Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері інформатизації: інформатизаційно-консультативні послуги з супроводження ПЗ "М.Е.Doc-Облік ПДВ"
Очікувана вартість
900,00 UAH
UA-2020-05-28-001398-a b6466421d84c4da8a189b55e47222526
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабкевич Ольга Сергіївна

+380501432545 VOPC-PEV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42078561
Вебсайт: http://happyhouse.org.ua/
Місцезнаходження: 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Контактна особа: Бабкевич Ольга Сергіївна
+380501432545
VOPC-PEV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги у сфері інформатизації: інформатизаційно-консультативні послуги з супроводження ПЗ "М.Е.Doc-Облік ПДВ"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги у сфері інформатизації: інформатизаційно-консультативні послуги з супроводження ПЗ "М.Е.Doc-Облік ПДВ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43024, Україна, Волинська область, Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 червня 2020
ДК 021:2015: 72266000-7 — Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Власні кошти: кошти, отримані від контрактування з НСЗУ Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

28 травня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 16:21
Договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кунцик О.А.
#3203905946
Переможець 900,00
UAH
28 травня 2020 16:24

Документи

28 травня 2020 16:24
Електронний підпис
28 травня 2020 16:24
Договір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 17:42
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 16:25
Договір.pdf укладений
28 травня 2020 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 900,00
UAH