Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів)
Очікувана вартість
69 163,00 UAH
UA-2020-05-28-002923-b fdc3e38b7afe4b34939c65160c646ef6
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Леонідович Ляшенко

+380554256341
+380961735195
uvil_voks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ЮВІЛЕЙНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОЛЕШКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42255066
Місцезнаходження: 75126, Україна , Херсонська обл., Олешківський р-н., с. Ювілейне, вул. Соборна, буд.17
Контактна особа: Сергій Леонідович Ляшенко
+380554256341,+380961735195
uvil_voks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 12:01
Очікувана вартість: 69 163,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 345,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
30210000-4 Машини для обробки даних
(апаратна частина) (комп’ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75126, Україна, Херсонська область, с. Ювілейне, за адресою замовника та підпорядкованих закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2020  —  30 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця. Порядок розрахунку здійснюється тільки після поставки товару (підписання накладної), пред’явлення Виконавцем рахунку та накладної на оплату товару, при бюджетному фінансуванні з можливою відстрочкою платежу Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 12:13
ТД компютерна техніка і (НУШ).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 29 травня 2020 10:15
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:33
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У додатка №3 вказано "Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати характеристикам зазначеного Товару, або бути кращими за них)." Стасовно програмного забезпечення вказано "Преінстальований пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з українськомовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами."
Тендер
Дата подання: 29 травня 2020 11:01
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:29
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Згідно додатку №3 даставка, установка( монтаж) та навчання користуванню за рахунок постачальника

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-002923-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 19 червня 2020 13:59
Невідповідність технічним вимогам
Шановний Замовник, просимо переглянути рішення щодо визнання переможцем ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" як таку, що не відповідає Додатку 3 Тендерної документації, а саме: в жодному документі, що поданий учасником не міститься інформації, який саме Преінстальований пакет програмних засобів
офісного призначення буде встановлений на запропонованому ноутбуці. Тобто, підтвердження тому, що цей пакет є "сертифікований в Україні, з українськомовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами" не має жодної можливості.
По-друге: ламінатор, який пропонується не відповідає вимогам Додатку 3 в частинах: "Максимальна товщина ламінування 250 мкм". Максимальна товщина ламінування цього ламінатора складає 125 мкм (інструкцію з технічними параметрами додаємо), також цей ламінатор менш економний за енергоспоживанням, адже Ви вимагали 200Вт, а в цьому ламінаторі потужність 265Вт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2020 11:52
Шановний Учасник! Пропозиція Учасника ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" подана з дотриманням всіх вимог Замовника з усіма необхідними документами та довідками, зокрема в документі «інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики товару» в порівняльній таблиці міститься вся необхідна інформація про запропонований товар, що відповідає вимогам Замовника та підкріплена необхідними документами (сертифікатами, експертними висновками тощо).
Номер вимоги: UA-2020-05-28-002923-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 25 червня 2020 12:17
Невідповідність технічному завданню
Шановний Замовник! Просимо вказати, який саме Пакет офісних програм Вам було запропоновано. Також просимо надати відповідь, чому Ви ігноруєте невідповідність запропонованого Вам ламінатора Вашому технічному завданню (див. додаток до попередньої вимоги).
Зауважимо, що ця закупівля проводиться за процедурою відкритих торгів і має більш жорсткі умови щодо пропозицій. Відповідь на попередню вимогу нас не вдовольнила. Просимо надати детальні роз'яснення за обома пунктами.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

19 червня 2020 13:59
6681_1492090866.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 61 348,80
UAH з ПДВ
57 499,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 63 600,00
UAH з ПДВ
57 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 65 712,00
UAH з ПДВ
63 659,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 12:51
Довідка ст.17 повна.pdf
19 червня 2020 12:51
Довідка ст.17.pdf
19 червня 2020 12:50
Dovidka_20167319240400598148.pdf
19 червня 2020 12:50
file.pdf
19 червня 2020 12:49
ПРОПОЗИЦІЯ_57 499_98.pdf
13 червня 2020 11:59
проект договору _3_.pdf
13 червня 2020 11:59
технічні.pdf
13 червня 2020 11:55
Електронний підпис
13 червня 2020 11:55
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 червня 2020 11:55
Гарантійний лист1.pdf
13 червня 2020 11:55
Деталі рахунка.pdf
13 червня 2020 11:55
технічні.pdf
13 червня 2020 11:55
Витяг ПДВ.pdf
13 червня 2020 11:55
Довідка ст.17 повна.pdf
13 червня 2020 11:55
Гарантійний лист3.pdf
13 червня 2020 11:55
Дислокація .pdf
13 червня 2020 11:55
Гарантійний лист 4.pdf
13 червня 2020 11:55
Довідка без печатки.pdf
13 червня 2020 11:55
Лист-згода.pdf
13 червня 2020 11:55
inquiry_print.pdf
13 червня 2020 11:55
проект договору _3_.pdf
13 червня 2020 11:55
Довідкапро саннкції.pdf
13 червня 2020 11:55
Про ліцензування.pdf
13 червня 2020 11:55
Витяг.pdf
13 червня 2020 11:55
Ст. 16.zip
13 червня 2020 11:55
Довідка працівники.pdf
13 червня 2020 11:55
Довідка код доступу.pdf
13 червня 2020 11:55
Опис документів.pdf
13 червня 2020 11:55
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
13 червня 2020 11:55
Істотні умови.pdf
13 червня 2020 11:55
ІНН.pdf
13 червня 2020 11:55
Довідка підпис.pdf
13 червня 2020 11:55
Лист-згода1.pdf
13 червня 2020 11:55
Рішення.pdf
13 червня 2020 11:55
Згода з договором.pdf
13 червня 2020 11:55
Гарантійний лист2.pdf
13 червня 2020 11:55
Довідка про ціни.pdf
13 червня 2020 11:55
ДФС.pdf
13 червня 2020 11:55
Виписка.pdf
13 червня 2020 11:55
Гарантійний лист.pdf
13 червня 2020 11:55
Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ Сантарекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Переможець 57 499,98
UAH з ПДВ
19 червня 2020 12:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
57 499,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 21:56
дог (1).pdf укладений
07 липня 2020 21:52