«Будівництво амбулаторії загальної лікарської практики-сімейної медицини по вул. Завальній, 1-В у Дарницькому районі м. Києва» (ДК 021:2015 - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 350 000,00 UAH
UA-2020-05-28-003502-b 1dd8c2cf1cb2464c84a30e250ca83166
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне підприємство "Позняки-Інвест-УКБ Дарницького району міста Києва"
Код ЄДРПОУ: 31723240
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ялтинська, 14
Контактна особа: КП Позняки Інвест
380445668679,
poznyaki-ukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:16
Очікувана вартість: 3 350 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво амбулаторії загальної лікарської практики-сімейної медицини по вул. Завальній, 1-В у Дарницькому районі м. Києва» (ДК 021:2015 - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02132, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Завальна 1-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 червня 2020 15:19
Електронний цифровий підпис
23 червня 2020 15:18
Зміни (5).docx
23 червня 2020 15:17
Тендерна документація Завальна_зі змінами 5.pdf
16 червня 2020 12:19
Зміни (4).docx
09 червня 2020 15:32
Зміни (3).docx
09 червня 2020 14:24
Зміни (2).docx
09 червня 2020 14:24
Додаток 2 до тендерної документації.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000017 ● 35aceafcfec942f7946bbec12c7ab547
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-05
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-05 12:19:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-05-28-003502-b 28.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-10 15:35:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва амбулаторії загальної лікарської практики – сімейної медицини по вул. Завальній, 1-В у Дарницькому районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-28-003502-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-15 15:48:18

Надання поясненень

На запит Державної аудиторської служби України щодо надання відповіді щодо закупівлі за номером ID: UA-2020-05-28-003502-b повідомляємо:
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі було здійснено на підставі розроблених проектних рішень. Для підтвердження надаємо копію кошторисних розрахунків, складених на основі проектних рішень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатом моніторингу закупівлі, здійсненого Державною аудиторською службою України було виявлено, серед іншого, що Замовником в річному плані не внесено інформацію про код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів). Для дотримання вимог законодавства Замовнику необхідно внести зміни до річного плану. При цьому на веб-майданчику, яким користується Замовник, не встановлено можливості внесення змін до річного плану. На підставі п.2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє процедуру закупівлі, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Опис порушень, які неможливо усунути: неможливість внести зміни до річного плану закупівель для внесення інформації про код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів), що вимагається п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579

2020-06-30 15:28:16

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Позняки-Інвест-УКБ Дарницького району міста Києва", 31723240, Україна, Київ, вул. Ялтинська, 14
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Будівництво амбулаторії загальної лікарської практики-сімейної медицини по вул. Завальній, 1-В у Дарницькому районі м. Києва» (ДК 021:2015 - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), 3350000UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 1dd8c2cf1cb2464c84a30e250ca83166, 2020-05-28
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 05 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Позняки-Інвест-УКБ Дарницького району міста Києва» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.06.2020 № 08/20/4. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), Замовником в річному плані не внесено інформацію про код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів). Водночас в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник зазначив, що джерело фінансування – місцевий бюджет. Крім того, за результатом моніторингу установлено, що Замовником на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у частині другій розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про те, що вони відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та дотримуються норм чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII, який втратив чинність на підставі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 28.04.2020 № 361-IX.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом внесення змін до річного плану (додатку) та до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Інформація про відміну

Період оскарження
Дата оприлюднення: 30 червня 2020 15:36
Кінець періоду оскарження: 11 липня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На підставі п.2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє процедуру закупівлі, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Опис порушень, які неможливо усунути: неможливість внести зміни до річного плану закупівель для внесення інформації про код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів), що вимагається п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579
Документи:
30 червня 2020 15:32
Електронний цифровий підпис
30 червня 2020 15:31
Протокол про відміну торгів.PDF

Актуальні тендери

До пошуку