Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали (суміші асфальтобетоні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний ) дорожній; емульсія бiтумна)
Очікувана вартість
858 000,00 UAH
UA-2020-05-28-002030-b 4f1df26db68c40bf800ef8841517553e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Васильчик

+380957308778 klesivblagoustrij@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛЕСІВБЛАГОУСТРІЙ" КЛЕСІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32256310
Місцезнаходження: 34550, Україна , Рівненська обл., Сарненський р-н, смт Клесів , вул. Залізнична, буд. 39
Контактна особа: Володимир Васильчик
+380957308778
klesivblagoustrij@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:53
Очікувана вартість: 858 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 тонни
Суміші асфальтобетоні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний ) дорожній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34550, Україна, Рівненська область, смт. Клесів, Залізнична, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
1.5 тонни
Емульсія бiтумна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34550, Україна, Рівненська область, смт. Клесів, Залізнична, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) (сума: 858 000,00 грн.) Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 16:12
20_ТД_28.05.2020.docx
11 червня 2020 16:12
20_Проект договору.docx
11 червня 2020 16:12
23_Проект договору_11.06.2020.docx
11 червня 2020 16:12
23_ТД_11.06.2020.docx
11 червня 2020 16:12
Протокол № 7.pdf
11 червня 2020 16:12
23_Зміни до тендерної документації.doc
11 червня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 16:12
20_ТД_28.05.2020.docx
28 травня 2020 11:16
ТД_28.05.2020.docx
11 червня 2020 16:12
20_Проект договору.docx
28 травня 2020 11:17
Проект договору.docx
11 червня 2020 16:12
23_Проект договору_11.06.2020.docx
11 червня 2020 16:12
23_ТД_11.06.2020.docx
11 червня 2020 16:12
Протокол № 7.pdf
11 червня 2020 16:12
23_Зміни до тендерної документації.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-002030-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія "Дорсервіс", Код ЄДРПОУ:31245569
Дата подання: 04 червня 2020 13:41
вимога про надання роз'яснень, внесення змін до тендерної документації
1. 28 травня 2020 року змовником - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛЕСІВБЛАГОУСТРІЙ" КЛЕСІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали (суміші асфальтобетоні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний ) дорожній; емульсія бiтумна) за процедурою – відкриті торги.
Також, замовником було завантажено Тендерну документацію на закупівлю товарів, затверджену Головою тендерного комітету КП «Клесівблагоустрій» Клесівської селищної ради на підставі протокольного рішення №5 від 28.05.2020 р.
Невід’ємною частиною тендерної документації є Додаток 2 – Технічне завдання.
Частиною 1 Технічного завдання визначено, що Поставка товару буде здійснюватися за рахунок та транспортом учасника. ОБОВ’ЯЗКОВОЮ УМОВОЮ Є: ВІДСТАНЬ ВІД ЗАМОВНИКА ДО ПОСТАЧАЛЬНИКА НЕ ПОВИННА ПЕРЕВИЩУВАТИ 15 КМ.
Вказану вище вимогу замовника, про те що відстань від постачальника до замовника не повинна перевищувати 15 км., вважаємо неправомірною такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Зміною 1 до ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво, затвердженою наказом Мінрегіону від 26.03.2019 р. №84 та яка набрала чинності з 01 вересня 2019 року, пункт 20.8.2 розділу 20. Влаштування дорожнього одягу, ДБН В.2.3-4:2015 викладено у наступній редакції:
«20.8.2. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин…». Таблицею 20.2а – «Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей», визначено наступне: Транспортування асфальтобетонних сумішей по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) дозволено на відстань – не більше 150 км. Транспортування асфальтобетонних сумішей по автомобільним дорогам з перехідним типом дорожнього одягу, дозволено на відстань – не більше 110 км.
Отже, вимога замовника, про те що відстань від постачальника до замовника не повинна перевищувати 15 км., є такою що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не дає можливості учасникам, виробничі потужності, яких знаходяться на відстані більше 15 км. подати належну тендерну пропозицію та стати переможцем торгів. Окрім того, як слідує із зазначених вимог ДБН В.2.3-4:2015, така вимога не відповідає діючому законодавству України.
Відповідно до ч. 1-2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Виходячи з наведеного, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо усунути порушення, які виникли під час проведення тендеру, а саме внести зміни до Додатку 2 Технічне завдання до Тендерної документації, та привести його у відповідність до вимог зміни 1 до ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво, затвердженої наказом Мінрегіону від 26.03.2019 р. №84 та яка набрала чинності з 01 вересня 2019 року.
Додатково зауважуємо, що згідно частини 1 статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
В разі незадоволення даної Вимоги, просимо надати роз’яснення, яким нормативно-правовим документом керувався Замовник під час підготовки Додатку 2 Технічне завдання до Тендерної документації, зазначаючи про те що відстань від постачальника до замовника не повинна перевищувати 15 км.
2. Окрім того, частиною 8 Технічного завдання визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції надає документи, які підтверджують відповідність запропонованого предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам (сертифікат якості на предмет закупівлі, паспорт, сертифікат відповідності, сертифікат аналізу або інший документ, що підтверджує якість предмету закупівлі).
Просимо роз’яснити, чи вважатиметься належним підтвердженням відповідності запропонованого предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам, надання одного із перелічених вище документів, зокрема: сертифікат якості на предмет закупівлі або паспорт або сертифікат відповідності або сертифікат аналізу, на кожен вид закуповуваних товарів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 18:55
Комунальне підприємство «Клесівблагоустрій» Клесівської селищної ради (далі – Замовник) розглянув вимогу №UA-2020-05-28-002030-b.c1 на умови тендерної документації процедури закупівлі «ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали (суміші асфальтобетоні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) дорожній; емульсія бiтумна)».
Голова тендерного комітету Васильчик Володимир Петрович повідомив, що згідно ч. 1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Щодо відстані від Замовника до Учасника.
Секретар тендерного комітету Добриднік Любов Мусіївна повідомила, що Комунальне підприємство «Клесівблагоустрій» Клесівської селищної ради займається обслуговуванням та утриманням комунальних доріг Клесівської селищної ради (вулиць населених пунктів що входять в її межі). Оголошення про проведення закупівлі ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали (суміші асфальтобетоні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) дорожній; емульсія бiтумна) за процедурою – відкриті торги стосується закупівлі товарів для утримання комунальних доріг Клесівської селищної ради, в межах наявних фінансових асигнувань. Замовлення товару проводитиметься в обсязі від 2 тон. Розташування заводу-виробника асфальтобетонної суміші, на невеликій відстані від місця проведення робіт, зумовлене необхідністю дотримання температурного режиму асфальтобетону, для дотримання технологічного процесу вкладання асфальтобетону.
Крім того, відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво розділу 1 Сфера застосування, абзац 3, Норми не поширюються на відомчі (технологічні) автомобільні дороги, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів, автомобільні дороги на приватних територіях та тимчасові об’їзні дороги.
Відповідно ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Визначення поняття «Вулиця» регламентується Законом України «Про автомобільні дороги» № 2862-IV від 8 вересня 2005 року і має наступне визначення: «вулиця - автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів».
У зв’язку з вище зазначеним та з метою дотримання технологічних процесів вкладання асфальтобетону, Ваша вимога не поширюється на дороги, які ми обслуговуємо.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами і доповненнями (далі – Закон).
Статтею 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Так як закупівля відбувається за державні кошти ми маємо ретельно стежити за якістю та можливістю поставки Товарів які закуповуються, у зв’язку з чим технічне завдання прописується дуже ретельно.
Виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, Замовник не вважає критерії викладені в тендерній документації дискримінаційними.
Щодо документів, що підтверджують відповідність запропонованого предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам.
Повідомляємо, що п. 8 Додатку 2 до тендерної документації вимагається, що Учасник в складі тендерної пропозиції надає документи, які підтверджують відповідність запропонованого предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам (сертифікат якості на предмет закупівлі, паспорт, сертифікат відповідності, сертифікат аналізу або інший документ, що підтверджує якість предмету закупівлі). Один із перелічених документів (сертифікат якості на предмет закупівлі та/або паспорт та/або сертифікат відповідності та/або сертифікат аналізу або інший документ, що підтверджує якість предмету закупівлі) вважатиметься таким, що підтверджує відповідність запропонованого предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам.

Документи

05 червня 2020 18:55
Протокол №6.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-28-002030-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд", Код ЄДРПОУ:41823500
Дата подання: 09 червня 2020 18:19
скарга на умови тендерної документації
Вимога замовника, про те що відстань від постачальника до замовника не повинна перевищувати 15 км., є такою що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не дає можливості учасникам, виробничі потужності, яких знаходяться на відстані більше 15 км. подати належну тендерну пропозицію та стати переможцем торгів. Окрім того, як слідує із зазначених вимог ДБН В.2.3-4:2015, така вимога не відповідає діючому законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 12.06.2020 № 11609.pdf
Дата публікації: 13 червня 2020 00:24

Документи подані скаржником

09 червня 2020 17:19
ДСТУ АСФ УКЛАДАННЯ.pdf

Документи подані замовником

11 червня 2020 16:08
Протокол № 7.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТРАНСКОНТИНЕНТАЛЬ РІВНЕ 774 000,00
UAH з ПДВ
714 189,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Віртуоз ЛТД" 858 000,00
UAH з ПДВ
735 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 18:37
Довідка 2.pdf
03 липня 2020 18:37
Довідка 1.pdf
02 липня 2020 20:13
не повязані.pdf
02 липня 2020 20:13
не корупція.pdf
02 липня 2020 20:13
не бенефіціар.pdf
02 липня 2020 20:13
не банкрут.pdf
02 липня 2020 20:13
Довідка податкова
19 червня 2020 13:12
Електронний підпис
19 червня 2020 13:08
Документи на тендер.rar
19 червня 2020 13:08
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 07:16
Електронний підпис
19 червня 2020 07:14
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
19 червня 2020 07:14
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТРАНСКОНТИНЕНТАЛЬ РІВНЕ

ТОВ "Віртуоз ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТРАНСКОНТИНЕНТАЛЬ РІВНЕ
#41226631
Переможець 714 189,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТРАНСКОНТИНЕНТАЛЬ РІВНЕ
#41226631
714 189,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:32
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:30
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 11:53
Договір Т 20.01.pdf укладений
10 липня 2020 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 271077,76 грн без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Т 20/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 443 111,24
UAH