенню кваліфікації на іноземній мові, повинні мати переклад тексту документу на українську мову, виконаний бюро перекладів з нотаріально засвідченим підписом перекладача. Вищезазначені документи надаються щодо кожного працівника, зазначеного в Довідці та передаються в PDF-форматі, скановані з оригіналу документу в кольоровому зображенні.

Документи

19 червня 2020 11:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані"
#41781314
2 544 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 09:29
угода про розірвання договору 4868.pdf укладений
01 жовтня 2020 09:26
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 15:10
додаткова угода 1 до договору 4868.pdf зміни до договору
03 липня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 13:53
договір 4868 від 03.07.2020.pdf укладений
03 липня 2020 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 4868
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 823 608,00
UAH (в тому числі ПДВ 137 268,00 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з тим, що у Замовника відпала потреба в послугах, передбачених цим Договором