Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Toyota)
Очікувана вартість
1 458 380,00 UAH
UA-2020-05-28-001046-c d31eb2509e0347e0bd241d4a48e5f129
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 11:40
Очікувана вартість: 1 458 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14583 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 од.
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Toyota)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пункт 4.3 договору - Вид розрахунків - безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, згідно рахунку на оплату протягом 5 (п'яти) банківських днів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 14:03
Тендерна документація.PDF
28 травня 2020 14:03
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 29 травня 2020 16:35
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:56
Шановний Замовнику! 1. Згідно Додатку 2 п.1.3. до тендерної документації Замовником вимагається надання копії договору поставки автозапчастин та матеріалів до автомобілів марки Toyota з виробниками або їх офіційними представниками (додатково надати документ підтверджуючий офіційне представництво). Звертаємо увагу, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі. Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. В Додатку 2 п.1.3. міститься вимога щодо джерела походження товару з посиланням тільки на виробника або офіційного представника, що порушує ч.3 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині: технічна специфікація не повинна містити посилання на джерело походження товару або виробника. Крім того, цими вимогами Замовник штучно звужує коло учасників, так як фірми, які мають змогу закуповувати запчастини за значно вигіднішими цінами до автомобілів Toyota не тільки у офіційного представника чи заводу виробника, а і у великих концернів посередників не зможуть прийняти участь у торгах. А відтак, виключаючи участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, встановлені вимоги Замовника призводять до порушення принципу економії та ефективного використання бюджетних коштів. Також Додатку 2 п.1.3. до тендерної документації Замовником міститься посилання конкретної марки, а саме: «… до автомобілів марки Toyota…», що є порушенням ч.3 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково зазначаємо що вимога Додатку 2 п.1.3. до тендерної документації «додатково надати документ підтверджуючий офіційне представництво» також є порушенням ч.3 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що спрямоване на звуження кола учасників, так як великі концерни посередники можуть закуповувати крупні партії запчастин за значно вигіднішими умовами без «підтверджуючого офіційного представництва від постачальника», що значно може вплинути на економію та ефективність використання бюджетних коштів. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. А частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вимагаємо видалити дискримінаційний пункт спрямований на звуження кола учасників з Додатку 2 п.1.3. до тендерної, а саме «Учасник повинен надати копію діючого договору поставки автозапчастин та матеріалів до автомобілів марки Toyota з виробниками або їх офіційними представниками (додатково надати документ підтверджуючий офіційне представництво)» 2. Також зазначаємо про те, що в вимогах Додатку 2 п.2 зазначено дискримінаційні вимоги щодо надання та розкриття персональних даних від працівників Учасника: копії трудових книжок, копії наказів про призначення з їх підписами, копії наказів про сумісництво, копії цивільно-правових угод в яких зазначено ідентифікаційні данні, діючі сертифікати з ідентифікаційними даними. І у зв’язку з тим, що персонал може не погодитись надати згоду на обробку та використання своїх персональних даних, це може знову звузити коло та позбавити Учасників брати участь у закупівлі. Також зазначаємо, про те що згідно Класифікатору професій України від 2020 року відсутні професії: Механік Діагност та Механік Професіонал – що є підтвердженням не законних вимог до штату працівників Учасника, професії яких повинні бути зазначені в Таблиці № 2 Додатку 2 документації торгів та повинні бути підтверджені відповідними наказами з зазначеною професією. Тому, вимагаємо видалити з Додатку 2 п.2 наступну дискримінаційну вимогу: « На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в Таблиці №2, необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (всі сторінки, на яких є записи) або копії наказів про призначення, або копії наказів про сумісництво (якщо працівник працює за сумісництвом), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Таблиці №2. Додатково Учасником треба надати: - копію діючого сертифікату Механіка Діагноста про підготовку за сертифікованою програмою спеціалістів для обслуговування автомобілів марки Toyota - копію діючого сертифікату Механіка Професіонала про підготовку за сертифікованою програмою спеціалістів для обслуговування автомобілів марки Toyota »
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Щодо надання посилання на марку.
В пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерній документації зазначено наступне:
“У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника - слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".“.
Але слід зазначити, що закупівля технічного обслуговування здійснюється саме на автомобілі марки Toyоta.
Наявність п.1.3 Додатку № 2 до тендерної документації обумовлено тим, що автозапчастини та матеріали від постачальників або їх офіційних представників є оригінальними та мають певну гарантію якості. Дотримання цієї умови підвищує безпеку руху автомобілів, збільшує міжремонтні терміни та призводить до економії бюджетних коштів.
2.Щодо надання конфіденційної інформації.
Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України “Про інформацію” персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована:
• дипломи про закінчення навчальних закладів;
• накази про призначення;
• трудові книжки;
• паспортні дані тощо
Кожен із зазначених документів містить певну інформацію про особу, яку не кожен бажає оприлюднювати.
Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" - не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», відповідно ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має це перевірити за допомогою підтверджуючих документів про досвід роботи за фахом, тому пропонуємо Учаснику зазначити інформацію КОНФЕДІЦІЙНОЮ при завантаженні пропозиції в систему, яку він вважає ОБГРУНТОВАНО такою.
3. Щодо надання сертифікатів.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», відповідно ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має це перевірити за допомогою підтверджуючого документу, яким є сертифікат з відповідною спеціалізацією

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРТСІТІ" 1 399 000,00
UAH з ПДВ
1 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СУГ-ПРЕМІУМ 1 457 000,00
UAH з ПДВ
1 457 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САМІТ МОТОРЗ УКРАЇНА" 1 458 380,00
UAH з ПДВ
1 458 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2020 15:04
Розрахунок вартості.pdf
27 червня 2020 15:04
Довідка з податкової.pdf
27 червня 2020 15:04
Довідка 10 (частина 2).pdf
27 червня 2020 15:04
Довідка 8 (пункт 12)..pdf
27 червня 2020 15:04
Dovidka_20174530590110605341.pdf
19 червня 2020 09:43
Електронний підпис
19 червня 2020 09:35
Договір на евакуатор.pdf
19 червня 2020 09:35
Акт сверки.pdf
19 червня 2020 09:20
Електронний підпис
19 червня 2020 09:18
Договір на евакуатор.pdf
19 червня 2020 09:18
Довідка.doc
19 червня 2020 09:18
Акт сверки.pdf
12 червня 2020 16:34
27. НДС свідоцтво.pdf
12 червня 2020 16:34
26. 4-ОПП.pdf
12 червня 2020 16:34
22. Довідка правочин.pdf
12 червня 2020 16:34
21. Додаток 6.pdf
12 червня 2020 16:34
20. Довідка 10 (частина 2).pdf
12 червня 2020 16:34
19. Довідка 9 (пункт 13).pdf
12 червня 2020 16:34
18. Довідка 8 (пункт 12)..pdf
12 червня 2020 16:34
17. Довідка 7 (пункт 11)..pdf
12 червня 2020 16:34
16. Довідка 6 (пункт 9)..pdf
12 червня 2020 16:34
15. Довідка 5 (пункт 8)..pdf
12 червня 2020 16:34
14. Довідка 4 (пункт 6)..pdf
12 червня 2020 16:34
13. Довідка 3 (пункт 4)..pdf
12 червня 2020 16:34
12. Довідка 2 (пункт 3)..pdf
12 червня 2020 16:34
11. Довідка 1 (пункт2)..pdf
12 червня 2020 16:34
10.2. УкрНДИгаз договір.pdf
12 червня 2020 16:34
10.1. Лист Відгук УкрНДІ.pdf
12 червня 2020 16:34
10. Аналогічні договори.pdf
12 червня 2020 16:34
5.1. Технічні документи.pdf
12 червня 2020 16:34
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 12:43
Електронний підпис
12 червня 2020 12:41
24 ЕП оригінал.pdf
12 червня 2020 12:41
20 Захист довкілля.pdf
12 червня 2020 12:41
19.9 Довідка не надання 2.pdf
12 червня 2020 12:41
19.8 Довідка не надання.pdf
12 червня 2020 12:41
19.6 Довідка щодо п.9 ст 9.pdf
12 червня 2020 12:41
19.3 Довідка п.4 ст 6.pdf
12 червня 2020 12:41
19.1 Довідка відс корупц.pdf
12 червня 2020 12:41
18 Відгук.pdf
12 червня 2020 12:41
17 Акти.pdf
12 червня 2020 12:41
16 Аналог договір.pdf
12 червня 2020 12:41
15 Аналог досвід.pdf
12 червня 2020 12:41
14 Накази працівники.pdf
12 червня 2020 12:41
13 Довідка працівники.pdf
12 червня 2020 12:41
9 Наявність обладнання.pdf
12 червня 2020 12:41
7.1 Договір.pdf
12 червня 2020 12:41
6 Право власності 2.pdf
12 червня 2020 12:41
5 Право власності.pdf
12 червня 2020 12:41
3 Мат тех база.pdf
12 червня 2020 12:41
2 Техн як кількісні.pdf
12 червня 2020 12:41
1 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 18:04
Документы.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТСІТІ"

