Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне)
Очікувана вартість
830 000,00 UAH
UA-2020-05-28-003506-b b1a81e33041a4656a7f42aae5d405b54
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наконечна Анна Олександрівна

+380674167735 gorozheno-pni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Горожанський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190596
Місцезнаходження: 56135, Україна , Миколаївська обл., село Старогорожене, вулиця Радянської Армії будинок 22
Контактна особа: Наконечна Анна Олександрівна
+380674167735
gorozheno-pni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 13:22
Очікувана вартість: 830 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Категорія замовника: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову (не стосується документів, викладених російською мовою).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 т
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56135, Україна, Миколаївська область, Баштанський район, с.Старогорожене, вул.Радянської армії, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 13:05
Додаток 6.docx
28 травня 2020 13:05
Додаток 5.docx
28 травня 2020 13:05
Додаток 4.docx
28 травня 2020 13:05
Додаток 3.docx
28 травня 2020 13:05
Додаток 2.docx
28 травня 2020 13:05
Додаток 1.docx
28 травня 2020 13:05
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога ТД
Дата подання: 01 червня 2020 11:24
Дата відповіді: 01 червня 2020 11:59
Шановний Замовнику, згідно Додатку 3 до Тендерної документації ви вимагаєте виконати наступну вимогу: 2.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (в довільній формі), складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи. 2.2. Обов’язково до зазначеної довідки надаються копія аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання (видаткова(і) накладна(і) або акт(и) прийому-передачі товару(ів), або лист-відгук від контрагента, який містить посилання на договір, зазначений у довідці, складеної відповідно до вимог пп. 3.1 цього Додатку). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, щодо поставки того ж товару, який є предметом закупівлі або іншого товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням. Що вимаєте на увазі під аналогічним договором на який саме товар: товар за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо??? Чи буде порушенням, якщо ми надамо аналогічний договір на поставку вугілля різних марок, наприклад АМ (13-25) та ДГ (13-100) або інших марок???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником в рамках даної процедури закупівлі здійснюється закупівля вугілля кам’яного. Водночас, в тендерній документації не встановлено окремих вимог щодо зазначення в договорі, що є аналогічним, певного коду за класифікатором ДК 021:2015. Також відсутні вимоги щодо поставки за аналогічним договором певної марки вугілля, натомість зазначено, що аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, щодо поставки того ж товару, який є предметом закупівлі або іншого товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням. Отже, аналогічним договором згідно умов тендерної документації вважається договір на поставку вугілля кам’яного будь-якої марки. Таким чином, надання аналогічного договору на поставку різних марок не буде вважатись порушенням.
місцезнаходження стаціонарних вагів
Дата подання: 03 червня 2020 15:13
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:11
У складі ТД існує така вимога: аб. 2 п.3.1. Додатку 2 "Замовник не обладнаний вагами для визначення маси отриманого вугілля. Для забезпечення контролю за отриманою кількістю вугілля зважування кожної партії вугілля буде проводитися на вагах, вказаних Замовником. Замовник залишає за собою право контрольного зважування окремих партій вугілля на сертифікованих вагах, розміщених на території Баштанського району, Миколаївської області.". У аб. 1 Додатку 2 є трохи інша вимога: 3.1. Доставка вугілля до місця використання, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт здійснюється транспортом, силами та за рахунок постачальника. Постачання вугілля повинно відбуватися відповідно до узгодженого графіку (у строк та в кількості, вказаних у заявці на поставку). Питання: так як у графіку відсутня інформація про місце поставки, то місцем поставки буде вважатися місцезнаходження, зазначене у п. 5.4. проекту договору - Місце поставки товару: 56135, Миколаївська область, Баштанський район, с.Старогорожене, вул.Радянської армії, 22 як для ОКРЕМИХ партій товару так і для будь-яких? І чи є ця адреса тим " МІСЦЕМ ВИКОРИСТАННЯ", як зазначено у аб. 1 Додатку?. Яким чином ми маємо підтвердити місце поставки товару у складі ТД?( тим більше ми маємо пересувні автоваги). Тобто, ЯКА чітка адреса доставки товару? .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо місця поставки товару.
Місце поставки товару – 56135, Миколаївська область, Баштанський район, с.Старогорожене, вул.Радянської армії, 22. Дана інформація зазначена в пункті 4.3. розділу І тендерної документації, в пункті 8 оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2020-05-28-003506-b», а також в пункті 5.4. проекту договору про закупівлю. Жодної іншої адреси для поставки товару в умовах тендерної документації або в умовах оголошення не зазначено. Товар буде використовуватись за адресою його поставки, тобто – 56135, Миколаївська область, Баштанський район, с.Старогорожене, вул.Радянської армії, 22.
Щодо питання: «Яким чином ми маємо підтвердити місце поставки товару у складі ТД?». Умовами тендерної документації не встановлено обов’язку для учасників окремо підтверджувати місце поставки товару.
пункт проекту Договору
Дата подання: 03 червня 2020 15:15
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:11
5.6. У разі відвантаження вугілля з загальною вологою робочого стану палива вище ніж 7 %у період від 15 листопада до 15 березня постачальник повинен вживати профілактичних заходів, що запобігають змерзанню вугілля (сушінню, переморожуванню, промасленню тощо. Згідно умов закупівлі - поставка до 1 жовтня 2020року. Про який березень і листопад іде мова?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект договору містить порядок змін умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII. Так, пунктом 12.2. проекту договору зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Пунктом 12.3. проекту договору встановлено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Отже, не виключено подовження строку виконання зобов'язань щодо передачі товару та дії договору на наступний рік у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII
оформлення документів
Дата подання: 04 червня 2020 09:36
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:12
У ТД існує дана вимога: "Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади такої особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями)". Питання таке: " Виходить частину документів можливо завантажувати у форматі ПДФ з печаткою і підписом на паперовій формі документу, а частину - з накладенням ключа". Ми правильно розуміємо, що не на всі документи має бути проставлений ключ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Згідно Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
В пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації чітко зазначено, що учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади такої особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями).
оформлення документів
Дата подання: 04 червня 2020 09:39
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:13
У ТД існує дана вимога: "Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади такої особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями)". Питання таке: " Виходить частину документів можливо завантажувати у форматі ПДФ з печаткою і підписом на паперовій формі документу, а частину - з накладенням ключа". Ми правильно розуміємо, що не на всі документи має бути проставлений ключ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Згідно Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
В пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації чітко зазначено, що учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади такої особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями).
оформлення документів
Дата подання: 04 червня 2020 09:43
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:13
так як у ТД чітко НЕ прописано, чи можна накласти ел ключ на всю тендерну пропозицію один раз, чи потрібно заявідчувати ним кожен документ окремо?
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Згідно Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
В пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації чітко зазначено, що учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади такої особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями).
оформлення документів
Дата подання: 04 червня 2020 10:33
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:14
так як у ТД чітко НЕ прописано, чи можна накласти ел ключ на всю тендерну пропозицію один раз, чи потрібно заявідчувати ним кожен документ окремо?
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Згідно Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
В пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації чітко зазначено, що учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади такої особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями).
уточнення попереднього запитання
Дата подання: 04 червня 2020 11:39
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:14
у п.1 (аб. 7 знизу) Розділу III написано: якщо подається хоча б один сканований докуент - накладається 1 ЄЦП на всю пропозицію АБО!!!!! на кожен документ окремо. А далі йде така ж сама вимога, але прописана так: на пропозицію в ЦІЛОМУ ТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! на кожен документ окремо. Питання: якщо є у складі пропозиції скановані файли - крім ключа на всю пропозицію чи ПОТРІБНО у складі цієї пропозиції ЩЕ і на кожен документ окремо? Виходить два ключі на 1 пропозицію. Так чи ні.Чому тоді трохи вище написано: " АБО на кожен документ окремо". Вбачається конфлікт вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Згідно Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
В пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації чітко зазначено, що учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади такої особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями).
марка вугілля
Дата подання: 05 червня 2020 09:10
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:15
просимо уточнити яка саме марка вугілля групи А є закупівлею - АМ чи АС? У технічній специфікації просто А???
Відповідь: Згідно пункту 3.1. ДСТУ 3472-2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» (далі – ДСТУ 3472-2015) залежно від значення середнього довільного показника відбиття вітриніту, виходу летких речовин на сухий беззольний стан, товщини пластичного шару, індексу Рога, вищої теплоти згоряння на сухий беззольний або вологий беззольний стан вугілля України поділяють на марки та групи відповідно до таблиці 1. При цьому згідно таблиці 1 ДСТУ 3472-2015 виду вугілля антрацит відповідає марка «Антрацит», позначка марки – «А». Таких марок вугілля, як АМ чи АС ДСТУ 3472-2015 взагалі не передбачено. Тож замовником здійснюється закупівля вугілля кам’яного марки А з розміром кусків (6-13) (або еквівалент).
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000015 ● 133dfd3781e140b99b252479ee6d7c8b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 13:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.07.2020 № 207

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-28-003506-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку. (Аргументовані заперечення до висновку розміщено в полі, передбаченому для надання інформації про усунення порушень у зв’язку з відсутністю в електронній системі закупівель технічної можливості розмістити дану інформацію в окремому полі) Горожанський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник), керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) (далі – Закон) надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу. Так, під час проведеного моніторингу Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ» у зв’язку з наявністю підстави, передбаченої пунктом дев’ятим частини першої статті 17 Закону. Зокрема, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань стосовно ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ» відсутня інформація, передбачена пунктом дев’ятим частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження, країна громадянства кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону та зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору. Замовник заперечує наявність виявленого порушення з наступних причин. Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) дата проведення державної реєстрації ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ» – 05.02.2016, тобто до набрання чинності Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06 грудня 2019 року №361-IX (далі – Закон №361-IX), який набув чинності 28 квітня 2020р. та яким внесено зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15 травня 2003 року №755-IV (далі – Закон №755-IV). Згідно частини першої статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Таким чином, нова редакція пункту 9 частини другої статті 9 Закону №755-IV не має зворотної дії в часі, а отже не поширюється на юридичних осіб, які були зареєстровані до набрання чинності Законом №361-IХ. ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ» на момент проведення державної реєстрації керувалось положеннями пункту 9 частини другої статті 9 Закону №755-IV, які існували до набрання чинності Закону №361-IX, та якими було встановлено, що у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Частиною четвертою розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №361-IX встановлено, що юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Станом на дату прийняття рішення про визначення переможця – 18.06.2020р. і до теперішнього часу відсутній нормативно-правовий акт, яким затверджена форма та зміст структури власності, а отже перехідний період, протягом якого юридичні особи повинні подати державному реєстратору відомості про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному Законом №361-IX, ще не сплив. При цьому, частиною першою статті 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Отже, до закінчення тримісячного строку, передбаченого пунктом 4 розділу X Закону №361-IХ, від юридичних осіб, які зареєстровані до набрання чинності цим Законом, законодавство не вимагає наявності в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника, яка вказана в новій редакції пункту 9 частини другої статті 9 Закону № 755-IV і не була передбачена попередньою його редакцією. Відсутність в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, зареєстрованої до 28.04.2020, в обсягах, передбачених новою редакцією пункту 9 частини другої статті 9 Закону № 755-IV, не може бути підставою для застосування заходів юридичної відповідальності або інших наслідків правового характеру до закінчення тримісячного строку, встановленого пунктом 4 розділу X Закону № 361-IХ. З викладеного вище випливає, що до закінчення передбаченого пунктом 4 розділу X Закону № 361-IХ тримісячного строку з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, щодо учасників — юридичних осіб, зареєстрованих до 28.04.2020, не може бути застосована підстава, передбачена пунктом 9 частини першої статті 17 Закону, через відсутність в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника, яка передбачена саме новою редакцією пункту 9 частини другої статті 9 Закону №755-IV та яку не вимагало законодавство до набрання чинності Законом № 361-IХ. Окрему увагу слід звернути на позицію органу оскарження – Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ), викладену, зокрема, у рішеннях постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.05.2020 №10662-р/пк-пз, від 04.06.2020 №11075 -р/пк-пз, від 22.06.2020 №12297-р/пк-пз, від 06.07.2020 №13104-р/пк-пз. Так, у вказаних рішеннях зазначено: Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція. Кінцевим бенефіціарним власником є: для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів. Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи. Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння. При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права. Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи. Засновником ТОВ "УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" є фізична особа ЗУБЧЕНКО ВАСИЛЬ ВАЛЕРІЙОВИЧ, а отже, відсутність в ЄДР інформації про дату народження та країну громадянства кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, на думку АМКУ, не є ознакою наявності підстави, передбаченої пунктом дев’ятим частини першої статті 17 Закону. Таким чином, відхиливши під час розгляду пропозицій тендерну пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" з підстав, викладених у висновку, Замовник спричинив би ситуацію, яка ймовірно призвела б до оскарження такого рішення в АМКУ і як наслідок, враховуючи сталу практику рішень постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, визнання такого рішення неправомірним з подальшим зобов’язанням його скасувати.

2020-07-20 09:25:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-07-22 11:13:01

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" 655 000,00
UAH з ПДВ
655 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" 666 805,80
UAH з ПДВ
666 805,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОВУГІЛЛЯ" 710 000,00
UAH з ПДВ
710 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" 731 500,00
UAH з ПДВ
731 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 16:33
Електронний підпис
22 червня 2020 16:31
Довідка МВС.pdf
19 червня 2020 17:00
Електронний підпис
19 червня 2020 16:58
Довідка ДПІ.pdf
18 червня 2020 15:25
Електронний підпис
15 червня 2020 09:02
Електронний підпис
15 червня 2020 08:56
14 Копія витягу ПДВ.pdf
15 червня 2020 08:56
13 Копія Статуту.pdf
15 червня 2020 08:56
4.2 Відгук сільрада .pdf
15 червня 2020 08:56
4.1 Відгук ШВСМ.jpg

Публічні документи

15 червня 2020 10:36
Електронний підпис
15 червня 2020 10:25
7. Інші документи.pdf
15 червня 2020 10:25
5. Проект договору.pdf
15 червня 2020 10:25
4. Технчна частина.pdf
15 червня 2020 10:25
3. Відповідність ст.17 .pdf
15 червня 2020 10:25
2. Кваліфікація ст.16.pdf
15 червня 2020 10:25
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 16:51
Електронний підпис
12 червня 2020 16:45
Копія Статуту.pdf
12 червня 2020 16:45
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
12 червня 2020 16:45
Додаток 4 довідка ст.17.pdf
12 червня 2020 16:45
Додаток 2.pdf
12 червня 2020 16:45
Додаток 1 Пропозиція.pdf
12 червня 2020 16:45
Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 09:44
Електронний підпис
15 червня 2020 09:41
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"

ТОВ "ЄВРОВУГІЛЛЯ"

ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ"
#40258238
Переможець 655 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 12:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" #40258238

№ рішення у справі

65/54-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ"
#40258238
655 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 17:00
Протокол про усенення порушень.pdf укладений
21 липня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 10:29
Договор.pdf укладений
07 липня 2020 10:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Вжиття заходів щодо усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу