Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду та покрівлі в комунальному закладі «Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 93 Харківської міської ради Харківської області імені В.В.Бондаренка», за адресою: м. Харків, проспект Ново-Баварський, 89-А
Очікувана вартість
2 744 210,00 UAH
UA-2020-05-28-001559-b dc307051db7946acb543a8b0292e3c98
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудік Олена Вікторівна

380577120894 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Рудік Олена Вікторівна
380577120894
okt_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 12:29
Очікувана вартість: 2 744 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 721,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт фасаду та покрівлі в комунальному закладі «Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 93 Харківської міської ради Харківської області імені В.В.Бондаренка», за адресою: м. Харків, проспект Ново-Баварський, 89-А
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду та покрівлі в комунальному закладі «Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 93 Харківської міської ради Харківської області імені В.В.Бондаренка», за адресою: м. Харків, проспект Ново-Баварський, 89-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61020, Україна, Харківська область, Харків, Комунальний заклад "Харківська спеціалізована школа I-III ступенів № 93 Харківської міської ради Харківської області імені В.В. Бондаренка", м. Харків, проспект Ново-Баварський, 89-А"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт (№№КБ-2в,КБ-3), підписаного уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови оплати: 30%
відстрочка платежу до 120 календарних днів з дня підписання акту здачі-прийняття виконаних робіт: 30%
відстрочка платежу до 90 календарних днів з дня підписання акту здачі- прийняття виконаних робіт: 15%
відстрочка платежу до 50 календарних днів з дня підписання акту здачі- прийняття виконаних робіт: 10%
відстрочка платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту здачі- прийняття виконаних робіт: 0%
28 травня 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 10:49
Додаток 4. Проект договору.doc
28 травня 2020 10:48
ТД Капітальний ремонт ХЗШ 93.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 29 травня 2020 14:36
Дата відповіді: 01 червня 2020 15:54
В Тендерній документації для процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду та покрівлі в комунальному закладі «Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 93 Харківської міської ради Харківської області імені В.В.Бондаренка», за адресою: м. Харків, проспект Ново-Баварський, 89-А) вказана вимога, яка являється дискримінацією учасників, а саме вимога, що міститься в Додатку 2 до тендерної документації Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам, визначеним у статті 17 Закону пункт 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), а саме «Довідка в довільній формі за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), із зазначенням інформації про наявність не менше 2-ох договорів на виконання аналогічних робіт у закладах освіти, укладених за останні три роки.». В пункті 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається досвід виконання аналогічних договорів, але не вказано, що замовник має право вимагати виконання конкретного виду робіт або встановлювати заклади в яких виконувалися аналогічні роботи. Окрім того, аналогічні технічному завданню роботи вищезазначеної тендерної документації могли проводитися на об'єктах інших закладів, таких як: заклади охорони здоров’я, заклади молоді та спорту, заклади оборони, заклади соціальної політики та інші, які є ідентичними та рівнозначними з закладами освіти. Таким чином, Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду аналогічних робіт лише у закладах освіти (Додаток 2 пункт 1.3. до тендерної документації). Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, вважаємо, що вимога Замовника викладена в пункті 1.3. Додатку 2 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до тендерної документації порушує п.4. ст. 5, п. 2 ст. 16 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо врахувати вищевикладене та виправити недоліки в тендерній документації, а саме прибрати дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Уповноважена особа розглянула Ваше звернення, та надає заперечення стосовно того що, вимога, що міститься у п. І Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження», а саме: пункт 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), зокрема, «…Довідка в довільній формі за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), із зазначенням інформації про наявність не менше 2-ох договорів на виконання аналогічних робіт у закладах освіти, укладених за останні три роки…» є дискримінаційною.
При розробці Тендерної документації Замовник керувався виключно нормами діючого Законодавства України, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Згідно з ч. 1 та ч. 2 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а також установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, керуючись принципами здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону.
Враховуючи, що в Законі немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час розробки Тендерної документації Замовник, передусім, виходив з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди. Аналіз рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, дозволяє говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників.
За результатами аналізу веб-порталу Уповноваженого органу, prozorro.gov.ua, Замовником виявлено понад тисячі аналогічних торгів у Харківській області та у інших областях України, з виконанням саме цих робіт. Тому існує великий ринок, та кількість Учасників, що мають необхідний досвід, не обмежено.
Замовник дотримується в своїй роботи всіх принципів публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ФОП Білінський Сергій Сергійович 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 680 000 Документи
ФОП Юрченко Олексій Юрійович 2 100 082,00
UAH з ПДВ
2 100 082,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 470 057.40 Документи
ТОВ ПАЛМАЗ ГРУП 2 697 760,14
UAH з ПДВ
2 684 039,08
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 878 827.36 Документи

Публічні документи

25 червня 2020 14:53
Електронний підпис
25 червня 2020 14:45
ДОВІДКИ ПЕРЕМОЖЦЯ.rar
12 червня 2020 15:15
Електронний підпис
12 червня 2020 15:13
3. ВИМОГИ СТАТТІ 17.pdf
12 червня 2020 15:13
1. ТЕХНІЧНИЙ ОПИС.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 14:37
Електронний підпис
18 червня 2020 14:34
пояснення.pdf
13 червня 2020 13:15
Електронний підпис
13 червня 2020 13:14
реєстр, документація.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 20:18
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Білінський Сергій Сергійович

ФОП Юрченко Олексій Юрійович

ТОВ ПАЛМАЗ ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Юрченко Олексій Юрійович
#3162408196
Відхилено 2 100 082,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 16:26
ФОП Білінський Сергій Сергійович
#3264806099
Переможець 2 400 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 15:28

Вимога про усунення невідповідностей

На вимогу статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовником виявлені невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 1) Невідповідність Додатку 2 до Тендерної документації відповідно до підпункту 1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». 1. Учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено інформацію про оренду загального вантажного самоскиду, а відповідно до підсумкової відомості ресурсів, перевезення сміття передбачається здійснювати власною технікою. 2. Учасником не надано копії діючих документів, що підтверджують право користування (наприклад, надати копії договорів оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін) на усі вказані у довідці залучені за договорами транспорті засоби, будівельні машини та механізми, а саме: кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т та загальний вантажний самоскид (зазначений як орендований) відповідно до підпункту 1.1 Додатку 2 до Тендерної документації. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати вищезазначені документи. 2) Невідповідність Додатку 2 до Тендерної документації відповідно до підпункту 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 1. В довідці учасника про наявність працівників відсутній покрівельник, а відповідно, посвідчення покрівельника та посвідчення про отримання ним необхідних знань та навичок безпечного ведення робіт на висоті. 2. Відсутнє посвідчення електрогазозварника, а також протокол виміру опору ізоляції зварювального апарату, який планується використовувати для виконання робіт відповідно до Технічного завдання. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати сканкопії вищезазначених документів та внести у довідку про наявність працівників посаду покрівельника.

Документи

18 червня 2020 16:36
Електронний підпис
18 червня 2020 16:36
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Білінський Сергій Сергійович
#3264806099
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 15:57
Додаткова угода 3 26к.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 13:37
дод угода 26к.PDF зміни до договору
09 липня 2020 13:35
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 14:53
Договірна ціна, Розрахунки.pdf зміни до договору
07 липня 2020 14:51
Локальний кошторис; Розрахунок загальновиборчих витрат.pdf зміни до договору
07 липня 2020 14:51
Підсумкова відомість ресурсів.pdf зміни до договору
07 липня 2020 14:50
Додаткова угода 1 26к.pdf зміни до договору
07 липня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 11:51
Дефектний акт.pdf укладений
06 липня 2020 11:49
Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
06 липня 2020 11:48
Локальний кошторис.pdf укладений
06 липня 2020 11:48
Договірна ціна, Розрахунки.pdf укладений
06 липня 2020 11:48
Календарний графік виконання робіт.pdf укладений
06 липня 2020 11:47
Договір 26к.pdf укладений
06 липня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 4048,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 26к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/26к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди доповнити п.1.1. договору в частині обсягу робіт, а саме: «загальною площею 3046,0 кв.м.».
Номер договору про закупівлю: 26к
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/26к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 2.3, 10.5 договору Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на суму 49783,24 грн у зв'язку з уточненням вартості ресурсів та робіт
Номер договору про закупівлю: 26к
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/26к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 346 168,76
UAH