Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система рентгенівська діагностична ІМАХ 7700В
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2020-05-28-000783-a 49b1f203fb044a35bd098ac5884b564a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єремейко Микола Назарович

+380373350954 bugnovcrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Новоселицька районна лікарня" Новоселицької районної ради
Код ЄДРПОУ: 02005832
Місцезнаходження: 60300, Україна , Чернівецька обл., місто Новоселиця, провулок Карамзіна, 1
Контактна особа: Єремейко Микола Назарович
+380373350954
bugnovcrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Система рентгенівська діагностична ІМАХ 7700В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60300, Україна, Чернівецька область, м. Новоселиця, пров. Карамзіна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 50
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

28 травня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕД ЕКСІМ"
#38203897
Переможець 2 400 000,00
UAH
28 травня 2020 13:07

Документи

28 травня 2020 13:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2021 01:53
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 16:12
ДУ_2.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 14:54
ДУ_1.pdf зміни до договору
27 липня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 13:16
Договір укладений
28 травня 2020 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк поставки товару до 21.08.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк поставки товару до 31.08.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 400 000,00
UAH