Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо яловичини, м'ясо свинини, печінка ялова.
Очікувана вартість
668 000,00 UAH
UA-2020-05-28-001276-a ● c47a08ec1a364cfeb0224eddad726e71
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЗ "ГВВ "Лісова поляна" МОЗ України" |
Код ЄДРПОУ: | 22872893 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , м. Київ обл., місто, Пуща-Водиця, 7-ма лінія |
Контактна особа: |
Легенька Інна Олександрівна +380957066155 lisova-polyana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 15:52 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 15:52 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 12:23 |
Очікувана вартість: | 668 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 340,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кг
Яловичина (заморожена) лопатка без кістки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
500 кг
Яловичина охолоджена лопатка без кістки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2900 кг
Свинина (заморожена) лопатка без кістки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1000 кг
Свинина охолоджена лопатка без кістки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1000 кг
Печінка ялова (заморожена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001276-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 26 червня 2020 09:32
НЕЗАКОННА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна не погоджується з рішенням тендерного комітету ДЗ "ГВВ "Лісова поляна" МОЗ України"", у частині дискваліфікації ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. з підстав
Додатком 1 до тендерної документації передбачене подання учасником:
1. Довідку (складену учасником в довільній формі) про найменування товару, про технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, країну походження, а також інформацію про екологічну безпеку товару, що пропонується для постачання;
2. Підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (підтвердження складається учасником в довільній формі);
3. Копії документів що підтверджують якості та безпеки товару (у передбачених законодавством випадках);
4. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист (складений учасником в довільній формі), щодо забезпечення поставки товару, строку (терміну) поставки (передачі) товару в 2020 році, передбаченого замовником при закупівлі, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями
5. Кожна партія товару при поставці має супроводжуватись документом, що підтверджує її
безпечність та якість: сертифікати та/або ветеринарні свідоцтва, та/або декларації виробника, та/або
інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі відповідно ДСТУ.ГСТУ.
6. Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати гарантійний лист (складений учасником в довільній формі), щодо забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару з обов’язковим зазначенням адреси складських приміщень.
7. Учасник повинен додатково надати ,,Таблицю відповідності запропонованого
учасником товару вимогам Замовника,,.
8 Учасник повинен надати гарантійний лист, (складений учасником в довільній формі) яким підтверджується що залишоковий терміну зберігання на момент поставки продуктів складає не менше 90% від загального терміну зберігання;
9. Інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
10. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасники повинні додатково підтвердити інформацію (складену учасником в довільній формі) про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
У складі пропозиції ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. було надано всі вищевказані документи Копії документів що підтверджують якість та безпеку товару (у передбачених законодавством випадках). Надана декларація виробника підтверджує якість та безпеку товару. Для підтвердження періодичності проведення досліджень та якості товару надано попередні експертні висновки які проводилися виробником та нами як учасником.
Повідомляємо що продукція яка постачатиметься за договором буде іншої партії тому на неї буде видана інша декларація та будуть проведені дослідження які підтверджуватимуть яккістьь продукції яка постачається про що у складі пропозиції надано пояснення.
Також зазначаємо що Зовником не було встановлено вимоги щодо надання чинних експертних висновків чи експертних висновків які підтверджують декларацію. Тому вважаємо дискваліфікацію ФОП Мазаратій Н.І. не законною.
Розгорнути
Згорнути
Додатком 1 до тендерної документації передбачене подання учасником:
1. Довідку (складену учасником в довільній формі) про найменування товару, про технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, країну походження, а також інформацію про екологічну безпеку товару, що пропонується для постачання;
2. Підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (підтвердження складається учасником в довільній формі);
3. Копії документів що підтверджують якості та безпеки товару (у передбачених законодавством випадках);
4. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист (складений учасником в довільній формі), щодо забезпечення поставки товару, строку (терміну) поставки (передачі) товару в 2020 році, передбаченого замовником при закупівлі, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями
5. Кожна партія товару при поставці має супроводжуватись документом, що підтверджує її
безпечність та якість: сертифікати та/або ветеринарні свідоцтва, та/або декларації виробника, та/або
інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі відповідно ДСТУ.ГСТУ.
6. Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати гарантійний лист (складений учасником в довільній формі), щодо забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару з обов’язковим зазначенням адреси складських приміщень.
7. Учасник повинен додатково надати ,,Таблицю відповідності запропонованого
учасником товару вимогам Замовника,,.
8 Учасник повинен надати гарантійний лист, (складений учасником в довільній формі) яким підтверджується що залишоковий терміну зберігання на момент поставки продуктів складає не менше 90% від загального терміну зберігання;
9. Інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
10. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасники повинні додатково підтвердити інформацію (складену учасником в довільній формі) про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
У складі пропозиції ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. було надано всі вищевказані документи Копії документів що підтверджують якість та безпеку товару (у передбачених законодавством випадках). Надана декларація виробника підтверджує якість та безпеку товару. Для підтвердження періодичності проведення досліджень та якості товару надано попередні експертні висновки які проводилися виробником та нами як учасником.
Повідомляємо що продукція яка постачатиметься за договором буде іншої партії тому на неї буде видана інша декларація та будуть проведені дослідження які підтверджуватимуть яккістьь продукції яка постачається про що у складі пропозиції надано пояснення.
Також зазначаємо що Зовником не було встановлено вимоги щодо надання чинних експертних висновків чи експертних висновків які підтверджують декларацію. Тому вважаємо дискваліфікацію ФОП Мазаратій Н.І. не законною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2020 15:59
Відповідь на Вимогу(Скаргу) ФОП Мазаратій Н.І.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-28-001276-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 26 червня 2020 16:29
Дата подання: 26 червня 2020 16:29
Скарга на рішення замовника
19.06.2020 р. Замовником було дискваліфіковано ФОП Мазаратій Н.І.. ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. не погоджується з таким рішенням, адже тендерна пропозиція ФОП Мазаратій Н.І. відповідає вимогам тендерної документації.
ПРОСИМО
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо, та визнати такою, що відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією та Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 липня 2020 20:01
рішення від 01.07.2020 № 12819+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 20:01
Інформація про перенесення розгляду скарги від 10.07.2020 №9742 .pdf
Дата публікації: 10 липня 2020 22:11
Інформація про перенесення розгляду скарги №9873.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 21:52
Інформація про перенесення розгляду скарги №10042 .pdf
Дата публікації: 14 липня 2020 22:26
Інформація про перенесення розгляду скарги №10242 .pdf
Дата публікації: 16 липня 2020 22:42
Інформація про перенесення розгляду скарги №10484 .pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 12:19
Інформація про перенесення розгляду скарги №10869 .pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 10:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2020 №14413 .pdf
Дата публікації: 27 липня 2020 18:33
рішення від 24.07.2020 №14413 .pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 20:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про відхилення ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 31 липня 2020 12:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
620 790,00
UAH з ПДВ
|
518 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Тусь Василь Гаврилович |
535 600,00
UAH з ПДВ
|
535 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Якімець Андрій Вікторович" |
602 200,00
UAH з ПДВ
|
602 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
667 104,00
UAH з ПДВ
|
667 104,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Очікує рішення |
518 200,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 11:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Рішення скасоване |
518 200,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 11:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Тусь Василь Гаврилович #2267314035 |
Рішення скасоване |
535 600,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 11:13
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 12:56 |
Кінець періоду оскарження: | 11 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 11 серпня 2020 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до завантаженості ліжок за період проведення процедури закупівлі, та заходів що проводяться в період пандемії, а також в зв'язку з погіршенням ситуації та продовженням карантинних обмежень, відпала подальша потреба в закупівлі. |
Документи:
31 липня 2020 12:56
|
Електронний підпис |
31 липня 2020 12:52
|
Протокол |