Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
чайник (2шт), праска, фен (2шт)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2020-05-28-002746-b ● ce146c4d3a964d2daebe09328c09bcf9
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба у справах дітей та сім'ї Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470112 |
Вебсайт: | http://shev.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, Т. Шевченка б.26/4,к.513 |
Контактна особа: |
Нестеренко Валентина Вікторівна 380442348977 shev-ssd@i.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 11:41 |
Очікувана вартість: | 7 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
ЧВ-Чайник-термос TEFAL KO260830 2шт
Праска TEFAL FV5645E0 1шт
ЧВ-Фен ROWENTA CV7920F0 2шт
Праска TEFAL FV5645E0 1шт
ЧВ-Фен ROWENTA CV7920F0 2шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 червня 2020
—
12 червня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | чайник (2шт), праска, фен (2шт) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2020 12:02 |
Технічні вимоги.docx |
28 травня 2020 12:01 |
Тендерна док-ція побут_прилади.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги
Дата подання: 28 травня 2020 22:21
Дата відповіді: 29 травня 2020 14:13
Добрий день .Аналоги розглядаєте ?
Відповідь: Добрий день! Ні
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-28-002746-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3365102253
Дата подання: 10 червня 2020 12:41
Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника
про відхилення переможця
№ 11 від 09.06.2020 р.
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації .
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Скасована
Дата: 10 червня 2020 13:04
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" |
6 735,00
UAH з ПДВ
|
6 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
6 515,94
UAH з ПДВ
|
6 515,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
6 999,00
UAH з ПДВ
|
6 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" #3365102253 |
Рішення скасоване |
6 400,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 13:04
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Рішення скасоване |
6 515,94
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 13:04
|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" #3365102253 |
Рішення скасоване |
6 400,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 16:59
|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" #3365102253 |
Відхилено |
6 400,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 17:02
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
6 515,94
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор 7.zip | укладений |
18 червня 2020 13:30
|