ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт системи фільтрації басейну позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №10», розташованого за адресою: 50036, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 4»)
Очікувана вартість
1 179 284,00 UAH
UA-2020-05-28-001765-c bf81bc34e23a4f85a4ece7e80a0e909a
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 20:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 11:54
Очікувана вартість: 1 179 284,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 896,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт системи фільтрації басейну позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №10», розташованого за адресою: 50036, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 4»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на цілі, визначені умовами договору, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата буде здійснюватися двома платежами, строком до трьох місяців кожний. Надання другого платежу попередньої оплати можливе за умови підтвердження цільового використання коштів першого платежу на підставі актів приймання виконання робіт. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 травня 2020 17:37
Електронний цифровий підпис
28 травня 2020 17:36
Додаток 1 (27).docx
28 травня 2020 17:36
Додаток 2 (29).docx
28 травня 2020 17:36
Додаток 3 (3).doc
28 травня 2020 17:36
Оголошення (12).docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 червня 2020 15:40
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: В оголошенні замість очікуваної вартості з ПДВ зазначено без ПДВ.
Документи:
04 червня 2020 15:40
Електронний цифровий підпис
04 червня 2020 15:39
Протокол _57_відміна закупівлі.PDF

Актуальні тендери

До пошуку