Код за ДК 021:2015- 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з поводження з побутовими відходами (послуги з вивезення великогабаритного сміття та ремонтних побутових відходів і захоронення побутових відходів))
Очікувана вартість
62 834,40 UAH
UA-2020-05-28-001547-a 21eba59a122044febf4431aac3c42f76
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 17:31
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 17:31
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:52
Очікувана вартість: 62 834,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Місцезнаходження замовника: пр-т. Будівельників, 21, Запорізька область, м. Енергодар, 71503, ЄДРПОУ 20520150, категорія замовника – орган місцевого самоврядування. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою (допускається наявність в пропозиції Учасника копій документів на російській мові, складених Учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо). У разі надання учасником будь-яких документів, складених іншою мовою, тендерна пропозиція учасника повинна містити також їх автентичний переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками – нерезидентами України, можуть бути складені іншою мовою, при цьому, повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 м.куб
Код за ДК 021:2015- 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з поводження з побутовими відходами (послуги з вивезення великогабаритного сміття та ремонтних побутових відходів і захоронення побутових відходів))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади освіти міста Енергодар
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Між Виконавцем та Споживачем за цим Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з місцевого бюджету виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) виділених Споживачу у 2020 році в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в у кошторисі Замовника. Споживач здійснює оплату на підставі Акту наданих послуг, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника відповідно до умов даного Договору в межах виділених у 2020 році Замовнику бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 травня 2020 17:30
Електронний цифровий підпис
28 травня 2020 17:27
Додаток 2 до ТД.pdf
28 травня 2020 17:27
Додаток 1 до ТД.pdf
28 травня 2020 17:27
Тендерна документація.pdf
28 травня 2020 17:27
Додаток 4 до ТД.pdf
28 травня 2020 17:27
Додаток 3 до ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНСБУДСЕРВІС" 62 000,00
UAH з ПДВ
62 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 62 834,40
UAH з ПДВ
62 834,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 13:05
sign.p7s
10 червня 2020 12:59
Статут.pdf
10 червня 2020 12:59
витяги_довідки.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 15:56
sign.p7s
12 червня 2020 14:01
sign.p7s
12 червня 2020 13:51
Устав новий.pdf
12 червня 2020 13:51
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 13:51
Продление контракта.pdf
12 червня 2020 13:51
Дод.4 Лист-згода.pdf
12 червня 2020 13:51
Дод.3 Проект договору.pdf
12 червня 2020 13:51
Відгук.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТРАНСБУДСЕРВІС"
#24913596
Відхилено 62 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 13:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 14:30
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#42027124
Переможець 62 834,40
UAH з ПДВ
22 червня 2020 14:11

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ №124 від 17.06.2020 тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради розгляду тендерних пропозицій ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ 1. Найменування замовника. Управління освіти Енергодарської міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника. 20520150 Категорія замовника – органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад (орган місцевого самоврядування); 3. Місцезнаходження замовника. просп. Будівельників, 21, Запорізька область, м. Енергодар, 71503 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель. UA-2020-05-28-001547-а 5. Перелік тендерних пропозицій. 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНСБУДСЕРВІС» 2. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧИСТЕ МІСТО» ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 6. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника. 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНСБУДСЕРВІС» 7. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника щодо наявності невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією в частині: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНСБУДСЕРВІС» на закупівлю: Код за ДК 021:2015- 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з поводження з побутовими відходами (послуги з вивезення великогабаритного сміття та ремонтних побутових відходів і захоронення побутових відходів)), що розміщена на авторизованому електронному майданчику розглянута тендерним комітетом управління освіти Енергодарської міської ради на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, визначеним у тендерній документації на закупівлю: Код за ДК 021:2015- 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з поводження з побутовими відходами (послуги з вивезення великогабаритного сміття та ремонтних побутових відходів і захоронення побутових відходів)) затвердженої рішенням тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради 28.05.2020 №113 (далі-тендерна документація). За результатами розгляду членами тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, встановлено наступне. Відповідно до п.5 розділу ІІІ тендерної документації: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Довідку за встановленою формою, в якій зазначається: №, з/п Назва організації (замовника), з якою було укладено договір Місцезнаходження замовника, контактний телефон Предмет договору(закупівлі) Номер та дата укладання договору Замовник вправі перевірити інформацію про добросовісне виконання учасником своїх зобов’язань. Достатнім підтвердженням такого є інформація історії виконання Договору (ів) з електронного ресурсу PROZORRO. До даної довідки надати наступні документи: - копію (її) всіх договору (ів), зазначених у довідці, та наданих у складі тендерної пропозиції учасника, з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору; - відгук (и) від замовника, щодо належного виконання умов всіх наданих копій договору (ів). Відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці та наданих у складі тендерної пропозиції (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків надання послуг, із зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель (в разі наявності) не раніше квітня 2020 року). 2) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - Інформаційна довідка за встановленою формою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання вимог Замовника: Довідка про наявність матеріально-технічної бази Ми, (назва Учасника) , надаємо інформацію та копії підтверджуючих документів про наявність наступної матеріально-технічної бази, а саме, транспортного (их) засобу (ів), яким (ми) безпосередньо буде здійснюватись надання послуг, що є предметом закупівлі: Матеріально-технічна база: наявність транспортного (их) засобу (ів): марка, модель, реєстраційний номер транспортного засобу). Кількість зазначається інформація про наявність в учасника матеріально-технічної бази, зокрема транспортного (их) засобу (ів) на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження. (Учасник самостійно заповнює таблицю з додаванням необхідної кількості строк за необхідністю) У таблиці вказується інформація про наявність в учасника транспортного (их) засобу (ів) із зазначенням кількості, марки, моделі та реєстраційного номеру транспортного (их) засобу (ів). Для підтвердження інформації викладеної учасником в таблиці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копії документів, що підтверджують факт наявності в учасника матеріально-технічної бази (транспортного (их) засобу (ів)) на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження, та надати копії свідоцтва (в) про реєстрацію транспортного (их) засобу (ів) вказаних у довідці. 3) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - Довідка за встановленою формою, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням: № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівників Посада працівників У складі тендерної пропозиції учасника відсутні всі вищевказані документи. Відповідно до вимог ч.16 статті 29 Закону: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю». Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому замовник повинен розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно ч. 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Замовнику потрібно розмістити повідомлення з вимогою про усунення наступних невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей; 1. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, а саме: 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Довідку за встановленою формою, в якій зазначається: №, з/п Назва організації (замовника), з якою було укладено договір Місцезнаходження замовника, контактний телефон Предмет договору(закупівлі) Номер та дата укладання договору Замовник вправі перевірити інформацію про добросовісне виконання учасником своїх зобов’язань. Достатнім підтвердженням такого є інформація історії виконання Договору (ів) з електронного ресурсу PROZORRO. До даної довідки надати наступні документи: - копію (її) всіх договору (ів), зазначених у довідці, та наданих у складі тендерної пропозиції учасника, з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору; - відгук (и) від замовника, щодо належного виконання умов всіх наданих копій договору (ів). Відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці та наданих у складі тендерної пропозиції (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків надання послуг, із зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель (в разі наявності) не раніше квітня 2020 року). 2. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, а саме: 2) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - Інформаційна довідка за встановленою формою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання вимог Замовника: Довідка про наявність матеріально-технічної бази Ми, (назва Учасника) , надаємо інформацію та копії підтверджуючих документів про наявність наступної матеріально-технічної бази, а саме, транспортного (их) засобу (ів), яким (ми) безпосередньо буде здійснюватись надання послуг, що є предметом закупівлі: Матеріально-технічна база: наявність транспортного (их) засобу (ів): марка, модель, реєстраційний номер транспортного засобу). Кількість зазначається інформація про наявність в учасника матеріально-технічної бази, зокрема транспортного (их) засобу (ів) на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження. (Учасник самостійно заповнює таблицю з додаванням необхідної кількості строк за необхідністю) У таблиці вказується інформація про наявність в учасника транспортного (их) засобу (ів) із зазначенням кількості, марки, моделі та реєстраційного номеру транспортного (их) засобу (ів). Для підтвердження інформації викладеної учасником в таблиці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копії документів, що підтверджують факт наявності в учасника матеріально-технічної бази (транспортного (их) засобу (ів)) на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження, та надати копії свідоцтва (в) про реєстрацію транспортного (их) засобу (ів) вказаних у довідці. 3. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, а саме: 3) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - Довідка за встановленою формою, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням: № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівників Посада працівників 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.5 розділу ІІІ тендерної документації: Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Довідку за встановленою формою, в якій зазначається: №, з/п Назва організації (замовника), з якою було укладено договір Місцезнаходження замовника, контактний телефон Предмет договору(закупівлі) Номер та дата укладання договору Замовник вправі перевірити інформацію про добросовісне виконання учасником своїх зобов’язань. Достатнім підтвердженням такого є інформація історії виконання Договору (ів) з електронного ресурсу PROZORRO. До даної довідки надати наступні документи: - копію (її) всіх договору (ів), зазначених у довідці, та наданих у складі тендерної пропозиції учасника, з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору; - відгук (и) від замовника, щодо належного виконання умов всіх наданих копій договору (ів). Відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці та наданих у складі тендерної пропозиції (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків надання послуг, із зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель (в разі наявності) не раніше квітня 2020 року). 2) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - Інформаційна довідка за встановленою формою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання вимог Замовника: Довідка про наявність матеріально-технічної бази Ми, (назва Учасника) , надаємо інформацію та копії підтверджуючих документів про наявність наступної матеріально-технічної бази, а саме, транспортного (их) засобу (ів), яким (ми) безпосередньо буде здійснюватись надання послуг, що є предметом закупівлі: Матеріально-технічна база: наявність транспортного (их) засобу (ів): марка, модель, реєстраційний номер транспортного засобу). Кількість зазначається інформація про наявність в учасника матеріально-технічної бази, зокрема транспортного (их) засобу (ів) на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження. (Учасник самостійно заповнює таблицю з додаванням необхідної кількості строк за необхідністю) У таблиці вказується інформація про наявність в учасника транспортного (их) засобу (ів) із зазначенням кількості, марки, моделі та реєстраційного номеру транспортного (их) засобу (ів). Для підтвердження інформації викладеної учасником в таблиці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копії документів, що підтверджують факт наявності в учасника матеріально-технічної бази (транспортного (их) засобу (ів)) на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження, та надати копії свідоцтва (в) про реєстрацію транспортного (их) засобу (ів) вказаних у довідці. 3) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - Довідка за встановленою формою, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням: № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівників Посада працівників 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: Надати наступні документи шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1) Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Довідку за встановленою формою, в якій зазначається: №, з/п Назва організації (замовника), з якою було укладено договір Місцезнаходження замовника, контактний телефон Предмет договору (закупівлі) Номер та дата укладання договору Замовник вправі перевірити інформацію про добросовісне виконання учасником своїх зобов’язань. Достатнім підтвердженням такого є інформація історії виконання Договору (ів) з електронного ресурсу PROZORRO. До даної довідки надати наступні документи: - копію (її) всіх договору (ів), зазначених у довідці, та наданих у складі тендерної пропозиції учасника, з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору; - відгук (и) від замовника, щодо належного виконання умов всіх наданих копій договору (ів). Відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці та наданих у складі тендерної пропозиції (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків надання послуг, із зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель (в разі наявності) не раніше квітня 2020 року). 2) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - Інформаційна довідка за встановленою формою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання вимог Замовника: Довідка про наявність матеріально-технічної бази Ми, (назва Учасника) , надаємо інформацію та копії підтверджуючих документів про наявність наступної матеріально-технічної бази, а саме, транспортного (их) засобу (ів), яким (ми) безпосередньо буде здійснюватись надання послуг, що є предметом закупівлі: Матеріально-технічна база: наявність транспортного (их) засобу (ів): марка, модель, реєстраційний номер транспортного засобу). Кількість зазначається інформація про наявність в учасника матеріально-технічної бази, зокрема транспортного (их) засобу (ів) на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження. (Учасник самостійно заповнює таблицю з додаванням необхідної кількості строк за необхідністю) У таблиці вказується інформація про наявність в учасника транспортного (их) засобу (ів) із зазначенням кількості, марки, моделі та реєстраційного номеру транспортного (их) засобу (ів). Для підтвердження інформації викладеної учасником в таблиці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копії документів, що підтверджують факт наявності в учасника матеріально-технічної бази (транспортного (их) засобу (ів)) на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження, та надати копії свідоцтва (в) про реєстрацію транспортного (их) засобу (ів) вказаних у довідці. 3) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - Довідка за встановленою формою, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням: № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівників Посада працівників ГОЛОСУВАННЯ: 1. Заступник начальника голова тендерного комітету управління освіти Ржевська О.О. – «ЗА», _____підпис________ 2. Головний бухгалтер управління освіти заступник голови тендерного комітету управління освіти Лєванова І.М. – «ЗА», _____підпис_____ 3. Головний спеціаліст-юрист секретар тендерного комітету управління освіти Попкова Є.А.-«ЗА», _____підпис____ 4. Начальник ВЦГО Хмелевська О.К. – «ЗА» ___підпис___ 5. Заступник головного бухгалтера централізованої бухгалтерії Князєва Т.А. – «ЗА»,__підпис___ 6. Провідний юрисконсульт ВЦГО управління освіти Ляшко І.В. – «ЗА», ___підпис__ 7. Завідувач сектору організації харчування ВЦГО управління освіти Дуда В.М. – «ЗА»____підпис____. «ЗА» - 7 голосів; «ПРОТИ» - немає; «УТРИМАЛИСЬ» - немає. Прийнято членами тендерного комітету одноголосно.

Документи

22 червня 2020 13:52
sign.p7s
22 червня 2020 13:47
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#42027124
62 834,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 липня 2020 14:59
Договір укладений
06 липня 2020 14:57

Актуальні тендери

До пошуку