Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Спортивній, 11-а, в с. Колодисте Уманського району – капітальний ремонт
Очікувана вартість
3 114 525,60 UAH
UA-2020-05-28-000868-c 8de4835c124e49e28a4f3a350275cec5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500469 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500469
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 13:08
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 13:08
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:55
Очікувана вартість: 3 114 525,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 572,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Спортивній, 11-а, в с. Колодисте Уманського району – капітальний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20384, Україна, Черкаська область, с. Колодисте Уманського району, вул. Спортивна, 11-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до чинного законодавства, при наявності бюджетних призначень Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду (в тому числі надання попередньої оплати субпідрядникам), виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.3. Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат –форма № КБ-3. Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 13:04
Додаток 5 Гарантії.docx
28 травня 2020 13:04
Додаток 4 Проект договору.docx
28 травня 2020 13:04
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
28 травня 2020 13:04
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
28 травня 2020 13:04
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
28 травня 2020 13:04
ТД_.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" 2 742 781,85
UAH з ПДВ
2 549 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманська районна ремонтно-будівельна компанія" 2 830 420,00
UAH з ПДВ
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777" 2 976 579,60
UAH з ПДВ
2 976 579,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2020 11:12
Електронний підпис
13 червня 2020 10:44
GARANTIYA_TG_15 500,00UAH.pdf.zip
13 червня 2020 10:44
Банківські гарантії.pdf
13 червня 2020 10:44
Лист-гарантія.pdf
13 червня 2020 10:44
Тендерна пропозиція.pdf
13 червня 2020 10:44
Статут.pdf
13 червня 2020 10:44
Довідка підписанта.pdf
13 червня 2020 10:44
доручення.pdf
13 червня 2020 10:44
Кошторис 2.pdf
13 червня 2020 10:44
Кошторис 1.pdf
13 червня 2020 10:44
11.imd
13 червня 2020 10:44
аналогічний договір.pdf
13 червня 2020 10:44
Документи техніка.pdf
13 червня 2020 10:44
Дипломи.pdf
13 червня 2020 10:44
Ліцензія.pdf
13 червня 2020 10:44
Лист-відгук.pdf
13 червня 2020 10:44
Безпека праці.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 13:02
Квітанція.PDF
13 червня 2020 12:59
Електронний підпис
13 червня 2020 12:59
Електронний підпис
13 червня 2020 12:58
Додаток2 Працівники.pdf
13 червня 2020 12:58
Ліцензія.pdf
13 червня 2020 12:58
Довідки.pdf
13 червня 2020 12:58
Кошторис.pdf
13 червня 2020 12:58
Dovirenist.zip
13 червня 2020 12:58
Licenziya.zip
13 червня 2020 12:58
інф.imd
13 червня 2020 12:58
Справка_page-0001.pdf
13 червня 2020 12:58
Додаток5 Лист-гарантія.PDF
13 червня 2020 12:58
ст.17.pdf
13 червня 2020 12:58
Статут.pdf
13 червня 2020 12:58
BG 3766-20G TOV URRBK.zip
13 червня 2020 12:58
Додаток2 Техніка.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 12:36
Електронний підпис
25 червня 2020 12:35
довідки переможця.pdf
12 червня 2020 21:43
Електронний підпис
12 червня 2020 21:37
кошторис.pdf
12 червня 2020 21:37
14 Договір підряду.pdf
12 червня 2020 21:37
гарантія.rar
12 червня 2020 21:37
23 додаток 3.pdf
12 червня 2020 21:37
24 договір заява.pdf
12 червня 2020 21:37
16 листи та довідки.pdf
12 червня 2020 21:37
22 рішення.pdf
12 червня 2020 21:37
21 Опис.pdf
12 червня 2020 21:37
20 Статут_паритет.pdf
12 червня 2020 21:37
19 Протокол_1_ПАРИТЕТ.pdf
12 червня 2020 21:37
15 Відгук.pdf
12 червня 2020 21:37
17 лист гарантія.pdf
12 червня 2020 21:37
13 досвід.pdf
12 червня 2020 21:37
11 Дипломи.pdf
12 червня 2020 21:37
10 Накази.pdf
12 червня 2020 21:37
3 Договір _ БУ28.pdf
12 червня 2020 21:37
9 таблиця 6.pdf
12 червня 2020 21:37
1 тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 21:37
6 інвентарна картка 2.pdf
12 червня 2020 21:37
8 довідки працівники.pdf
12 червня 2020 21:37
7 інвентарна картка.pdf
12 червня 2020 21:37
4 Тех паспорт БУ 28.pdf
12 червня 2020 21:37
2 довідка мтб.pdf
12 червня 2020 21:37
8.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"

ТОВ "УРРБК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
#41041022
Відхилено 2 549 998,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 16:51
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманська районна ремонтно-будівельна компанія"
#36781066
Відхилено 2 550 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 17:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777"
#41875386
Переможець 2 976 579,60
UAH з ПДВ
22 червня 2020 17:21

Документи

22 червня 2020 16:51
Електронний підпис
22 червня 2020 16:44
протокол розгляду

Документи

22 червня 2020 17:17
Електронний підпис
22 червня 2020 16:55
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777"
#41875386
2 976 579,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 17:39
КБ-3 укладений
19 січня 2022 17:38
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 17:36
ДУ _6 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
19 січня 2022 17:36
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 13:06
ДУ _5 від 14.12.2021.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 13:05
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 15:38
ДУ _4 від 09.07.2021.pdf зміни до договору
09 липня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 15:34
ДУ _3 від 29.03.21.pdf зміни до договору
30 березня 2021 10:40
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:01
Дод. угода 2 від 31.12.2020 Колодисте.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:57
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 10:34
Дод.угода 1 від 12.11.2020 Колодисте.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 10:24
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 20:05
Договір 51.pdf укладений
14 липня 2020 20:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору становить 2 976,57960 тис. грн. з ПДВ (два мільйони дев’ятсот сімдесят шість тисяч п’ятсот сімдесят дев’ять гривень 60 коп.), у тому числі ПДВ 496,0966 тис. грн. 2. Внести зміни до пунктів 4 .4. та 4.5. до цього Договору та викласти їх в наступній редакції: «4.4. Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на строк до 25.12.2020, шляхом спрямування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України, з подальшим використанням зазначених коштів виключно на цілі, визначені цим Договором. Підрядник може пред’являти замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в за виконані роботи згідно з договором. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватися одним платежем на цілі, що згідно з договором передбачається надати протягом терміну дії договору. 4.5. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат – форма № КБ-3. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт.» 3. Внести зміни до цього Договору в частині зміни банківських реквізитів Підрядника та викласти їх в новій редакції: «ТОВ «Паритет777» 18000 м. Черкаси вул. Остафія Дашкевича,20, офіс 212 p/p UA 418201720355329010700702745 Держказначейська служба України м. Київ р/р UA833052990000026008041606297 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» м. Черкаси Код ЄДРПОУ 41875386.» 4. Внести зміни до Додатку 4. План фінансування будівництва (на поточний рік) та Додатку 5: Календарний план виконання робіт до цього Договору та викласти їх в новій редакції. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку зі зменшенням обсягу робіт у 2020 році, внести зміни до пункту 3.1. та викласти його в новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 2 976,57960 тис. грн. з ПДВ (два мільйони дев’ятсот сімдесят шість тисяч п’ятсот сімдесят дев’ять гривень 60 коп.), у тому числі ПДВ 496,0966 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 530,31960 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 477,28764 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 53,03196 тис. грн. У тому числі вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 2 446,2600 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 2 201,63400 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 244,62600 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування». 2. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 1. Протокол погодження договірної ціни. Додаток 2. Договірна ціна. Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва). Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт. Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» внести зміни до пунктів 10.1. та 13.4. до цього Договору та викласти їх в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2021, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» «13.4. Термін дії забезпечення виконання договору – 31.12.2021.» 3. Виключити пункт 5.10. « Страхування ризиків» з цього Договору. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.3.1 цього Договору в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 2 976,57960 тис. грн. з ПДВ (два мільйони дев’ятсот сімдесят шість тисяч п’ятсот сімдесят дев’ять гривень 60 коп.), у тому числі ПДВ 496,0966 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 530,31960 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 477,28764 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 53,03196 тис. грн. У тому числі вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 2 446,2600 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 2 201,63400 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 244,62600 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування». 2. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 4. План фінансування будівництва (на 2021 рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції Додаток 4: План фінансування будівництва (на 2021 рік) та Додаток 5: Календарний план виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції Додаток 4: План фінансування будівництва (на 2021 рік) та Додаток 5: Календарний план виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 3.7. договору та частини 5 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити суму договору на 38,70840 тис. гри. та викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 2 937,87120 тис. грн. з ПДВ (два мільйони дев’ятсот тридцять сім тисяч вісімсот сімдесят одна гривня 20 коп.), у тому числі ПДВ 489,6452 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість виконаних робіт по Договору у 2020 році становить 530,31960 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості - 477,28764 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 53,03196 тис. грн. У тому числі вартість виконаних робіт по Договору у 2021 році становить 2 407,55160 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості - 2 162,92560 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 244,62600 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування». 2. Внести зміни до Додатку 1- Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2 - Договірна ціна; Додатку 3 - План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 - План фінансування будівництва (на 2021 рік), Додатку 5- Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Спортивній, 11-а, в с. Колодисте Уманського району – капітальний ремонт 1 роб 2 937 871,20
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 937 871,20
UAH (в тому числі ПДВ 489 645,20 UAH)