Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Козелецький геріатричний пансіонат |
Код ЄДРПОУ: | 03189953 |
Місцезнаходження: | 17005, Україна , Чернігівська обл., с.Часнівці, вул.Братів Гжицьких, 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Карась +380464621583 kozpanst2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 09:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 11:31 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2020 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2020 15:55 |
протокол стосовно порушень.pdf | |
12 червня 2020 14:39 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
12 червня 2020 14:39 |
Зміни 12.06.2020.docx | |
12 червня 2020 14:39 |
Перелік змін.docx | |
28 травня 2020 09:17 |
Тендерна документація.docx |
12 червня 2020 15:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 червня 2020 15:55 |
протокол стосовно порушень.pdf
|
|||
12 червня 2020 14:39 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
12 червня 2020 14:39 |
Зміни 12.06.2020.docx
|
|||
12 червня 2020 14:39 |
Перелік змін.docx
|
|||
28 травня 2020 09:17 |
Тендерна документація.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 03 липня 2020 15:55
Дата подання: 14 серпня 2020 16:56
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-02-000005 ● 3422e05155d14ac1a74d5dec67878c8d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2020 11:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.06.2020 № 33
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 01.06.2020 № 33
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2020-05-28-000417-b 28.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконуючи вимоги висновку, надісланого Вами за результатами моніторингу, тендерний комітет Козелецького психоневрологічного інтернату повідомляє, що: протоколом від 12.06.2020 року рішенням тендерного комітету були внесенні зміни то тендерної документації, а саме: 1. В пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та в Додатку № 3 до тендерної документації внесені зміни щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, зокрема конкретизовано колір та розмір, відповідно вимогам пункту 3 частини другої статті 22 Закону. 2. В пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» внесені зміни щодо визначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій відповідно вимогам пункту 14 частини другої статті 22 Закону. 3. У Додатку № 1 до тендерної документації внесені зміни щодо вимог частини шостої статті 17 Закону в частині строку надання переможцем торгів документів щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 17 Закону відповідно до частини третьої статті 22 Закону. Для усунення порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону потрібно додати в річний план закупівель інформацію про місцезнаходження Замовника та його категорію, оскільки технічно в електронній системі зробити це неможливо, викладено форму річного плану закупівель окремим документом в форматі Word із додаванням зазначеної інформації. Для усунення порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону потрібно додати в оголошення про проведення відкритих торгів інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, оскільки технічно в електронній системі зробити це неможливо, викладено оголошення про проведення відкритих торгів окремим документом в форматі Word із додаванням зазначеної інформації. Тендерним комітетом внесено зазначені зміни до тендерної документації та подовжено строк для подання тендерних пропозицій на термін, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилося не менше ніж сім днів: (в пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції»). Нова редакція тендерної документації оформлена зі змінами та оприлюднена в системі, також в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться.
2020-06-12 14:41:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто
2020-06-15 10:06:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АРМАТО" |
456 078,00
UAH з ПДВ
|
389 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Пчелінцев Дмитро Ігорович" |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Антоненко Сергій Костянтинович |
533 200,00
UAH з ПДВ
|
533 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРМАТО" #41799955 |
Рішення скасоване |
389 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 13:07
|
|
ФОП "Пчелінцев Дмитро Ігорович" #3111818395 |
Рішення скасоване |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 13:07
|
|
ФОП Антоненко Сергій Костянтинович #2763119758 |
Рішення скасоване |
533 200,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 13:07
|
|
ТОВ "АРМАТО" #41799955 |
Відхилено |
389 000,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 14:14
|
|
ФОП "Пчелінцев Дмитро Ігорович" #3111818395 |
Відхилено |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 11:28
|
|
ФОП Антоненко Сергій Костянтинович #2763119758 |
Переможець |
533 200,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 10:34
|
Договір меблі.pdf | укладений |
07 вересня 2020 10:32
|