Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Встановлення паркану)
Очікувана вартість
293 902,00 UAH
UA-2020-05-28-000770-a 6d1c43007c2949d7b181d19fc7235ad7
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лебедева Алла

+380574920877 buh.balakleya@dniokh.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02146386
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, ВУЛИЦЯ ЖОВТНЕВА, будинок 18
Контактна особа: Лебедева Алла
+380574920877
buh.balakleya@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 14:49
Очікувана вартість: 293 902,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 469,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів


Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Встановлення паркану)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Встановлення паркану)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64253, Україна, Харківська область, с. Мілова, Шкільна, б.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Встановлення паркану Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 червня 2020 15:44
Електронний цифровий підпис
10 червня 2020 15:42
ТД-Паркан (1).odt
10 червня 2020 15:42
Перелік змін.odt
10 червня 2020 15:44
Електронний цифровий підпис
28 травня 2020 16:54
Електронний цифровий підпис
28 травня 2020 12:55
Електронний цифровий підпис
10 червня 2020 15:42
ТД-Паркан (1).odt
28 травня 2020 12:55
ТД-Паркан.docx
10 червня 2020 15:42
Перелік змін.odt

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Матеріали?
Дата подання: 28 травня 2020 16:12
Дата відповіді: 29 травня 2020 14:34
Шановний замовнику! Всі витратні матеріали для встановлення огорожі у вас наявні? Тобто закупівля тільки на встановлення?
Відповідь: Доброго дня. Очікувана вартість закупівлі включає витратні матеріали та встановлення паркану згідно договірної ціни, яка буде додатком до договору.
Кожен учасник має право здійснити виїзд на місце де буде проводитись встановлення паркану.
Касательно материалов
Дата подання: 03 червня 2020 15:45
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:20
Добрый день! Прошу уточнить, принадлежность материалов Подрядчика или Заказчика. Если материалы закупает Подрядчик, прошу уточнить по позиции "профнастил". - на рынке отсутствует профнастил 0,7мм зеленого цвета. В наличии толщиной 0,45мм.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на поставлені питання повідомляємо наступне:
- Послуги з встановлення огорожі виконуються з матеріалів Підрядника.
- Проаналізувавши ринок України на можливість придбання та виробництва профнастилу (зеленого кольору з товщиною 0,7 мм) в межах потреб закупівлі, дійшли висновку, що ринок доволі насичений даним товаром.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-000770-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3258109355
Дата подання: 01 липня 2020 19:48
Неправомірне визначення переможця
За закупівлею " Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Встановлення паркану) " - закупівля UA-2020-05-28-000770-a протоколом тендерного комітету №49 від 23.06.2020 р. було визначено переможцем ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА".
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, а саме:
1. В Довідці про відповідність ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 30.06.2020 та Довідці щодо ліцензії від 30.06.2020 р. при детальному розгляді документа та його структури за допомогою графічних редакторів виявляються наявні накладені зображення (підпис та печатка учасника), що може свідчити про фальсифікацію даного документа учасником. Назва документу «Довідка по ст. 17-перетворено» та «1.11. Довідка щодо ліцензії-перетворено» також може свідчити про перетворення документу та його можливу фальсифікацію.
2. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів в рамках тендерної пропозиції ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" для виконання робіт за закупівлею необхідний дизель генератор, який відсутній в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" № 10-06/6 від 10.06.2020 р. Відтак ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не має необхідного обладнання для виконання робіт за закупівлею, та учасником не доведено відповідність кваліфікаційним критеріям Замовника відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. В довідці про наявність працівників учасника за працівниками № 4,5,6,7,8,9 не зазначено спеціальність , що є порушенням вимог п.1 Додатку 2 тендерної документації Замовника.
4. Документ «Договірна ціна до пропозиції» є не повним (не вистачає всіх сторінок), а відтак він не є наданим , що є порушенням вимог тендерної документації замовника
5. Статут ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не завірений нотаріально відповідно до вимог діючого законодавства
6. Відповідно до п.3.1. аналогічного договору №4 від 19.04.2020 р. з Відділом освіти Ланнівської сільської ради невід’ємною частиною договору є кошторис та договірна ціна, але в наданих учасником копіях цього договору договірна ціна відсутня. Відтак договір є неповним та вважається ненаданим. Така сама ситуація за іншими договорами, де відсутні або кошторис, або договірна ціна.
7. Необхідно зазначити, що з усіх договорів, що зазначені в довідці ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА", аналогічним за составом робіт договором до предмету закупівлі є лише перший договір. Окрім цього відгуки від замовників надано тільки за договором 1 та 7, а за іншими договорами відгуки відсутні, що є порушенням вимог тендерної документації замовника.
Окремо зазначаємо, що відповідно до ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі вищезазначеного вважаємо рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства оскільки тендерна пропозиція ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником та вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" (протокол №49 від 23.06.2020 р.)
2. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. буде звертатись до органу оскарження , а також до правоохоронних органів та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.

ФО-П Петров А.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 16:33
Відповідь
На вимогу №UA-2020-05-28-000770-а.а2.

Вашу вимогу щодо не відповідності тендерної пропозиції БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЕДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-Україна»» умовам тендерної документації учасника уважно розглянуто тендерним комітетом відділу освіти Балаклійської районної державної адміністрації. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
- На вимогу п.2.3 Додатку 2 до тендерної документації та п.6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі –Закон») Учасником у складі тендерної пропозиції були надані оригінали документів в електронному вигляді, а саме «Довідка про відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно з вимогами ст.17 Закону від 30.06.2020 №30-06/2 та «Довідка щодо ліцензії» 30.06.2020 №30-06/3. При перегляді вищезазначених довідок можна встановити, що печатка та підпис відповідають встановленим нормам чинного законодавства про вимоги щодо оформлення документів, а саме наявність підпису та печатки Учасника.
- На вимогу п.п.1 п.2.1. Додатку 2 до тендерної документації Учасником було надано довідку у довільній формі від 10.06.2020 №10-06/6 за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідної для надання послуг. Обов’язкова наявність певного переліку обладнання в тендерній документації не вимагалась.
- На виконання вимоги п.п.2 п.2.1. Додатку 2 до тендерної документації Учасником було надано довідку від 10.06.2020 №10-06/7 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням – ступіню освіти, рівня спеціальності, досвіду роботи (у роках) та займану посаду. Також Учасником зазначено що у разі необхідності, підприємство зобов’язується додатково залучати працівників за трудовими договорами, які мають необхідні знання, досвід та необхідні допуски для виконання послуг по даному предмету закупівлі.
- Стосовно відсутності другої сторінки в документі «Договірна ціна» повідомляємо, що згідно з Розділом 10 Проекту договору «Додатки до договору» додаються:
- Додаток № 1 – Договірна ціна.
- Додаток № 2 – Дефектний акт.
- Додаток № 3 – Локальні кошториси.
- Додаток № 4 – Підсумкова відомість ресурсів.
- Додаток № 5 – Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, з яких Замовник може перевірити всю необхідну інформацію.
- Стосовно надання не завіренного нотаріально Статуту до відповідності вимог п.1 Додатку 4 до тендерної документації Учасником було надано документ , а саме оригінал Статут в електронному вигляді.
- В п.п.3 п.2.1. Додатку 2 до тендерної документації були визначенні наступні вимоги- документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, лист-відгук суб’єкта з яким було укладено аналогічний договір , що підтверджує наявність вУчасника досвіду виконання аналогічного договору), На підтвердження відповідної вимоги Учасник надав договір №90 від 22.11.2019, який повністю підтверджує вищезазначену вимогу, а саме: Предмет договору аналогічний за змістом робіт, наявність договірної ціни та довідки про вартість виконаних будівельних робіт, наявність листа відгуку, що повністю підтверджує виконання даної вимоги.

Документи подані скаржником

01 липня 2020 19:45
Вимога.pdf

Документи

06 липня 2020 16:33
Відповідь -огорожа.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-28-000770-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3258109355
Неправомірне визначення переможця
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ ІПН 3258109355 Платник податків на За закупівлею " Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Встановлення паркану) " - закупівля UA-2020-05-28-000770-a протоколом тендерного комітету №49 від 23.06.2020 р. було визначено переможцем ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА". Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, а саме: 1. В Довідці про відповідність ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 30.06.2020 та Довідці щодо ліцензії від 30.06.2020 р. при детальному розгляді документа та його структури за допомогою графічних редакторів виявляються наявні накладені зображення (підпис та печатка учасника), що може свідчити про фальсифікацію даного документа учасником. Назва документу «Довідка по ст. 17-перетворено» та «1.11. Довідка щодо ліцензії-перетворено» також може свідчити про перетворення документу та його можливу фальсифікацію. 2. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів в рамках тендерної пропозиції ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" для виконання робіт за закупівлею необхідний дизель генератор, який відсутній в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" № 10-06/6 від 10.06.2020 р. Відтак ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не має необхідного обладнання для виконання робіт за закупівлею, та учасником не доведено відповідність кваліфікаційним критеріям Замовника відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. В довідці про наявність працівників учасника за працівниками № 4,5,6,7,8,9 не зазначено спеціальність , що є порушенням вимог п.1 Додатку 2 тендерної документації Замовника. 4. Документ «Договірна ціна до пропозиції» є не повним (не вистачає всіх сторінок), а відтак він не є наданим , що є порушенням вимог тендерної документації замовника 5. Статут ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не завірений нотаріально відповідно до вимог діючого законодавства 6. Відповідно до п.3.1. аналогічного договору №4 від 19.04.2020 р. з Відділом освіти Ланнівської сільської ради невід’ємною частиною договору є кошторис та договірна ціна, але в наданих учасником копіях цього договору договірна ціна відсутня. Відтак договір є неповним та вважається ненаданим. Така сама ситуація за іншими договорами, де відсутні або кошторис, або договірна ціна. 7. Необхідно зазначити, що з усіх договорів, що зазначені в довідці ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА", аналогічним за составом робіт договором до предмету закупівлі є лише перший договір. Окрім цього відгуки від замовників надано тільки за договором 1 та 7, а за іншими договорами відгуки відсутні, що є порушенням вимог тендерної документації замовника. Окремо зазначаємо, що відповідно до ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. На підставі вищезазначеного вважаємо рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства оскільки тендерна пропозиція ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником та вимагаємо: 1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" (протокол №49 від 23.06.2020 р.) 2. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства. У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. буде звертатись до органу оскарження , а також до правоохоронних органів та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства. ФО-П Петров А.О.
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-02-000021 ● 3b22faaff65e414db8b42edac420c7e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2020 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.07.2020 № 133
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 02.07.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 02.07.2020 №133
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2020-05-28-000770-a 28.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.07.2020 Тендерним комітетом відділу освіти Балаклійської районної державної адміністрації уважно розглянуто висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.07.2020 про результати моніторингу проведеної закупівлі відділом освіти районної державної адміністрації за предметом: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (встановлення паркану), ДК 021:2015: 45340000-2. За результатами розгляду даного висновку, тендерний комітет відділу освіти районної державної адміністрації вважає за необхідне зазначити наступне. Як вказано у висновку, в ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначений Замовником кваліфікаційний критерій в пункті 1 розділу 3 тендерної документації та в підпункті 1 пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації не відповідає вимогам пункту 1 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, згідно з Законом (редакція від 19.04.2020) зазначений критерій повинен мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Вважаємо, що формулювання даних вимог є тотожними та не впливають на зміст тендерної документації Замовника. Також, у висновку зазначено, що відомістю ресурсів для виконання обсягу робіт, визначеного технічним завданням (додаток 3 до тендерної документації) передбачено використання окремих будівельних машин та механізмів, зокрема дизель-генератор. При цьому, у складі тендерної документації учасником-переможцем ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА» не підтверджена наявність дизеля-генератора. З даного питання слід зазначити, що на підтвердження вищевказаної вимоги Замовника, у складі тендерної документації ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА» було надано довідку від 10.06.2020 № 10-06/6 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуги. В даній довідці зазначений перелік основного обладнання, яке є необхідним для виконання відповідного виду робіт за оголошеною закупівлею. Крім того цією довідкою зазначено використання іншого необхідного обладнання для виконання робіт. Тобто, ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА», як учасник процедури відкритих торгів, гарантує наявність вичерпного переліку обладнання для виконання послуги по предмету закупівлі якісно та в повній мірі. Крім того, у висновку зазначено, що згідно з п.п. 2 п. 2.1 додатку № 2 до тендерної документації учасникам необхідно надати лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (обов’язково зазначити-ступінь освіти, спеціальність, досвід роботи (у роках) та займану посаду). За результатами аналізу встановлено, що ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА» в наданій інформації не вказало спеціальність деяких працівників підприємства. Однак, слід зазначити, що на підтвердження даної вимоги Замовника, у складі тендерної документації ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА» було надано довідку від 10.06.2020 № 10-06/7 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація про спеціальність всіх працівників, зазначених у довідці, була відображена. Разом з тим, даною довідкою учасник гарантує, що підприємство у разі необхідності зобов’язується додатково залучати працівників за трудовими договорами, які мають необхідні знання, досвід та необхідні допуски для виконання послуг по даному предмету закупівлі. Тому, виходячи з вищевикладеного, ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА» було визначено переможцем торгів у відповідності до вимог тендерної документації Замовника та законодавства у сфері закупівель. Тендерний комітет відділу освіти Балаклійської районної державної адміністрації

2020-08-03 14:22:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" 209 725,87
UAH з ПДВ
209 725,87
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 259 997,00
UAH з ПДВ
259 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИЛДОРСТРОЙ" 289 128,83
UAH з ПДВ
289 128,83
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ГАННА ІВАНІВНА 293 312,61
UAH з ПДВ
293 312,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 21:52
sign.p7s
01 липня 2020 21:44
Додатки до Договору.pdf
01 липня 2020 12:22
sign.p7s
16 червня 2020 20:51
sign.p7s
16 червня 2020 20:50
Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 20:50
Статут ЦБ (1).PDF
16 червня 2020 20:50
Календарний план.pdf
16 червня 2020 20:50
Довідка щодо ліцензії.pdf
16 червня 2020 20:50
Довідка про досвід.pdf
16 червня 2020 20:50
Довідка по ст.17.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 15:50
sign.p7s
17 червня 2020 15:33
Doc - 17.06.2020 - 15-2.pdf
17 червня 2020 15:16
Doc - 17.06.2020 - 15.1.pdf
17 червня 2020 15:13
Doc - 17.06.2020 - 15.pdf
17 червня 2020 15:13
Doc - 17.06.2020 - 12-17.pdf
17 червня 2020 15:12
Doc - 17.06.2020 - 15.pdf
17 червня 2020 15:10
Doc - 17.06.2020 - 12-17.1.pdf
17 червня 2020 15:09
Doc - 17.06.2020 - 12-17.pdf
17 червня 2020 12:27
довiдка з банку.pdf
17 червня 2020 12:26
Статутнi документи.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 09:21
sign.p7s
17 червня 2020 09:20
Реєстр.pdf
17 червня 2020 08:52
sign.p7s
17 червня 2020 08:51
Дефектний акт.pdf
17 червня 2020 08:51
Проект договору.pdf
17 червня 2020 08:51
Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 08:51
локальний кошторис.pdf
17 червня 2020 08:51
Пояснювальна записка.pdf
17 червня 2020 08:51
Розрахунки до ДЦ.pdf
17 червня 2020 08:51
Лист відгук.pdf
17 червня 2020 08:51
Довідка до ст. 17.pdf
17 червня 2020 08:51
Статут.pdf
17 червня 2020 08:51
тендерна Пропозиція.pdf
17 червня 2020 08:51
статут опис.pdf
17 червня 2020 08:51
дозвіл держпраці.pdf
17 червня 2020 08:51
ліцензія.pdf
17 червня 2020 08:51
витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 червня 2020 08:51
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 16:20
sign.p7s
16 червня 2020 16:18
рахунки.PDF
16 червня 2020 16:18
технічні вимоги.PDF
16 червня 2020 16:18
проект договору.PDF
16 червня 2020 16:18
право підпису.PDF
16 червня 2020 16:18
паспорт.PDF
16 червня 2020 16:18
код.PDF
16 червня 2020 16:18
гарантійний лист.PDF
16 червня 2020 16:18
витяг єдр.PDF
16 червня 2020 16:18
витяг єдиний податок.PDF
16 червня 2020 16:18
пропозиція.PDF
16 червня 2020 16:18
кошторис.PDF
16 червня 2020 16:18
працівники.PDF
16 червня 2020 16:18
обладнання.PDF
16 червня 2020 16:18
аналогічний договір.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА"
#41964664
Переможець 209 725,87
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА"
#41964664
209 725,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 липня 2020 17:00
Д 374.pdf укладений
15 липня 2020 17:00
sign.p7s зміни до договору
27 жовтня 2020 09:45
sign.p7s зміни до договору
18 серпня 2020 11:38
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
18 серпня 2020 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в Додаток №1 До договору № 374 від 13.07.2020 року у відповідності до п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не презведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, згідно Додатку №1 до дадоткової угоди №1 від 18.08.2020.
Номер договору про закупівлю: 374
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 209 725,87
UAH

Актуальні тендери

До пошуку