Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вал, вал-шестерня, підшипник дозатора
Очікувана вартість
113 000,00 UAH
UA-2020-05-28-001348-c 7812a3bdda90496daafe0c3506f30478
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколаєв Вадим Анатолійович

+380443590916 tnsprzak@tec.cn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ ФІРМА "ТЕХНОВА"
Код ЄДРПОУ: 24100060
Місцезнаходження: 03150, Україна , м. Київ обл., м Київ, вулиця Предславинська, 31/11 оф. 87
Контактна особа: Ніколаєв Вадим Анатолійович
+380443590916
tnsprzak@tec.cn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 13:12
Очікувана вартість: 113 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 565,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42140000-2: Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 шт
Вал к. № В-9987
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14014, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Ушинського, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42140000-2 — Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи
1 шт
Вал-шестерня к. № 46 1604 175
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14014, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Ушинського, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42140000-2 — Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи
24 шт
Підшипник дозатора к. № КТ-815
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14014, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Ушинського, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42140000-2 — Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 20 Банківські 30
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення номеру креслення
Дата подання: 29 травня 2020 12:00
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:38
В описі закупівлі на позиції №2 зазначено креслення № 46 1604 174. Такий же № номер креслення наведено в таблиці додатка №4. Однак надане креслення має № 46 1604 175. Прошу виправити цю розбіжність.
Відповідь: Розбіжність виправлено, внесено зміни до оголошення
Уточнююче запитання до Документціі на проведення спрощеної закупівлі
Дата подання: 29 травня 2020 12:02
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:38
Відповідно до вимог пп. 1 пункту 3 "Документціі на проведення спрощеної закупівлі" учасник повинен надати сертифікат якості, який "підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмета закупівлі." Оскільки ми є виробниками, то зазвичай, ми надаємо сертифікат якості (з додатком сертифіката якості на використовувані матеріали) після виготовлення замовленого виробу, тобто, до виготовлення виробу ми видати сертифікат не можемо. Який документ в цьому випадку ми повинні надати згідно вищезгаданого пп.1 п.3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи особливість предмету закупівлі, учасник вправі надати завірену власним підписом копію або оригінал одного з наступних документів про якість від виробника, що надавались при поставці продукції: паспорт/сертифікат якості або інший документ, який підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, в разі якщо останнім вироблявся (виготовлявся) предмет закупівлі. В разі якщо учасником не вироблявся (виготовлявся) предмет закупівлі останній повинен надати в складі пропозиції заповнений зразок паспорту/сертифікату якості або іншого документу з додатками (за наявності) який буде наданий при постачанні предмета закупівлі
Виправлення помилки
Дата подання: 01 червня 2020 13:31
Дата відповіді: 02 червня 2020 14:01
В новій редакції додатка №4 до "Документації на проведення спрощеної закупівлі" при виправленні помилки в номері креслення 461604175 замість №461604174 був знов наведений той самий №461604174. Прошу виправити.
Відповідь: Виправлено
Про завірення підписом учасника
Дата подання: 01 червня 2020 13:33
Дата відповіді: 02 червня 2020 14:01
Згідно пп.3 пункта 2 Додатка 1 "Повний перелік документів, що вимагаються..." необхідно надати завірений підписом Учасника оригінал свідоцтва платника ПДВ. Проте надання в скан-копії оригіналу свідоцтва униможливлює завірення його власноручним підписом учасника. Як бути в цьому випадку?
Відповідь: Сканована копія оригіналу документу не потребує завірення підписом учасника. Вимогами встановлено що завірені повинні бути копії документів (наказ/протокол про призначення керівника, статут, тощо).
Щодо проекту договора поставки
Дата подання: 01 червня 2020 13:34
Дата відповіді: 02 червня 2020 14:01
В Проекті договуру поставки (Додаток 2): - в пп.4.7 п.4 зазначено, що "свідоцтво, ...що підтверджує якість товару, ... має містити порядок експлуатації..." Проте, порядок експлуатації як всього виробу, так і окремих його частин визначає його розробник, а не виробник запасної частини, якому надано лише креслення, згідно вимог якого він цю деталь виготовляє. На цій підставі пропонуємо вислів "порядок експлуатації" з пп.4.7 вилучити. - в пп.5.1 п.5 зазначається, "що товар використовується згідно з його цільовим призначенням, яке визначене у документах на товар, наданих постачальником відповідно п.4.7 Договору". Проте постачальник лише на підставі креслення деталі не зможе визначити її цільове призначення. Тому пропонуємо фразу "згідно з його цільовим призначенням" вилучити. - в п.9 "обставини непереборної сили" серед форс-мажорних обставин не згадано наслідків пандемії та примусового введення карантину на окремих теріторіях, що є вкрай актуальним на теперешній час. Пропонуємо їх додати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи зазначене, порушені Вами питання будуть розглянуті при укладенні Договору»
Заполнение документов
Дата подання: 01 червня 2020 14:15
Дата відповіді: 02 червня 2020 14:00
Прошу дать документы для заполнения в другом формате, т.к. в PDF формате вносить данные невозможно
Відповідь: Додатково розміщено ворд-версію документації
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВИЙ СТАНДАРТ" 80 064,00
UAH з ПДВ
80 064,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКІВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ 89 500,00
UAH з ПДВ
89 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМСЬКИЙ ЗАВОД "ЕНЕРГОМАШ"" 110 544,00
UAH з ПДВ
110 544,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 14:40
Протокол.pdf
16 червня 2020 14:40
Наказ.pdf
16 червня 2020 14:40
КП Технова.pdf
16 червня 2020 14:39
Витяг платника ПДВ.pdf
16 червня 2020 14:39
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 21:23
Витяг ЄДРПОУ.pdf
16 червня 2020 21:23
Виписка.pdf
16 червня 2020 21:23
Витяг.pdf
16 червня 2020 21:23
Довідка щодо статуту.pdf
16 червня 2020 21:23
Довідка щодо підпису.pdf
16 червня 2020 21:23
Зразки сертифікатів.pdf
16 червня 2020 21:23
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 15:31
Електронний підпис
15 червня 2020 15:31
Статут.pdf
15 червня 2020 15:31
Сертифікат.pdf
15 червня 2020 15:31
Сертифікат ISO.pdf
15 червня 2020 15:31
Пропозиція.pdf
15 червня 2020 15:31
Опис.pdf
15 червня 2020 15:31
Витяг ІПН.pdf
15 червня 2020 15:31
Витяг ЄДРПОУ 4.10.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВИЙ СТАНДАРТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКІВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМСЬКИЙ ЗАВОД "ЕНЕРГОМАШ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВИЙ СТАНДАРТ"
#40401541
Відхилено 80 064,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 14:45
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКІВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ
#3370403259
Відхилено 89 500,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 14:51
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМСЬКИЙ ЗАВОД "ЕНЕРГОМАШ""
#00223208
Переможець 110 544,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 14:54

Документи

23 червня 2020 14:45
Електронний підпис
23 червня 2020 14:43
Протокол ВП_29_УО.pdf

Документи

23 червня 2020 14:51
Електронний підпис
23 червня 2020 14:49
Протокол ВП_30_УО.pdf

Документи

23 червня 2020 14:54
Електронний підпис
23 червня 2020 14:53
Протокол ВП_31_УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМСЬКИЙ ЗАВОД "ЕНЕРГОМАШ""
#00223208
110 544,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2020 14:54
Електронний підпис
23 червня 2020 14:53
Протокол ВП_31_УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 17:22
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 11:31
Договір 136_21 від 10.07.2020.pdf укладений
10 липня 2020 11:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 110 544,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 424,00 UAH)