Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Бондарівській,8, в с. Шевченкове Звенігородського району – капітальний ремонт
Очікувана вартість
2 241 098,40 UAH
UA-2020-05-28-000901-a 3f69e86a5346489aa9d119d01f948d9b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500469 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500469
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 13:57
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 13:57
Початок аукціону: 15 червня 2020 13:44
Очікувана вартість: 2 241 098,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 205,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Бондарівській,8, в с. Шевченкове Звенігородського району – капітальний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20214, Україна, Черкаська область, с. Шевченкове Звенигородського району, вул. Бондарівська, 8,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до чинного законодавства, при наявності бюджетних призначень Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду (в тому числі надання попередньої оплати субпідрядникам), виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.3. Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат –форма № КБ-3. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 13:53
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
28 травня 2020 13:53
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
28 травня 2020 13:53
ТД.docx
28 травня 2020 13:53
Додаток 5 Гарантії.docx
28 травня 2020 13:53
Додаток 4 Проект договору.docx
28 травня 2020 13:53
Додаток 2 Критерії оцінки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-000901-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс", Код ЄДРПОУ:38161784
Дата подання: 23 червня 2020 10:44
Звернення до замовнтка
Суть звернення у вкладені
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2020 16:30
Департаментом капітального будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто Ваше звернення від 22.06.2020 щодо необґрунтованого рішення відхилення пропозиції ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» в процедурі закупівлі «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Бондарівській,8, в с. Шевченкове Звенігородського району – капітальний ремонт» та повідомляємо наступне.
28.05.2020 було оголошено тендер на закупівлю робіт по об’єкту «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Бондарівській,8, в с. Шевченкове Звенігородського району – капітальний ремонт». Аукціон відбувся 15.06.2020р.
22.06.2020 було прийнято рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» згідно п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасників відповідно до законодавства, а саме:
«в складі пропозиції учасника надано договір №6 від 15.04.2020 року на надання послуг машинами та механізмами. Договір оренди укладено між фізичною особою Ситник Григорій Васильович та ТОВ "Альянс-трансбудсервіс".
Відповідно до глави 58 ЦКУ договір оренди між фізичною особою і підприємством повинен бути нотаріально посвідченим.
Договір, що надав Учасник не посвідчено нотаріально».
Крім того, звертаємо увагу, що згідно додатка 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» на підтвердження наявності машин і механізмів в тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми (основні засоби), додатково подає оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів (основних засобів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт. Саме за договором №6 від 15.04.2020 року відсутній лист-згоди фізичної особи Ситник Григорій Васильович на використання товариством з обмеженою відповідальністю «Альянс-трансбудсервіс» трактору Т-130К реєстраційний номер 09959МН.
Тому вважаємо рішення замовника цілком обґрунтованим.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-000901-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс", Код ЄДРПОУ:38161784
Дата подання: 25 червня 2020 15:59
суть звернення у вкладенні
суть звернення у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 17:40
Департаментом капітального будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто Ваше звернення від 25.06.2020 щодо необґрунтованого рішення відхилення пропозиції ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» в процедурі закупівлі «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Бондарівській,8, в с. Шевченкове Звенігородського району – капітальний ремонт» та повідомляємо наступне.
28.05.2020 було оголошено тендер на закупівлю робіт по об’єкту «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Бондарівській,8, в с. Шевченкове Звенігородського району – капітальний ремонт». Аукціон відбувся 15.06.2020р.
22.06.2020 було прийнято рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» згідно п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасників відповідно до законодавства, а саме:
«в складі пропозиції учасника надано договір №6 від 15.04.2020 року на надання послуг машинами та механізмами. Договір оренди укладено між фізичною особою Ситник Григорій Васильович та ТОВ "Альянс-трансбудсервіс".
Відповідно до глави 58 ЦКУ договір оренди між фізичною особою і підприємством повинен бути нотаріально посвідченим.
Договір, що надав Учасник не посвідчено нотаріально».
Крім того, звертаємо увагу, що згідно додатка 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» на підтвердження наявності машин і механізмів в тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми (основні засоби), додатково подає оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів (основних засобів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт. Саме за договором №6 від 15.04.2020 року відсутній лист-згоди фізичної особи Ситник Григорій Васильович на використання товариством з обмеженою відповідальністю «Альянс-трансбудсервіс» трактору Т-130К реєстраційний номер 09959МН.
В локальних кошторисах завищена вартість піска, яка вже врахована в позиціях 86,91,101.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-000901-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 22 червня 2020 14:01
Вимога до Замовника
в додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2020 16:31
Департаментом капітального будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто Ваше звернення від 22.06.2020 щодо необґрунтованого рішення відхилення пропозиції ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» в процедурі закупівлі «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Бондарівській,8, в с. Шевченкове Звенігородського району – капітальний ремонт» та повідомляємо наступне.
28.05.2020 було оголошено тендер на закупівлю робіт по об’єкту «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Бондарівській,8, в с. Шевченкове Звенігородського району – капітальний ремонт». Аукціон відбувся 15.06.2020р.
22.06.2020 було прийнято рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» згідно п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасників відповідно до законодавства, а саме:
«в складі пропозиції учасника надано договір №6 від 15.04.2020 року на надання послуг машинами та механізмами. Договір оренди укладено між фізичною особою Ситник Григорій Васильович та ТОВ "Альянс-трансбудсервіс".
Відповідно до глави 58 ЦКУ договір оренди між фізичною особою і підприємством повинен бути нотаріально посвідченим.
Договір, що надав Учасник не посвідчено нотаріально».
Крім того, звертаємо увагу, що згідно додатка 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» на підтвердження наявності машин і механізмів в тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми (основні засоби), додатково подає оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів (основних засобів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт. Саме за договором №6 від 15.04.2020 року відсутній лист-згоди фізичної особи Ситник Григорій Васильович на використання товариством з обмеженою відповідальністю «Альянс-трансбудсервіс» трактору Т-130К реєстраційний номер 09959МН.
Тому вважаємо рішення замовника цілком обґрунтованим.

