Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (консультативні послуги в сфері публічних закупівель)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-05-28-002828-b 59ae4e4c04d54e92b46e14d7af0361d8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волинець Анжеліка Петрівна

380445125677
380509154900
5124033@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа: Волинець Анжеліка Петрівна
380445125677,380509154900
5124033@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 11:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Місцезнаходження Замовника - 02125, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26 А; Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - Консультативні послуги в сфері публічних закупівель надаються у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»; Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна з урахування ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 послуга
Консультативні послуги в сфері публічних закупівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник зобов’язаний здійснювати перерахунок грошових коштів на розрахунковий рахунок, вказаний у Договорі. Замовник зобов’язаний внести оплату за Послуги протягом 90 (дев’яносто) днів з дня підписання Акту. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 12:44
Оголошення нова редакція.doc
28 травня 2020 12:06
Оголошення.doc
02 червня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 12:44
Оголошення нова редакція.doc
28 травня 2020 12:06
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до Оголошення
Дата подання: 29 травня 2020 16:15
Дата відповіді: 01 червня 2020 09:34
В оголошенні до тендерної документації є вимога, щодо документів, які підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель , а саме: «На усіх працівників, які зазначені у довідці, надати дипломи про отримання повної вищої освіти за відповідним напрямом підготовки (юридичний та/або економічний), трудові книжки, а також документи, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг». Розтлумачте будь-ласка, це стосується всіх працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так, це стосується усіх працівників, які зазначені у довідці про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов та обсягу послуг, що є предметом закупівлі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-002828-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 03 червня 2020 09:26
Вимога на дискримінаційні умови Оголошення
Відповідно до переліку документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника згідно розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що учасники повинні підтвердити досвід виконання аналогічних договорів в 2019 році та в складі своєї пропозиції надати копії договорів, один із яких повинен належати до комунальної власності територіальної громади міста Києва та сумарна вартість зазначених аналогічних договорів повинна перевищувати сто тисяч гривень.
Вимоги щодо аналогічних договорів «за 2019 рік», «замовник комунальної власності територіальної громади міста Києва», «сумарна вартість…договорів повинна перевищувати сто тисяч гривень» - є дискримінаційними, не містять рівного ставлення до учасників та УМИСНО звужують коло потенційних учасників на участь у даній закупівлі.
Відповідно до пункту 4 часини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до часини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до часини 6 статті 11 Закону Уповноважена особа під час організації та проведення спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення спрощених закупівель в інтересах замовника.
Відповідно до часини 5 статті 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Керуючись частиною 7 статті 14 Закону вимагаємо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та видалити з тексту зазначеного Оголошення вимоги, які є дискримінаційними, які не містять рівного ставлення до учасників та УМИСНО звужують коло потенційних учасників на участь у даній закупівлі, а саме: аналогічні договорів «за 2019 рік», «замовник комунальної власності територіальної громади міста Києва», «сумарна вартість…договорів повинна перевищувати сто тисяч гривень» та викласти умови переліку документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника згідно розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у наступній редакції: «Довідку, складену в довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Довідка про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів повинна сумарно підтверджувати наявність в Учасника досвіду надання послуг з консультування щодо застосування чинного законодавства України не менше ніж трьом Замовникам в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». В довідці має бути наведено повне та скорочене найменування контрагента, його код ЄДРПОУ, телефони, інформація про відповідальну особу з боку контрагента, її посада, прізвище, ім’я, по батькові, контактний номер телефону, інформацію про предмет договору, дату укладання та номер договору. Учасник має надати в складі пропозиції копії усіх договорів, наведених в довідці про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів та оригінали листів-відгуків від усіх контрагентів, які вказані у довідці про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів, підписані керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі у поточному році, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про повне виконання договору та якість наданих послуг, вартість наданих послуг, суму договору і відсутність претензій з боку контрагента».
Відповідно до абзацу третього частини 7 статті 14 Закону Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення з вимогою щодо усунення порушення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до частини 20 статті 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 12:52
Доброго дня.
Встановлення Уповноваженою особою даних вимог зумовлено тим, що Уповноважена особа, проводячи дану процедуру закупівлі, бажає залучити до надання послуг, що є предметом закупівлі, осіб, які мають високий професійний рівень і володіють знаннями у сфері публічних закупівель. Враховуючи те, що в 2019 році законодавство про публічні закупівлі зазнало значних змін, вважаємо, що для якісного надання послуг, досвід виконання аналогічних договорів саме у 2019 році є необхідним. Кількісні та вартісні критерії викладені у повній відповідності до технічних вимог Замовника, тобто є співрозмірними, аналогічними та необхідними для встановлення відповідності кваліфікаційному критерію, а саме наявності саме аналогічного досвіду.
Стосовно вимоги, що один із договорів повинен бути укладений із Замовником, який належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, зазначаємо, що Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський пологовий будинок № 6» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, що зобов’язує здійснювати розміщення/оприлюднення необхідної інформації/документів про проведені закупівлі на порталі «Київаудит» (http://kyivaudit.gov.ua), що входить до обсягу послуг, згідно технічних вимог до Оголошення, а тому наявність аналогічного досвіду є необхідною умовою для якісного надання послуг учасником у відповідності до технічних вимог до оголошення.
Враховуючи вищезазначене, дані вимоги є необхідними для належного підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію стосовно наявності досвіду виконання аналогічних договорів, що виключає їх дискримінаційній характер та підстави для внесення змін до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Дані вимоги є необхідними для належного підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію стосовно наявності досвіду виконання аналогічних договорів, що виключає їх дискримінаційній характер та підстави для внесення змін до оголошення.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА" 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 16:24
Трудова Юнусова.pdf
10 червня 2020 16:24
Установчі документи.pdf
10 червня 2020 16:24
Трудова Крепак.pdf
10 червня 2020 16:24
Трудова Пинчук.pdf
10 червня 2020 16:24
Довідки, листи.pdf
10 червня 2020 16:24
Аналогічні.pdf
10 червня 2020 16:24
Працівники.pdf
10 червня 2020 16:24
Трудова Король.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА"
#35692075
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 12:22

Документи

16 червня 2020 12:21
Протокол 69.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА"
#35692075
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2020 12:21
Протокол 69.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 16:32
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 16:31
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 16:27
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 11:45
Договір від 22.06.2020 року.pdf укладений
23 червня 2020 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії Договору № 22/06 від 22.06.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 22/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML