Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерного обладнання для початкових класів
Очікувана вартість
1 067 166,00 UAH
UA-2020-05-28-000980-a 4e02884e70054fb881e065baaca9a321
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логачова Світлана Іванівна

+380577251693 ruo_frun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Логачова Світлана Іванівна
+380577251693
ruo_frun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 16:00
Очікувана вартість: 1 067 166,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 335,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування: кошти мсіцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67 шт
Комп’ютерного обладнання для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська область, Харків, Танкопія, 15/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здісйнюється тільки за фактично отриманий товар за рахунок когштів місцевого бюджету Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 14:21
ТД компи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов ТД
Дата подання: 02 червня 2020 13:02
Дата відповіді: 04 червня 2020 14:51
1. В Додатку до тендерної документації передбачено надання Учасником «Інформаційної довідка щодо наявності спеціалізованого автотранспорту (спеціалізованого автотранспорту не менше 2 одиниць) необхідного для постачання предмету». В зв’язку з чим прошу пояснити, яким нормативно правовим актом встановлено, який саме автотранспорт є спеціалізованим для даної закупівля, тобто для поставки комп’ютерного обладнання. Яким саме документом передбачено наявність автотранспорту в кількості не менше 2 одиниць. Наведена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки обмежує участь у процедурі закупівель інших учасників, які використовують транспортні засоби на підставі інших господарсько-правових відносин, або користуються послугами перевізників наприклад «Нова Пошта», «Інтайм». В свою чергу, вказана вимога надає можливість взяти участь у процедурі закупівлі лише тим учасникам, які мають власні/орендовані транспортні засоби. З огляду на викладене, вимагаю внести відповідні зміни до даного пункту тендерної документації. 2. В Додатку до тендерної документації передбачено надання Учасником «Інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі». Просимо надати роз’яснення яким самим нормативно – правовим актом керувався Замовник включаючи такі вимоги до тендерної документації, бо термін потужності введений Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Однак, за даною процедурою не здійснюється закупівля харчових продуктів, здійснюється закупівля комп’ютерного обладнання. Тому, вважаємо зазначену вимогу щодо надання інформації про потужності дискримінаційною для постачальників які не займаються поставкою продуктів харчування та такою, що суперечить діючому законодавству за даною процедурою. 3. В Додатку до тендерної документації передбачено надання Учасником «для підтвердження технічної спроможності постачання якісного товару учасник повинен зазначити яке обладнання: моделі та марки верстатів які будуть задіяні для виготовлення продукції у разі якщо учасник є виробником товару. В разі якщо Учасник не є виробником товару, вказати обладнання яке використовується виробником цього товару. Як статус для такого обладнання необхідно вказати – «обладнання виробника». Зазначена вимога є дискримінаційною, бо за даною процедурою закуповується комп’ютерне обладнання комплектуючі на яке поставляється з різних країн і є комерційною таємницею виробників. 4. В п Додатку до тендерної документації передбачено надання «для Учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у підпункті 2.1 пункту 2 цього додатку) та/або зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби.». Однак, надання трудових книжок працівників є порушенням вимог Закону України «Про захист персональних даних». Також, зазначена вимога є дискримінаційною бо Замовник вимагає «У разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів - документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками (перелічені у підпункті 2.1 пункту 2 цього додатку), які будуть залучені до постачання предмету закупівлі: - для перевізників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у підпункті 2.1 пункту 2 цього додатку); - для перевізників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у підпункті 2.1 пункту 2 цього додатку) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби.» Однак, зазначені документи не є документами учасника тому надаються переваги учасником у яких є власні транспортні засоби, що знижує конкуренцію та суперечить вимогам ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто ви обмежеуєте коло осіб потенційних Учасників чим грубо порушуєте норми чинного законодавтсва, а саме ст. 5 ЗУ "Про публічні Закупівлі" - дисримінуєте Учасників, за що передбачена відповідальність зач. 1 ст. 164-14 КУпАП - так як тендерна документація складена не відповідно до Вимог Закону. Прошу пояснити як наявність зазначених документів буде впливати на поставку? Та прошу виключити цю норму з ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши дане питання повідомляємо, що при підготовці тендерної документації тендерний комітет керувався умовами Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими підзаконними актами.
По перше просимо вас перевірити у якому саме додатку встановлені вимоги, по яким ви пишете питання.
По друге що стосується пункту два ваших запитань у відповідності до умов тендерної документації, яка оприлюднена на офіційному майданчику уповноваженого органу не передбачена вимога, щодо надання інформації про потужності.
По третє Що стосується наявності у тендерній документації нібито дискримінаційних вимог повідомляємо, що тендерний комітет, також як і Уповноважений орган Антимонопольного комітету України з питань розгляду скаргу у сфері публічних закупівель розглядає кожен випадок окремо. Якщо ви дійсно є потенційним учасником, а не будь-яка інша організація (хочемо наголосити, що питання та вимоги до закупівлі, згідно діючого законодавства, подаються виключно потенційними учасниками, не зважаючи на те, що технічно це може зробити будь-яка особа зареєстрована на майданчику) то пропонуємо вам надати підтверджуючі документи, які б підтверджували вказане вами вище: що ви не в змозі укласти Договори на надання вам транспортних послуг, або узяти в оренди автомобілі, або у вас відсутній власний автомобіль. Також це стосується наявності і працівників, пропонуємо вам надати такі документи, що будуть підтверджувати дану вимоги тендерної документації, що саме вона дискримінує вас, як потенційного учасника.
Також звертаємо вашу вагу, що у відповідності до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям». А частиною 2 статті 16 вище згаданого Закону передбачено:
«Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.».
Якщо ви є потенційним учасником і вище викладені вимоги є по відношенню до вас дискримінаційною пропонуємо вам подати вимогу з підтверджуючими документами, а не голослівно звинувачувати Замовника у дискримінації вас.
Підсумовуючи вище вказане ми вимушені вам відмовити у задоволенні вашої вимоги так, як вказані вами вимоги не можуть вважатись дискримінаційними.
розміщення додаткової інформації після аукціону
Дата подання: 02 червня 2020 15:13
Дата відповіді: 04 червня 2020 14:52
п. 1 розділу ІІІ - "при зміні ціни за результатами аукціону Учасники повинні впродовж одного дня розмістити в Системі тендерну пропозицію зі зміненою ціною без змін інших характеристик" - Учасник НЕ МАЄ можливості до оголошення переможця та без звернення Замовника розміщувати додаткову (будь-яку!!!) інформацію в Системі. Пропонуємо Замовнику привести ТД до реальних моживостей системи, або взяти на себе зобов'язання звернутися до Учасника за оновленою пропозицією
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо вам за запитання. Будуть внесені відповідні зміни до документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА 1 067 165,70
UAH з ПДВ
1 067 165,70
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА

Інформація про відміну

Дата відміни
12 червня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій