Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу "D" та паркінгу ДП МА "Бориспіль"
Очікувана вартість
7 100 000,00 UAH
UA-2020-05-28-001135-a 452009adedb34ae8ae5e2e3c62958ac1
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Причина Олена Григорівна

281-71-82 o.prychyna@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Причина Олена Григорівна
281-71-82
o.prychyna@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Відповідно до частини першої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року N 922-VIII (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених у частині другій статті 40 Закону і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Так, згідно з абзацом 5 пункту 3 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. З метою забезпечення прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу «D» та паркінгу ДП МА «Бориспіль» ДП МА «Бориспіль» було оголошено відкриті торги (номер оголошення: UA-2020-01-31-000984-b). Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 18.03.2020 № 15-02-106 на закупівлю «Послуги з прибирання (Прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу «D» та паркінгу ДП МА «Бориспіль»)» тендерним комітетом ДП МА «Бориспіль» 18.03.2020 було прийнято рішення відхилити тендерні пропозиції Учасників ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ», ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» та до участі в аукціоні допустити тендерні пропозиції Учасників ТОВ «ШЕН-СЕРВІС», ТОВ «БІОКЛІНІНГ». ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» оскаржило рішення про відхилення його пропозиції (номер скарги ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» UA-2020-01-31-000984-b.b1). 10.04.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №6929-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» від 24.03.2020 № UA-2020-01-31-000984-b.b1, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання ", оголошення № UA-2020-01-31-000984-b про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до п.12 ст.18 Закону Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб'єктом оскарження, замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. ДП МА «Бориспіль» було проаналізовано інформацію, викладену в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6929-р/пк-пз від 10.04.2020 та прийнято рішення ініціювати звернення до суду. 29.04.2020 (вих.№35-28/7-35) ДП МА «Бориспіль» було направлено відповідну позовну заяву про визнання протиправним та скасування рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6929-р/пк-пз від 10.04.2020. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13.05.2020 № 640/9604/20 відкрито провадження в адміністративній справі. Тендер під номером оголошення UA-2020-01-31-000984-b є триваючим. З метою забезпечення безперебійного прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу «D» та паркінгу ДП МА «Бориспіль» виникла необхідність здійснити закупівлю за переговорною процедурою на підставі абзацу 5 пункту 3 частини 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Обґрунтування вибору учасника переговорної процедури закупівлі: ТОВ "ШЕН-СЕРВІС" здійснював прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу «D» та паркінгу ДП МА «Бориспіль» згідно договору від 03.04.2019 № 35.1-14/8-24, який діяв до 01.05.2020. На проміжному етапі недоцільно змінювати надавача послуг, оскільки заміна надавача послуг може призвести до тимчасового призупинення надання послуг на об’єктах, прибирання яких має бути безперервним. Крім цього, заміна виконавця не можлива за наступних підстав: Аеропорт "Бориспіль" є стратегічним об'єктом. Тому, безпека - головний пріоритет в авіації. З метою захисту аеропортів від актів незаконного втручання всі працівники, що працюють на території аеропорту повинні знати та виконувати вимоги Додатка 17 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію "Безпека. Захист міжнародної цивільної авіації від актів незаконного втручання", Керівництва з авіаційної безпеки (Doc 8973), Закону України «Про Державну програму авіаційної безпеки цивільної авіації» від 21.03.2017 № 1965 - VIII, а також інших міжнародних актів та актів законодавства України. Тому, працівники компанії, що планує надавати послуги з прибирання, повинні знати: • порядок пронесення матеріальних цінностей у вигляді майна, товарів, предметів, приладів (ноутбуки, фотоапарати, різноманітне спеціалізоване обладнання, посуд, побутова хімія, інструменти, та багато іншого) до контрольованої зони та зон обмеженого доступу; • порядок переміщення персоналу в контрольованій зоні та зонах обмеженого доступу, що охороняються, здійснюється згідно з визначеними маршрутами тощо; • порядок дій у разі отримання інформації щодо загрози надзвичайної ситуації; • порядок дій персоналу у разі отримання інформації про спробу скоєння або скоєння акту незаконного втручання (регульовано в тому числі Керівництвом з авіаційної безпеки (Док. 8973); Політикою ЄКЦА в сфері авіаційної безпеки (Док.30 ЄКЦА); • правила поведінки у разі виявлення підозрілих речей; • інфраструктуру аеропорту з метою оперативного реагування на будь-які ситуації, пов'язані з безпекою пасажирів та багажу. Це вивчається під час проходження навчання з питань авіаційної безпеки. Персонал суб’єктів авіаційної діяльності, працівники контролюючих органів, інші фізичні особи, що не є пасажирами (в нашому випадку це персонал компанії, що надає послуги з прибирання) проходять до «стерильної зони» та зони обмеженого доступу, що охороняється, до критичних частин таких зон через службові контрольно-пропускні пункти з обов’язковим проходженням догляду та наявності особистої постійної перепустки або тимчасової тільки в супроводі відповідального працівника підрозділу аеропорту (це вимагає залучення додаткового персоналу підприємства). Відповідно до Положення «Про перепустки Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль», затвердженого генеральним директором від 20.12.2019 № 99-06-7, отримання постійних перепусток, що дозволяє переміщення в «стерильну зону» та зону обмеженого доступу без супроводу (додаткового залучення персоналу підприємства), не можливе без наявності: – копії сертифікату (свідоцтва) про проходження навчання з питань авіаційної безпеки; – довідки, що підтверджує відсутність про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності судимості та перебування в розшуку (за обліком МВС); – копії сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду; – копії медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів. – та інше. Подовження/поновлення дії перепусток займає значно менше часу (до 3-х діб), а оформлення нових перепусток з урахуванням часу перевірок (ОКПП «Київ», Київською митницею ДФС та Регіональним органом СБУ, тощо) займає до 1 місяця, що унеможливлює безперервне надання послуг, що в умовах навіть обмеженого завантаження потужностей аеропорту, не допустимо. Строку для вибору іншого учасника переговорної процедури закупівлі та початку надання послуг «з нуля», а також вивчення технологічних та режимних особливостей роботи аеропорту та отримання перепусток немає. З 12 березня 2020р. по 15 червня 2020р обмежено виробничу діяльність аеропорту та його структурних підрозділів відповідно до: - постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», -постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020р. №392 « Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів», в тому числі: - постанови Кабінету Міністрів України від 23 березня 2020р. № 228 «Питання перевезень авіаційним транспортом», згідно якої обмежено відправлення повітряних суден, що виконують пасажирські перевезення осіб, які здійснюють подорож з туристичною метою, обмежено виробничу діяльність підприємства та його структурних підрозділів-замовників закупівель в тому числі Навчального центру ІКАО з авіаційної безпеки Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль». У зв’язку з зазначеними вище обставинами, договір про закупівлю може бути укладений тільки певним суб’єктом - ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» та Замовник не має альтернативного постачальника, яким можуть бути надані послуги з прибирання. Документ, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: – позовна заява ДП МА «Бориспіль» від 29.04.2020 №35-28/7-35 про визнання протиправним та скасування рішення №6929-р/пк-пз від 10.04.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. -ухвала Окружного адміністративного суду міста Києва від 13.05.2020 № 640/9604/20.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 15:31
Оскарження наміру укласти договір: 03 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті: абзац 5 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року N 922-VIII, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Строк надання Послуг:
щоденно, цілодобово, безперервно згідно з умовами Договору на підставі отриманої письмової заявки від Замовника про початок надання Послуг.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
284410.09 м.кв.
Прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу "D" та паркінгу ДП МА "Бориспіль"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, вулиця Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання сторонами акту наданих послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

28 травня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 15:09
Лист Смарттендер.pdf
28 травня 2020 15:09
Ухвала та Позовна заява.pdf
28 травня 2020 15:09
Протокол переговорів.pdf
28 травня 2020 15:09
Повідомлення про намір укласти договір.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-13-000015 ● 271ac8f8dbdc442f8fe7f08c5a7ff1d6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2020 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.08.2020 № 228

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.08.2020 № 228

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-05-28-001135-a 28.05.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-08-17 12:15:24

«Послуги з прибирання (Прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу «D» та паркінгу ДП МА "Бориспіль")» (код ДК 021:2015 - 90910000-9)

У зв’язку з оприлюдненням інформації про початок моніторингу переговорної процедури закупівлі (дата публікації: 13.08.2020) на закупівлю «Послуги з прибирання (Прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу «D» та паркінгу ДП МА "Бориспіль")» (код ДК 021:2015 - 90910000-9) (номер в ЦБД UA-2020-05-28-001135-a) Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (далі - Замовник) надає додаткову інформацію та документи, що наявні у замовника.
 науково-практичний висновок Торгово-промислової палати України від 29.05.2020 № 1399/21-10.4 щодо наявності підстав застосування Державним підприємством «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (замовник) переговорної процедури закупівлі послуг «Прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу «D» та паркінгу ДП МА «Бориспіль», код ДК 021:2015 - 90910000-9: «Послуги з прибирання» у Товариства з обмеженою відповідальністю «ШЕН-СЕРВІС» (учасник) згідно з абзацом п’ятим пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»,
 відповідь Мінекономрозвитку на запит 1403/2020,
 відповідь Мінекономрозвитку на запит 1258/2020,
 лист ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» від 05.06.2020 № 1986 та документи, що додаються до нього.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕН-СЕРВІС»,
#38013278
Переможець 7 099 851,80
UAH з ПДВ
28 травня 2020 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 15:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕН-СЕРВІС»,
#38013278
7 099 851,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 14:07
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 15:27
35.1-14.1_8-23_6ч.pdf укладений
16 червня 2020 15:26
35.1-14.1_8-23_5ч.pdf укладений
16 червня 2020 15:26
35.1-14.1_8-23_4ч.pdf укладений
16 червня 2020 15:26
35.1-14.1_8-23_3ч.pdf укладений
16 червня 2020 15:26
35.1-14.1_8-23_2ч.pdf укладений
16 червня 2020 15:26
35.1-14.1_8-23_1ч.pdf укладений
16 червня 2020 15:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 977 666,90
UAH (в тому числі ПДВ 1 162 944,48 UAH)