Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Юридичні послуги
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2020-05-28-003392-b ● 4b475c115b7b46469ee67dd1cf5aa76f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпропетровське обласне комунальне підприємство "Спецавтобаза" |
Код ЄДРПОУ: | 04011621 |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МОСТОВА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Сергій Анатолійович +380974490563 specautobaza@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2020 12:41 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2020 12:41 |
Початок аукціону: | 10 червня 2020 14:08 |
Очікувана вартість: | 105 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3150 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Юридичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49038, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Мостова, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2020 12:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2020 12:54 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Банківська гарантія
Дата подання: 01 червня 2020 11:44
Дата відповіді: 01 червня 2020 16:42
Доброго дня!
Після вивчення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі – Оголошення) за предметом закупівлі Юридичні послуги, код CVP 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, оприлюдненого 28.05.2020 року Дніпропетровським обласним комунальним підприємством «Спецавтобаза» (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу [ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-28-003392-b], а також згідно з Додатком 5 до Оголошення, Замовником вимагається від учасників процедури закупівлі надання забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП банка-гаранта. Крім цього, гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
За таких підстав, зважаючи на необгрунтовану відповідь Замовника на вимогу від 31.05.2020, просимо надати інформацію у вигляді переліку банківських (фінансових) установ, які можуть її надати за затвердженою формою та відповідно до вимог розміщеного Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до установчих документів Замовника, ведення переліку банківських (фінансових) установ, які надають банківські гарантії, не входить до функціональних обов’язків Замовника.
Також, повідомляємо, що відповідно до статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» банківська діяльність, діяльність з надання фінансових послуг та інша діяльність, підлягає ліцензуванню, яку здійснює Національний банк України відповідно до закону.
Так як, форма банківської гарантії жодним чином не суперечить вимогам чинного законодавства та може бути оформлена будь-яким банком, пропонуємо звернутись зі зверненням про отримання переліку банківських (фінансових) установ, які видають банківські гарантії, до Національного банку України.
Також, повідомляємо, що відповідно до статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» банківська діяльність, діяльність з надання фінансових послуг та інша діяльність, підлягає ліцензуванню, яку здійснює Національний банк України відповідно до закону.
Так як, форма банківської гарантії жодним чином не суперечить вимогам чинного законодавства та може бути оформлена будь-яким банком, пропонуємо звернутись зі зверненням про отримання переліку банківських (фінансових) установ, які видають банківські гарантії, до Національного банку України.
Кваліфікація
Дата подання: 01 червня 2020 17:15
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:08
Доброго дня!
На підставі отриманої відповіді від Національного банку України на запит щодо надання переліку банківських (фінансових) установ, якими видаються банківські гарантії щодо надання її учасниками у складі своєї пропозиції за формою визначеною в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП банка-гаранта такі відомості відсутні.
Крім того, повідомлено, що банківська гарантія, може надаватись будь-якою банківською (фінансовою) установою, що має відповідну ліцензію за затвердженою банківською (фінансовою) установою ними формою, яка може не відповідати формі визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, але відповідає постанові Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
За таких обставин, з метою захисту потенційних учасників даної закупівлі та ПРЯМУ ЗМОВУ ЗАМОВНИКА З ОДНИМ ІЗ УЧАСНИКІВ У ВИГЛЯДІ УЗГОДЖЕНИХ ДІЙ ЩОДО ОБРАННЯ НИМИ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ, ЯКА ВИДАЄ БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ В ЯКОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ У ЗАТВЕРДЖЕНОМУ ЗАМОВНИКОМ ВИГЛЯДІ, просимо вас відповісти на питання: Чи буде ВІДХИЛЕНО ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ УЧАСНИКА в разі, якщо банківська гарантія подана учасником в складі своєї пропозиції не буде відповідати затвердженій формі, яка міститься в оголошенні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Усі вимоги щодо оформлення та розміру забезпечення тендерної пропозиції наведено у Додатку №5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція учасника має бути надана з дотриманням вимог встановлених Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Об'єм послуг
Дата подання: 02 червня 2020 11:49
Дата відповіді: 03 червня 2020 08:37
Доброго дня. Який об'єм послуг входить до переліку юридичних послуг, що ви закуповуєте відповідно до Додатку №1 до Оголошення? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Усі вимоги до предмета закупівлі встановлені в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція учасника має бути надана з дотриманням вимог встановлених Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 02 червня 2020 12:29
Дата відповіді: 03 червня 2020 08:43
Доброго дня.
У кваліфікаційних критеріях, серед іншого, зазначено необхідність надання документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази (п. 1.2 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Обов'язок щодо зберігання первинних документів (касових чеків, які і є договором купівлі-продажу) на придбання комп'ютерної та іншої офісної техніки (зокрема принтерів, МФУ тощо) фізичною особою не передбачено чинним законодавством України.
Які саме документи бажає бачити Замовник на комп'ютерну та іншу офісну техніку Учасника, якщо Учасником є адвокат, як самозайнята особа, та у якого не збереглися документи, що підтверджують придбання вказаної техніки?
Також, пунктом 2 Додатку №2 встановлено вимоги щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із надання відповідних підтверджуючих документів (пункти 2.2, 2.3).
Якщо Учасником є адвокат, як самозайнята особа, яка не має найманих працівників, яким чином Учасник має виконати вимоги, перелічені в пунктах 2.2, 2.3?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги до кваліфікації учасників встановлені у Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція учасника має бути надана з дотриманням вимог встановлених Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 02 червня 2020 12:30
Дата відповіді: 03 червня 2020 08:47
Яку кількість працівників необхідно вказати у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід?
Відповідь: Згідно з Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі Замовник не встановлював кількість працівників, що необхідно вказати у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, проте Додатком №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники мають надати: Штатний розпис та накази про призначення працівників, що зазначені в довідці відповідно до п.2.1, Копії трудових книжок працівників учасника та довідки про страховий стаж видані відповідним уповноваженим державним органом на всіх працівників учасника, що вказані в довідці відповідно до п.2.1. Дипломи працівників учасника, що підтверджують наявність юридичної освіти (не менше двох дипломів про повну вищу освіту), Сертифікати учасників/сертифікати навчання/ сертифікати підвищення кваліфікації працівників учасника з юридичних напрямків, що входять до юридичних послуг відповідно до Додатку №1 цього Оголошення (не менше двох).
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 03 червня 2020 09:53
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:27
Відповідно до пп. 1.2. п.1 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники в складі своєї пропозиції повинні надати підтверджуючі документи про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. Для власних – договір купівлі-продажу або видаткові. Вважаємо, що зазначений перелік занадто обмежений, оскільки підприємства все належне їм майно ставлять на баланс та мають можливість підтвердити наявність власного майна шляхом надання в складі пропозиції оборотно-сальдової відомості. Відповідно до пункту 4 часини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до часини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до часини 5 статті 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Керуючись частиною 7 статті 14 Закону просимо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та розширити перелік надання підтверджуючих документів щодо наявності власної матеріально-технічної бази та обладнання. Відповідно до абзацу третього частини 7 статті 14 Закону Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення з вимогою щодо усунення порушення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до частини 20 статті 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги до кваліфікації учасників встановлені у Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція учасника має бути надана з дотриманням вимог встановлених Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Уточнення по документації
Дата подання: 03 червня 2020 09:59
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:29
Відповідно до пп. 2.3. п.2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники в складі своєї пропозиції повинні надати довідки про страховий стаж видані відповідним уповноваженим державним органом на всіх працівників учасника, що вказані в довідці відповідно до п.2.1. Вважаємо, що зазначена є дискримінаційною, оскільки громадяни України маю право працювати не тільки у якості штатного працівника, а також за цивільно-правовою угодою, а отже учасники не маю можливості надати довідки про страховий стаж щодо таких працівників. Відповідно до пункту 4 часини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відповідно до часини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до часини 5 статті 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Керуючись частиною 7 статті 14 Закону просимо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та конкретизувати хто саме з учасників надає довідки про страховий стаж, а хто не може та
відносно яких саме працівників. Відповідно до абзацу третього частини 7 статті 14 Закону Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення з вимогою щодо усунення порушення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до частини 20 статті 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги до кваліфікації учасників встановлені у Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція учасника має бути надана з дотриманням вимог встановлених Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
Уточнення по документації
Дата подання: 03 червня 2020 10:05
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:30
Просимо Замовника надати роз'яснення щодо "...довідки про страховий стаж", в якій саме формі їх необхідно надати і чи буде достатньо надання форми 1ДФ для штатних працівників? Який документ необхідно надати для працівників за цивільно-правовими угодами. Звертаємо увагу, що усі вимоги до предмета закупівлі встановлені в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, однак потребують детального роз'яснення з метою уникнення неправомірної дискваліфікації. Відповідно до пункту 4 часини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відповідно до часини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до часини 5 статті 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до абзацу третього частини 7 статті 14 Закону Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення з вимогою щодо усунення порушення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до частини 20 статті 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги до кваліфікації учасників встановлені у Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція учасника має бути надана з дотриманням вимог встановлених Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Додаткок 1
Дата подання: 03 червня 2020 11:57
Дата відповіді: 03 червня 2020 12:26
Надайте роз'яснення: "Що мається на увазі під юридичним супроводом здійснення публічних закупівель?"
Відповідь: Відповідно до статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Усі вимоги до учасників та технічні якісні характеристики предмету закупівлі встановлені Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для розуміння процесу здійснення супроводу публічних закупівель пропонуємо ознайомитись з Законом України "Про публічні закупівлі".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-28-003392-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ТСТ", Код ЄДРПОУ:43503632
Дата подання: 31 травня 2020 23:52
Дискримінаційні вимоги в умовах закупівлі
Відповідно до ч.ч. 3, 6 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 цього Закону замовник має право зазначити в даному оголошенні та визначити вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до ст. 25 цього Закону.
Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 25 Закону у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Частиною 4 ст. 5 Закону передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на зазначене вимог щодо надання учасниками у складі пропозиції банківської гарантії лише у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП банка-гаранта, платіжних доручень або квитанцій, тощо, які підтверджують перерахування коштів в якості перерахування коштів за надані банком послуги за оформлення банківської гарантії, вищевказаний Закон не передбачає, як і не наділяє замовника правом визначати та затверджувати форму банківської гарантії відповідно до п.26 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Крім цього, у відповідності до законодавства України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку; гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником; гарантією визнається письмове зобов'язання банку, іншої фінансової установи, страхової організації (гаранта), яке видається за клопотанням іншої особи (принципала), за якими гарант зобов'язується сплатити кредиторові принципала (бенефіціарові) відповідно до умов гарантійного зобов'язання грошову суму після подання бенефіціаром письмової вимоги про її сплату.
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі – Оголошення) за предметом закупівлі Юридичні послуги, код CVP 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, оприлюдненого 28.05.2020 року Дніпропетровським обласним комунальним підприємством «Спецавтобаза» (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу [ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-28-003392-b], а також згідно з Додатком 5 до Оголошення, Замовником вимагається від учасників процедури закупівлі надання забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП банка-гаранта. Крім цього, гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Також учасник у складі своєї пропозиції повинен надати платіжне доручення (квитанцію, тощо), що підтверджує перерахування коштів за надані банком послуги в оформлені банківської гарантії.
Разом з цим, Законом не передбачено встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимог, які зобов'язують учасників даної процедури закупівлі у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення пропозиції надавати у складі їх пропозицій окрім забезпечення пропозиції, зокрема, у вигляді банківської гарантії, ще й документів, які підтверджують перерахування коштів за надані банком послуги в оформлені банківської гарантії та не встановлює вимог до учасників подавати у складі своєї пропозиції забезпечення пропозиції лише у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП банка-гаранта.
Зазначені вище вимоги Оголошення створюють перешкоди у взятті участі у даній процедурі закупівлі тим суб'єктам господарювання, які можуть надати забезпечення пропозиції у вигляді оригіналу банківської гарантії або її копії, завіреної банком, та з незалежних від них обставин не можуть отримати документи, які підтверджують перерахування коштів за надані банком послуги в оформлені банківської гарантії, зокрема, платіжне доручення, квитанцію, виписку з депозитного рахунку тощо або надати забезпечення пропозиції лише у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП банка-гаранта.
Крім того, визначення банківської гарантії за формою, наведеною в Додатку 1 до цього Оголошення прямо свідчить про перевищення Замовником своїх повноважень та прямо вказує на пряму його змову з одним із учасників у вигляді вчинення узгоджених дій щодо обрання ним банківської установи, яка видає гарантію в якості забезпечення тендерної пропозиції у затвердженому Замовником вигляді. Наявність такої вимоги саме до банку, яким видається гарантія у наведеному в Додатку 1 до цього Оголошення є дискримінаційною, оскільки учасники вільні у своїй господарській діяльності звертатись за гарантією до тих банківських установ, які вважають за потрібне, а обмеження цього права колом банків, визначених Замовником, є порушенням Закону.
За таких підстав, дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов в Оголошенні порушують вимоги ч. 1 ст. 25 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Таким чином, враховуючи вищевикладене вимагаємо від Замовника внести зміни до Оголошення в зазначеній частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 25 Закону у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Частиною 4 ст. 5 Закону передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на зазначене вимог щодо надання учасниками у складі пропозиції банківської гарантії лише у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП банка-гаранта, платіжних доручень або квитанцій, тощо, які підтверджують перерахування коштів в якості перерахування коштів за надані банком послуги за оформлення банківської гарантії, вищевказаний Закон не передбачає, як і не наділяє замовника правом визначати та затверджувати форму банківської гарантії відповідно до п.26 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Крім цього, у відповідності до законодавства України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку; гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником; гарантією визнається письмове зобов'язання банку, іншої фінансової установи, страхової організації (гаранта), яке видається за клопотанням іншої особи (принципала), за якими гарант зобов'язується сплатити кредиторові принципала (бенефіціарові) відповідно до умов гарантійного зобов'язання грошову суму після подання бенефіціаром письмової вимоги про її сплату.
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі – Оголошення) за предметом закупівлі Юридичні послуги, код CVP 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, оприлюдненого 28.05.2020 року Дніпропетровським обласним комунальним підприємством «Спецавтобаза» (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу [ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-28-003392-b], а також згідно з Додатком 5 до Оголошення, Замовником вимагається від учасників процедури закупівлі надання забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП банка-гаранта. Крім цього, гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Також учасник у складі своєї пропозиції повинен надати платіжне доручення (квитанцію, тощо), що підтверджує перерахування коштів за надані банком послуги в оформлені банківської гарантії.
Разом з цим, Законом не передбачено встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимог, які зобов'язують учасників даної процедури закупівлі у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення пропозиції надавати у складі їх пропозицій окрім забезпечення пропозиції, зокрема, у вигляді банківської гарантії, ще й документів, які підтверджують перерахування коштів за надані банком послуги в оформлені банківської гарантії та не встановлює вимог до учасників подавати у складі своєї пропозиції забезпечення пропозиції лише у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП банка-гаранта.
Зазначені вище вимоги Оголошення створюють перешкоди у взятті участі у даній процедурі закупівлі тим суб'єктам господарювання, які можуть надати забезпечення пропозиції у вигляді оригіналу банківської гарантії або її копії, завіреної банком, та з незалежних від них обставин не можуть отримати документи, які підтверджують перерахування коштів за надані банком послуги в оформлені банківської гарантії, зокрема, платіжне доручення, квитанцію, виписку з депозитного рахунку тощо або надати забезпечення пропозиції лише у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП банка-гаранта.
Крім того, визначення банківської гарантії за формою, наведеною в Додатку 1 до цього Оголошення прямо свідчить про перевищення Замовником своїх повноважень та прямо вказує на пряму його змову з одним із учасників у вигляді вчинення узгоджених дій щодо обрання ним банківської установи, яка видає гарантію в якості забезпечення тендерної пропозиції у затвердженому Замовником вигляді. Наявність такої вимоги саме до банку, яким видається гарантія у наведеному в Додатку 1 до цього Оголошення є дискримінаційною, оскільки учасники вільні у своїй господарській діяльності звертатись за гарантією до тих банківських установ, які вважають за потрібне, а обмеження цього права колом банків, визначених Замовником, є порушенням Закону.
За таких підстав, дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов в Оголошенні порушують вимоги ч. 1 ст. 25 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Таким чином, враховуючи вищевикладене вимагаємо від Замовника внести зміни до Оголошення в зазначеній частині.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2020 11:03
Відповідно до пп. 11 пункту 3 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов'язково зазначаються: розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати). В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Згідно з пунктом 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
Вимоги встановлені у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі жодним чином не суперечать вимогам законодавства та не містять жодних дискримінаційних вимог.
Враховуючи вище вказане, Вашу вимогу відхиллено, оскільки Замовник має право встановлювати розмір та умови надання забезпечення пропозиції учасників, а також зазначати іншу інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасників вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно з пунктом 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
Вимоги встановлені у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі жодним чином не суперечать вимогам законодавства та не містять жодних дискримінаційних вимог.
Враховуючи вище вказане, Вашу вимогу відхиллено, оскільки Замовник має право встановлювати розмір та умови надання забезпечення пропозиції учасників, а також зазначати іншу інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасників вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-28-003392-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ТСТ", Код ЄДРПОУ:43503632
Дата подання: 02 червня 2020 14:28
Дискримінаційні вимоги в умовах закупівлі, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
В Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) в п/п 2 зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам замовника учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
підпункт 2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
підпункт 2.2. Штатний розпис та накази про призначення працівників, що зазначені в довідці відповідно до п.2.1.
підпункт 2.3. Копії трудових книжок працівників учасника та довідки про страховий стаж видані відповідним уповноваженим державним органом на всіх працівників учасника, що вказані в довідці відповідно до п.2.1.
підпункт 2.4. Дипломи працівників учасника, що підтверджують наявність юридичної освіти (не менше двох дипломів про повну вищу освіту)
ОБМЕЖЕНО КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, виходячи з наступного.
Відповідно до ч.3 ст.4 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об’єднання (організаційні форми адвокатської діяльності) та відповідно до ст. 6 цього Закону адвокатом може бути фізична особа, яка має повну вищу юридичну освіту, володіє державною мовою, має стаж роботи в галузі права не менше двох років, склала кваліфікаційний іспит, пройшла стажування (крім випадків, встановлених цим Законом), склала присягу адвоката України та отримала свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю.
Крім того, Рада адвокатів України, розглянувши звернення голови адвокатського об’єднання «ЮРІС ФЕРРУМ» Гніздовської Г.М. від 12.02.2019 вих. № 320 року щодо необхідності укладення договору між адвокатським об’єднанням та іншим адвокатом, що є самозайнятою особою та не є учасником адвокатського об’єднання, а також з інших пов’язаних з цим питань, роз’яснює наступне.
Частиною 1 ст. 1 ЦК України передбачено, що цивільним законодавством регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників. Статтею 509 ЦК України встановлено, що зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених ст. 11 цього Кодексу. Зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Серед загальних засад цивільного законодавства (ст. 3 ЦК України) проголошується свобода договору. Тобто, цивільним законодавством не передбачено обов’язковість укладення конкретного виду договору. Це питання вирішується за домовленістю між адвокатом та адвокатським об’єднанням. В свою чергу, договір, укладений між адвокатом та адвокатським об’єднанням не повинен суперечити чинному законодавству України, у тому числі цивільному законодавству. Статтею 11 ЦК України встановлено, що цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, але не виключно, є: договори та інші правочини. У випадку, якщо виникла необхідність у одноразовому залученні адвоката до діяльності адвокатського об’єднання, необхідно укласти договір (угоду) про залучення адвоката, який не може суперечити цивільному законодавству, Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», актам НААУ та Статуту відповідного адвокатського об’єднання.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо усунути порушення, які містяться в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та викласти
підпункт 2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та/або здійснюють адвокатську свою діяльність індивідуально та/або в організаційно-правових формах в адвокатському бюро чи в адвокатському об’єднанні.
підпункт 2.2. Штатний розпис та накази про призначення працівників, які підтверджують трудові відносини між працівником та учасником, та/або цивільно-правові договори на осіб, що зазначені в довідці відповідно до п.2.1.
підпункт 2.3. Копії відповідних аркушів трудових книжок працівників учасника та довідки про страховий стаж видані відповідним уповноваженим державним органом на всіх працівників учасника, які підтверджують трудові відносини між працівником та учасником та/або лист – пояснення щодо ненадання трудових книжок та/або довідки про страховий стаж видані відповідним уповноваженим державним органом, що вказані в довідці відповідно до п.2.1
підпункт 2.4. Дипломи працівників учасника, що підтверджують наявність юридичної освіти (не менше двох дипломів про повну вищу освіту) та/або свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю.
Розгорнути
Згорнути
підпункт 2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
підпункт 2.2. Штатний розпис та накази про призначення працівників, що зазначені в довідці відповідно до п.2.1.
підпункт 2.3. Копії трудових книжок працівників учасника та довідки про страховий стаж видані відповідним уповноваженим державним органом на всіх працівників учасника, що вказані в довідці відповідно до п.2.1.
підпункт 2.4. Дипломи працівників учасника, що підтверджують наявність юридичної освіти (не менше двох дипломів про повну вищу освіту)
ОБМЕЖЕНО КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, виходячи з наступного.
Відповідно до ч.3 ст.4 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об’єднання (організаційні форми адвокатської діяльності) та відповідно до ст. 6 цього Закону адвокатом може бути фізична особа, яка має повну вищу юридичну освіту, володіє державною мовою, має стаж роботи в галузі права не менше двох років, склала кваліфікаційний іспит, пройшла стажування (крім випадків, встановлених цим Законом), склала присягу адвоката України та отримала свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю.
Крім того, Рада адвокатів України, розглянувши звернення голови адвокатського об’єднання «ЮРІС ФЕРРУМ» Гніздовської Г.М. від 12.02.2019 вих. № 320 року щодо необхідності укладення договору між адвокатським об’єднанням та іншим адвокатом, що є самозайнятою особою та не є учасником адвокатського об’єднання, а також з інших пов’язаних з цим питань, роз’яснює наступне.
Частиною 1 ст. 1 ЦК України передбачено, що цивільним законодавством регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників. Статтею 509 ЦК України встановлено, що зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених ст. 11 цього Кодексу. Зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Серед загальних засад цивільного законодавства (ст. 3 ЦК України) проголошується свобода договору. Тобто, цивільним законодавством не передбачено обов’язковість укладення конкретного виду договору. Це питання вирішується за домовленістю між адвокатом та адвокатським об’єднанням. В свою чергу, договір, укладений між адвокатом та адвокатським об’єднанням не повинен суперечити чинному законодавству України, у тому числі цивільному законодавству. Статтею 11 ЦК України встановлено, що цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, але не виключно, є: договори та інші правочини. У випадку, якщо виникла необхідність у одноразовому залученні адвоката до діяльності адвокатського об’єднання, необхідно укласти договір (угоду) про залучення адвоката, який не може суперечити цивільному законодавству, Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», актам НААУ та Статуту відповідного адвокатського об’єднання.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо усунути порушення, які містяться в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та викласти
підпункт 2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та/або здійснюють адвокатську свою діяльність індивідуально та/або в організаційно-правових формах в адвокатському бюро чи в адвокатському об’єднанні.
підпункт 2.2. Штатний розпис та накази про призначення працівників, які підтверджують трудові відносини між працівником та учасником, та/або цивільно-правові договори на осіб, що зазначені в довідці відповідно до п.2.1.
підпункт 2.3. Копії відповідних аркушів трудових книжок працівників учасника та довідки про страховий стаж видані відповідним уповноваженим державним органом на всіх працівників учасника, які підтверджують трудові відносини між працівником та учасником та/або лист – пояснення щодо ненадання трудових книжок та/або довідки про страховий стаж видані відповідним уповноваженим державним органом, що вказані в довідці відповідно до п.2.1
підпункт 2.4. Дипломи працівників учасника, що підтверджують наявність юридичної освіти (не менше двох дипломів про повну вищу освіту) та/або свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2020 09:15
Відповідно до пункту 3 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-28-003392-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 03 червня 2020 11:09
Вимога про надання роз'яснень до Оголошення
03.09.2020 року на адресу Замовника було направлено наступний запит: "Відповідно до пп. 2.3. п.2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники в складі своєї пропозиції повинні надати довідки про страховий стаж видані відповідним уповноваженим державним органом на всіх працівників учасника, що вказані в довідці відповідно до п.2.1. Вважаємо, що зазначена є дискримінаційною, оскільки громадяни України маю право працювати не тільки у якості штатного працівника, а також за цивільно-правовою угодою, а отже учасники не маю можливості надати довідки про страховий стаж щодо таких працівників. Відповідно до пункту 4 часини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відповідно до часини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до часини 5 статті 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Керуючись частиною 7 статті 14 Закону просимо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та конкретизувати хто саме з учасників надає довідки про страховий стаж, а хто не може та відносно яких саме працівників. Відповідно до абзацу третього частини 7 статті 14 Закону Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення з вимогою щодо усунення порушення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Відповідно до частини 20 статті 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку."
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2020 11:24
Вимоги до кваліфікації учасників встановлені у Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція учасника має бути надана з дотриманням вимог встановлених Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить дискримінаційних вимог та жодним чином не обмежує коло учасників.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-003392-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 03 червня 2020 11:12
Вимога щодо роз'яснення умов Оголошення
03.09.2020 року на адресу Замовника було направлено наступний запит: "Відповідно до пп. 2.3. п.2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники в складі своєї пропозиції повинні надати довідки про страховий стаж видані відповідним уповноваженим державним органом на всіх працівників учасника, що вказані в довідці відповідно до п.2.1. Вважаємо, що зазначена є дискримінаційною, оскільки громадяни України маю право працювати не тільки у якості штатного працівника, а також за цивільно-правовою угодою, а отже учасники не маю можливості надати довідки про страховий стаж щодо таких працівників. Відповідно до пункту 4 часини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відповідно до часини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до часини 5 статті 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Керуючись частиною 7 статті 14 Закону просимо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та конкретизувати хто саме з учасників надає довідки про страховий стаж, а хто не може та відносно яких саме працівників. Відповідно до абзацу третього частини 7 статті 14 Закону Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення з вимогою щодо усунення порушення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Відповідно до частини 20 статті 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку." У відповідь замовник вказав, що "Вимоги до кваліфікації учасників встановлені у Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція учасника має бути надана з дотриманням вимог встановлених Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі". Такі дії замовника вказують на його бездіяльність та ухилення від надання відповіді потенційному учаснику та надання саме роз'яснень та внесення відповідних змін з метою дотримання вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2020 11:27
Вимоги до кваліфікації учасників встановлені у Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція учасника має бути надана з дотриманням вимог встановлених Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить дискримінаційних вимог та жодним чином не обмежує коло учасників.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-003392-b.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 03 червня 2020 11:19
Вимога щодо роз'яснення умов Оголошення
03.09.2020 року на адресу Замовника було направлено наступний запит: "Просимо Замовника надати роз'яснення щодо "...довідки про страховий стаж", в якій саме формі їх необхідно надати і чи буде достатньо надання форми 1ДФ для штатних працівників? Який документ необхідно надати для працівників за цивільно-правовими угодами. Звертаємо увагу, що усі вимоги до предмета закупівлі встановлені в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, однак потребують детального роз'яснення з метою уникнення неправомірної дискваліфікації. Відповідно до пункту 4 часини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відповідно до часини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до часини 5 статті 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до абзацу третього частини 7 статті 14 Закону Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення з вимогою щодо усунення порушення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Відповідно до частини 20 статті 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку."У відповідь замовник вказав, що "Вимоги до кваліфікації учасників встановлені у Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція учасника має бути надана з дотриманням вимог встановлених Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі". Такі дії замовника вказують на його бездіяльність та ухилення від надання відповіді потенційному учаснику та надання саме роз'яснень та внесення відповідних змін з метою дотримання вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2020 11:45
Вимоги до кваліфікації учасників встановлені у Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція учасника має бути надана з дотриманням вимог встановлених Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить дискримінаційних вимог та жодним чином не обмежує коло учасників. Форма довідки про страховий стаж затверджена відповідним органом, що її видає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2020 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "АНДРІЯ ПЄТУХОВА" |
77 000,00
UAH з ПДВ
|
57 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Юридична компанія "Арміс" |
101 000,00
UAH з ПДВ
|
58 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЗАХІДНА ПРАВОВА ГРУПА" |
104 000,00
UAH з ПДВ
|
65 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АДВОКАТСЬКА КОМПАНІЯ "АПРІОРІ" |
99 996,00
UAH з ПДВ
|
70 925,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "СІРІУС" |
104 000,00
UAH з ПДВ
|
104 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "АНДРІЯ ПЄТУХОВА" #42587402 |
Відхилено |
57 900,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 14:56
|
ТОВ Юридична компанія "Арміс" #41627784 |
Відхилено |
58 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 09:04
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЗАХІДНА ПРАВОВА ГРУПА" #41887213 |
Відхилено |
65 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 10:43
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АДВОКАТСЬКА КОМПАНІЯ "АПРІОРІ" #41926482 |
Відхилено |
70 925,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 10:09
|
ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "СІРІУС" #42551973 |
Переможець |
104 000,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2020 13:38
|
Договір.PDF | укладений |
13 липня 2020 13:36
|