Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розробка проектно-кошторисної документації та проходження експертизи на об"єкт «Проект реконструкції приміщень будівлі КП «Спеціалізований Центр медико-соціальної реабілітації дітей «ДОР» відділень №5 та №11 під постійне перебування матері та дитини із створення безбар’єрного простору для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення» за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, буд.34»)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-05-28-002819-b 085152629cf644bda4499f96467c1ec5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Іванцова

+380677193295
+380995267239
cakecorp56@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01995189
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро , вул. 20-річчя Перемоги, буд. 34
Контактна особа: Галина Іванцова
+380677193295,+380995267239
cakecorp56@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 08:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:05
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації та проходження експертизи на об"єкт «Проект реконструкції приміщень будівлі КП «Спеціалізований Центр медико-соціальної реабілітації дітей «ДОР» відділень №5 та №11 під постійне перебування матері та дитини із створення безбар’єрного простору для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення» за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, буд.34»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 12:05
Оголошенн пкд реконструкция 5,11.doc
28 травня 2020 12:05
Додаток 1 тех. вимоги.doc
28 травня 2020 12:05
проект договору ПКД рекнструкція 5,11.DOC
28 травня 2020 12:05
ДОДАТОК 2 реконстр 5,11.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підготовка тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2020 14:05
Дата відповіді: 01 червня 2020 16:58
Тендерна документація вимагає надання інформації про ознайомлення та визначення обсягів робіт з виїздом на об’єкт до подання пропозицій.Уточніть в якій формі та який документ треба надати Учаснику до своєї пропозиції на підтвердження такого ознайомлення з обсягами робіт
Відповідь: П. 6 Оголошення до проведення спрощеної закупівлі зазначено що з метою огляду об’єкту та повноти надання тендерних пропозицій бажано здійснити виїзд на об’єкт будівництва. До складу своєї тендерної пропозиції можливо долучити такий акт огляду об’єкту як додаткову інформацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ" 149 900,00
UAH з ПДВ
119 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКБ ДНІПРО 270 000,00
UAH з ПДВ
119 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОГОЖИНА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 197 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 16:51
Електронний підпис
09 червня 2020 16:50
1 Пропозиція Днепр.pdf
09 червня 2020 16:49
3 Пояснення ліцензія.pdf
09 червня 2020 16:49
4 Довідка працівники.pdf
09 червня 2020 16:49
6 Договор Костирко (1).pdf
09 червня 2020 16:49
6 наказ Добринина инж.pdf
09 червня 2020 16:49
6 труд кн Добриніна.pdf
09 червня 2020 16:49
7 Довідка аналог дог.pdf
09 червня 2020 16:49
8 відгук департамент.PDF
09 червня 2020 16:49
8 Звіт Біла Криниця.pdf
09 червня 2020 16:49
8 Звіт Іванівка.pdf
09 червня 2020 16:49
8. договір 311-рп.pdf
09 червня 2020 16:49
8. договір 312-рп.pdf
09 червня 2020 16:48
11 Статут.pdf
09 червня 2020 16:48
12 Виписка з ЄДР.pdf
09 червня 2020 16:48
12 Витяг ЄДР.pdf
09 червня 2020 16:48
12 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2020 16:48
14 Витяг Єдиний податок.pdf
09 червня 2020 16:48
16 Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 11:41
Електронний підпис
09 червня 2020 11:38
8 Статут.pdf
09 червня 2020 11:38
15 Довідка по ст 17.pdf
09 червня 2020 11:38
6 4 Дог 20-020Пр Пандус.pdf
09 червня 2020 11:38
13 Копія витягу ПДВ.pdf
09 червня 2020 11:38
6 3 Дог с УЕК от АТБ.pdf
09 червня 2020 11:38
12 Відомості з облстату.pdf
09 червня 2020 11:38
6 2 Дог 19-047Пр котельня.pdf
09 червня 2020 11:38
11 Копія Виписки.pdf
09 червня 2020 11:38
3 гарантійний лист.pdf
09 червня 2020 11:38
2 Акт огляду.pdf
09 червня 2020 11:38
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:08
Витяг з EДР.pdf
09 червня 2020 17:08
витяг_EП.PDF
09 червня 2020 17:08
Гарантійний лист.pdf
09 червня 2020 17:08
Лист-гарантія.pdf
09 червня 2020 17:08
Лист-згода.pdf
09 червня 2020 17:08
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ АКБ ДНІПРО

ФОП "РОГОЖИНА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ"
#40289491
Відхилено 119 990,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:49
ТОВ АКБ ДНІПРО
#42330661
Переможець 119 999,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 11:49

Документи

12 червня 2020 16:49
Електронний підпис
12 червня 2020 16:47
ПРОТОКОЛ УО 3.pdf

Документи

15 червня 2020 11:49
Електронний підпис
15 червня 2020 11:48
ПРОТОКОЛ УО 4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АКБ ДНІПРО
#42330661
119 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2020 11:49
Електронний підпис
15 червня 2020 11:48
ПРОТОКОЛ УО 4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 11:35
допугода АКБ 20-029-4.pdf зміни до договору
29 березня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:32
допугода АКБ 20-029-3.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 13:59
допугода АКБ 20-029-2.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 10:45
допугода АКБ 20-029ДУ.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 10:43
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 13:26
ДОГОВОР АКБ реконструкия 5,11.pdf укладений
22 червня 2020 13:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (затверджена назва проекту)
Номер договору про закупівлю: 20-029ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 20-029ДУ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дыйшли згоди про перенесення термыну виконання робыт на 21.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 20-029ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 20-029/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа ТОВ «АКБ Дніпро» №53 від 16.12.2020р. та керуючись ч.4 п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 та п.9.2. Договору № 20-029Пр від 22.06.2020р. в зв’язку із виникненням документально-підтверджених об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, «Сторони» уклали цю додаткову угоду про продовження строку дії договору про закупівлю та строк виконання робіт до 31 березня 2021р. , по проекту: «Реконструкція приміщень будівлі КП «Спеціалізований Центр медико-соціальної реабілітації дітей» ДОР» відділень №5 та №11 під постійне перебування матері та дитини із створення безбар’єрного простору для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення» за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, буд.34. 2. Загальна сума договору № 20-029Пр від 22.06.2020 року не змінюється та складає 119999,00грн (сто дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 коп.) без ПДВ. 4. Додаток №1 до договору №20-029Пр від 22.06.2020р. викласти у наступній редакції. Додаток додається: Додаток 1 – Календарний план роботи. 5. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами і діє до 31.12.2021 р., та є невід‘ємною частиною Договору №20-029Пр від 22.06.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 20-029ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 20-029/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20-029ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 20-029/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 119 999,00
UAH
Причини розірвання договору: Закінчення бюджетного року