Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39140000-5 Меблі для дому (Ліжка, матраци, тумби, шафи, стільці, столи)
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-05-28-000417-b 298af3813d864f21a4afb515f766cb06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Карась

+380464621583 kozpanst2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Козелецький геріатричний пансіонат
Код ЄДРПОУ: 03189953
Місцезнаходження: 17005, Україна , Чернігівська обл., с.Часнівці, вул.Братів Гжицьких, 1
Контактна особа: Тетяна Карась
+380464621583
kozpanst2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 09:17
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 11:31
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що готуються учасником у складі тендерної пропозиції, викладаються українською мовою, а також всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладенийукраїнською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
211 одиниця
39140000-5 Меблі для дому (Ліжка, матраци, тумби, шафи, стільці, столи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17005, Україна, Чернігівська область, с. Часнівці, вул..Братів Гжицьких, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:55
протокол стосовно порушень.pdf
12 червня 2020 14:39
Тендерна документація зі змінами.docx
12 червня 2020 14:39
Зміни 12.06.2020.docx
12 червня 2020 14:39
Перелік змін.docx
28 травня 2020 09:17
Тендерна документація.docx
12 червня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:55
протокол стосовно порушень.pdf
12 червня 2020 14:39
Тендерна документація зі змінами.docx
12 червня 2020 14:39
Зміни 12.06.2020.docx
12 червня 2020 14:39
Перелік змін.docx
28 травня 2020 09:17
Тендерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-28-000417-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "АРМАТО", Код ЄДРПОУ:41799955
Скарга щодо порушення законодавства при проведенні процедури закупівлі
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Гарантійний лист скріплений підписом та печаткою (при наявності), яким погоджується з умовами, що Учасник зобов’язаний протягом трьох робочих днів після допущення його пропозиції до розгляду, надати Замовнику зразки Товару, що буде постачатися, для здійснення перевірки на відповідність технічним вимогам. Відсутність таких зразків або якщо якість наданих зразків товару не відповідає встановленим вимогам, це тягне за собою відхилення пропозиції Учасника» не відповідає вимогам ч. 1 ст. 31 Закону та п.4.1. п. 4 розділу V тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-28-000417-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "АРМАТО", Код ЄДРПОУ:41799955
Скарга щодо порушення законодавства при проведенні процедури закупівлі
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Гарантійний лист скріплений підписом та печаткою (при наявності), яким погоджується з умовами, що Учасник зобов’язаний протягом трьох робочих днів після допущення його пропозиції до розгляду, надати Замовнику зразки Товару, що буде постачатися, для здійснення перевірки на відповідність технічним вимогам. Відсутність таких зразків або якщо якість наданих зразків товару не відповідає встановленим вимогам, це тягне за собою відхилення пропозиції Учасника» не відповідає вимогам ч. 1 ст. 31 Закону та п.4.1. п. 4 розділу V тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-28-000417-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АРМАТО", Код ЄДРПОУ:41799955
Дата подання: 03 липня 2020 15:55
Оскарження протоколу
Опис викладено у Скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 липня 2020 18:30
рішення від 07.07.2020 № 13181+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 18:29
рішення від 22.07.2020 №14161 .pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 11:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вирішили : скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АРМАТО" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Антоненка Сергія Костянтиновича переможцем процедури закупівлі — "39140000-5 Меблі для дому (Ліжка, матраци, тумби, шафи, стільці, столи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-28-000417-b, повернути на кваліфікацію усіх учасників закупівлі ДК 021:2015 код 39140000-5: Меблі для дому (Ліжка, матраци, тумби, шафи, стільці, столи)
Дата виконання рішення замовником: 29 липня 2020 13:12
Номер скарги: UA-2020-05-28-000417-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АРМАТО", Код ЄДРПОУ:41799955
Дата подання: 14 серпня 2020 16:56
щодо порушення законодавства при проведенні процедури закупівлі
Детальний опис у завантаженому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2020 20:04
рішення про прийняття 15780 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 20:03
рішення від 31.08.2020 №16416.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 23:22

Документи подані скаржником

30 червня 2020 09:51
Скарга.pdf
30 червня 2020 09:51
скарга.zip

Документи подані скаржником

30 червня 2020 09:55
Скарга.pdf
30 червня 2020 09:55
скарга.zip

Документи подані скаржником

03 липня 2020 15:43
Скарга ТОВ АРМАТО.pdf
03 липня 2020 15:43
скарга пансионат (1).zip
03 липня 2020 16:04
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

10 липня 2020 14:13
Лист-пояснення.pdf
12 липня 2020 14:35
Пояснення АМКУ.docx

Документи подані скаржником

14 серпня 2020 16:51
Скарга.pdf
14 серпня 2020 16:52
пансионат.zip

Документи подані замовником

25 серпня 2020 09:11
Відповідь КГП меблі.pdf
25 серпня 2020 09:11
КГП Антимонопольний.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000005 ● 3422e05155d14ac1a74d5dec67878c8d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020 11:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.06.2020 № 33

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 01.06.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2020-05-28-000417-b 28.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виконуючи вимоги висновку, надісланого Вами за результатами моніторингу, тендерний комітет Козелецького психоневрологічного інтернату повідомляє, що: протоколом від 12.06.2020 року рішенням тендерного комітету були внесенні зміни то тендерної документації, а саме: 1. В пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та в Додатку № 3 до тендерної документації внесені зміни щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, зокрема конкретизовано колір та розмір, відповідно вимогам пункту 3 частини другої статті 22 Закону. 2. В пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» внесені зміни щодо визначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій відповідно вимогам пункту 14 частини другої статті 22 Закону. 3. У Додатку № 1 до тендерної документації внесені зміни щодо вимог частини шостої статті 17 Закону в частині строку надання переможцем торгів документів щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 17 Закону відповідно до частини третьої статті 22 Закону. Для усунення порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону потрібно додати в річний план закупівель інформацію про місцезнаходження Замовника та його категорію, оскільки технічно в електронній системі зробити це неможливо, викладено форму річного плану закупівель окремим документом в форматі Word із додаванням зазначеної інформації. Для усунення порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону потрібно додати в оголошення про проведення відкритих торгів інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, оскільки технічно в електронній системі зробити це неможливо, викладено оголошення про проведення відкритих торгів окремим документом в форматі Word із додаванням зазначеної інформації. Тендерним комітетом внесено зазначені зміни до тендерної документації та подовжено строк для подання тендерних пропозицій на термін, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилося не менше ніж сім днів: (в пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції»). Нова редакція тендерної документації оформлена зі змінами та оприлюднена в системі, також в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться.

2020-06-12 14:41:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто

2020-06-15 10:06:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРМАТО" 456 078,00
UAH з ПДВ
389 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Пчелінцев Дмитро Ігорович" 540 000,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Антоненко Сергій Костянтинович 533 200,00
UAH з ПДВ
533 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 19:31
Електронний підпис
19 червня 2020 19:31
Паспорт Директор.pdf
19 червня 2020 17:42
Електронний підпис
19 червня 2020 17:24
СТ.17.pdf
19 червня 2020 17:24
Проект договору.pdf
19 червня 2020 17:24
Довідка працівники.pdf
19 червня 2020 17:24
Аналогічний договір.pdf
19 червня 2020 17:24
Статут 2020 зі змінами.pdf
19 червня 2020 17:24
Протокол зборів.pdf
19 червня 2020 17:24
паспорт директор.pdf
19 червня 2020 17:24
Копія витягу ПДВ.pdf
19 червня 2020 17:24
Копія витягу ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 17:24
Копія виписки ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 17:24
Довідка МВС від 01.06.pdf
19 червня 2020 17:24
Стільці.pdf
19 червня 2020 17:24
Паспорт Шафа.pdf
19 червня 2020 17:24
Паспорт Стіл обідній.pdf
19 червня 2020 17:24
Висновок СЕС.pdf
19 червня 2020 17:24
висновок СЕС стільці.pdf
19 червня 2020 17:24
Висновок СЕС меблі.pdf
19 червня 2020 17:24
Висновок СЕС ліжка.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 12:31
Проект договору.pdf
12 червня 2020 12:31
Повноваження.pdf
12 червня 2020 12:31
Витяг ЄДР.pdf
12 червня 2020 12:31
Загальні відомості.pdf
12 червня 2020 12:31
Пропозиція.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 13:17
Документи переможця.pdf
14 серпня 2020 13:06
Довідка ч.2 ст.17.PDF
14 серпня 2020 13:06
Довідка п.12 ч.1 ст.17.PDF
14 серпня 2020 13:06
Довідка МВС оновлена.pdf
12 липня 2020 14:06
Довідка МВС.pdf
10 липня 2020 13:06
Довідка ч.2 ст.17.PDF
10 липня 2020 12:47
Довідка п.12 ч.1 ст.17.PDF
10 липня 2020 12:43
Довідка МВС.pdf
10 липня 2020 12:23
Довідка податкова.pdf
15 червня 2020 12:55
Електронний підпис
15 червня 2020 12:53
Установчі документи.PDF
15 червня 2020 12:53
ТП.PDF
15 червня 2020 12:53
Проект договору.PDF
15 червня 2020 12:53
Паспорт матрац.pdf
15 червня 2020 12:53
Додаток 3 - МТВ.PDF
15 червня 2020 12:53
Висновок СЕС.pdf
15 червня 2020 12:53
Висновок СЕС кромка.pdf
15 червня 2020 12:53
Висновок СЕС ДСП.pdf
15 червня 2020 12:53
Висновок СЕС ДВП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРМАТО"

