Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2020-05-28-001801-c 7942d3653c0347bd8101bd6599caa109
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казмірчук Катерина Анатоліївна

044-204-83-34 K.KAZMIRCHUK@KPI.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02070921
Вебсайт: https://kpi.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, Київ, Солом’янський район, проспект Перемоги, будинок 37
Контактна особа: Казмірчук Катерина Анатоліївна
044-204-83-34
K.KAZMIRCHUK@KPI.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 20:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 11:17
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Стіл письмовий 830х600х760 мм, венге
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
91 шт
Стіл письмовий 1400х600х750 мм (ОН-50), вишня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
3 шт
Письмовий стіл для дому та офісу СР-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Конферент-стіл СТК-1/16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
5 шт
Стіл компьютерний СТ-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
7 шт
Стіл для офіса FLASHNIKA Еко-21 (1400мм x 1916мм x 750мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
4 шт
Стіл для офіса FLASHNIKA Еко-28 (1450мм x 1200мм x 750мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Стіл для офіса FLASHNIKA Еко-7 (1450мм x 600мм x 750мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Комп'ютерний стіл FLASHNIKA - Флеш 43
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Комп'ютерний стіл FLASHNIKA - Мікс 35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Комп'ютерний стіл Myau СУ-4 венге
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Стіл для конференцій ОН 99/4 2700х900х750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Стіл Сенс S1.00.11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
185 шт
Стіл письмовий з тумбою однодверний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
7 шт
Стіл письмовий кутовий (колір бук, 1500х1300 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
2 шт
Стіл письмовий (колір горіх, 1500х700мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
12 шт
Стіл складний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 18:25
Додаток 4.docx
28 травня 2020 18:25
ТД.doc
28 травня 2020 18:25
Додаток 5.doc
28 травня 2020 18:25
Додаток 7.doc
28 травня 2020 18:25
Додаток 6.docx
28 травня 2020 18:25
Додаток 2.doc
28 травня 2020 18:25
Додаток 3.docx
28 травня 2020 18:25
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги (Товщина ДСП, колір)
Дата подання: 03 червня 2020 11:08
Дата відповіді: 05 червня 2020 17:15
Шановний Замовник. В тендрній документації не в повній мірі наявна інформація щодо товщини ДСП та кольору товару. Просимо надати роз'яснення або інформацію щодо товщини ДСП та кольорів товарів. Чи вважати відсутність кольорів ДСП та товщини ДСП, правом учасника поставити товар з товщиною ДСП та кольорами на власний розсуд? Найбільш інформативно надана інформація щодо товару за п. 14 в технічній специфікації товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Товщина ДСП повинна бути такою, щоб відповідний товар належним чином виконував своє функціональне призначення. В тих позиціях, де колір не вказаний, орієнтуватися на колір, який на зображенні.
Товщина ДСП
Дата подання: 08 червня 2020 09:16
Дата відповіді: 10 червня 2020 17:12
Враховуючи вартість закупівлі, просимо надати інформацію щодо товщини ДСП. Чи достатньою є товщина ДСП 16 мм по позиціях товару, де така інформація не надана?
Відповідь: Доброго дня!
Так.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-001801-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Веремієнко Максим Петрович, Код ЄДРПОУ:3146811473
Дата подання: 24 червня 2020 13:05
Скарга
Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції 20184/1 від 23.06.2020 пропозиція ФОП Веремієнко Максима Петровича, була відхилена у зв’язку з тим, що не було надано довідки про незастосування санкцій відповідно до ЗУ «Про санкції» та не було надано висновку державно санітарно-епідеміологічної експертизи щодо безпеки використання стола складного.
З даним рішенням я, фізична особа підприємець Веремієнко Максим Петрович не можу погодитись з наступних підстав:
- відповідно до частини 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
- відповідно до частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи той факт, що мною як Учасником в складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист щодо санкцій №90-06 від 18.06.2020 в якому чітко заначено що санкції відповідно до ЗУ «Про санкції» та інших нормативно-правових документів до Учасника не застосовуються. Тому дана причина для відмови є безпідставною. Також в складі пропозиції були надані висновки державно санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали і інформаційна довідка щодо сертифікації товару №10-05 від 18.06.2020 в якій зазначено що меблі не підлягають обов’язковій сертифікації, ліцензуванню, патентуванню, погодженню, експертизі та отриманню дозволів в Україні. Разом з тим, у процесі виробництва використовуються якісні сертифіковані матеріали, що підтверджується відповідними Висновками.
На підставі вище наведеного, прошу повторно розглянути мою пропозицію з урахуванням норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 15:13
Доброго дня!
Згідно рішення тендерного комітету (Протокол №20184/1 від 23.06.2020р.):
Відхилення тендерної пропозиції ФОП ВЕРЕМІЄНКО МАКСИМ ПЕТРОВИЧ (згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі») здійснюється за таких підстав:
- у порушенні вимог, зазначених в тендерній документації (ТД) замовника (Додаток 3), учасник не надав довідки у довільній формі про те, що він не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" (пункт 11 частини першої ст.17 Закону)
- у порушенні вимог, зазначених в тендерній документації (ТД) замовника (Додаток 4), учасник не надав висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо безпеки використання стола складного (позиція 17).
Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП ВЕРЕМІЄНКО МАКСИМ ПЕТРОВИЧ, тому що відповідно до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001801-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Веремієнко Максим Петрович, Код ЄДРПОУ:3146811473
Дата подання: 26 червня 2020 16:25
Скарга2
Відповідно до відповіді тендерного комітету на скаргу ФОП Веремієнко Максима Петровича, було зазначено, що Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП ВЕРЕМІЄНКО МАКСИМА ПЕТРОВИЧА, тому що відповідно до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
З даною позицією тендерного комітету я, фізична особа підприємець Веремієнко Максим Петрович не можу погодитись з наступних підстав:
- відповідно до частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:

1) перелік виявлених невідповідностей;

2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;

3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлено виключних обмежень, щодо характеру виявлених невідповідностей. Тому застосування Замовником цієї норми виключно в рамках відповідності до вимог статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» є неправильним. Статтею 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» не обмежується право Замовника визначати невідповідність пропозицій учасників, тендерній пропозиції виключно в межах статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
В даній ситуації я вважаю що мої права як учасника тендерної закупівлі порушені. В разі ігнорування моєї позиції Замовником торгів, я буду змушений звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
На підставі вище наведеного, прошу повторно розглянути мою пропозицію з урахуванням норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2020 16:39
Відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001801-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Веремієнко Максим Петрович, Код ЄДРПОУ:3146811473
Дата подання: 27 червня 2020 10:41
Скарга
Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції 20184/2 від 23.06.2020 Учасник торгів ФОП Карпінського Г.І., був визнаний переможцем торгів.
З даним рішенням я, фізична особа підприємець Веремієнко Максим Петрович не можу погодитись з наступних підстав.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації: всі надані документи у складі тендерної пропозиції повинні бути ЧИННІ НА ДАТУ проведення торгів.
Частина документів тендерної пропозиції Учасника ФОП Карпінського Г.І. є не чинними на дату розкриття, або такими, чинність яких не можна підтвердити. В зазначених нижче документах відсутні обов’язкові реквізити, а саме номер документів та дата їх створення, а саме:
«Довідка про гарантійні терміни», «Лист-згода на обробку персональних даних», «Лист-гарантія щодо захисту довкілля», «Інформаційна довідка про учасника», «Довідка про законність відсутності Статуту, наказу (розпорядження), та/або довіреності (доручення)», «Довідка про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», «Довідка про відсутність ліцензії», «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «Довідка про виконання аналогічного договору».
2. Учасник ФОП Карпінський Г.І. в своїй тендерній пропозиції не зазначив виробника продукції, як то вимагалось в Додатку №1 тендерної документації.
3. Учасник не надав довідки щодо про відсутність підстав, передбачених пунктом 12 частини першої ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме довідки про те що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, НЕ БУЛО притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Учасник ФОП Карпінський Г.І. надав тільки довідку від МВС про відсутність судимості, яка не передбачає підтвердження про не притягнення Учасника до відповідальності (адміністративної, цивільної-правової та іншої). Додаткової довідки Учасником надано не було.
На підставі вище наведеного, прошу розглянути мою скаргу та переглянути своє рішення враховуючи вище зазначене.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2020 16:22
Доброго дня!
В довідці про гарантійні терміни ФОП Карпінський Г.І. чітко зазначає, що запропоновані меблі є власного виробництва, виготовлені в 2020 році, гарантійний термін їхньої експлуатації становить 18 місяців з дати передачі товару Замовнику. Учасник надав документи, які замовником не вимагалися, а саме «Лист-згода на обробку персональних даних», «Лист-гарантія щодо захисту довкілля», «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Учасник ФОП Карпінський Г.І. надав довідку МВС про відсутність судимості, яка передбачає той факт, що особу не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Документи подані скаржником

24 червня 2020 13:04
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

26 червня 2020 16:25
Скарга2.pdf

Документи подані скаржником

27 червня 2020 10:41
Скарга3.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-28-001801-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Веремієнко Максим Петрович, Код ЄДРПОУ:3146811473
Дата подання: 02 липня 2020 15:46
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Національним технічним університетом України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-28-001801-c. Фізична особа-підприємець Веремієнко Максим Петрович (надалі - Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подав тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи). Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції 20184/1 від 23.06.2020 пропозиція ФОП Веремієнко Максима Петровича, була відхилена у зв’язку з тим, що не було надано довідки про незастосування санкцій відповідно до ЗУ «Про санкції» та не було надано висновку державно санітарно-епідеміологічної експертизи щодо безпеки використання стола складного (копія додається). 24.06.2020 року Скаржник звернувся до Замовника з листом через електронну систему закупівель щодо розгляду пропозиції Скаржника посилаючись на те, що відповідно до частини 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та відповідно до частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. За результатами розгляду скарги Замовником було відмовлено в задоволені вимог. 26.06.2020 року Скаржник повторно звернувся до Замовника з листом через електронну систему закупівель щодо повторного розглянути пропозиції Скаржника, але відповідь не була надана. 27.06.2020 року додатково Скаржник звернувся до Замовника щодо неправомірного визнання переможцем ФОП Карпінського Г.І. посилаючись на невідповідність його пропозиції, вимогам тендерної документації та просив переглянути результати закупівлі. Відповідь Замовником не була надана. Стосовно підстав відхилення повідомляю наступне: підставою відхилення тендерної пропозиції ФОП Веремієнко Максима Петровича було те що не було надано довідки про незастосування санкцій відповідно до ЗУ «Про санкції» та не було надано висновку державно санітарно-епідеміологічної експертизи щодо безпеки використання стола складного. Мною як Учасником в складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист щодо санкцій №90-06 від 18.06.2020 в якому чітко заначено що санкції відповідно до ЗУ «Про санкції» та інших нормативно-правових документів до Учасника не застосовуються. Тому дана причина для відмови є безпідставною. Також в складі пропозиції були надані висновки державно санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали і інформаційна довідка щодо сертифікації товару №10-05 від 18.06.2020 в якій зазначено що меблі не підлягають обов’язковій сертифікації, ліцензуванню, патентуванню, погодженню, експертизі та отриманню дозволів в Україні. Разом з тим, у процесі виробництва використовуються якісні сертифіковані матеріали, що підтверджується відповідними Висновками. Додатково необхідно зазначити що під час розгляду пропозиції Учасника ФОП Карпінського Г.І., Замовник проігнорував невідповідність пропозиції Учасника тендерній документації. В наданій Учасником ФОП Карпінського Г.І. тендерній пропозиції, наявні наступні порушення. Відповідно до вимог розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації Замовника: всі надані документи у складі тендерної пропозиції повинні бути ЧИННІ НА ДАТУ проведення торгів. Частина документів тендерної пропозиції Учасника ФОП Карпінського Г.І. є не чинними на дату розкриття, або такими, чинність яких не можна підтвердити. В зазначених нижче документах відсутні обов’язкові реквізити, а саме номер документів та дата їх створення, а саме: «Довідка про гарантійні терміни», «Лист-згода на обробку персональних даних», «Лист-гарантія щодо захисту довкілля», «Інформаційна довідка про учасника», «Довідка про законність відсутності Статуту, наказу (розпорядження), та/або довіреності (доручення)», «Довідка про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», «Довідка про відсутність ліцензії», «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «Довідка про виконання аналогічного договору». Учасник ФОП Карпінський Г.І. в своїй тендерній пропозиції не зазначив виробника продукції, як то вимагалось в Додатку №1 тендерної документації. Учасник не надав довідки щодо про відсутність підстав, передбачених пунктом 12 частини першої ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме довідки про те що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, НЕ БУЛО притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Учасник ФОП Карпінський Г.І. надав тільки довідку від МВС про відсутність судимості, яка не передбачає підтвердження про не притягнення Учасника до відповідальності (адміністративної, цивільної-правової та іншої). Додаткової довідки Учасником надано не було. Вибіркове ставлення до розгляду та оцінки наданих пропозицій зі сторони Замовника, є недопустимим. Згідно частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються принципом добросовісної конкуренції серед учасників і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Отже, аналізуючи вищенаведене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, с грубим порушення ст. З Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч.І ст.З Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи) ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-28-001801-c. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення протоколу розгляду тендерної пропозиції ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи) відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції 20184/1 від 23.06.2020 Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Веремієнко Максима Петровича. 4. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол розгляду тендерної пропозиції ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи) № 20184/2 від 23.06.2020 тендерного комітету Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" про визнання переможця ФОП Карпінського Г.І. 5. Зобов’язати Замовника визнати ФОП Веремієнко М.П. переможцем тендеру на закупівлю товарів Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи) ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-28-001801-c. Додатки: 1. Протокол розгляду тендерної пропозиції ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи) № 20184/1 від 23.06.2020 тендерного комітету Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Веремієнко М.П. 2. Протокол розгляду тендерної пропозиції ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи) № 20184/2 від 23.06.2020 тендерного комітету Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" про визнання переможця ФОП Карпінського Г.І. 3. Додаток 1 до Тендерної документації Замовника 4. Скарга до тендерного комітету Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Веремієнко М.П. №78-06 від 24.06.2020 5. Відповідь Замовника на скаргу ФОП Веремієнко М.П. №78-06 від 24.06.2020 6. Повторна Скарга до тендерного комітету Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Веремієнко М.П. №80-06 від 26.06.2020 7. Скарга до тендерного комітету Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" щодо визнання переможця ФОП Карпінського Г.І. 8. Гарантійний лист про санкції ФОП Веремієнко М.П. №90-06 від 18.06.2020 9. Копії сертифікатів на матеріали 10. Довідка щодо сертифікації товару №10-05 від 18.06.2020 11. Платіжне доручення про сплату плати за подання скарги до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 липня 2020 12:09

Документи подані скаржником

02 липня 2020 15:40
Скарга_(1).pdf
02 липня 2020 15:40
Скарга2.pdf
02 липня 2020 15:40
Скарга3.pdf
02 липня 2020 15:40
Вiдповiд__замовника.pdf
02 липня 2020 15:40
Додаток_1_ТД.pdf
02 липня 2020 16:23
Оплата.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Веремієнко Максим Петрович 395 000,00
UAH з ПДВ
392 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 400 803,00
UAH з ПДВ
394 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 13:37
Електронний підпис
18 червня 2020 13:31
Паспорт код.pdf
18 червня 2020 13:31
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2020 13:31
Договора3.pdf
18 червня 2020 13:31
Договір2.pdf
18 червня 2020 13:31
Договір1.pdf
18 червня 2020 13:31
Довідка щодо Статуту.pdf
18 червня 2020 13:31
Довідка про печатку.pdf
18 червня 2020 13:31
Довідка ліцензування.pdf
18 червня 2020 13:31
Відгук3.pdf
18 червня 2020 13:31
Відгук2.pdf
18 червня 2020 13:31
Відгук1.pdf
18 червня 2020 13:31
Виписка.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 17:16
Електронний підпис
26 червня 2020 17:15
довідка МВС.PDF
18 червня 2020 12:31
Електронний підпис
18 червня 2020 10:45
Електронний підпис
17 червня 2020 16:08
Електронний підпис
17 червня 2020 16:02
Цінова пропозиція.PDF
17 червня 2020 16:02
ІПН Карпінського Г. І..pdf
17 червня 2020 16:02
Витяг з ЄДР від 13.01.20.PDF
17 червня 2020 16:02
висновок СЕЕ (клей).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Веремієнко Максим Петрович

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
Відхилено 392 250,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 18:01
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
Переможець 394 990,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 18:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 18:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
394 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 09:34
ВТ-20184.pdf укладений
22 липня 2020 09:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 20 грудня 2020
Сума оплати за договором: 298 045,48
UAH (в тому числі ПДВ 49 674,25 UAH)