Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
2 020 000,00 UAH
UA-2020-05-28-001240-c d6125303e03f426585d865a6f906065a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сербан Павло Васильович

+380326543584 zolcrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Золочівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01996272
Місцезнаходження: 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, Академіка Павлова 48
Контактна особа: Сербан Павло Васильович
+380326543584
zolcrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 14:53
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 14:53
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:00
Очікувана вартість: 2 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Вторинна ланка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 найменувань
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80700, Україна, Львівська область, м. Золочів, вул. Ак. Павлова, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 13:03
Тендерна документація.doc
01 червня 2020 13:03
прот змін до ТД.pdf
28 травня 2020 14:48
Проект договору.docx
28 травня 2020 14:48
Тендерна документація.doc
01 червня 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 13:03
Тендерна документація.doc
01 червня 2020 13:03
прот змін до ТД.pdf
28 травня 2020 14:48
Проект договору.docx
28 травня 2020 14:48
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-01-000005 ● 36d9ae2740c34c468e781cbc22a81667
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 16:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.07.2020 № 117

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.07.2020 № 117.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-05-28-001240-c 28.05.2020. Iнформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На вимогу моніторингу Держаудитслужби України Західним офісом держаудитслужби прийнято рішення про розірвання Договору № 404 від 30.06.2020р. з ТОВ "Медкомплекс", лист щодо розірвання договору відправлено на ел. авдресу ТОВ "Медкомплекс", 28.07.2020р. (скан копія листа додається) отримано скан копію додаткової угоди до договору № 404 від 30.06.2020р. про розірвання договору, підписаний директором ТОВ "Медкомплекс" Шенгофер Н.М. (скан еопія договору додається)

2020-07-28 14:58:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунено шляхом розірвання договору.

2020-08-06 17:37:54

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДКОМПЛЕКС" 2 015 823,50
UAH з ПДВ
1 994 325,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОСТАПІВ ІВАННА КАЗИМИРІВНА 2 019 965,86
UAH з ПДВ
1 999 765,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 13:35
Електронний підпис
11 червня 2020 15:49
Електронний підпис
11 червня 2020 15:48
Електронний підпис
11 червня 2020 15:47
LD офиц.предст.pdf
11 червня 2020 15:47
LD оф предст.pdf
11 червня 2020 15:47
Fiab_1_доверенность.pdf
11 червня 2020 15:47
Authorization letter_FL Medical.pdf
11 червня 2020 15:47
Authorization Letter Ultramed - 2020.pdf
11 червня 2020 15:47
цінова пропозиція.pdf
11 червня 2020 15:47
Статут.pdf
11 червня 2020 15:47
проект договору.pdf
11 червня 2020 15:47
Лист гарантія.pdf
11 червня 2020 15:47
Исх. №7 EF Medica.pdf
11 червня 2020 15:47
Исх. №4 Ultragel.pdf
11 червня 2020 15:47
Исх. №2 Солар.pdf
11 червня 2020 15:47
додаток 4.pdf
11 червня 2020 15:47
Витяг_ЄДР_1006738327.zip
11 червня 2020 15:47
витяг ПДВ.pdf
11 червня 2020 15:47
Авторизация Промед 2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДКОМПЛЕКС"

ФОП ОСТАПІВ ІВАННА КАЗИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДКОМПЛЕКС"
#35382904
Переможець 1 994 325,50
UAH з ПДВ
16 червня 2020 12:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДКОМПЛЕКС"
#35382904
1 994 325,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 16:57
Договір укладений
03 серпня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 12:06
Договір укладений
30 червня 2020 12:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 63 773,26
UAH (в тому числі ПДВ 10 628,26 UAH)
Причини розірвання договору: За результатами моніторингу та на вимогу Держаудит служби