Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Toyota)
Очікувана вартість
1 458 380,00 UAH
UA-2020-05-28-001046-c ● d31eb2509e0347e0bd241d4a48e5f129
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2020 11:40 |
Очікувана вартість: | 1 458 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14583 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 од.
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Toyota)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пункт 4.3 договору - Вид розрахунків - безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, згідно рахунку на оплату протягом 5 (п'яти) банківських днів. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2020 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2020 14:03 |
Тендерна документація.PDF | |
28 травня 2020 14:03 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 29 травня 2020 16:35
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:56
Шановний Замовнику!
1. Згідно Додатку 2 п.1.3. до тендерної документації Замовником вимагається надання копії договору поставки автозапчастин та матеріалів до автомобілів марки Toyota з виробниками або їх офіційними представниками (додатково надати документ підтверджуючий офіційне представництво).
Звертаємо увагу, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі.
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
В Додатку 2 п.1.3. міститься вимога щодо джерела походження товару з посиланням тільки на виробника або офіційного представника, що порушує ч.3 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині: технічна специфікація не повинна містити посилання на джерело походження товару або виробника. Крім того, цими вимогами Замовник штучно звужує коло учасників, так як фірми, які мають змогу закуповувати запчастини за значно вигіднішими цінами до автомобілів Toyota не тільки у офіційного представника чи заводу виробника, а і у великих концернів посередників не зможуть прийняти участь у торгах. А відтак, виключаючи участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, встановлені вимоги Замовника призводять до порушення принципу економії та ефективного використання бюджетних коштів.
Також Додатку 2 п.1.3. до тендерної документації Замовником міститься посилання конкретної марки, а саме: «… до автомобілів марки Toyota…», що є порушенням ч.3 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково зазначаємо що вимога Додатку 2 п.1.3. до тендерної документації «додатково надати документ підтверджуючий офіційне представництво» також є порушенням ч.3 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що спрямоване на звуження кола учасників, так як великі концерни посередники можуть закуповувати крупні партії запчастин за значно вигіднішими умовами без «підтверджуючого офіційного представництва від постачальника», що значно може вплинути на економію та ефективність використання бюджетних коштів.
Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.
А частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому вимагаємо видалити дискримінаційний пункт спрямований на звуження кола учасників з Додатку 2 п.1.3. до тендерної, а саме «Учасник повинен надати копію діючого договору поставки автозапчастин та матеріалів до автомобілів марки Toyota з виробниками або їх офіційними представниками (додатково надати документ підтверджуючий офіційне представництво)»
2. Також зазначаємо про те, що в вимогах Додатку 2 п.2 зазначено дискримінаційні вимоги щодо надання та розкриття персональних даних від працівників Учасника: копії трудових книжок, копії наказів про призначення з їх підписами, копії наказів про сумісництво, копії цивільно-правових угод в яких зазначено ідентифікаційні данні, діючі сертифікати з ідентифікаційними даними. І у зв’язку з тим, що персонал може не погодитись надати згоду на обробку та використання своїх персональних даних, це може знову звузити коло та позбавити Учасників брати участь у закупівлі.
Також зазначаємо, про те що згідно Класифікатору професій України від 2020 року відсутні професії: Механік Діагност та Механік Професіонал – що є підтвердженням не законних вимог до штату працівників Учасника, професії яких повинні бути зазначені в Таблиці № 2 Додатку 2 документації торгів та повинні бути підтверджені відповідними наказами з зазначеною професією. Тому, вимагаємо видалити з Додатку 2 п.2 наступну дискримінаційну вимогу:
« На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в Таблиці №2, необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (всі сторінки, на яких є записи) або копії наказів про призначення, або копії наказів про сумісництво (якщо працівник працює за сумісництвом), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Таблиці №2.
Додатково Учасником треба надати:
- копію діючого сертифікату Механіка Діагноста про підготовку за сертифікованою програмою спеціалістів для обслуговування автомобілів марки Toyota
- копію діючого сертифікату Механіка Професіонала про підготовку за сертифікованою програмою спеціалістів для обслуговування автомобілів марки Toyota »
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Щодо надання посилання на марку.
В пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерній документації зазначено наступне:
“У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника - слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".“.
Але слід зазначити, що закупівля технічного обслуговування здійснюється саме на автомобілі марки Toyоta.
Наявність п.1.3 Додатку № 2 до тендерної документації обумовлено тим, що автозапчастини та матеріали від постачальників або їх офіційних представників є оригінальними та мають певну гарантію якості. Дотримання цієї умови підвищує безпеку руху автомобілів, збільшує міжремонтні терміни та призводить до економії бюджетних коштів.
2.Щодо надання конфіденційної інформації.
Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України “Про інформацію” персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована:
• дипломи про закінчення навчальних закладів;
• накази про призначення;
• трудові книжки;
• паспортні дані тощо
Кожен із зазначених документів містить певну інформацію про особу, яку не кожен бажає оприлюднювати.
Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" - не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», відповідно ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має це перевірити за допомогою підтверджуючих документів про досвід роботи за фахом, тому пропонуємо Учаснику зазначити інформацію КОНФЕДІЦІЙНОЮ при завантаженні пропозиції в систему, яку він вважає ОБГРУНТОВАНО такою.
3. Щодо надання сертифікатів.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», відповідно ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має це перевірити за допомогою підтверджуючого документу, яким є сертифікат з відповідною спеціалізацією
В пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерній документації зазначено наступне:
“У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника - слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".“.
Але слід зазначити, що закупівля технічного обслуговування здійснюється саме на автомобілі марки Toyоta.
Наявність п.1.3 Додатку № 2 до тендерної документації обумовлено тим, що автозапчастини та матеріали від постачальників або їх офіційних представників є оригінальними та мають певну гарантію якості. Дотримання цієї умови підвищує безпеку руху автомобілів, збільшує міжремонтні терміни та призводить до економії бюджетних коштів.
2.Щодо надання конфіденційної інформації.
Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України “Про інформацію” персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована:
• дипломи про закінчення навчальних закладів;
• накази про призначення;
• трудові книжки;
• паспортні дані тощо
Кожен із зазначених документів містить певну інформацію про особу, яку не кожен бажає оприлюднювати.
Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" - не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», відповідно ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має це перевірити за допомогою підтверджуючих документів про досвід роботи за фахом, тому пропонуємо Учаснику зазначити інформацію КОНФЕДІЦІЙНОЮ при завантаженні пропозиції в систему, яку він вважає ОБГРУНТОВАНО такою.
3. Щодо надання сертифікатів.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», відповідно ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має це перевірити за допомогою підтверджуючого документу, яким є сертифікат з відповідною спеціалізацією
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2020 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТСІТІ" |
1 399 000,00
UAH з ПДВ
|
1 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СУГ-ПРЕМІУМ |
1 457 000,00
UAH з ПДВ
|
1 457 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "САМІТ МОТОРЗ УКРАЇНА" |
1 458 380,00
UAH з ПДВ
|
1 458 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТСІТІ" #36032807 |
Переможець |
1 399 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 12:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 16:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2021 15:50
|
Додаткова угода 2 Т46-ТО-20 (1).PDF | зміни до договору |
07 травня 2021 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:57
|
Додаткова угода 1 до Договору Т46-ТО-20 (1).PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 15:43
|
Т46-ТО-20.PDF | укладений |
10 липня 2020 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та керуючись п. 11.2. Договору подовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року на суму 279 000,00 грн. (двісті сімдесят дев’ять тисяч грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 46 633,33 грн (сорок шість тисяч шістсот тридцять три грн. 33 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми Договору. Ціна Договору становить 1 678 000,00 грн. Термін надання послуг: по 31.05.2021 р. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.05.2021 року та/або дати реєстрації Договору на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів на 2021 рік, але у будь-якому випадку до виконання Сторонами усіх зобов’язань по Договору. |
Номер договору про закупівлю: | Т46-ТО/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з реєстрацією Договору на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | Т46-ТО/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |