Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Позняки-Інвест-УКБ Дарницького району міста Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 31723240 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ялтинська, 14 |
Контактна особа: |
КП Позняки Інвест 380445668679, poznyaki-ukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 13:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 14:16 |
Очікувана вартість: | 3 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16750 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2020 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2020 15:18 |
Зміни (5).docx | |
23 червня 2020 15:17 |
Тендерна документація Завальна_зі змінами 5.pdf | |
16 червня 2020 12:19 |
Зміни (4).docx | |
09 червня 2020 15:32 |
Зміни (3).docx | |
09 червня 2020 14:24 |
Зміни (2).docx | |
09 червня 2020 14:24 |
Додаток 2 до тендерної документації.PDF |
23 червня 2020 15:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||
23 червня 2020 15:18 |
Зміни (5).docx
|
||||||||||
23 червня 2020 15:17 |
Тендерна документація Завальна_зі змінами 5.pdf
|
||||||||||
16 червня 2020 12:19 |
Зміни (4).docx
|
||||||||||
09 червня 2020 15:32 |
Зміни (3).docx
|
||||||||||
09 червня 2020 14:24 |
Зміни (2).docx
|
||||||||||
09 червня 2020 14:24 |
Додаток 2 до тендерної документації.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-02-000017 ● 35aceafcfec942f7946bbec12c7ab547
- Статус: вирішено ● Дата: 15 липня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 12:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-05-28-003502-b 28.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-10 15:35:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва амбулаторії загальної лікарської практики – сімейної медицини по вул. Завальній, 1-В у Дарницькому районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-28-003502-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-15 15:48:18
Надання поясненень
На запит Державної аудиторської служби України щодо надання відповіді щодо закупівлі за номером ID: UA-2020-05-28-003502-b повідомляємо:
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі було здійснено на підставі розроблених проектних рішень. Для підтвердження надаємо копію кошторисних розрахунків, складених на основі проектних рішень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом моніторингу закупівлі, здійсненого Державною аудиторською службою України було виявлено, серед іншого, що Замовником в річному плані не внесено інформацію про код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів). Для дотримання вимог законодавства Замовнику необхідно внести зміни до річного плану. При цьому на веб-майданчику, яким користується Замовник, не встановлено можливості внесення змін до річного плану. На підставі п.2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє процедуру закупівлі, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Опис порушень, які неможливо усунути: неможливість внести зміни до річного плану закупівель для внесення інформації про код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів), що вимагається п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579
2020-06-30 15:28:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни торгів
2020-07-15 11:30:14
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 15:36 |
Кінець періоду оскарження: | 11 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 11 липня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На підставі п.2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє процедуру закупівлі, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Опис порушень, які неможливо усунути: неможливість внести зміни до річного плану закупівель для внесення інформації про код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів), що вимагається п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 |
30 червня 2020 15:32
|
Електронний підпис |
30 червня 2020 15:31
|
Протокол про відміну торгів.PDF |