Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
колесо суцільнокатане з УЗК
All-rolled wheels
All-rolled wheels
Очікувана вартість
1 973 679 336,00 UAH
UA-2020-05-28-001098-c ● ae8dc9e6e8a24544bfa294bf2c684d4d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 973 679 336,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 868 396,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 59210300 UAH |
Publication date: | 28 травня 2020 14:21 |
Enquiries until: | 05 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 11 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 973 679 336 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 9 868 397 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Scope of the procurement
колесо суцільнокатане з УЗК
All-rolled wheels
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47871 шт.
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 175 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Колесо суцільнокатане з УЗК діам.957ступ.175 мм
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2022
6990 шт.
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 190 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Колесо суцільнокатане з УЗК діам.957ступ.190 мм
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2020 14:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 14:43 |
Зміни до тендеру 4002 від 01 07 2020.doc | |
01 липня 2020 14:43 |
4002 ТД колесо суцільнокатане нова редакція 01 07 2020.docx | |
25 червня 2020 12:03 |
Зміни до тендеру 4002 від 25 06 2020.doc | |
24 червня 2020 16:53 |
Зміни до тендеру 4002 від 24.06.2020.doc | |
19 червня 2020 13:53 |
Зміни до тендеру 4002 19 06 2020.doc | |
12 червня 2020 09:08 |
Зміни до тендеру 4002 11 06 2020.doc | |
28 травня 2020 14:18 |
Додаток №9.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Валюта тендерного предложения
Дата подання: 16 червня 2020 16:41
Дата відповіді: 19 червня 2020 13:58
В тендерной документации п 7.3. написано, что «условия договора не должны отличатся от содержания тендерного предложения …, кроме случаев определения денежного эквивалента обязательств в иностранной валюте». Правильно ли мы понимаем, что коммерческое предложение можно давать в иностранной валюте (например евро), и в случае подписания договора она будет пересчитана в гривны исходя из текущего обмена валюты на дату подписания контракта?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-28-001098-c Вами розміщено питання при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колесо суцільнокатане з УЗК). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
О пенях за не уплату в срок
Дата подання: 16 червня 2020 16:42
Дата відповіді: 19 червня 2020 13:59
В соответствие п 10.1. проекта договора (Приложение 9) Поставщик оплачивает пеню 0,1% от суммы непоставленной продукции за каждый ДЕНЬ просрочки. В п 10.6. аналогичная пеня распространяется на Заказчика за неоплату в срок, но пеня указана 0,1% ГОДОВЫХ. Правильно ли мы понимаем, что это опечатка, т.е. в п. 10.6. пеня должна быть 0,1% в ДЕНЬ за неоплаченную в срок поставку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-28-001098-c Вами розміщено питання при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колесо суцільнокатане з УЗК). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
О разделении закупки на лоты
Дата подання: 16 червня 2020 16:43
Дата відповіді: 19 червня 2020 13:59
В п. 1.4.2. написано что закупка на лоты не делится. Вопрос закупка будет одна 47871 шт. + 6990 шт. или все таки будет два лота - один на 47871 шт и другой на 6990 шт?
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-28-001098-c Вами розміщено питання при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колесо суцільнокатане з УЗК). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
О банковской и страховой гарантиях при подписании договора поставки
Дата подання: 16 червня 2020 16:45
Дата відповіді: 19 червня 2020 13:59
В п 7.5. тендерной документации говориться о том что не позднее подписания договора необходимо предоставить банковскую гарантию в размере 5% от стоимости договора и страховую гарантию. Правильно ли мы понимаем что необходимо предоставить один из этих документов или все таки два документа- банковскую гарантию и страховую гарантию. И правильно ли мы понимаем, что сумма страховой гарантии составляет так же 5% от суммы договора?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-28-001098-c Вами розміщено питання при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колесо суцільнокатане з УЗК). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
График поставки
Дата подання: 16 червня 2020 16:46
Дата відповіді: 19 червня 2020 14:00
Какой ориентировочный график поставки колес в месяц до 31.12.2022г ?