ТОВ СУГ-ПРЕМІУМ

ТОВ "САМІТ МОТОРЗ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АРТСІТІ"
#36032807
Переможець 1 399 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 12:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 16:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та /або договору про закупівлю: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей - В інформації про наявність обладнання для надання послуг зазначено, що документ підтверджуючий приналежність Технічні паспорти та Договір № 18/01/20. Для підтвердження обладнання, зазначеного в інформації на кожну одиницю обладнання учасником не надано копії технічних паспортів. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до абз. 4 абз. 5 п. 1.2. Додатку № 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати для підтвердження обладнання, зазначеного в Таблиці № 1 на кожну одиницю обладнання учасник надає копії технічних паспортів, або картки бухгалтерського обліку від власника обладнання або інший документ який підтверджує власність. Надати копію договору № 18/01/20 для надання евакуаційного автомобіля дійсного та чинного, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей - В відомостях про досвід виконання аналогічних договорів зазначено договір про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів № НДІ 21/14п-19 від 28.01.2019. В підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору не надано скановані копії документів, підтверджуючих виконання договору: акти виконаних робіт, або інші документи які свідчать про виконання робіт, підписані всіма сторонами. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – Відповідно до абз. 4 п.3 Додатку № 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати по № НДІ 21/14п-19 від 28.01.2019 скановані копії документів, підтверджуючих виконання договору: акти виконаних робіт, або інші документи які свідчать про виконання робіт, підписані всіма сторонами. 3.1.Перелік виявлених невідповідностей - тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів наказу № СІ00000005-1-00000351 від 26.06.2018 та Протоколу № 25/06/18 від 25.06.2018р. 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до абз. 15 п.1 "Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Накласти електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів наказу № СТ00000005-1-00000351 від 26.06.2018 та Протоколу № 25/06/18 від 25.06.2018р. на тендерну пропозицію. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АРТСІТІ" #36032807

№ рішення у справі

252-р

Дата рішення у справі

10.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРТСІТІ"
#36032807
1 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 15:50
Додаткова угода 2 Т46-ТО-20 (1).PDF зміни до договору
07 травня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:57
Додаткова угода 1 до Договору Т46-ТО-20 (1).PDF зміни до договору
28 грудня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 15:43
Т46-ТО-20.PDF укладений
10 липня 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та керуючись п. 11.2. Договору подовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року на суму 279 000,00 грн. (двісті сімдесят дев’ять тисяч грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 46 633,33 грн (сорок шість тисяч шістсот тридцять три грн. 33 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми Договору. Ціна Договору становить 1 678 000,00 грн. Термін надання послуг: по 31.05.2021 р. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.05.2021 року та/або дати реєстрації Договору на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів на 2021 рік, але у будь-якому випадку до виконання Сторонами усіх зобов’язань по Договору.
Номер договору про закупівлю: Т46-ТО/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реєстрацією Договору на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: Т46-ТО/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 07 травня 2021
Сума оплати за договором: 1 242 810,20
UAH (в тому числі ПДВ 207 135,03 UAH)