Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для кабінету математики (Тип 1), комплект обладнання для кабінету математики (Тип 2)
Очікувана вартість
620 581,00 UAH
UA-2020-05-28-000558-a 1e794fd91ae74dd98b6563b5b09ff439
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісаченко Сергій Семенович

+380572991003 Obdarovanist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ "ОБДАРОВАНІСТЬ"" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23004348
Вебсайт: https://obdarovanist.kh.ua/
Місцезнаходження: 61047, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ МИРУ , будинок 102-А
Контактна особа: Лісаченко Сергій Семенович
+380572991003
Obdarovanist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 13:05
Очікувана вартість: 620 581,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 102,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання для кабінету математики (Тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61047, Україна, Харківська область, Харків, Миру, 102А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
комплект обладнання для кабінету математики (Тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61047, Україна, Харківська область, Харків, Миру, 102А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Загальний та спеціальні фонди Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 11:41
Тендерна документаця (1).docx
28 травня 2020 11:41
Додаток 2 (технчн вимоги).docx
28 травня 2020 11:41
Додаток 3 (проект договору).docx
28 травня 2020 11:41
Додаток 1 (вимоги до учасникв).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 29 травня 2020 16:38
Дата відповіді: 01 червня 2020 15:15
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: В першому абзаці Технічних вимог до тендерної документації чітко наголошується на тому, що "Комплекти обладнання для кабінету математики поставляються та вводяться в експлуатацію учасником у загальноосвітніх навчальних закладах, а вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, введення в експлуатацію (монтаж) та навчання користуванням обладнання."

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-000558-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 01 червня 2020 14:53
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «Операційна система: Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, предінстальована з відповідною ліцензією та необмеженим терміном використання з технологію ОЕМ активації ОА 3.0) (інформація щодо переможця торгів буде надана представництву компанії Майкрософт для перевірки справжності ліцензій Windows 10 Professional OEM).». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Також, наявна вимога: «Персональний комп’ютер вчителя (системний блок з монітором) повинні бути продуктом від одного виробника.» Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише один виробник. Тож відповідти такій вимозі зможуть лише товари одного українського виробника або товари виключно 100%-ого іноземного походження, що відповідно вплине на відчутне здорожчення пропозиції та дискримінує вітчизняних виробників. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення вищеперелічених дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2020 11:54
ВІДПОВІДЬ
на вимогу UA-2020-05-28-000558-a.c1
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства.
Встановлені вимоги ніяким чином не порушують вимоги ч.3 ст.5 Закону, оскільки, статтею 23 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовами тендерної документації передбачено, що всі посилання на конкретні торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
Також повідомляємо, що відповідно до інформації міжнародної організації BSA Global Software Survey більше 80% програмного забезпечення в Україні є неліцензійним. Звертаємо увагу на те, що більшість постачальників, свідомо порушуючи вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконують закупівлю програмного забезпечення, використовуючи нелегальні джерела, які знаходяться в загальному доступі. При цьому вартість такого програмного забезпечення значно менша за вартість офіційних дистрибутивів та ліцензійних ключів активації.
Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі неліцензійного програмного забезпечення, яке є значно дешевшим, ніж ліцензійне, порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують неліцензійну продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість неліцензійного програмного забезпечення є нижчою. Саме з метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції Windows, Замовником встановлена вимога щодо операційної системи: Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, перед інстальована з відповідною ліцензією та необмеженим терміном використання з технологію ОЕМ активації ОА 3.0, оскільки така вимога виключить можливість запропонувати неліцензійне програмне забезпечення.
Виходячи з вищезазначеного, вами, як потенційним учасником, може бути запропонований еквівалент товару зі встановленою операційною системою Microsoft® Windows® 10 Pro UKR та підтверджуючими документами щодо її ліцензійності. У такому разі у складі тендерної пропозиції Учасник має надати Авторизаційний лист підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: MTI LLC, ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI", FOREIGN COMPANY ERC.
Тільки шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні постачальник може дійсно підтвердити та гарантувати ліцензійність поставленого програмного забезпечення. За своїм характером вимога про надання зазначених листів не має дискримінаційного характеру, оскільки виробник чи їх офіційний представник програмного забезпечення на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі листів особам, які бажають реалізовувати їхню продукцію офіційно. Отже, будь-який постачальник, який має намір постачати ліцензійну програмну продукцію може отримати даного листа.
Встановлення такої вимоги обумовлено також врахуванням судових рішень, щодо неліцензійності програмного забезпечення Microsoft, яке поставляється недобросовісними учасниками. Доводимо до відома, що компанія Microsoft неодноразово зверталась з позовом до суду про стягнення компенсації за порушення авторського права. З такими судовими рішеннями ви можете ознайомитись за наступними реквізитами: рішення Господарського суду Закарпатської області по справі № 5008/1712/2011 від 28.09.2012 року (посилання на рішення: http://reyestr.court.gov.ua/Review/26310493); рішення Господарського суду Житомирської області по справі № 906/272/17 від 10.01.2019 (посилання на рішення: http://reyestr.court.gov.ua/Review/79285667).
Отже, встановлюючи вимогу в тендерній документації щодо технології ОЕМ активації ОА 3.0 (якою користуються більшість провідних виробників комп'ютерного обладнання) замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Щодо вимоги: «Персональний комп’ютер вчителя (системний блок з монітором) повинні бути продуктом від одного виробника» повідомляємо вам, що на ринку України є більше двох виробників комп’ютерної техніки, які відповідають даній вимозі, а саме: Acer, Asus, Lenovo, Dell, HP та інші, тому, замовник ніяким чином не обмежує вибір обладнання, яке можна запропонувати до закупівлі та конкуренцію серед учасників. Крім того, дана вимога встановлена з метою економії державних коштів, оскільки це дасть змогу значно полегшити обслуговування і управління фахівцем такого обладнання, а також гарантійне та післягарантійне обслуговування (у разі обслуговування техніки територіально в одному сервісному центрі при необхідності), оскільки, замовник звертається саме до сервісного центру виробника. У випадку відсутності сервісного центру виробника або його наявність в різних територіально розміщених місцях, обумовить потребу в надмірних витратах замовника для звернення до сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Зважаючи на вищезазначене, ваша вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 615 660,00
UAH з ПДВ
615 660,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД" 620 580,00
UAH з ПДВ
620 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 17:00
Електронний підпис
18 червня 2020 17:00
Довідки переможця.pdf
18 червня 2020 17:00
Dovidka_20164508900230012148.pdf.p7s
18 червня 2020 16:59
Dovidka_20164508900230012148.pdf
12 червня 2020 13:35
Електронний підпис
12 червня 2020 13:34
UA-2020-05-28-000558-a.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 16:15
Електронний підпис
09 червня 2020 16:15
Статутні документи.pdf
09 червня 2020 16:15
Проект договора.pdf
09 червня 2020 16:15
Технiчна частина.pdf
09 червня 2020 16:15
Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
Переможець 615 660,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
615 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 11:19
52.pdf укладений
01 липня 2020 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 615 660,00
UAH (в тому числі ПДВ 102 610,00 UAH)