Відповідь: Відвантаження продукції буде проводитись згідно наданої рознарядки відповідно до доведених планів МТЗ.
Гарантийный срок товара
Дата подання: 16 червня 2020 16:47
Дата відповіді: 19 червня 2020 14:00
Какои минимальный срок гарантии на товар должен быть ?
Відповідь: Гарантійний строк експлуатації на Продукцію, що поставляється встановлюється відповідно до п.10.1 «Гарантии изготовителя» ДСТУ ГОСТ 10791:2016 (ГОСТ10791-2011,IDT) (на весь строк служби колес з моменту отримання замовником).
Пункт доставки товара на Украине
Дата подання: 16 червня 2020 16:48
Дата відповіді: 19 червня 2020 14:01
Какой будет точный пункт доставки товара на Украине ?
Відповідь: Відповідно до проекту договору поставки (істотні умови)
ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку Продукції залізничним транспортом на умовах FCA станція відправлення (для резидентів України) або DDP (для нерезидентів України) (поставка з оплатою мита…) станція в межах України, з подальшим прямуванням Продукції на адресу Вантажоодержувача - кінцевого одержувача, яка зазначається у рознарядці ЗАМОВНИКА, відповідно до правил ІНКОТЕРМС-2010.
ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку Продукції залізничним транспортом на умовах FCA станція відправлення (для резидентів України) або DDP (для нерезидентів України) (поставка з оплатою мита…) станція в межах України, з подальшим прямуванням Продукції на адресу Вантажоодержувача - кінцевого одержувача, яка зазначається у рознарядці ЗАМОВНИКА, відповідно до правил ІНКОТЕРМС-2010.
Какой будет точный пункт доставки товара на Украине ?
Дата подання: 22 червня 2020 10:28
Дата відповіді: 23 червня 2020 17:10
Согласно проекту договора поставки (существенные условия) Поставщик осуществляет поставку Продукции железнодорожным транспортом на условиях FCA станция отправления (для резидентов Украины) и DDP (для нерезидентов Украины) (поставка с оплатой пошлины ...) станция в пределах Украины, с последующим движением Продукции в адрес грузополучателя - конечного получателя, которая указывается в разнарядке Заказчика, согласно правилам Инкотермс-2010.
В договоре указываются условия поставки (п 4.1. FCA для резидентов и DDP для нерезидентов), но без указывается станция поставки. Для расчета точной стоимости транспортных расходов и калькуляции наиболее низкой стоимости товара для заказчика просим опубликовать станцию поставки Товара.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умови постачання вказані в Додатку 9 п.5.1 «Умови і строки постачання»: «ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку Продукції залізничним транспортом на умовах FCA станція відправлення (для резидентів України) або DDP (для нерезидентів України) (поставка з оплатою мита…) станція в межах України, з подальшим прямуванням Продукції на адресу Вантажоодержувача - кінцевого одержувача, яка зазначається у рознарядці ЗАМОВНИКА, відповідно до правил ІНКОТЕРМС-2010.»
О банковской и страховой гарантиях при подписании договора поставки
Дата подання: 22 червня 2020 10:29
Дата відповіді: 25 червня 2020 12:21
В п 7.5. тендерной документации говориться о том что не позднее подписания договора необходимо предоставить банковскую гарантию в размере 5% от стоимости договора и страховую гарантию. Правильно ли мы понимаем что необходимо предоставить один из этих документов или все таки два документа- банковскую гарантию и страховую гарантию. И правильно ли мы понимаем, что сумма страховой гарантии составляет так же 5% от суммы договора?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-28-001098-c Вами розміщено питання при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колесо суцільнокатане з УЗК). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
О пенях за не уплату в срок
Дата подання: 22 червня 2020 10:30
Дата відповіді: 25 червня 2020 12:21
В соответствие п 10.1. проекта договора (Приложение 9) Поставщик оплачивает пеню 0,1% от суммы непоставленной продукции за каждый ДЕНЬ просрочки. В п 10.6. аналогичная пеня распространяется на Заказчика за неоплату в срок, но пеня указана 0,1% ГОДОВЫХ. Правильно ли мы понимаем, что это опечатка, т.е. в п. 10.6. пеня должна быть 0,1% в ДЕНЬ за неоплаченную в срок поставку ? Одинаковый размер штрафа для поставщика и заказчика является справедливой договорной нормой, применяемой во всех европейских странах, а существенные отклонения от нее являются дискриминирующими по отношению к одному из сторон договора.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-28-001098-c Вами розміщено питання при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колесо суцільнокатане з УЗК ). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
О разделении закупки на лоты
Дата подання: 22 червня 2020 10:31
Дата відповіді: 24 червня 2020 16:56
В п. 1.4.2. написано что закупка на лоты не делится. Вопрос закупка будет одна 47871 шт. + 6990 шт. или все таки будет два лота - один на 47871 шт и другой на 6990 шт?
Відповідь: Згідно пункту 1.4.2. тендерної документації – закупівля по лотам не передбачена.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО "МИРА Групп Интернешенл", Код ЄДРПОУ:37599442
Дата подання: 10 червня 2020 14:10
3.3. Забезпечення тендерної пропозиції, бажано внести доцільні зміни
Доцільно вимагаємо доповнити: Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді: – банківської гарантії, обов"язково на підставі визначення його переможцем.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
Розгорнути
Згорнути
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 14:12
Відповідно до частини першої статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник під час подання тендерної пропозиції ОДНОЧАСНО надає забезпечення тендерної пропозиції
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО "МИРА Групп Интернешенл", Код ЄДРПОУ:37599442
Дата подання: 10 червня 2020 14:14
3.3. Забезпечення тендерної пропозиції
Вилучити: Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Так як позиція Замовника не сприяє розвитку малого і середнього бізнесу, а створює перешкоди та втрати зайвих грошових виплат банкам за такі гарантії.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 14:13
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО "МИРА Групп Интернешенл", Код ЄДРПОУ:37599442
Дата подання: 10 червня 2020 14:39
3.3. Забезпечення тендерної пропозиції
Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді– банківської гарантії, має сенс якщо Замовник здійснює попередню оплату 30%.
Бажано внести попередню оплату 30%.
Бажано внести попередню оплату 30%.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 14:13
Замовником прийняте рішення залишити зазначену вимогу без змін
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО "МИРА Групп Интернешенл", Код ЄДРПОУ:37599442
Дата подання: 10 червня 2020 14:47
3.5. Строк, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною
Бажано внести доцільні зміни: Тендерні пропозиції вважаються дійсними до дати розкриття, до моменту укладання, підписання Договору між сторонами, Учасник (Постачальник) і Замовник.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 14:14
Замовником прийняте рішення залишити зазначену вимогу без змін
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО "МИРА Групп Интернешенл", Код ЄДРПОУ:37599442
Дата подання: 10 червня 2020 14:53
6.1. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся
Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; -ЦЕЙ ПУНКТ ПІДЛЯГАЄ ВИЛУЧЕННЮ, ЗАМОВНИК ЗАЗДАЛЕГІТЬ МАЄ ВИЗНАЧИТИСЬ, таке не припустимо з боку ЗАМОВНИКА щодо відмови.
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; -ЦЕЙ ПУНКТ ПІДЛЯГАЄ ВИЛУЧЕННЮ, ЗАМОВНИК ЗАЗДАЛЕГІТЬ МАЄ ВИЗНАЧИТИСЬ, таке не припустимо з боку ЗАМОВНИКА щодо відмови.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 14:14
Зазначена підстава для відміни тендеру передбачена пунктом 1 частини першої статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО "МИРА Групп Интернешенл", Код ЄДРПОУ:37599442
Дата подання: 10 червня 2020 14:58
6.1. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся
Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі:
2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг - ЦЕЙ ПУНКТ ПІДЛЯГАЄ ВИДАЛЕННЮ, ЗАМОВНИК зобовязаний недопускати моніпулювання економічними навантаженнями Учасників.
