Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір»
Очікувана вартість
199 295,00 UAH
UA-2020-05-28-000958-c aa48009d0e1348d98d200fcfa3ecf0ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Харчуков Дмитро Євгенович

+380981051049 osbbmira108@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОСББ "Мира 108"
Код ЄДРПОУ: 41243589
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, буд. 108
Контактна особа: Харчуков Дмитро Євгенович
+380981051049
osbbmira108@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 13:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 13:41
Очікувана вартість: 199 295,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 020,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


пр. Миру, 108
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр.Миру, 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір» Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 13:36
КК.pdf
28 травня 2020 13:36
ТЗ.pdf
28 травня 2020 13:36
ТЗ.doc
28 травня 2020 13:36
договір купівлі продажу елементи.doc
28 травня 2020 13:36
протокол публікація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Васильєв Віктор Миколайович" 198 250,00
UAH з ПДВ
198 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 11:46
Детская беседка.pdf
04 червня 2020 11:46
песочница с крышкой.pdf
04 червня 2020 11:46
Качели двойные К-2.pdf
04 червня 2020 11:46
ДИК-3.pdf
04 червня 2020 11:46
паспорт скан.PDF
04 червня 2020 11:46
недвижимость.PDF
04 червня 2020 11:46
12. Санстанция.pdf
04 червня 2020 11:46
6. Копії договорів ГПД.PDF
04 червня 2020 11:46
Договор.PDF
04 червня 2020 11:46
10. Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Васильєв Віктор Миколайович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Васильєв Віктор Миколайович"
#3169703293
Переможець 198 250,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 13:46

Документи

12 червня 2020 13:46
Електронний підпис
12 червня 2020 13:43
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Васильєв Віктор Миколайович"
#3169703293
198 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2020 13:46
Електронний підпис
12 червня 2020 13:43
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 11:14
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 15:53
дод. угода 4.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 17:45
договір коректна редакція.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 17:41
протокол техн. помилки.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 17:41
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 17:33
дод.угода 3.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 15:42
дод угода 2.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 15:37
дод угода 1.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 16:26
договір укладений
24 червня 2020 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення терміну поставки товару та реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до специфікації, у зв'язку з технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у результаті технічної помилки було завантажено до майданчику доповнення до договору № 3/20 від 24 червня 2020 року, яке не є невід’ємною частиною договору
Номер договору про закупівлю: 3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну поставки товару, у зв'язку із затримкою поставки комплектуючих до обладнання через карантинні заходи, введені на території України, відповідно до Постанови КМУ від 20 травня 2020 №392
Номер договору про закупівлю: 3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 250,00
UAH