Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання картриджів
Очікувана вартість
656 100,00 UAH
UA-2020-05-28-001669-c bb3cb0f25e764eacbf6789c251957a7e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дука Микола Валентинович

+380442350071 M.Duka@ukrstat.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба статистики України
Код ЄДРПОУ: 37507880
Вебсайт: http://www.ukrstat.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ
Контактна особа: Дука Микола Валентинович
+380442350071
M.Duka@ukrstat.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:29
Очікувана вартість: 656 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з питань щодо технічних вимог: Пузанова Олена Олександрівна – директор департаменту інформаційних технологій телефон: (044) 289-67-40, телефакс: (044) 235-37-39 e-mail: E.Puzanova@ukrstat.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
237 од.
Придбання картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, Шота Руставелі, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом здійснення оплати Замовником фактично поставленого Товару за рахунок коштів загального фонду державного бюджету за бюджетною програмою КПКВК 0414010 "Керівництво та управління у сфері статистики" (КЕКВ 2210) на підставі підписаних Сторонами видаткової накладної та Акту приймання-передачі, протягом 10 (десяти) календарних днів у разі наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. За відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів у зазначений період оплата здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-001669-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ , Код ЄДРПОУ:2900002797
Дата подання: 29 травня 2020 09:24
Вимога усунути дискримінаційні умови
Надання в складі тендерної пропозиції документального підтвердження від виробників витратних матеріалів, що є предметом даних торгів, що учасник є офіційним авторизованим статусним партнером виробника витратних матеріалів (офіційним представником) або завірену копію авторизаційного листа від виробника (офіційного представника) витратних матеріалів, що є предметом даних торгів, що підтверджує повноваження учасника на постачання витратних матеріалів та гарантує, що товар буде оригінальним і відповідатиме вимогам тендерної документації є дискримінаційною до учасників
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Отже , відповідно до аналогічного рішення АМКУ № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної Документації.
У разі незадоволення нашої вимоги, будемо змешенні звурнутися до АМКУ з відповідною скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 12:59
Вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі відкритих торгів: "ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Придбання картриджів)" задоволено шляхом унесення змін до тендерної документації на вищезазначену закупівлю, виключивши з її складу абзац другий підпункту 1.7 пункту 1 додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Придбання картриджів)" до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОНОНЕНКО Ю. О. 608 283,60
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. 614 130,00
UAH з ПДВ
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" 655 058,40
UAH з ПДВ
655 058,40
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 655 980,00
UAH з ПДВ
655 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

12 червня 2020 18:10
Електронний підпис

Публічні документи

26 червня 2020 17:13
Електронний підпис
26 червня 2020 17:13
Довідка абз 1 ч 2 ст 17.pdf
25 червня 2020 18:08
Електронний підпис
25 червня 2020 18:08
public_doc (3).pdf
25 червня 2020 18:08
public_doc (3).p7s
25 червня 2020 18:08
Dovidka_20174528090800324273.pdf.p7s
25 червня 2020 18:08
Dovidka_20174528090800324273.pdf
25 червня 2020 18:08
Довідка ст 17.pdf
13 червня 2020 09:35
Електронний підпис
13 червня 2020 09:34
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ_.pdf
12 червня 2020 19:17
Електронний підпис
12 червня 2020 19:17
9 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 червня 2020 19:17
8 Довідка ст 17.pdf
12 червня 2020 19:17
7 Довідка щодо санкцій.pdf
12 червня 2020 19:17
5 Лист-відгук.pdf
12 червня 2020 19:17
10 Статут-Опис ПЕ (09.08.18).pdf
12 червня 2020 19:17
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 20:08
Електронний підпис
12 червня 2020 20:07
10 Статут.pdf
12 червня 2020 20:07
10 Протокол.pdf
12 червня 2020 20:07
10 Наказ.pdf
12 червня 2020 20:07
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОНОНЕНКО Ю. О.

ФОП ВАЩЕНКО Г.В.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

ТДВ "ІБФ ЛДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОНОНЕНКО Ю. О.
#2911619617
Відхилено 540 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 14:21
ФОП ВАЩЕНКО Г.В.
#2092411298
Відхилено 560 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 16:23
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
#30436824
Переможець 655 058,40
UAH з ПДВ
25 червня 2020 14:31

Документи

18 червня 2020 14:21
Електронний підпис
18 червня 2020 14:19
Протокол_№ТКПЗ_38-20.pdf
18 червня 2020 13:55
Протокол_№ТКПЗ_38-20.pdf
18 червня 2020 13:45
Протокол_№ТКПЗ_38-20.pdf
18 червня 2020 13:38
Протокол_№ТКПЗ_38-20.pdf
18 червня 2020 13:30
Протокол_№ТКПЗ_38-20.pdf

Документи

22 червня 2020 16:23
Електронний підпис
22 червня 2020 16:20
Протокол_№ТКПЗ_39-20.pdf
22 червня 2020 16:13
_Протокол_№ТКПЗ_39-20.pdf
22 червня 2020 16:11
Протокол_№ТКПЗ_39-20.pdf
22 червня 2020 16:08
Протокол_№ТКПЗ_39-20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
#30436824
655 058,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 10:17
Договір_64.pdf укладений
08 липня 2020 10:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 655 058,40
UAH (в тому числі ПДВ 109 176,40 UAH)