Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200706 Озерна - Богданівка на ділянці км 0+000-км 7+376 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області
Current average repair of the highway of local significance С200706 Ozerna - Bogdanivka on the section km 0 + 000-km 7 + 376 (separate sections) of Zboriv district of Ternopil region
Очікувана вартість
4 385 100,00 UAH
UA-2020-05-28-001445-c bc72b72524eb4b30a810a01e695bb8cf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Trrnopilkomuninvest
National ID: 32865587
Contact point: Chuy Pavlo Pavlovuch
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 травня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:27
Очікувана вартість: 4 385 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 925,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 28 травня 2020 15:35
Enquiries until: 21 червня 2020 14:00
Complaints submission until: до 27 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 липня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 4 385 100 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 926 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Customer category Communal enterprise "Ternopilkomuninvest" - in accordance with paragraph 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity that meets the needs of the state or territorial community and is the recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 46017, street Kyivska, 3A, Ternopil, Ternopil region. USREOU code - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200706 Озерна - Богданівка на ділянці км 0+000-км 7+376 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Озерна - Богданівка, Зборівський район, автомобільна дорога місцевого значення С 200706
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the highway of local significance С200706 Ozerna - Bogdanivka on the section km 0 + 000-km 7 + 376 (separate sections) of Zboriv district of Ternopil region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 15:35
Додаток_5_Проект_договору_.docx
28 травня 2020 15:35
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
28 травня 2020 15:35
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
28 травня 2020 15:35
Додаток_2 _Технічне завдання_.doc
28 травня 2020 15:35
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
28 травня 2020 15:35
ТД Озерна Богданівка.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-28-001445-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", Код ЄДРПОУ:42844920
Дата подання: 14 липня 2020 23:22
СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та допущення до аукціону тендерних пропозицій інших учасників
Оскаржуваними Рішеннями Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в порушення вимог ст.30 Закону та вимог тендерної документації, за відсутності підстав відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», і натомість допустив до аукціону тендерні пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «СТЛ+М», які не відповідають вимогам та умовам тендерної документації. Такий вибірковий підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 липня 2020 19:37
рішення від 17.07.2020 № 13845+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 19:37
рішення від 31.07.2020 №14806 .pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 21:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про допущення до аукціону ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" та допущено до аукціону ТзОВ "ШЛЯХОВИК-Т"
Дата виконання рішення замовником: 11 серпня 2020 14:58

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-10-000039 ● c67e1929e5124461a720417593a184be
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.08.2020 № 58

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В.о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.08.2020 № 58.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

1 UA-2020-05-28-001445-c 28.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-5_2

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю (в оголошенні про проведення відкритих торгів) установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 серпня 2020
UA-2020-05-28-001445-cbc72b72524eb4b30a810a01e695bb8cf
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 12:52
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 17:39
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 18:39
Електронний підпис
30 червня 2020 18:39
Електронний підпис
30 червня 2020 18:38
7. ВПВ ст.17 Закону.pdf
30 червня 2020 18:38
1 цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 18:38
55. КК довідка про АБЗ.pdf
30 червня 2020 18:38
53. КК відгук про досвід.pdf
30 червня 2020 18:38
35. проект договору.pdf
30 червня 2020 18:38
33. ІД технічна частина.pdf
30 червня 2020 18:38
30. ІД статут ТОВ СТЛ+М.pdf
30 червня 2020 18:38
28. ІД ліцензія.pdf
30 червня 2020 18:38
9. ІД витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 18:38
8. ІД ISO.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200706 Озерна - Богданівка на ділянці км 0+000-км 7+376 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-05-28-001445-с виявлено невідповідність в інформації про виконання учасникиком аналогічних договорів, а саме невідповідність пункту 3-ому «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» частині 1-ій додатку № 1 «Перелік документів» до тендерної документації: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г»). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»).». Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. В складі тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" надано лист відгук від приватного підприємства «РОМА» № 922 від 25.06.2020 року. Згідно ст. 2 «Замовники», ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.» Виходячи зі змісту даної статті та вимог тендерної документації, ПП «РОМА» не може надавати лист відгук, адже не являється Замовником. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати лист відгук до Договору субпідряду від 13 травня 2020 року від Замовника/балансоутримувача даного об’єкту який повинен бути адресований учаснику. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

06 липня 2020 16:44
Електронний підпис
06 липня 2020 16:36
Пояснення.pdf
01 липня 2020 10:06
Електронний підпис
01 липня 2020 10:05
31 Проект договору.pdf
01 липня 2020 10:05
16 Технічне завдання.pdf
01 липня 2020 10:04
КК 5 Штатний розпис.pdf
01 липня 2020 10:02
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
01 липня 2020 10:02
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т" по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200706 Озерна - Богданівка на ділянці км 0+000-км 7+376 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-05-28-001445-с виявлено невідповідність в інформації про виконання учасникиком аналогічних договорів, а саме невідповідність пункту 3-ому «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» частині 1-ій додатку № 1 «Перелік документів» до тендерної документації: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г»). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»).». Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т" надано лист відгук від малого приватного підприємства «НАРА» № 162 від 24.06.2020 року. Згідно ст. 2 «Замовники», ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.» Виходячи зі змісту даної статті та вимог тендерної документації, мале приватне підприємство «НАРА» не може надавати лист відгук, адже не являється Замовником. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати листи відгуки до договору субпідряду №3 від 14.04.2020 року та до договору субпідряду №1/09 від 04.09.2020 року від Замовника/балансоутримувача даного об’єкту який повинен бути адресований учаснику. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:23
Довідка ДПС 21.08.2020р..pdf
28 серпня 2020 17:23
Довідки ст.17 Заакону.pdf
28 серпня 2020 17:23
Довідка МВС 25.08.2020.pdf
07 липня 2020 16:31
Електронний підпис
07 липня 2020 16:30
Електронний підпис
07 липня 2020 16:29
Озерна-Богданівка.pdf
07 липня 2020 15:58
Озерна-Богданівка.pdf
07 липня 2020 15:58
Лист-відгук ДОСВІД.pdf
01 липня 2020 10:35
Електронний підпис
01 липня 2020 10:35
Електронний підпис
01 липня 2020 10:34
1. Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 10:33
ШЛЯХОВИК-Т 19463 p7s.7z
01 липня 2020 10:33
Реєстр документів.pdf
01 липня 2020 10:33
23. Проект договору.pdf
01 липня 2020 10:33
25. ВПВ17.pdf
01 липня 2020 10:33
24. Технічне завдання.pdf
01 липня 2020 10:33
16. КК Дипломи ІТП.pdf
01 липня 2020 10:33
9. ІД Статут 2020.pdf
01 липня 2020 10:33
13. КК Свідоцтва ТЗ.pdf
01 липня 2020 10:33
17. КК Штатний розпис.pdf
01 липня 2020 10:33
14.КК Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
01 липня 2020 10:33
2. ІД Виписка ЄДР.pdf
01 липня 2020 10:33
3. ІД Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2020 10:33
8. ІД, Ліцензія.pdf

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 11:03
Електронний підпис
01 липня 2020 10:57
Лист НБУ по ліцензії.pdf
01 липня 2020 10:57
№58 Проект договору .pdf
01 липня 2020 10:57
№44 ІДовідка про АБЗ.pdf
01 липня 2020 10:57
№43 ІД Зразок підпису.pdf
01 липня 2020 10:57
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
01 липня 2020 10:57
№21 ВПВ17.pdf
01 липня 2020 10:57
№20 ВПВ17.pdf
01 липня 2020 10:57
№19 ВПВ17.pdf
01 липня 2020 10:57
№18 ВПВ17.pdf
01 липня 2020 10:57
№17 ВПВ17.pdf
01 липня 2020 10:57
№39 Технічна частина.pdf

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:23
Довідка ДПС 21.08.2020р..pdf
28 серпня 2020 17:23
Довідки ст.17 Заакону.pdf
28 серпня 2020 17:23
Довідка МВС 25.08.2020.pdf
07 липня 2020 16:31
Електронний підпис
07 липня 2020 16:30
Електронний підпис
07 липня 2020 16:29
Озерна-Богданівка.pdf
07 липня 2020 15:58
Озерна-Богданівка.pdf
07 липня 2020 15:58
Лист-відгук ДОСВІД.pdf
01 липня 2020 10:35
Електронний підпис
01 липня 2020 10:35
Електронний підпис
01 липня 2020 10:34
1. Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 10:33
ШЛЯХОВИК-Т 19463 p7s.7z
01 липня 2020 10:33
Реєстр документів.pdf
01 липня 2020 10:33
23. Проект договору.pdf
01 липня 2020 10:33
25. ВПВ17.pdf
01 липня 2020 10:33
24. Технічне завдання.pdf
01 липня 2020 10:33
16. КК Дипломи ІТП.pdf
01 липня 2020 10:33
9. ІД Статут 2020.pdf
01 липня 2020 10:33
13. КК Свідоцтва ТЗ.pdf
01 липня 2020 10:33
17. КК Штатний розпис.pdf
01 липня 2020 10:33
14.КК Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
01 липня 2020 10:33
2. ІД Виписка ЄДР.pdf
01 липня 2020 10:33
3. ІД Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2020 10:33
8. ІД, Ліцензія.pdf

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 11:03
Електронний підпис
01 липня 2020 10:57
Лист НБУ по ліцензії.pdf
01 липня 2020 10:57
№58 Проект договору .pdf
01 липня 2020 10:57
№44 ІДовідка про АБЗ.pdf
01 липня 2020 10:57
№43 ІД Зразок підпису.pdf
01 липня 2020 10:57
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
01 липня 2020 10:57
№21 ВПВ17.pdf
01 липня 2020 10:57
№20 ВПВ17.pdf
01 липня 2020 10:57
№19 ВПВ17.pdf
01 липня 2020 10:57
№18 ВПВ17.pdf
01 липня 2020 10:57
№17 ВПВ17.pdf
01 липня 2020 10:57
№39 Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 3 288 828,00
UAH з ПДВ
2 989 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТЛ+М" 4 279 857,60
UAH з ПДВ
2 989 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:23
Довідка ДПС 21.08.2020р..pdf
28 серпня 2020 17:23
Довідки ст.17 Заакону.pdf
28 серпня 2020 17:23
Довідка МВС 25.08.2020.pdf
07 липня 2020 16:31
Електронний підпис
07 липня 2020 16:30
Електронний підпис
07 липня 2020 16:29
Озерна-Богданівка.pdf
07 липня 2020 15:58
Озерна-Богданівка.pdf
07 липня 2020 15:58
Лист-відгук ДОСВІД.pdf
01 липня 2020 10:35
Електронний підпис
01 липня 2020 10:35
Електронний підпис
01 липня 2020 10:34
1. Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 10:33
ШЛЯХОВИК-Т 19463 p7s.7z
01 липня 2020 10:33
Реєстр документів.pdf
01 липня 2020 10:33
23. Проект договору.pdf
01 липня 2020 10:33
25. ВПВ17.pdf
01 липня 2020 10:33
24. Технічне завдання.pdf
01 липня 2020 10:33
16. КК Дипломи ІТП.pdf
01 липня 2020 10:33
9. ІД Статут 2020.pdf
01 липня 2020 10:33
13. КК Свідоцтва ТЗ.pdf
01 липня 2020 10:33
17. КК Штатний розпис.pdf
01 липня 2020 10:33
14.КК Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
01 липня 2020 10:33
2. ІД Виписка ЄДР.pdf
01 липня 2020 10:33
3. ІД Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2020 10:33
8. ІД, Ліцензія.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 18:39
Електронний підпис
30 червня 2020 18:39
Електронний підпис
30 червня 2020 18:38
7. ВПВ ст.17 Закону.pdf
30 червня 2020 18:38
1 цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 18:38
55. КК довідка про АБЗ.pdf
30 червня 2020 18:38
53. КК відгук про досвід.pdf
30 червня 2020 18:38
35. проект договору.pdf
30 червня 2020 18:38
33. ІД технічна частина.pdf
30 червня 2020 18:38
30. ІД статут ТОВ СТЛ+М.pdf
30 червня 2020 18:38
28. ІД ліцензія.pdf
30 червня 2020 18:38
9. ІД витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 18:38
8. ІД ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

ТОВ "СТЛ+М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
Переможець 2 989 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
2 989 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:35
ДУ _1 Озерна Богданівка.pdf зміни до договору
06 січня 2021 14:35
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:47
ДУ _1 Озерна Богданівка.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 11:07
Договір укладений
09 вересня 2020 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 954 253,78
UAH (в тому числі ПДВ 492 375,63 UAH)