Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Центр первинної медичної допомоги по вул. Центральній, 44, в с. Гельмязів Золотоніського району – капітальний ремонт
Очікувана вартість
2 831 475,60 UAH
UA-2020-05-28-000895-a c134137ed4f145df91467d14717cebc2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500469 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500469
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 13:55
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 13:55
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:08
Очікувана вартість: 2 831 475,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 157,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Центр первинної медичної допомоги по вул. Центральній, 44, в с. Гельмязів Золотоніського району – капітальний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19715, Україна, Черкаська область, с. Гельмязів Золотоніського району, вул. Центральна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до чинного законодавства, при наявності бюджетних призначень Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду (в тому числі надання попередньої оплати субпідрядникам), виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.3. Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат –форма № КБ-3. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 13:50
Додаток 5 Гарантії.docx
28 травня 2020 13:50
Додаток 4 Проект договору.docx
28 травня 2020 13:50
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
28 травня 2020 13:50
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
28 травня 2020 13:50
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
28 травня 2020 13:50
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-000895-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 22 червня 2020 14:00
Вимога до Замовника
в додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2020 16:37
Департаментом капітального будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто Вашу вимогу за вх. № 03/22/06-20 від 22.06.2020 щодо необґрунтованого рішення відхилення пропозиції ПП «Архстрой» в процедурі закупівлі «Центр первинної медичної допомоги по вул. Центральній, 44, в с. Гельмязів Золотоніського району – капітальний ремонт» та повідомляємо наступне.
28.05.2020 було оголошено тендер на закупівлю робіт по об’єкту «Центр первинної медичної допомоги по вул. Центральній, 44, в с. Гельмязів Золотоніського району – капітальний ремонт». Аукціон відбувся 15.06.2020р.
22.06.2020 було прийнято рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції ПП «Архстрой» згідно п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасників відповідно до законодавства, а саме:
« в складі пропозиції учасника в таблиці 1.1 «Інформація про наявність будівельних машин і механізмів (основних засобів)», в відомостях ресурсів до локальних кошторисів та в підсумковій відомості ресурсів Учасником вказана одна одиниця будівельної техніки, якою виконується весь комплекс робіт – екскаватор HYUNDAI R200W-7. Відсутні будівельні машини та механізми (згідно з вимогами Ресурсно-елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи), без яких виконання повного комплексу робіт неможливе».
Ресурсні елементні кошторисні норми (далі - РЕКН) є
первинними кошторисними нормативами, призначеними для визначення
нормативної кількості ресурсів, необхідних для виконання різних
видів ремонтних робіт, прямих витрат у вартості ремонту, а також
для розроблення поточних одиничних розцінок. Кошторисні норми витрат матеріалів, виробів і конструкцій, наведені в РЕКН, та поточні ціни на них є
нормативно-розрахунковою базою для визначення прямих витрат на
матеріальні ресурси.
Використання РЕКН є обов’язковою нормою при складанні кошторисів на будь-які будівельні роботи. Яким чином ПП «Архстрой» розраховував прямі витрати у
вартості ремонту, якщо він не застосував норми РЕКН? Крім того, в відомісті ресурсів до локального кошторису №2-1-1 на загальнобудівельні роботи передбачено перевезення грунту та смітті до 5 км. Яким чином буде здійснюватись цей вид роботи? Яким транспортом?
Тому вважаємо рішення уповноваженої особи цілком об’єктивним.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-000895-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс", Код ЄДРПОУ:38161784
Дата подання: 23 червня 2020 10:44
Звернення до замовника
Суть звернення у вкладені
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2020 16:38
Департаментом капітального будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто Ваше звернення від 22.06.2020 щодо необґрунтованого рішення відхилення пропозиції ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» в процедурі закупівлі «Центр первинної медичної допомоги по вул. Центральній, 44, в с. Гельмязів Золотоніського району – капітальний ремонт» та повідомляємо наступне.
28.05.2020 було оголошено тендер на закупівлю робіт по об’єкту «Центр первинної медичної допомоги по вул. Центральній, 44, в с. Гельмязів Золотоніського району – капітальний ремонт». Аукціон відбувся 15.06.2020р.
22.06.2020 було прийнято рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» згідно п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасників відповідно до законодавства, а саме:
«в складі пропозиції учасника надано договір №6 від 15.04.2020 року на надання послуг машинами та механізмами. Договір оренди укладено між фізичною особою Ситник Григорій Васильович та ТОВ "Альянс-трансбудсервіс".
Відповідно до глави 58 ЦКУ договір оренди між фізичною особою і підприємством повинен бути нотаріально посвідченим.
Договір, що надав Учасник не посвідчено нотаріально».
Крім того, звертаємо увагу, що згідно додатка 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» на підтвердження наявності машин і механізмів в тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми (основні засоби), додатково подає оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів (основних засобів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт. Саме за договором №6 від 15.04.2020 року відсутній лист-згоди фізичної особи Ситник Григорій Васильович на використання товариством з обмеженою відповідальністю «Альянс-трансбудсервіс» трактору Т-130К реєстраційний номер 09959МН.
Тому вважаємо рішення замовника цілком обґрунтованим.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-000895-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс", Код ЄДРПОУ:38161784
Дата подання: 25 червня 2020 16:00
суть звернення у вкладенні
суть звернення у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 17:36
Департаментом капітального будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто Ваше звернення від 25.06.2020 щодо необґрунтованого рішення відхилення пропозиції ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» в процедурі закупівлі «Центр первинної медичної допомоги по вул. Центральній, 44, в с. Гельмязів Золотоніського району – капітальний ремонт» та повідомляємо наступне.
28.05.2020 було оголошено тендер на закупівлю робіт по об’єкту «Центр первинної медичної допомоги по вул. Центральній, 44, в с. Гельмязів Золотоніського району – капітальний ремонт». Аукціон відбувся 15.06.2020р.
22.06.2020 було прийнято рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» згідно п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасників відповідно до законодавства, а саме:
«в складі пропозиції учасника надано договір №6 від 15.04.2020 року на надання послуг машинами та механізмами. Договір оренди укладено між фізичною особою Ситник Григорій Васильович та ТОВ "Альянс-трансбудсервіс".
Відповідно до глави 58 ЦКУ договір оренди між фізичною особою і підприємством повинен бути нотаріально посвідченим.
Договір, що надав Учасник не посвідчено нотаріально».
Крім того, звертаємо увагу, що згідно додатка 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» на підтвердження наявності машин і механізмів в тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми (основні засоби), додатково подає оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів (основних засобів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт. Саме за договором №6 від 15.04.2020 року відсутній лист-згоди фізичної особи Ситник Григорій Васильович на використання товариством з обмеженою відповідальністю «Альянс-трансбудсервіс» трактору Т-130К реєстраційний номер 09959МН.
В локальних кошторисах завищена вартість піска, яка вже врахована в позиціях 86,91,101.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-000895-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 22 червня 2020 16:14
Вимога до Замовника
в додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2020 17:02
Департаментом капітального будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто Вашу вимогу за вх. № 03/22/06-20 від 22.06.2020 щодо необґрунтованого рішення відхилення пропозиції ПП «Архстрой» в процедурі закупівлі «Центр первинної медичної допомоги по вул. Центральній, 44, в с. Гельмязів Золотоніського району – капітальний ремонт» та повідомляємо наступне.
28.05.2020 було оголошено тендер на закупівлю робіт по об’єкту «Центр первинної медичної допомоги по вул. Центральній, 44, в с. Гельмязів Золотоніського району – капітальний ремонт». Аукціон відбувся 15.06.2020р.
В ході ретельного розгляду пропозицій переможцем торгів було визнано ТОВ «Паритет 777» , оскільки учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, відсутні підстави для відмови учаснику відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо законності визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Паритет 777» повідомляємо наступне.
1. ТОВ «Паритет 777» у відповідності до тендерної документації надав таблицю 6 Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам за квітень 2020р., граничний термін подання цього звіту – 20 травня 2020р. Отже, слідуюча здача звіту - до 20 червня. Подача пропозицій було до 13.06.2020р. Тому учасник не порушив вимог тендерної документації.
2. Згідно додатка 2 до тендерної документації розділу І п.5 «Наявність у Учасника ліцензій на виконання робіт за предметом закупівлі» ліцензії, видані на Учасника, повинні бути надані під час укладання договору відповідно до частини другої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до п.1.2 р.5 додатка 2 до тендерної документації учасник надав наказ на призначення директора та рішення загальних зборів на підписання договору.

Тому вважаємо рішення Замовника аргументованим.

Документи подані скаржником

22 червня 2020 14:00
Вимога Золотоноша.pdf

Документи подані скаржником

23 червня 2020 09:33
Звернення Гельмязів.pdf

Документи подані скаржником

25 червня 2020 15:58
Звернення повторне.pdf

Документи подані скаржником

22 червня 2020 16:14
Вимога Золотоноша 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 2 483 043,55
UAH з ПДВ
2 483 043,55
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 2 596 869,60
UAH з ПДВ
2 596 869,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777" 2 696 571,60
UAH з ПДВ
2 696 571,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2020 09:09
Електронний підпис
13 червня 2020 09:07
кошторисні розрахунки.pdf
13 червня 2020 09:07
28 Гельмязів.imd
13 червня 2020 09:07
кваліфікація досвід.rar
13 червня 2020 09:07
повноваження.rar
13 червня 2020 09:07
довідки листи.pdf
13 червня 2020 09:07
5._Лист-гарантiя.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 18:11
Електронний підпис
01 липня 2020 18:05
Довідки переможець.pdf
01 липня 2020 18:05
Довідка МВС.pdf
01 липня 2020 18:05
Податкова відс.pdf
12 червня 2020 22:12
Електронний підпис
12 червня 2020 22:06
Кошторис Гельмязів.pdf
12 червня 2020 22:06
Статут_паритет.pdf
12 червня 2020 22:06
Договір підряду.pdf
12 червня 2020 22:06
Тех частина.pdf
12 червня 2020 22:06
Тех паспорт1.pdf
12 червня 2020 22:06
ТП.pdf
12 червня 2020 22:06
таблиця 6.pdf
12 червня 2020 22:06
Тех паспорт 2.pdf
12 червня 2020 22:06
листи та довідки.pdf
12 червня 2020 22:06
Накази працівники.pdf
12 червня 2020 22:06
Рішення.pdf
12 червня 2020 22:06
Підписаний_G0620-8056-GL_tender.pdf
12 червня 2020 22:06
ін.картки.pdf
12 червня 2020 22:06
Підписаний_Dovidka_G0620_8056.pdf
12 червня 2020 22:06
Лист-гарантія.pdf
12 червня 2020 22:06
Договір гарантія.pdf
12 червня 2020 22:06
Договір _ БУ28.pdf
12 червня 2020 22:06
довідки працівники.pdf
12 червня 2020 22:06
Довідка обладнання.pdf
12 червня 2020 22:06
досвід.pdf
12 червня 2020 22:06
Відгук.pdf
12 червня 2020 22:06
Дипломи.pdf
12 червня 2020 22:06
10.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Відхилено 2 483 043,55
UAH з ПДВ
22 червня 2020 12:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"
#38161784
Відхилено 2 596 869,60
UAH з ПДВ
22 червня 2020 12:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777"
#41875386
Переможець 2 696 571,60
UAH з ПДВ
22 червня 2020 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777"
#41875386
2 696 571,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 17:54
КБ-3 укладений
19 січня 2022 17:53
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 17:51
ДУ _5 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
19 січня 2022 17:51
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 15:29
ДУ _4 від 09.07.2021.pdf зміни до договору
09 липня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 15:52
ДУ_3 від 26.03.21.pdf зміни до договору
26 березня 2021 15:45
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:59
Дод. угода _ 2 від 31.12.2020 Гельмязів.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 10:36
Дод. угода _ 1 від 12.11.2020 Гельмязів.PDF зміни до договору
13 листопада 2020 10:32
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 20:43
Договор 52.pdf укладений
14 липня 2020 20:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Внести зміни до Пункту 3.1. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 2 696,57160 тис. грн. з ПДВ (два мільйони шістсот дев’яносто шість тисяч п’ятсот сімдесят одна гривня 60 коп.), у тому числі ПДВ 449,4286 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 2 696,57160 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 2 426,91444 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 269,65716 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є твердою і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Внести зміни до пунктів 4 .4. та 4.5. до цього Договору та викласти їх в наступній редакції: «4.4. Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на строк до 25.12.2020, шляхом спрямування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України, з подальшим використанням зазначених коштів виключно на цілі, визначені цим Договором. Підрядник може пред’являти замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в за виконані роботи згідно з договором. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватися одним платежем на цілі, що згідно з договором передбачається надати протягом терміну дії договору. 4.5. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат – форма № КБ-3. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт.» 3. Внести зміни до Додатку 3. План фінансування (на весь період будівництва), Додатку 4. План фінансування будівництва (на поточний рік) та Додатку 5: Календарний план виконання робіт до цього Договору та викласти їх в новій редакції. 4. Внести зміни до цього Договору в частині зміни банківських реквізитів Підрядника та викласти їх в новій редакції: «ТОВ «Паритет777» 18000 м. Черкаси вул. Остафія Дашкевича,20, офіс 212 p/p UA 418201720355329010700702745 Держказначейська служба України м. Київ р/р UA833052990000026008041606297 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» м. Черкаси Код ЄДРПОУ 41875386.» 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням обсягу робіт у 2020 році, внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 2 696,57160 тис. грн. з ПДВ (два мільйони шістсот дев’яносто шість тисяч п’ятсот сімдесят одна гривня 60 коп.), у тому числі ПДВ 449,4286 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 391,41840 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 352,27656 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 39,14184 тис. грн. У тому числі вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 2 305,15320 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 2 07463788 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 230,51532 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є твердою і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 1. Протокол погодження договірної ціни. Додаток 2. Договірна ціна. Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва). Додаток 5: Календарний план виконання робіт. Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» внести зміни до пунктів 10.1. та 13.4. до цього Договору та викласти їх в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2021, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» «13.4. Термін дії забезпечення виконання договору – 31.12.2021.» 3. Виключити пункт 5.10. « Страхування ризиків» з цього Договору. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 2 696,57160 тис. грн. з ПДВ (два мільйони шістсот дев’яносто шість тисяч п’ятсот сімдесят одна гривня 60 коп.), у тому числі ПДВ 449,4286 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 391,41840 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 352,27656 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 39,14184 тис. грн. У тому числі вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 2 305,15320 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 2 074,63788 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 230,51532 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є твердою і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 4. План фінансування будівництва (на 2021 рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції Додаток 4: План фінансування будівництва (на 2021 рік) та Додаток 5: Календарний план виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 3.7. договору та частини 5 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити суму договору на 143,0208 тис. гри. та викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 2 553,5508 тис. гри з ПДВ (два мільйони п’ятсот п’ятдесят три тисячі п’ятсот п’ятдесят гривень 80 коп.), у тому числі ПДВ 425,59180 тис. грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Вартість виконаних робіт по Договору у 2020 році становить 391,41840 тис. грн з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості - 352,27656 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 39,14184 тис. грн. Вартість виконаних робіт по Договору у 2021 році становить 2 162,13240 тис. грн з ПДВ. У тому числі за рахунок: субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості - 1 945,91916 тис. грн; субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 216,21324 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною або твердою, та яка визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» Внести зміни до Додатку 1- Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2 - Договірна ціна; Додатку 3 - План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 - План фінансування будівництва (на 2021 рік), Додатку 5- Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Центр первинної медичної допомоги по вул. Центральній, 44, в с. Гельмязів Золотоніського району – капітальний ремонт 1 роб 2 553 550,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 553 550,80
UAH (в тому числі ПДВ 425 591,80 UAH)