Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 18930000-7: Мішки та пакети (Еко-торби з доставкою)
Очікувана вартість
68 000,00 UAH
UA-2020-05-28-001396-b e1a89c3674c440c388ec4a23c2976315
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Смик

+380574161116 smuknatali@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Старосалтівська селищна рада Вовчанського району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04399068
Місцезнаходження: 62560, Україна , Харківська обл., смт. Старий Салтів Вовчанський район, вул. Перемоги, 15
Контактна особа: Наталя Смик
+380574161116
smuknatali@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 10:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 10:26
Початок аукціону: 10 червня 2020 13:15
Очікувана вартість: 68 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штуки
Мішки та пакети (Еко-торби з доставкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62560, Україна, Харківська область, Вовчанський район, смт. Старий Салтів, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія замовника: "1" - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. 62560, Україна, Харківська область, Вовчанський район, смт Старий Салтів, вул. Перемоги, 15 Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 10:33
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2020 14:13
Дата відповіді: 02 червня 2020 14:46
1) У технічних характеристиках та вимогах до предмету закупівлі вказано: Розмір: Висота 380 (мм.), Ширина 330 (мм), Дно: вставлене шириною 90 (мм.). Що мається на увазі "дно вставлене"? Є варіант пошиву сумки - з т-дном 90 мм або ширина дна + боковини сумки розміром 90 мм. 2) Висота ручки 260 (мм.) - це розмір в складеному вдвоє вигляді? 2) Друк ЛОГОтипу з однієї сторони, або один з однієї сторони, інший - з другої? 3) Колір: 1- зелений, 2 – помаранчево/салатовий. Виготовлений шовкотрафаретним способом друку. Питання: по прикладенному до характеристик зображенню видно, що логотип зелений має два кольори друку, в ТЗ вказано 1 - зелений. Як має бути насправді? Один лого 2-а кольори, другий - теж два, або один - зелений?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваш запит повідомляємо: 1) Дно вставлене шириною 90 (мм.), мається на увазі варіант пошиву сумки - з т-дном 90 мм, прошите.
2) Висота ручки 260 (мм.) - це розмір в складеному вдвоє вигляді.
3)Друк логотипу з двох сторін: Логотип 1 зеленого кольору на одній стороні сумки, логотип 2 двохкольровий (помаранчево/салатовий) на другій стороні сумки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-001396-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3371305836
Дата подання: 12 червня 2020 17:35
Скарга
Доброго дня. Щодо накладання ЕЦП, дана вимога виконана учасником ФОП Якимчук В.Б. Пропозиція підписана ЕЦП. Фоп Якимчук В.Б. надав довідку про наявність працівників, де прописано що дану роботу виконує сам ФОП Якимчук В.Б, але якщо буде потреба в найманих праціниках він готовий залучити їх до роботи. У вашій вимозі не вказувалась що мають бути обов'язково наймані працівники. Тому ваше рішення незаконне!!!!! Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Ст. 3 Закону № 922-VIII встановлені принципи здійснення закупівель. п. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 3 ст. 11 Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 08:36
На вашу вимогу повідомляємо наступне.

1. Відповідно до п.1 розділу 3 документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи. Згідно оголошення про проведення закупівлі кінцевий строк подання пропозицій - 9 червня 2020 року 10:26 год. Кваліфікований електронний підпис на пропозицію ФО-П ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ накладений 10 червня 2020 року о 15:08 год. На підставі зазначеного, на пропозицію учасника не накладений КЕП уповноваженої на підписання документів особи.

2. Згідно з п. 2 розділу 2 додатку 2 документації учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації (без ПІБ) , які мають необхідні знання та досвід, для виконання поставки товару. На підставі практики розгляду скарг Антимонопольного комітету України у сфері публічних закупівель, Замовник повинен відхилити пропозицію учасника, оскільки, в довідці повинно бути вказано інформацію не менше, ніж про двох працівників. Крім цього, повідомляємо, що згідно з ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001396-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3371305836
Дата подання: 15 червня 2020 11:48
Скарга
Доброго дня.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 червня 2020 11:10
Доброго дня! Ваше звернення не містить жодних вимог.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001396-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3371305836
Дата подання: 15 червня 2020 11:57
Скарга
Доброго дня . Щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ". Учасник не надав ряд документів. 1) Довідка про досвід виконання аналогічного* договору щодо предмету закупівлі, складена у довільній формі. У довідці необхідно вказати назва контрагентів, найменування товару, обсяг поставки, в якому році виконувалась поставка товару, тощо. *Аналогічними договорами вважаються: договори поставки згідно предмету закупівлі - учасник надав копію договору який ще не є виконаним, договір діє до 31.12.2020 р., якщо учасник виконав його достроково то повинен був підтвердити це копією підписаної видаткової накладної на всю суму договору, оскільки договір ще діє та підтвердження його виконання немає цей договір не є документом що підтверджує договір про виконанання аналогічних договорів. 2) Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні виробничо-технічних приміщень, обладнання, машин, механізмів, техніки, ін.; їх кількість; технічний стан) - в довідці що подав учасник немає жодного обладнання яким можна було виготовити еко сумки з логотипом. Чим учасник має друкувати на екосумках? Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи вище викладене, керуючись Конституцією України, ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами вимагаємо: 1. Зареєструвати та розглянути дану скаргу. 2. Відхилити тендерну пропозицію: ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ", по вище вказаній процедурі закупівлі, як така що не відповідає вимогам тендерній документації Замовника, та провести розгляд і оцінку наступних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2020 10:00
На вашу вимогу повідомляємо наступне.
1. Відповідно до п.3 розділу 2 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку про досвід виконання аналогічного* договору щодо предмету закупівлі, складену у довільній формі. У довідці необхідно вказати назву контрагентів, найменування товару, обсяг поставки, в якому році виконувалась поставка товару, тощо. *Аналогічними договорами вважаються: договори поставки згідно предмету закупівлі. Документацією та оголошенням до спрощеної закупівлі не було передбачено окремих вимог щодо строку дії аналогічного договору або надання підтвердження виконання аналогічного договору у вигляді накладних.
2. Документацією та оголошенням до спрощеної закупівлі не було передбачено окремих вимог щодо переліку, машин, механізмів, техніки.
На підставі вище зазначеного, Замовник не має правових підстав для відхилення пропозиції "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ".
Вимога запитувача не задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ 42 880,00
UAH з ПДВ
38 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СМІРНОВА ГАЛИНА ОЛЕГІВНА" 43 690,00
UAH з ПДВ
38 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ" 64 320,00
UAH з ПДВ
40 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БОРСА" 55 200,00
UAH з ПДВ
55 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 10:18
Смирнова Виписка (2).BMP
09 червня 2020 10:18
Смирнова Виписка (1).BMP
09 червня 2020 10:18
паспорт смирнова (3).BMP
09 червня 2020 10:18
паспорт смирнова (2).BMP
09 червня 2020 10:18
паспорт смирнова (1).BMP
09 червня 2020 10:18
Витяг (2).BMP
09 червня 2020 10:18
Витяг (1).BMP

Публічні документи

05 червня 2020 12:05
Електронний підпис
03 червня 2020 17:17
13_Додаток до договору.PDF
03 червня 2020 17:17
6_Технічне завдання.PDF
03 червня 2020 17:17
1_Пропозиція.PDF

Публічні документи

03 червня 2020 10:36
Сканировать10001.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ

ФОП "СМІРНОВА ГАЛИНА ОЛЕГІВНА"

ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"

ТОВ "БОРСА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ
#3371305836
Відхилено 38 480,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:10
ФОП "СМІРНОВА ГАЛИНА ОЛЕГІВНА"
#3318304924
Відхилено 38 500,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 09:01
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"
#32982646
Переможець 40 320,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 09:03

Документи

12 червня 2020 15:10
Електронний підпис

Документи

15 червня 2020 09:01
Електронний підпис

Документи

15 червня 2020 09:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"
#32982646
40 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2020 09:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:49
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 16:46
договір №106.pdf укладений
02 липня 2020 16:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 40 320,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 720,00 UAH)