Документи подані скаржником

23 червня 2020 09:28
2020-06-23-09-21-12-01.pdf

Документи подані скаржником

25 червня 2020 15:56
Звернення повторне.pdf

Документи подані скаржником

22 червня 2020 14:01
Вимога Шевченкове.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-28-000901-a.c4
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс", Код ЄДРПОУ:38161784
скарга на рішення замовника
суть оскарження у вкладенні
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

26 червня 2020 09:44
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 2 111 876,40
UAH з ПДВ
1 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 1 947 978,71
UAH з ПДВ
1 936 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ" 2 144 810,40
UAH з ПДВ
2 133 603,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777" 2 190 238,80
UAH з ПДВ
2 190 238,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 21:44
Електронний підпис
12 червня 2020 21:43
кошторисні розрахунки.pdf
12 червня 2020 21:43
кваліфікація досвід.rar
12 червня 2020 21:43
повноваження.rar
12 червня 2020 21:43
листи довідки.pdf
12 червня 2020 21:43
5.Лист-гарантiя.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 11:03
Електронний підпис
01 липня 2020 11:02
public_doc.pdf
01 липня 2020 11:02
public_doc.p7s
23 червня 2020 12:05
Електронний підпис
23 червня 2020 12:04
Електронний підпис
23 червня 2020 12:04
Dovidka_20174358920100713278.pdf.p7s
23 червня 2020 12:04
Dovidka_20174358920100713278.pdf
13 червня 2020 10:52
Електронний підпис
13 червня 2020 10:52
Проект договору.pdf
13 червня 2020 10:52
Повноваж директора.pdf
13 червня 2020 10:52
Лист-гарантія.pdf
13 червня 2020 10:52
Лист посадова особа.pdf
13 червня 2020 10:52
Лист-згода на печатку.pdf
13 червня 2020 10:52
Лист ТП 120 днів.pdf
13 червня 2020 10:52
Лист істотні умови дог.pdf
13 червня 2020 10:52
Гарант лист ст17.pdf
13 червня 2020 10:52
Тендерна пропозиція.pdf
13 червня 2020 10:52
Розрахунок ЗП.pdf
13 червня 2020 10:52
Розрахунки 1-4.pdf
13 червня 2020 10:52
Пояснювальна записка.pdf
13 червня 2020 10:52
Обєктний кошторис.pdf
13 червня 2020 10:52
Локальний кошторис.pdf
13 червня 2020 10:52
Лист ціна ТП.pdf
13 червня 2020 10:52
Лист про відпов ТП.pdf
13 червня 2020 10:51
Договірна ціна.pdf
13 червня 2020 10:51
Довідка Додаток3.pdf
13 червня 2020 10:51
Довідка адмін.pdf
13 червня 2020 10:51
1.imd
13 червня 2020 10:51
Довідка ч2 ст17.pdf
13 червня 2020 10:51
Довідка п9 ч1 ст17.pdf
13 червня 2020 10:51
Довідка п8 ч1 ст17.pdf
13 червня 2020 10:51
Довідка п6 ч1 ст17.pdf
13 червня 2020 10:51
Довідка п5 ч1 ст17.pdf
13 червня 2020 10:51
Довідка п4 ч1 ст17.pdf
13 червня 2020 10:51
Довідка п3ч1 ст17.pdf
13 червня 2020 10:51
Довідка п2 ч1 ст17.pdf
13 червня 2020 10:51
Довідка п13 1 ст17.pdf
13 червня 2020 10:51
Довідка п12 ч1 ст17.pdf
13 червня 2020 10:51
Довідка п11 ч1 ст17.pdf
13 червня 2020 10:51
Довідка п10 ч1 ст 17.pdf
13 червня 2020 10:51
Ліцензія оригінал.pdf
13 червня 2020 10:51
Довідка досвід.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 22:08
Електронний підпис
12 червня 2020 22:05
Статут_паритет.pdf
12 червня 2020 22:05
Кошторис Шевченкове.pdf
12 червня 2020 22:05
Договір підряду.pdf
12 червня 2020 22:05
Тех частина.pdf
12 червня 2020 22:05
листи та довідки.pdf
12 червня 2020 22:05
тп Шевченкове.pdf
12 червня 2020 22:05
Тех паспорт.pdf
12 червня 2020 22:05
Накази працівники.pdf
12 червня 2020 22:05
Розрахунок зп.pdf
12 червня 2020 22:05
Рішення.pdf
12 червня 2020 22:05
Підписаний_dovidka_G0620_8040.pdf
12 червня 2020 22:05
Підписаний_Лицензия_.pdf
12 червня 2020 22:04
Підписаний_G0620-8040-GL_tender.pdf
12 червня 2020 22:04
таблиця 6.pdf
12 червня 2020 22:04
Лист-гарантія.pdf
12 червня 2020 22:04
ін.картки.pdf
12 червня 2020 22:04
Договір гарантія.pdf
12 червня 2020 22:04
Договір _ БУ28.pdf
12 червня 2020 22:04
довідки працівники.pdf
12 червня 2020 22:04
досвід.pdf
12 червня 2020 22:04
Дипломи.pdf
12 червня 2020 22:04
Довідка обладнання.pdf
12 червня 2020 22:04
Відгук.pdf
12 червня 2020 22:04
7.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"
#38161784
Відхилено 1 860 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 11:29
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Відхилено 1 936 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 11:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ"
#35435940
Переможець 2 133 603,60
UAH з ПДВ
22 червня 2020 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ"
#35435940
2 133 603,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 16:08
ДУ_3 від 26.02.21 Амбулаторія с.Шевченкове.pdf зміни до договору
03 березня 2021 16:05
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:04
Дод. угода 2 від 31.12.2020 Шевченкове.pdf зміни до договору
04 січня 2021 09:34
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 09:34
ду _1 до дог.50.PDF зміни до договору
15 липня 2020 09:17
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 13:00
договір укладений
08 липня 2020 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 3.1. цього Договору та викласти його в наступній редакції: Вартість робіт за цим договором становить 2 133,60360 тис.грн. (два мільйони сто тридцять три тисячі шістсот три гривні 60 коп.), у тому числі ПДВ 355,6006 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 2 133,60360 тис.грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоровя у сільській місцевості – 1 390,30320 тис.грн.; - субвенції з місцевого бюджету на спів фінансування інвестиційних проектів – 743,3004 тис.грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст..48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням обсягу робіт у 2020 році, сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. та викласти його в новій редакції: «3.1.Вартість робіт за цим Договором становить 2 133,60360 тис. грн. (два мільйони сто тридцять три тисячі шістсот три гривні 60 коп.), у тому числі ПДВ 355,6006 тис.грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 2 070,0624 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 1 345,54056 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 724,52184 тис. грн. У тому числі вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 63,5412 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 44,76264 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 18,77856 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 1. Протокол погодження договірної ціни. Додаток 2. Договірна ціна. Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва). Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт. 3. Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» внести зміни до пунктів 10.1. та 13.4. до цього Договору та викласти їх в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2021, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» «13.4. Термін дії забезпечення виконання договору – 31.12.2021.» 4. Виключити пункт 5.10. « Страхування ризиків» з цього Договору. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пунктів 1, 3, 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» та пунктів 3.2. і 3.4. Розділу 4 цього Договору, ціна цього Договору зменшилась на 63,5412 тис. грн і становить 2 070,0624 тис. грн з ПДВ (два мільйони сімдесят тисяч шістдесят дві гривні 40 коп.), у тому числі ПДВ 345,0104 тис. грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). 2. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 2 070,0624 тис. грн з ПДВ (два мільйони сімдесят тисяч шістдесят дві гривні 40 коп.), у тому числі ПДВ 345,0104 тис. грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 2 070,0624 тис. грн з ПДВ У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 1 345,54056 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 724,52184 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.»
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML