Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво амбулаторії загальної лікарської практики-сімейної медицини по вул. Завальній, 1-В у Дарницькому районі м. Києва» (ДК 021:2015 - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 350 000,00 UAH
UA-2020-05-28-003502-b 1dd8c2cf1cb2464c84a30e250ca83166
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КП Позняки Інвест

380445668679
poznyaki-ukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Позняки-Інвест-УКБ Дарницького району міста Києва"
Код ЄДРПОУ: 31723240
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ялтинська, 14
Контактна особа: КП Позняки Інвест
380445668679,
poznyaki-ukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:16
Очікувана вартість: 3 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво амбулаторії загальної лікарської практики-сімейної медицини по вул. Завальній, 1-В у Дарницькому районі м. Києва» (ДК 021:2015 - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02132, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Завальна 1-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 15:18
Зміни (5).docx
23 червня 2020 15:17
Тендерна документація Завальна_зі змінами 5.pdf
16 червня 2020 12:19
Зміни (4).docx
09 червня 2020 15:32
Зміни (3).docx
09 червня 2020 14:24
Зміни (2).docx
09 червня 2020 14:24
Додаток 2 до тендерної документації.PDF
23 червня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 15:18
Зміни (5).docx
23 червня 2020 15:17
Тендерна документація Завальна_зі змінами 5.pdf
16 червня 2020 12:18
Тендерна документація Завальна_зі змінами 4.pdf
09 червня 2020 15:32
Тендерна документація Завальна_зі змінами 3_.pdf
09 червня 2020 14:35
Тендерна документація Завальна_зі змінами_2.pdf
09 червня 2020 13:46
Тендерна документація Завальна_зі змінами.pdf
28 травня 2020 14:12
Тендерна документація Завальна.pdf
16 червня 2020 12:19
Зміни (4).docx
09 червня 2020 15:32
Зміни (3).docx
09 червня 2020 14:24
Зміни (2).docx
09 червня 2020 13:51
Зміни (1).docx
09 червня 2020 14:24
Додаток 2 до тендерної документації.PDF
28 травня 2020 14:13
Технічне завдання Завальна.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000017 ● 35aceafcfec942f7946bbec12c7ab547
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 12:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-05-28-003502-b 28.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-10 15:35:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва амбулаторії загальної лікарської практики – сімейної медицини по вул. Завальній, 1-В у Дарницькому районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-28-003502-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-15 15:48:18

Надання поясненень

На запит Державної аудиторської служби України щодо надання відповіді щодо закупівлі за номером ID: UA-2020-05-28-003502-b повідомляємо:
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі було здійснено на підставі розроблених проектних рішень. Для підтвердження надаємо копію кошторисних розрахунків, складених на основі проектних рішень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатом моніторингу закупівлі, здійсненого Державною аудиторською службою України було виявлено, серед іншого, що Замовником в річному плані не внесено інформацію про код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів). Для дотримання вимог законодавства Замовнику необхідно внести зміни до річного плану. При цьому на веб-майданчику, яким користується Замовник, не встановлено можливості внесення змін до річного плану. На підставі п.2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє процедуру закупівлі, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Опис порушень, які неможливо усунути: неможливість внести зміни до річного плану закупівель для внесення інформації про код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів), що вимагається п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579

2020-06-30 15:28:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни торгів

2020-07-15 11:30:14

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 червня 2020 15:36
Кінець періоду оскарження: 11 липня 2020 00:00
Дата відміни: 11 липня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На підставі п.2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє процедуру закупівлі, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Опис порушень, які неможливо усунути: неможливість внести зміни до річного плану закупівель для внесення інформації про код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів), що вимагається п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579
Документи:
30 червня 2020 15:32
Електронний підпис
30 червня 2020 15:31
Протокол про відміну торгів.PDF