2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг - ЦЕЙ ПУНКТ ПІДЛЯГАЄ ВИДАЛЕННЮ, ЗАМОВНИК зобовязаний недопускати моніпулювання економічними навантаженнями Учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 14:15
Зазначена підстава для відміни тендеру передбачена пунктом 1 частини першої статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО "МИРА Групп Интернешенл", Код ЄДРПОУ:37599442
Дата подання: 10 червня 2020 15:00
6.3. Право Замовника на зміну обсягів закупівлі
Під час укладення та виконання Договору, Замовник залишає за собою право зменшувати обсяги закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого зменшення сторонами договору ціни договору про закупівлю, про що укладається додаткова угода. - ПІДЛЯГАЄ ВИЛУЧЕННЮ, НЕМАЄ ПРАВА ЗАМОВНИК ЗМЕНШУВАТИ ОБСЯГ ЗАКУПІВЛІ, ЦЕ РЕГУЛЮЄ ВІДНОСИНИ ДОГОВІР.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 14:16
Зазначена підстава для відміни тендеру передбачена пунктом 2 частини п’ятої статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.a8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО "МИРА Групп Интернешенл", Код ЄДРПОУ:37599442
Дата подання: 10 червня 2020 15:03
7.1. Терміни укладання договору
Доцільно виправити: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 10 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 15 днів. (БАЖАНО ЩОБ ХОТЬ У ДЕРЖАВІ ДЕМАГОГІЄЮ НЕ ЗАЙМАЛИСЯ)
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 14:17
Дана вимога протирічить законодавству України про закупівлі "
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.a9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО "МИРА Групп Интернешенл", Код ЄДРПОУ:37599442
Дата подання: 10 червня 2020 15:20
Додаток №9 Проект договору поставки (істотні умови)
ДОЦІЛЬНО ДОПОВНИТИ, ТАК ЯК УЧАСНИК-ПОСТАЧАЛЬНИК ЗАБЕЗПЕЧУЄ для ЗАМОВНИКА Банківську Гарантію щодо виконання цього договіру.
6. Порядок розрахунків
6.1. Попередня оплата за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ у вигляді 30% від загальної вартості, що складає _____________________________ 00 грн., протягом 3-х днів з дати оформлення та реєстрації цього Договіру, у відповідності до вимог чинного законодавства України.
6.2. Послідуюча оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом _____________________ днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2. та при наявності документів, передбачених п. 7.1. цього Договору.
Розгорнути
Згорнути
6. Порядок розрахунків
6.1. Попередня оплата за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ у вигляді 30% від загальної вартості, що складає _____________________________ 00 грн., протягом 3-х днів з дати оформлення та реєстрації цього Договіру, у відповідності до вимог чинного законодавства України.
6.2. Послідуюча оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом _____________________ днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2. та при наявності документів, передбачених п. 7.1. цього Договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 14:17
Замовником прийняте рішення залишити зазначену вимогу без змін
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.a10
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО "МИРА Групп Интернешенл", Код ЄДРПОУ:37599442
Дата подання: 10 червня 2020 15:25
9 Забезпечен ня виконання Договору (договірне забезпечення)
9.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 5% від вартості Договору,
ВИЛУЧИТИ- яке надається до укладання Договору.
Коли ПОСТАЧАЛЬНИК надає банківської гарантії виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 5% від вартості Договору, то він в гарантії зобовязаний указати цей Договір його номер і дату, і він має бути чинним. ЦЕ ПРАВІЛЬНО БУДЕ І БЕЗПЕЧНО.
Розгорнути
Згорнути
ВИЛУЧИТИ- яке надається до укладання Договору.