ФОП "Пчелінцев Дмитро Ігорович"

ФОП Антоненко Сергій Костянтинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
Рішення скасоване 389 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 13:07
ФОП "Пчелінцев Дмитро Ігорович"
#3111818395
Рішення скасоване 390 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 13:07
ФОП Антоненко Сергій Костянтинович
#2763119758
Рішення скасоване 533 200,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 13:07
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
Відхилено 389 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 14:14
ФОП "Пчелінцев Дмитро Ігорович"
#3111818395
Відхилено 390 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 11:28
ФОП Антоненко Сергій Костянтинович
#2763119758
Переможець 533 200,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 10:33

Документи

25 червня 2020 09:50
Електронний підпис
25 червня 2020 09:49
протокол с діск.pdf

Документи

30 червня 2020 11:34
Електронний підпис
30 червня 2020 11:33
протокол с діск 2.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Відповідно до п.1 Додатку №1 тендерної документації. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - Інформаційна довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), яка свідчить про те, що учасник має обладнання, матеріально – технічну базу та технології, щоб забезпечити постачання товару, що є предметом закупівлі (офісне приміщення, склад, автомобілі для доставки товару тощо). У складі Пропозиції Учасника міститься, зокрема, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл Додаток 1 -Кваліф. крит..PDF), відповідно до якої зазначено: "ФОП Антоненко С.К., повідомляє, що має обладнання та матеріально-технічну базу необхідну щоб забезпечити постачання товару, що є предметом закупівлі/використовує обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для постачання товару (виконання робіт, надання послуг)/отримує від інших фізичних/юридичних осіб роботи чи послуги, необхідні для постачання товару (виконання робіт, надання послуг). Має/орендує офісні приміщення, склад, автомобілі для доставки товару". Разом з тим, у складі цієї довідки, відсутня, зокрема, інформація саме про офісне приміщення, склад, автомобілі для доставки товару. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, складену в довільній формі, з зазначенням інформації саме про офісне приміщення, склад, автомобілі для доставки товару. 2. Відповідно до п.2 Додатку №1 тендерної документації. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі. Надати лист-гарантію в довільній формі про те, що у разі необхідності з моменту укладання договору будуть залучені додатково працівники для виконання своїх зобов’язань. У складі Пропозиції Учасника міститься, зокрема, довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл Додаток 1 -Кваліф. крит..PDF), відповідно до якої зазначено: "ФОП Антоненко С.К., повідомляє про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають досвід та знання, необхідні для здійснення поставки предмета закупівлі, а саме - Антоненко Сергій Костянтинович, досвід роботи більше 3 років". Разом з тим, у складі цієї довідки, відсутня, зокрема, інформація про кваліфікацію працівника. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену в довільній формі, з зазначенням інформації саме про кваліфікацію працівника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Антоненко Сергій Костянтинович
#2763119758
533 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 15:09
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 10:34
Договір меблі.pdf укладений
07 вересня 2020 10:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 533 200,00
UAH