Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
не зазначається
UA-2020-05-28-000678-b 631e33bc34cf4ac98fc547a2b478b612
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000000000000

0000000000000 0000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 0000000, 0000000000000000000
Контактна особа: 0000000000000000000000
0000000000000
0000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:40

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 00000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Календарні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-14-000031 ● 91422ba9739e4240aae31799d48ce4b1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 грудня 2021 11:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.12.2021 № 543

Харків

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 14.12.2021 №543
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-05-28-000678-b 28.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-14 12:55:07

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Енергозберігаючі металопластикові вікна, двері, внутрішні та зовнішні підвіконня (відливи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-05-28-000678-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Військовою частиною А0563 (далі – Замовник) за результатами проведення відкритих торгів з фізичною особою-підприємцем Васильченком Валерієм Юрійовичем (далі – ФОП Васильченко В.Ю.) укладено договір від 06.07.2020 № 51, строком дії до 31.12.2020 року або до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати інформацію щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з ФОП Васильченко В.Ю. за договором від 06.07.2020 № 51 з копіями підтверджуючих документів (видатковими накладними, платіжними дорученнями).
Також, просимо повідомити чи укладались додаткові угоди до вищевказаного договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-16 11:20:33

Пояснення до закупівлі

Договірні зобов'язання сторонами виконані. Додаткових угод не укладалось


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 січня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

17 червня 2020 15:20
00000000
17 червня 2020 15:18
000000000000000
17 червня 2020 15:17
000000000000000000000000000000000000
17 червня 2020 15:17
0000000000000000000000000000
17 червня 2020 15:17
0000000000000000000000000000
17 червня 2020 15:17
000000000000000000000000000000000000000000
12 червня 2020 09:10
00000000
12 червня 2020 09:09
0000000000000000000000000
12 червня 2020 09:09
00000000000000000000000
12 червня 2020 09:09
0000000000000000000000000000000000000000
12 червня 2020 09:09
0000000000000000000
12 червня 2020 09:09
00000000000000000000000000000000000000000
12 червня 2020 09:09
0000000000000000000000000000000000000
12 червня 2020 09:09
0000000000000000000000
12 червня 2020 09:09
00000000000000000000000000000000000
12 червня 2020 09:09
000000000000000000000000000000
12 червня 2020 09:09
00000000000000000000000000000000000000000
12 червня 2020 09:09
0000000000000000000000000000000000000
12 червня 2020 09:09
00000000000000000000000
12 червня 2020 09:09
000000000000000000000000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

0000000000000000000000000000000000

000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
000000000
#00000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 12:50
0000000000000000000000000000000000
#0000000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 10:42

Документи

16 червня 2020 12:49
00000000
16 червня 2020 12:35
0000000000000000000000000000000
15 червня 2020 15:01
00000000000000000000000

Документи

17 червня 2020 10:42
00000000
17 червня 2020 09:45
0000000000000000000000000000000
16 червня 2020 12:50
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000000
#0000000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2020 10:42
00000000
17 червня 2020 09:45
0000000000000000000000000000000
16 червня 2020 12:50
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
21 грудня 2021 14:08
000000000000000000000000000000000 укладений
21 грудня 2021 14:07
00000000 укладений
06 липня 2020 14:30
000000000000000 укладений
06 липня 2020 14:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0