Коли ПОСТАЧАЛЬНИК надає банківської гарантії виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 5% від вартості Договору, то він в гарантії зобовязаний указати цей Договір його номер і дату, і він має бути чинним. ЦЕ ПРАВІЛЬНО БУДЕ І БЕЗПЕЧНО.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 14:18
Замовником прийняте рішення залишити зазначену вимогу без змін
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.a11
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41470176
Дата подання: 16 червня 2020 14:54
Вимога щодо внесення змін
Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2020 13:58
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-28-001098-c Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колесо суцільнокатане з УЗК). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги з тих самих питань нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.c12
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41470176
Дата подання: 19 червня 2020 15:28
Внесення змін до ТД
Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2020 16:55
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-28-001098-c Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колесо суцільнокатане з УЗК ). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги з тих самих питань нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.b13
Статус:
Відхилено
Учасник: AS SKINEST RAIL, Код ЄДРПОУ:10293440
Дата подання: 22 червня 2020 09:55
п.3.2. Приложения № 1. Договор по инспекторскому контролю
Согласно п.3.2 Приложения № 1 Участник должен предоставить копию договора по инспекторскому контролю продукции.
Просим сообщить, с какой именно организацией мы должны подписать такой договор и просим сообщить контактное лицо и телефон данной организации для подписания договора.
Просим сообщить, с какой именно организацией мы должны подписать такой договор и просим сообщить контактное лицо и телефон данной организации для подписания договора.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2020 12:04
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-28-001098-c Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колесо суцільнокатане з УЗК ). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги з тих самих питань нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.b14
Статус:
Відхилено
Учасник: AS SKINEST RAIL, Код ЄДРПОУ:10293440
Дата подання: 22 червня 2020 10:11
Таможенная очистка Товара и уплата НДС
Может ли производить таможенную очистку Товара и платить НДС на территории Украины не сам Поставщик, а брокерская компания, с которой у нас (у Поставщика) подписан договор на данную услугу ?
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2020 12:04
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-28-001098-c Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колесо суцільнокатане з УЗК ). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги з тих самих питань нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.a15
Статус:
Відхилено
Учасник: AS SKINEST RAIL, Код ЄДРПОУ:10293440
Дата подання: 22 червня 2020 10:34
О заключении договора с нерезидентом в ЕВРО
Данный тендер является очень большим и продолжительным (выполнение договора более двух лет) по времени. Требование тендера заключать поставки в национальной валюте Украины делает участие в конкурсе для нерезидентов Украины невозможным из-за курсовых рисков. Принимая во внимание, что в Украине есть только один производитель цельнотканых колес, то наличие данного требования носит явно дискриминационный характер. Предлагаем рассмотреть возможность заключения договора с победителем конкурса как в украинских гривнах (для резидентов Украины) так и евро (для резидентов Европейского Союза) или же разделить тендер на лоты, что бы предоставить возможность участия и заключения договоров как резидентам так и не резидентам Украины.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2020 12:05
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-28-001098-c Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колесо суцільнокатане з УЗК ). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги з тих самих питань нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.a16
Статус:
Відхилено
Учасник: AS SKINEST RAIL, Код ЄДРПОУ:10293440
Дата подання: 22 червня 2020 10:36
Об увеличении срока поставки до 70 дней
В соответствие с Приложением 3 тендерной документации «срок поставки не должен быть более 30 календарных дней». Для того, что бы убрать пункт дискриминирующий участников-нерезидентов, просим рассмотреть возможность увеличения срока поставки до 70 дней, так как нерезидент Украины должен выполнить все таможенные процедуры, время прохождения которых существенно увеличивает срок поставки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2020 12:05
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-28-001098-c Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колесо суцільнокатане з УЗК ). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги з тих самих питань нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.c17
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33668606
Дата подання: 22 червня 2020 17:49
Внесення змін до умов оплати
Просимо АТ «Укрзалізниця» внести зміни до умов оплати у тендерній документації, а саме, зменшити кількість днів відтермінування з 30 до 5 банківських днів, як це було раніше.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2020 12:06
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-28-001098-c Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колесо суцільнокатане з УЗК ). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги з тих самих питань нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.c18
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО "МИРА Групп Интернешенл", Код ЄДРПОУ:37599442
Дата подання: 25 червня 2020 09:55
Велике прохання проситмо Замовника виконати наші вимоги, що зніме з Замовника корупційну складову в даній закупівлі.
Для прозорого, доступно законного права для усчасників моливості прати участь у відкритих торга ми пропонуємо Вам: ВИДАЛИТИ ПОВНІСТЮ З ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НАСТУПНИЙ ПУНКТ - 3.3. Забезпечення
тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді: – банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 59 210 300,00 грн. (п’ятдесят дев’ять мільйонів двісті десять тисяч триста гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, що зазначені в Додатку №7. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником.
Розгорнути
Згорнути
тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді: – банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 59 210 300,00 грн. (п’ятдесят дев’ять мільйонів двісті десять тисяч триста гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, що зазначені в Додатку №7. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2020 15:25
Замовник вважає недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.c19
Статус:
Відхилено
Учасник: ООО "МИРА Групп Интернешенл", Код ЄДРПОУ:37599442
Дата подання: 25 червня 2020 09:56
Велике прохання проситмо Замовника виконати наші вимоги, що зніме з Замовника корупційну складову в даній закупівлі.
Замовник також вимагає забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді БГ - це нормально. Ми просимо Замовника внести предоплату 30% від загальної суми закупівель, що передбачено Законом. Таким чином Замовник зніме з себе прояви корупційної складової у відношенні до Учасників, так як Учасник-перемоць зобовязаний забезпечити виконання договору про закупівлю Банківською Гарантією, проти якої Замовник проводить попередню оплату у вигляді 30%, це є міжнародна відкрита практика.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 липня 2020 15:26
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-28-001098-c Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колесо суцільнокатане з УЗК ). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги з тих самих питань нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 15.07.2020, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.a20
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33668606
Дата подання: 25 червня 2020 13:52
Внесення змін до умов оплати
Просимо АТ «Укрзалізниця» внести зміни до умов оплати у тендерній документації, а саме, зменшити кількість днів відтермінування з 30 до 5 банківських днів, як це було раніше.
Автор вимоги:
Автор вимоги:
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2020 15:32
Внесення змін до умов оплати Замовник вважає недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.b21
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41470176
Дата подання: 25 червня 2020 15:26
Внесення змін до ТД
Внесення змін до ТД, вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2020 15:28
Внесення змін до тендерної документації Замовник вважає недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-001098-c.c22
Статус:
Відхилено
Учасник: AS SKINEST RAIL, Код ЄДРПОУ:10293440
Дата подання: 26 червня 2020 10:40
Просим изменить условия поставки с DDP на FCA
Просим изменить термин поставки для нерезидентов с DDP на FCA, так как термин DDP исключает возможность участвовать производителю-нерезиденту напрямую без привлечения украинских фирм. Что как следствие ставит производителей в заведомо неконкурентную позицию по сравнению с производителем-резидентом.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 липня 2020 15:30
Умови постачання вказані в Додатку 9 п.5.1 «Умови і строки постачання»: «ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку Продукції залізничним транспортом на умовах FCA станція відправлення (для резидентів України) або DDP (для нерезидентів України) (поставка з оплатою мита…) станція в межах України, з подальшим прямуванням Продукції на адресу Вантажоодержувача - кінцевого одержувача, яка зазначається у рознарядці ЗАМОВНИКА, відповідно до правил ІНКОТЕРМС-2010.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-28-001098-c.b23
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІВШОВ ДАНІЇЛ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3176304453
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-28-001098-c.b24
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІВШОВ ДАНІЇЛ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3176304453
Дата подання: 08 липня 2020 18:17
Дата подання: 08 липня 2020 18:17
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 липня 2020 10:56
Рішення від 10.07.2020 № 13398.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 10:55
інформація про перенесення дати розгляду скарги № 10802.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 22:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2020 № 14565.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 19:02
Рішення від 28.07.2020 № 14565.pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 19:23
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій