Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по проекту: «Будівництво спортивного комплексу з велосипедного спорту в м. Лиман Донецької області» (коригування)
Очікувана вартість
58 438 569,60 UAH
UA-2020-05-28-003239-b 6a3674e15265402295ffc349a9936f1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алєксєєва Ніна Федорівна

+380500306585
+380954277164
33620611@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ВЕЛОСИПЕДНОГО СПОРТУ"
Код ЄДРПОУ: 33620611
Місцезнаходження: 84403, Україна , Донецька обл., місто Лиман, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 89
Контактна особа: Алєксєєва Ніна Федорівна
+380500306585,+380954277164
33620611@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 23:59
Початок аукціону: 18 червня 2020 14:20
Очікувана вартість: 58 438 569,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 293 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


закупівля здійснюється з метою реалізації виконання робіт по проекту та за результатами відміни процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2020-04-16-002379-b та UA-2020-05-08-002754-b.
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів (кошти обласного бюджету).
Інформація про мову, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається
Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по проекту: «Будівництво спортивного комплексу з велосипедного спорту в м. Лиман Донецької області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84403, Україна, Донецька область, Лиман, вул. Петропавлівська,89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів, наданих для фінансування предмету Договору шляхом: - Попередньої оплати, на підставі отриманих рахунків від Генпідрядника на розрахунковий рахунок відкритий в органах Державної казначейської служби України на строк не більше 12 місяців в межах 30% від річного обсягу робіт протягом 10 банківських днів згідно Плану фінансування робіт (Додаток 3). Використання попередньої оплати Генпідрядник повинен підтвердити Актами приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. Надану попередню оплату Генпідрядник зобов’язаний використати в зазначений термін. Невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику протягом 3-х банківських днів з дня настання підстави для повернення. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт - Поетапної оплати проміжними платежами в міру виконання робіт, що проводяться Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. Проміжні платежі за фактично виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95 (дев’яносто п’ять) % їх загальної вартості. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 15:11
Тендерна документація (нова редакція).doc
28 травня 2020 12:40
Тендерна документація.doc
09 червня 2020 15:11
титул ТД нава ред. (підпис).pdf
28 травня 2020 12:40
титул ТД (підпис).pdf
09 червня 2020 15:11
Перелік змін..pdf
28 травня 2020 12:40
Додаток 3 - Технічне завдання.doc
28 травня 2020 12:40
Додаток 2 - Проект Договору.docx
28 травня 2020 12:40
Додаток 5 - Вимоги.docx
28 травня 2020 12:40
Додаток 4 - Відомості про Учасника.docx
28 травня 2020 12:40
Додаток 1 - Тендерна пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" 56 956 642,00
UAH з ПДВ
55 996 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтехмаш" 58 250 811,60
UAH з ПДВ
55 997 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Буддеталь" 58 300 112,40
UAH з ПДВ
58 300 112,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕДЖИК БУДІНВЕСТ 58 351 519,20
UAH з ПДВ
58 351 519,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 14:12
Електронний підпис
23 червня 2020 14:08
Крани ФОП Стебло.pdf
23 червня 2020 14:08
Досвід.PDF
23 червня 2020 14:08
Дозвіл-экскавация.pdf
23 червня 2020 14:08
Відомості про кадри.pdf
17 червня 2020 20:23
Електронний підпис
17 червня 2020 20:20
Шодо_пiдпису.pdf
17 червня 2020 20:20
Тендерна пропозиція.PDF
17 червня 2020 20:20
статут_.pdf
17 червня 2020 20:20
Протокол.PDF
17 червня 2020 20:20
Паспорт.PDF
17 червня 2020 20:20
Ліцензія та дозвiли.pdf
17 червня 2020 20:20
Інформаційні довідки.PDF
17 червня 2020 20:20
Досвід робіт.PDF
17 червня 2020 20:20
Довідка МВС.PDF
17 червня 2020 20:20
Довідка банку.PDF
17 червня 2020 20:20
Гарантінтійні листи.PDF
17 червня 2020 20:20
Гарантійні листи 1.PDF
17 червня 2020 20:20
Відомості про кадри.pdf
17 червня 2020 20:20
Витяг_.pdf
17 червня 2020 20:20
Баланс.PDF
17 червня 2020 20:20
Аналогічний договір.PDF
17 червня 2020 20:20
Аналогічний договір 1.PDF

Публічні документи

01 липня 2020 17:08
Електронний підпис
01 липня 2020 16:58
STMHOLL20200630102023.pdf
01 липня 2020 16:58
Довідка по ст17.pdf
01 липня 2020 16:58
Dovidka_20153447710410682363.pdf
01 липня 2020 16:57
Dovidka_20175306320590225067.pdf
27 червня 2020 13:55
Електронний підпис
27 червня 2020 13:43
1ЛК №6-1-1.pdf
27 червня 2020 13:43
1ЛК №7-1-2.pdf
27 червня 2020 13:43
1ЛК №4-1-1.pdf
27 червня 2020 13:43
1ЛК №7-1-1.pdf
27 червня 2020 13:20
довідка МТБ.pdf
27 червня 2020 13:20
наказ на Костирко М.В..pdf
27 червня 2020 13:20
наказ на Холод А.В..pdf
27 червня 2020 13:20
наказ на Рубашкина О.О..pdf
27 червня 2020 13:20
наказ на Стародуба В.П..pdf
27 червня 2020 13:20
наказ на Савченко І.С..pdf
27 червня 2020 13:20
наказ на Славов С.Л..pdf
27 червня 2020 13:13
342.imd
27 червня 2020 13:13
342.bdcu
27 червня 2020 13:13
341.imd
27 червня 2020 13:13
341.bdcu
27 червня 2020 12:50
ПЗ 342, ДЦ342, ПВР 342.pdf
27 червня 2020 12:50
ЛК №6-3-1.pdf
27 червня 2020 12:50
ЛК №2-4-1.pdf
27 червня 2020 12:50
ЛК №2-2-1.pdf
27 червня 2020 12:50
ЛК №2-4-4.pdf
27 червня 2020 12:50
ЛК №7-1-1.pdf
27 червня 2020 12:50
ЛК №6-3-2.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №6-3-3.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №6-1-1.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №7-1-2.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №2-4-2.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №6-2-1.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №4-2-1.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №2-4-3.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №4-1-1.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №2-4-5.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №2-4-8.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №2-4-9.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №2-1-4.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №2-3-1.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №2-1-6.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №2-4-6.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №2-4-7.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №2-1-1.pdf
27 червня 2020 12:49
ЛК №2-1-5.pdf
27 червня 2020 12:48
ЛК №2-2-4.pdf
27 червня 2020 12:48
ЛК №2-2-3.pdf
27 червня 2020 12:48
ЛК №2-2-2.pdf
27 червня 2020 12:48
ЛК №2-1-3.pdf
27 червня 2020 12:48
ЛК №2-1-2.pdf
27 червня 2020 12:46
ПЗ341, ДЦ341,ПВР341.pdf
27 червня 2020 12:46
ЛК №6-1-1.pdf
27 червня 2020 12:46
ЛК №7-1-4.pdf
27 червня 2020 12:42
ПЗ341, ДЦ341,ПВР341.pdf
27 червня 2020 12:42
ЛК №6-1-1.pdf
27 червня 2020 12:42
ЛК №7-1-4.pdf
27 червня 2020 12:42
ЛК №7-1-2.pdf
27 червня 2020 12:42
ЛК №4-1-3.pdf
27 червня 2020 12:42
ЛК №7-1-3.pdf
27 червня 2020 12:42
ЛК №4-1-2.pdf
27 червня 2020 12:42
ЛК №4-1-1.pdf
27 червня 2020 12:42
ЛК №1-1-1.pdf
27 червня 2020 12:42
ЛК №7-1-1.pdf
27 червня 2020 12:42
ЛК №6-1-2.pdf
16 червня 2020 16:55
Електронний підпис
16 червня 2020 16:14
Зведений кошторис.pdf
16 червня 2020 16:13
7.1.3.-7.1.4. ч.1.pdf
16 червня 2020 16:13
7.1.1-7.1.2. ч.1.pdf
16 червня 2020 16:12
6.3.3.-.7.1.2. ч.2.pdf
16 червня 2020 16:12
6.3.1.-.6.3.2. ч.2.pdf
16 червня 2020 16:11
6.1.1.ф.ИВР ОПР- 6.1.2 ч.1.pdf
16 червня 2020 16:10
2.pdf
16 червня 2020 16:09
6.1.1.ф.1. ч.1.pdf
16 червня 2020 16:09
6.1.1.-6.2.1. ч.2.pdf
16 червня 2020 16:06
4.1.3. ч. 1.pdf
16 червня 2020 16:05
4.1.1.-4.2.1. ч.2.pdf
16 червня 2020 16:05
2.4.7-2.4.9. ч.2.pdf
16 червня 2020 16:04
2.4.5-2.4.6 ч.2.pdf
16 червня 2020 16:03
2.4.4. ч.2.pdf
16 червня 2020 16:03
2.4.3 ч.2.pdf
16 червня 2020 16:02
2.4.2 ч.2.pdf
16 червня 2020 16:01
1.pdf
16 червня 2020 16:01
2.4.1.ф.1 ч.2.pdf
16 червня 2020 16:00
2.4.1.ИВР ОПР ч.2.pdf
16 червня 2020 16:00
2.3.1. ч.2.pdf
16 червня 2020 15:59
2.2.2.-2.2.4 ч.2.pdf
16 червня 2020 15:58
2.2.1 ч.2.pdf
16 червня 2020 15:58
2.1.5-2.1.6 ч.2.pdf
16 червня 2020 15:57
2.1.4. ч.2.pdf
16 червня 2020 15:57
2.1.1.-2.1.3. ч.2.pdf
16 червня 2020 15:56
1.1.1-4.1.2 ч.1.pdf
16 червня 2020 15:54
Дог ціна ІІ черга ч.2.pdf
16 червня 2020 15:53
Договірна ціна.pdf
16 червня 2020 15:53
І черга Догов ціна ч.1.pdf
12 червня 2020 16:26
Електронний підпис
12 червня 2020 16:17
Зведений кошторис.pdf
12 червня 2020 16:17
339.imd
12 червня 2020 16:17
7.1.3.-7.1.4. ч.1.pdf
12 червня 2020 16:16
6.3.1.-.6.3.2. ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
6.3.3.-.7.1.2. ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
6.1.1.ф.ИВР ОПР- 6.1.2 ч.1.pdf
12 червня 2020 16:16
6.1.1.ф.3 ч.1.pdf
12 червня 2020 16:16
7.1.1-7.1.2. ч.1.pdf
12 червня 2020 16:16
338.imd
12 червня 2020 16:16
339.bdcu
12 червня 2020 16:16
338.bdcu
12 червня 2020 16:16
2.4.1.ф.1 ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
2.4.4. ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
2.4.1.ф.3 ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
6.1.1.ф.1. ч.1.pdf
12 червня 2020 16:16
2.4.2 ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
2.4.3 ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
6.1.1.-6.2.1. ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
2.4.5-2.4.6 ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
2.4.7-2.4.9. ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
4.1.1.-4.2.1. ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
4.1.3. ч. 1.pdf
12 червня 2020 16:16
2.4.1.ИВР ОПР ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
2.2.2.-2.2.4 ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
2.3.1. ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
2.2.1 ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
2.1.5-2.1.6 ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
2.1.4. ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
2.1.1.-2.1.3. ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
1.1.1-4.1.2 ч.1.pdf
12 червня 2020 16:16
Штатний росклад.pdf
12 червня 2020 16:16
робітники ч 4.pdf
12 червня 2020 16:16
робітники ч 3.pdf
12 червня 2020 16:16
робітники ч 2.pdf
12 червня 2020 16:16
робітники ч 1.pdf
12 червня 2020 16:16
робітники ч 0.pdf
12 червня 2020 16:16
ІТР часть 2.pdf
12 червня 2020 16:16
ІТР часть 1.pdf
12 червня 2020 16:16
1ДФ.pdf
12 червня 2020 16:16
Дог ціна ІІ черга ч.2.pdf
12 червня 2020 16:16
І черга Догов ціна ч.1.pdf
12 червня 2020 16:16
Договірна ціна.pdf
12 червня 2020 16:16
Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 14:23
Електронний підпис
16 червня 2020 14:20
тендер Велотрек.pdf
16 червня 2020 14:20
статут.PDF
16 червня 2020 14:20
Статистика 2 12.01.2017.pdf
16 червня 2020 14:20
Статистика 1 12.01.2017.pdf
16 червня 2020 14:20
св-во о гос. регистр..jpg
16 червня 2020 14:20
св-во нал.НДС.jpg
16 червня 2020 14:20
протокол собрания.jpg
16 червня 2020 14:20
приказ на директора.jpg
16 червня 2020 14:20
Паспорт 6,7 Пашко.pdf
16 червня 2020 14:20
Паспорт 2,3 Пашко.pdf
16 червня 2020 14:20
Паспорт 1 Пашко.pdf
16 червня 2020 14:20
Паспорт 4,5 Пашко.pdf
16 червня 2020 14:20
Опис (1).PDF
16 червня 2020 14:20
ИНН Пашко.pdf
16 червня 2020 14:20
Дозвіл -крани.pdf
16 червня 2020 14:20
Дозвіл 3.pdf
16 червня 2020 14:20
Дозвіл 1.pdf
16 червня 2020 14:20
Дозвил 4.pdf
16 червня 2020 14:20
Дозвил 2.pdf
16 червня 2020 14:20
Довідка про МТБ.pdf
16 червня 2020 14:20
довідка від 19.05.pdf
16 червня 2020 14:20
В_ТЯГ НОВЕЙШИЙ.pdf
16 червня 2020 14:20
БудДет3.jpeg
16 червня 2020 14:20
БудДет2.jpeg
16 червня 2020 14:20
БудДет1.jpeg
16 червня 2020 14:20
БудДет.jpeg
16 червня 2020 14:20
S0100113 Ф1. Баланс 1кв.pdf
16 червня 2020 14:20
141290025107160S010021310000053032020.rtf
16 червня 2020 14:20
141290025107160S010011310000052032020.rtf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_6-3-3.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_6-3-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_6-3-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_6-2-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_4-2-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-4-9.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-4-8.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-4-7.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-4-6.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-4-5.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-4-4.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-4-3.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-4-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-4-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-3-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-2-4.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-2-3.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-2-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-2-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС2_2-4-7.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_6-3-3.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_6-3-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_6-3-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_4-2-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-4-9.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-4-8.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-4-6.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-4-5.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-4-4.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-4-3.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-4-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-4-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-3-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-2-4.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-2-3.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-2-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_7-1-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_6-3-3.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_6-3-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_6-3-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_6-2-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_4-2-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_4-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-4-9.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-4-8.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-4-6.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-4-5.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-4-4.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-4-3.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-4-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-4-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-3-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-2-4.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-2-3.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-2-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-2-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ИВР.pdf
16 червня 2020 14:20
25_ДЦ_ДЦ.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ОПРЛС_7-1-4.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ОПРЛС_7-1-3.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ОПРЛС_6-1-2.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ОПРЛС_4-1-3.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ОПРЛС_4-1-2.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ЛС2_6-1-2.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ЛС1_7-1-4.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ЛС1_7-1-3.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ЛС1_4-1-3.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ЛС1_4-1-2.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ИВРЛС_7-1-4.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ИВРЛС_7-1-3.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ИВРЛС_7-1-2.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ИВРЛС_4-1-3.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ИВРЛС_4-1-2.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ИВРЛС_4-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ИВРЛС_1-1-1.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ИВР.pdf
16 червня 2020 14:20
24_ДЦ_ДЦ.pdf
16 червня 2020 14:20
8.Гарант лист про 551-553.pdf
16 червня 2020 14:20
3.Лист -згода про мову.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 16:08
Електронний підпис
15 червня 2020 16:02
Ліцензія Меджик.pdf
15 червня 2020 16:02
Виписка.pdf
15 червня 2020 16:02
Листи_ довідки.pdf
15 червня 2020 16:02
101_ДЦ_ОПРЛС_7-2-1.pdf
15 червня 2020 16:02
101_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
15 червня 2020 16:02
101_ДЦ_ОПРЛС_6-3-3.pdf
15 червня 2020 16:02
101_ДЦ_ОПРЛС_6-3-2.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_6-3-1.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_6-2-1.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_4-2-1.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-4-9.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-4-8.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-4-7.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-4-6.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-4-5.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-4-4.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-4-3.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-4-2.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-4-1.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-3-1.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-2-4.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-2-3.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-2-2.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-2-1.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ЛС1_6-3-3.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ЛС1_6-3-2.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ЛС1_6-3-1.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
15 червня 2020 16:01
101_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_4-2-1.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_6-3-3.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_2-4-9.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_6-3-2.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС2_2-4-7.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_2-4-8.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_2-4-6.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_6-3-1.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_2-4-5.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_6-2-1.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_2-4-4.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_4-2-1.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_2-4-3.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_2-4-2.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_2-4-1.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_4-1-1.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_2-2-3.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_2-3-1.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_2-2-2.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_2-4-9.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_2-2-4.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_2-2-1.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_2-4-8.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_2-2-3.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_2-4-6.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ЛС1_2-2-2.pdf
15 червня 2020 16:00
101_ДЦ_ИВРЛС_2-4-5.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ИВРЛС_2-4-4.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ИВРЛС_2-4-3.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ИВРЛС_2-4-2.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ИВР.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ИВРЛС_2-4-1.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ИВРЛС_7-1-2.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ИВРЛС_2-3-1.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ИВРЛС_2-2-4.pdf
15 червня 2020 15:59
101_ДЦ_ДЦpdf.pdf
15 червня 2020 15:59
100_ДЦ_ОПРЛС_7-1-4.pdf
15 червня 2020 15:59
100_ДЦ_ОПРЛС_7-1-3.pdf
15 червня 2020 15:59
100_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2.pdf
15 червня 2020 15:59
100_ДЦ_ОПРЛС_4-1-3.pdf
15 червня 2020 15:59
100_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
15 червня 2020 15:59
100_ДЦ_ОПРЛС_4-1-2.pdf
15 червня 2020 15:59
100_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.pdf
15 червня 2020 15:59
100_ДЦ_ОПРЛС_6-1-2.pdf
15 червня 2020 15:59
100_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.pdf
15 червня 2020 15:59
100_ДЦ_ЛС2_6-1-2.pdf
15 червня 2020 15:59
100_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
15 червня 2020 15:59
100_ДЦ_ЛС1_7-1-4.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ЛС1_7-1-3.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ИВРЛС_4-1-3.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ИВРЛС_4-1-2.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ИВРЛС_4-1-1.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ИВРЛС_1-1-1.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ЛС1_4-1-3.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ИВР.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ЛС1_4-1-2.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ДЦ.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
15 червня 2020 15:58
ДЦ_ССР.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
15 червня 2020 15:58
Договірна ціна.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ИВРЛС_7-1-4.pdf
15 червня 2020 15:58
Договір.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ИВРЛС_7-1-3.pdf
15 червня 2020 15:58
Згода проект договору.pdf
15 червня 2020 15:58
100_ДЦ_ИВРЛС_7-1-2.pdf
15 червня 2020 15:58
Тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2020 15:58
Опис.pdf
15 червня 2020 15:58
Рішення _ 2.pdf
15 червня 2020 15:58
Рішення _ 1.pdf
15 червня 2020 15:58
Наказ дир.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтехмаш"

ТОВ "Буддеталь"

ТОВ МЕДЖИК БУДІНВЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ"
#31337717
Відхилено 55 996 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 09:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 15:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтехмаш"
#32716454
Переможець 55 997 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 12:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 16:36

Вимога про усунення невідповідностей

УКРАЇНА УПРАВЛІННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКIЛЬНИЙ НАВЧАЛЪНИЙ ЗАКЛАД «ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ВЕЛОСИПЕДНОГО СПОРТУ» 84403 м. Лиман, вул. Петропавлівська, буд.89 тел. факс (06261) 4-28-00 e mail: 33620611@mail.gov.ua м/тел. 0999637811 «22» червня 2020 р. № 01-03/152 Приватне виробниче підприємство «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій передбачалось надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг). При цьому, наявність в учасника орендованого автотранспорту/будівельних машин підтверджується копією договору оренди транспортного засобу/машини та копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» надано файл «Матеріально-технічна база», який містить відомості про матеріально-технічні ресурси від 11.06.2020 №15 та інші документи, що підтверджують право власності або користування або залучення. Виходячи зі змісту зазначеної вище довідки Учасником передбачено залучення трактора-бульдозера Т-150 на підставі договору про надання послуг спецтехніки №04/03-20 від 04.03.2020 року, укладеного з ТОВ «Сєвєродонецьке управління екскавації». У свою чергу, у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію великовантажного транспортного засобу на трактор-бульдозер Т-170 (арк. 25, 26 файлу «Матеріально-технічна база»). Аналогічний недолік вбачається під час зазначення інформації по позиціях №26 та №28 довідки, а саме залучення автокрану КС 55727-01 та КС-55713-6к-3, в той час коли у Додатку №1/2 до договору №0901/20 від 09.01.2020, укладеного з ТОВ «Зміїв-Спецбудтехніки» назва механізму містить 55727-1 та КС 55713-3 відповідно. Крім цього, відповідно до п.п. 5.1.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачалось, що при використанні власного або орендованого автотранспороту /будівельних машин надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів. При залученні автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів виконавця послуг. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» надано дозвіл №043.19.63 виданий Фізичній особі-підприємцю Стебло Миколі Миколайовичу на техніку залучення, якої передбачено згідно №0901/20 від 09.01.2020, укладеного з ТОВ «Зміїв-Спецбудтехніки». При цьому, за результатами розгляду тендерної пропозиції жодних взаємовідносин з Фізичною особою-підприємцем Стебло Миколою Миколайовичем виходячи зі змісту тендерної пропозиції ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» не надано. Окрім цього, у складі тендерної пропозиції надано лише два свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу за результатами перегляду, яких не має можливості здійснити ідентифікацію та відповідно бути впевненим, що дані свідоцтва надані саме на ті транспортні засоби, які учасник планує залучити під час виконання робіт, виходячи щонайменше з того, що довідка містить інформацію про рік випуску 2013 та 2014, в той час коли у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів роками випуску є 2003 та 2012 роки. Відповідно до договору про надання послуг спецтехніки №04/03-20 від 04.03.2020 року, укладеного з ТОВ «Сєвєродонецьке управління екскавації» передбачено залучення автокрану ЗИЛ (10-20т), однак, всупереч встановленій вимозі згідно п.п. 5.1.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» не містить копії дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів виконавця послуг. Відповідно до п.п. 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачалось надання у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідки у довільній формі , яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років) з обов’язковим наданням штатного розкладу. Мінімальна кількість працівників, які обовзяково повинні бути у штаті: - робочі (84,5%) - 33чол., в т.ч. бетоняри, монтажники, зварювальники; - ІТП (11%) - 4 чол., у т.ч. виконроб та геодезист, головний механік*, інженер по охороні праці; - службовці, молодший обслуговуючий персонал і охорона (4,5%) – 2 чол. У разі залучення до робіт працівників за посадами зазначеними у Додатку 5 до тендерної документації у складі тендерної документації необхідно надати скан-копії документів про освіту, документів з охорони праці з урахуванням вимог Додатку 5, з обов’язковим наданням скан-копії протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з питань охорони праці робочих, ІТП та службовців. При цьому, згідно з п.п. 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачалось на підтвердження трудових відносин надання копії наказів про прийняття на роботу, копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника), копія звіту з податкової за формою 1-ДФ за І-й квартал 2020 року, оформлену належним чином. На виконання зазначеної вище вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано файл «Відомості про кадри» за результатами перегляду яких було виявлено відсутність у складі наданих документів інформації про геодезиста та головного механіка. Окрім цього, у складі тендерної пропозиції ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» не надано копії документів про освіту та копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника) (надано лише на директора), що знову дає можливість стверджувати про невідповідність поданих документів та інформації, які вимагалися виходячи з вимог тендерної документації. Виходячи з вимог п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачалось надання інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів*, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці; предмет Закупівлі; сума договору. На виконання зазначеної вище умови тендерної документації у складі тендерної пропозиції ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» надано довідку від 11.06.2020 №12, яка містить інформацію про скорочену назву контрагента з яким укладено договір, та не містить загалом інформації про П.І.П. особи, яка відповідала за виконання договору та адресу, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці, що також є порушенням. Окрім цього, виходячи зі змісту зазначеної вище довідки предмет договору, укладеного з ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання «АЗОТ» викладено російською мовою, що є порушенням вимог пункту 7 Розділу І тендерної документації виходячи з вимог, якого встановлено, що усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; п.п. 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; п.п. 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Приведені у відповідність довідка та документи, що підтверджують право власності або користування або залучення обладнання та іншої матеріально-технічної бази. 2. Документи, які підтверджують взаємовідносини з Фізичною особою-підприємцем Стебло Миколою Миколайовичем дозвіл, якого надано на техніку залучення, якої передбачено згідно №0901/20 від 09.01.2020, укладеного з ТОВ «Зміїв-Спецбудтехніки». 3. Копію дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів виконавця послуг, згідно договору про надання послуг спецтехніки №04/03-20 від 04.03.2020 року, укладеного з ТОВ «Сєвєродонецьке управління екскавації». 4. Документи та інформацію, що дадуть можливість ідентифікувати автокранів, залучення, яких планується згідно договору №0901/20 від 09.01.2020, укладеного з ТОВ «Зміїв-Спецбудтехніки». 5. Копію свідоцтва на один з трьох автокранів залучення, яких планується згідно договору №0901/20 від 09.01.2020, укладеного з ТОВ «Зміїв-Спецбудтехніки». 6. Приведені у відповідність довідка та документи, що підтверджують наявність геодезиста та головного механіка. 7. Сканкопії документів про освіту. 8. Копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника). 9. Приведена у відповідність довідка про виконання аналогічних договорів. Голова тендерного комітету О.М. Євтушенко

Документи

24 червня 2020 09:49
Електронний підпис
24 червня 2020 09:47
Протокол розгляду.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

УКРАЇНА УПРАВЛІННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКIЛЬНИЙ НАВЧАЛЪНИЙ ЗАКЛАД «ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ВЕЛОСИПЕДНОГО СПОРТУ» 84403 м. Лиман, вул. Петропавлівська, буд.89 тел. факс (06261) 4-28-00 e mail: 33620611@mail.gov.ua м/тел. 0999637811 «26» червня 2020 р. № 01-03/158 Товариство з обмеженою відповідальністю «Будтехмаш» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно довідки від 03.06.2020 №529/06 про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення передбачено залучення вантажного автокрану <10 марки КС2571А, в той час коли згідно договору оренди даний транспортний засіб має назву <10Т марки КС2571А. Аналогічний недолік вбачається під час зазначення інформації по позиціях 3, 5, 17, а саме у довідці мова йде про кран автомобільний БАМАР ПС КС5473, в той час коли згідно договору оренди від 01.03.2020 №0320-01 даний транспортний засіб має назву вантажний автокран >20Т PS КС5473; автомобіль JAC, а згідно договору оренди даний транспортний засіб має назву вантажний бортовий дубль кабіна, марки JAC та відповідно по позиції 17 довідки передбачено залучення інверторного джерела зварювального струму ССВА-270 6 650,00, в той час коли згідно оборотно-сальдової відомості даний механізм має назву інверторне джерело зварювального струму ССВА-270. При цьому, виходячи з інформації викладеної у довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати передбачено залучення до виконання робіт апаратів для ручного зварювання ARC-200 у кількості 5 шт. Однак, за результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Будтехмаш», зокрема, оборотно-сальдової відомості було встановлено наявність чотирьох апаратів для ручного зварювання ARC-200 та одного апарату зварювання ARC-200. Крім цього, за результатами детального розгляду та вивчення документів наданих у якості документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід було виявлено також ряд недоліків. Так, відповідно до вимог п.п. 5.2.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років) з обов’язковим наданням штатного розкладу. При цьому, на підтвердження трудових відносин надати копії наказів про прийняття на роботу, копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника). Після детального розгляду даних документів було встановлено, що по позиціях №14, 17, 18, 19, 20, 22, 24, 25, 29, 31, 32, 40 довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.06.2020 №580/06 відсутні посади у наданому штатному розписі. Серед працівників наданих у довідці відсутній охоронець. По позиції №4 Архіпова Т.В. зазначено спеціальність «Менеджмент», в той час коли згідно диплому наданого у складі тендерної пропозиції дана особа отримала диплом за спеціальністю «Маркетинг». Виходячи зі змісту довідки по позиції №6 передбачено залучення до виконання робіт головного інженера проекту Савченка І.С., в той час коли згідно з наказом наданим у складі тендерної пропозиції дана особа прийнята на посаду інженера-проектувальника. При цьому, по позиції №17 довідки посада Холода А.В. також не відповідає посаді зазначеній у наказі про прийняття на роботу. Аналогічні невідповідності вбачаються під час аналізу інформації по №19, 21, 33 та 40 довідки, а саме посади зазначені у довідці не співпадають з посадами згідно наданих трудових книжок та наказів про прийняття на роботу. Окрім цього, за результатами детального розгляду та аналізу інформації та документів наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будтехмаш» було виявлено відсутність: - посвідчення про навчання та перевірку знань з безпечної експлуатації вантажопідіймальних кранів що керуються з підлоги НПАОП 0.00-1.80-18 з правом строповки грузу за гак крану, про навчання та перевірку знань з безпечного виконання вантажно розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15, про навчання для слюсарів-ремонтників з безпечного обслуговування та ремонту підйомників на електрогазозварника Жигадло В.А.; - посвідчення про навчання та перевірку знань з безпечного виконання вантажно розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15, про навчання для слюсарів-ремонтників з безпечного обслуговування та ремонту підйомників на електрогазозварника Бердник П.В.; - посвідчення про навчання та перевірку знань з безпечного виконання вантажно розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15, про навчання для слюсарів-ремонтників з безпечного обслуговування та ремонту підйомників на електрогазозварника Абрамова В.О.; - посвідчення про навчання для слюсарів-ремонтників з безпечного обслуговування та ремонту підйомників на електрогазозварника Друзенко В.А. - посвідчення про навчання та перевірку знань з безпечної експлуатації вантажопідіймальних кранів що керуються з підлоги НПАОП 0.00-1.80-18 з правом строповки грузу за гак крану, навчання для слюсарів-ремонтників з безпечного обслуговування та ремонту підйомників на газорізальника Мордавченко А.Г.; - посвідчення для слюсарів-ремонтників з безпечного обслуговування та ремонту підйомників на газорізальника Косолапого С.О. Окрім цього, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будтехмаш» відсутній наказ про переведення на посаду начальника дільниці Стародуба В.П. (позиція №7). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; п.п. 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Приведена у відповідність довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення. 2. Приведена у відповідність довідка та документи надані з метою документального підтвердження наявності. Голова тендерного комітету О.М. Євтушенко

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтехмаш"
#32716454
55 997 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:56
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 15:06
ДУ 5.PDF зміни до договору
20 вересня 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 15:09
Додаткова угода №4 до Договору №21..pdf зміни до договору
02 серпня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 16:25
Додаткова угода №3 до Договору №21.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 11:22
Додаткова угода №2 до Договору №21.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 15:00
Додаткова угода №1 до Договору №21.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 10:41
Протокол №38 про тех.помилку в частині індексу.PDF зміни до договору
17 липня 2020 10:40
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 13:51
Додаток №1 до Договору №21.PDF укладений
15 липня 2020 13:47
Дефектний акт.PDF укладений
15 липня 2020 13:47
Додаток №3 до Договору №21.PDF укладений
15 липня 2020 13:47
Додаток №2 до Договору №21.PDF укладений
15 липня 2020 13:47
Договір №21.PDF укладений
15 липня 2020 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У договорі (та додатках до договору) про закупівлю від 14.07.2020 №21, укладеному за результатами проведення процедури відкритих торгів (номер закупівлі в системі електронних закупівель UA-2020-05-28-003239-b) на закупівлю по предмету роботи по проекту: «Будівництво спортивного комплексу з велосипедного спорту в м. Лиман Донецької області» (коригування) (код ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель) вважати вірним поштовий індекс замовника «84403».
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №38 про тех. помилку в частині індексу
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» п.3, ч.5, Ст.41 та розділів 3, 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, на основі ПКД є динамічною і становить 55 997 000,00 грн. (П’ятдесят п’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто сім тисяч гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ 9 332 833,33 грн. (Дев’ять мільйонів триста тридцять дві тисячі вісімсот тридцять три гривні 33 коп.). Договірна ціна складається згідно з Правилами визначення вартості будівництва – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з урахуванням змін та доповнень) та наводиться у (Додатку 1) до Договору. Обсяг та строки фінансування по Договору визначені в Плані фінансування робіт згідно (Додатку 3) до цього Договору в наступних межах: - вартість робіт на 2020 р. становить 47 274 209, 28 грн. (Сорок сім мільйонів двісті сімдесят чотири тисячі двісті дев’ять гривень 28 коп.) в тому числі ПДВ 7 879 034, 88 грн. (Сім мільйонів вісімсот сімдесят дев’ять тисяч тридцять чотири гривні 88 коп.); - вартість робіт на 2021 р. становить 8 722 790,72 (Вісім мільйонів сімсот двадцять дві тисячі сімсот дев’яносто гривень 72 коп.) в тому числі ПДВ 1 453 798, 45 грн. (Один мільйон чотириста п’ятдесят три тисячі сімсот дев’яносто вісім гривень 45 коп.).» 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до Договору), виклавши його в новій редакції. 1.3. Внести зміни до Плану фінансування робіт (Додаток 3 до Договору), виклавши його в новій редакції. 1.4. Внести зміни до розділу 21. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, відомості про Замовника викласти в новій редакції: Замовник: «КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ВЕЛОСИПЕДНОГО СПОРТУ» 84403, Донецька обл., м. Лиман вул. Петропавлівська, 89 р/р UA248201720344271002100044015 ДКСУ в м. Києві, МФО 820172, ЄДРПОУ 33620611
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» п.3, ч.5, Ст.41, розділу 17 Договору, у зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору, а саме: 1.1. Пункт 7.3 Договору викласти в наступній редакції: «7.3. Генпідрядник відшкодовує витрати за спожиті ним воду та електроенергію, необхідні для виконання робіт на рахунок Замовника (р/р UA538201720344200005000044015), на підставі наданого акту-рахунку в строк не пізніше 15 числа місяця наступного за звітним місяцем.» 1.2. Внести зміни до розділу 21. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, відомості про Замовника викласти в наступній редакції: Замовник: «КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ВЕЛОСИПЕДНОГО СПОРТУ» 84403, Донецька обл., м. Лиман вул. Петропавлівська, 89 р/р UA728201720344251006100044015 ДКСУ в м. Києві, МФО 820172, ЄДРПОУ 33620611
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» п.1, ч.5, Ст.41 та Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. Внести зміни до Договірної ціни (Додаток 1 до Договору), виклавши його в новій редакції. 1.2. Внести зміни до Плану фінансування робіт (Додаток 3 до Договору), виклавши його в новій редакції. 1.3. Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, на основі ПКД є динамічною і становить 52 750 954, 12 грн. (П’ятдесят два мільйони сімсот п’ятдесят тисяч дев’ятсот п’ятдесят чотири гривні 12 коп.) в тому числі ПДВ 8 791 825,68 грн. (Вісім мільйонів сімсот дев’яносто одна тисяча вісімсот двадцять п’ять гривень 68 коп.). Договірна ціна складається згідно з Правилами визначення вартості будівництва – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з урахуванням змін та доповнень) та наводиться у (Додатку 1) до Договору. Обсяг та строки фінансування по Договору визначені в Плані фінансування робіт згідно (Додатку 3) до цього Договору в наступних межах: - вартість робіт на 2020 р. становить 47 274 209, 28 грн. (Сорок сім мільйонів двісті сімдесят чотири тисячі двісті дев’ять гривень 28 коп.) в тому числі ПДВ 7 879 034, 88 грн. (Сім мільйонів вісімсот сімдесят дев’ять тисяч тридцять чотири гривні 88 коп.); - вартість робіт на 2021 р. становить 5 476 744,84 (П’ять мільйонів чотириста сімдесят шість тисяч сімсот сорок чотири гривні 84 коп.) в тому числі ПДВ 912 790,81 грн. (Дев’ятсот дванадцять тисяч сімсот дев’яносто гривень 81 коп.).» 2. У зв'язку з перейменуванням юридичної назви Замовника, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 2.1. Внести зміни в преамбулі Договору щодо відомостей Замовника, виклавши їх в наступній редакції: «Замовник: Комунальний заклад «Обласна спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з велосипедного спорту», в особі директора школи Алєксєєвої Ніни Федорівни, що діє на підставі Статуту КЗ ОСДЮСШОР з велосипедного спорту затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації керівником обласної військово-цивільної адміністрації від 17.03.2021 № 202/5-21 » 2.2. Внести зміни до розділу 21. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, відомості про Замовника викласти в наступній редакції: Замовник: «КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ВЕЛОСИПЕДНОГО СПОРТУ» 84403, Донецька обл., м. Лиман вул. Петропавлівська, 89 р/р UA728201720344251006100044015 ДКСУ в м. Києві, МФО 820172, ЄДРПОУ 33620611
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з несприятливими погодними умовами (затяжні зливи), відповідно до листа ТОВ « БУДТЕХМАШ» від 23.07.2021р. №253, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» п.4, ч.5, Ст.41, що регламентує продовження строків виконання робіт, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до Договору), виклавши його в новій редакції. 1.2. Внести зміни до Плану фінансування робіт (Додаток 3 до Договору), виклавши його в новій редакції. 1.3. Пункт 2.1.2. Договору викласти в наступній редакції: «2.1.2. Виконати роботи за Договором відповідно до узгодженого Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2) та Плану фінансування робіт (Додаток 3) і передати Об’єкт Замовнику у відповідності до положень і умов Договору в термін (строк) визначений у Календарному графіку виконання робіт, а саме з 01.08.2020р. по 20.09.2021р.».
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з закінченням будівельних робіт по проекту «Будівництво спортивного комплексу з велосипедного спорту в місті Лиман Донецької області (коригування)», на підставі п.5, ч.5, Ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились вважати остаточною вартістю Договору, вартість, що складається з суми Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та становить 51 050 605,89 грн. (П’ятдесят один мільйон п’ятдесят тисяч шістсот п’ять гривень 89 коп.) в тому числі ПДВ 8 508 434,32 грн. (Вісім мільйонів п’ятсот вісім тисяч чотириста тридцять чотири гривні 32 коп.). - вартість робіт на 2020 р. становить 47 274 209, 28 грн. (Сорок сім мільйонів двісті сімдесят чотири тисячі двісті дев’ять гривень 28 коп.) в тому числі ПДВ 7 879 034, 88 грн. (Сім мільйонів вісімсот сімдесят дев’ять тисяч тридцять чотири гривні 88 коп.); - вартість робіт на 2021 р. становить 3 776 396,61 (Три мільйони сімсот сімдесят шість тисяч триста дев’яносто шість гривень 61 коп.) в тому числі ПДВ 629 399,44 грн. (Шістсот двадцять дев’ять тисяч триста дев’яносто дев’ять гривень 44 коп.).
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 51 050 605,89
UAH (в тому числі ПДВ 8 508 434,31 UAH)