Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КНП "Шепетівська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02004812 |
Місцезнаходження: | 30400, Україна , Хмельницька обл., Шепетівка, вулиця Валі Котика, 85 |
Контактна особа: |
Пивовар Ігор Никифорович +380384040429 shecrl@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 3 037 735,94 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
01 червня 2020 18:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 16:45 |
Зміни до тендерної документації 3.docx | |
01 червня 2020 16:45 |
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
01 червня 2020 16:12 |
Зміни до тендерної документації 2.docx | |
28 травня 2020 16:43 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
28 травня 2020 10:35 |
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx | |
28 травня 2020 10:35 |
4.1 Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
28 травня 2020 10:35 |
4 ТД ліки 2 лота.doc |
01 червня 2020 18:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 червня 2020 16:45 |
Зміни до тендерної документації 3.docx
|
||||||
01 червня 2020 16:45 |
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
|
||||||
01 червня 2020 16:12 |
Зміни до тендерної документації 2.docx
|
||||||
28 травня 2020 16:43 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
||||||
28 травня 2020 10:35 |
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx
|
||||||
28 травня 2020 10:35 |
4.1 Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
28 травня 2020 10:35 |
4 ТД ліки 2 лота.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТзОВ «БАДМ-Б» у своїй тендерній пропозиції позицію №15 «Бензилбензоат» надає у кількості 24 флакони. На позицію №20 «Бупівакаїн» ТзОВ «БАДМ-Б» надає «НОВОСТЕЗИН СПІНАЛ ХЕВІ Розчин для ін`єкцій, 5 мг/мл по 4 мл у флаконах № 5 (5х1)» (тобто по 5 флаконів в упаковці, внаслідок чого загальна кількість по даній позиції буде становити 250 флаконів, а натоміть вимагалось 500). Дані дві позиції не відповідають медико – технічним вимогам до лота №1, які заявлені замовником КП КНП "Шепетівська центральна районна лікарня".
Також Замовником вимагався гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів (дана вимога стосувалась позицій у кількості яких більше або дорівнює 100 одиниць). ТзОВ «БАДМ-Б» у своїй тендерній пропозиції не надав на всі позиції гарантійні листи виробника, що порушує вимоги тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Фірма «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю вимагає відхилити тендерну пропозицію ТзОВ «БАДМ-Б» на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з невідповідністю вимогам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації та приступити до розгляду тендерної пропозиції ТзОВ Фірми «Волиньфарм».
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами. Повідомляємо, що також згідно статті 164-14 невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
По позиції №69 фірма "Волиньфарм" подала пропозицію на Метопролол таб.25 мг. №60, як і вимагає Замовник.
По позиції №97 фірма "Волиньфарм" подала пропозицію на Перекис водню р-н 3% 50 мл., як і вимагає Замовник.
По позиції №121 Учасник пропонує Медаксон пор.д/ін. 1000мг. №10 в кількості 30 уп., тому гарантійний лист на дану позицію не вимагається (Замовник вимагає гарантійні листи на позиції в кількості 100 од. та більше).
Під час переговорів із фірмою "Волиньфарм" всі технічні неточності та розбіжності були розглянуті та усунені. Поставка продукції буде проводитись згідно вимог Замовника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-17-000021 ● 74f9ff2c7146473783d0f2b1e28d502c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 14:21 |
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.07.2020 № 45
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 17.07.2020 № 45
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2020-05-28-000312-a 28.05.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Сабадаш Д. О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-22 16:22:51
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-05-28-000312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
При закупівлі лікарських засобів за лотом №1 Вами у додатку №2 до тендерної документації вказані наступні медико-технічні вимоги:
1) Бензилбензоат (Benzyl benzoate) Бензилбензоат 20% 40,0мл у кількості 30 флаконів,
2) Метопролол (Metoprolol) Метопролол табл.25мг №60 1 упаковку
3) Перекис (HYDROGENII PEROXIDUM) Перекис водню 3% 50мл 200 флаконів
Додатково Вами зазначено, що Учасник в складі пропозиції повинен надати Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів. У листі від виробника або офіційного представництва в Україні обов’язково зазначається номер оголошення, та назва замовника торгів. Дана вимога стосується позицій, у кількості яких більше або дорівнює 100 одиниць.
Учасник, який визнаний переможцем торгів ТОВ "Волиньфарм" у складі своєї тендерної надав:
1) препарат під реєстраційним номером UA/8378/01/01, що відповідає реєстраційному номеру препарату Бензилбензоату емульсія нашкірна 20% по 50мл у флаконах з маркуванням українською мовою ТОВ"ДКП" Фармацевтична фабрика", Україна.
2) препарат під реєстраційним номером UA /2548/01/01, що відповідає реєстраційному номеру препарату Метопролол, упаковки якого №30.
3) гарантійний лист виробника від ТОВ"ДКП Фармацевтична Фабрика", Україна на перекис водню розчин для зовнішнього застосування 3% по 40 мл у флаконах.
Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Волиньфарм" як таку що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-23 14:07:05
Відповідь
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», запитання по моніторингу закупівлі UA-2020-05-28-000312-а розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Відхилити тендерну пропозицію фірми "Волиньфарм" не було підстав, так як в позиції №15 фірма "Волиньфарм" має можливість поставити Бензил бензоат емульсія 20% як по 50 мл так і по 40 мл., що відповідає технічному завданні.
По позиції №69 фірма "Волиньфарм" подала пропозицію на Метопролол таб.25 мг. №60, як і вимагає Замовник.
По позиції №97 фірма "Волиньфарм" подала пропозицію на Перекис водню р-н 3% 50 мл., як і вимагає Замовник.
По позиції №121 Учасник пропонує Медаксон пор.д/ін. 1000мг. №10 в кількості 30 уп., тому гарантійний лист на дану позицію не вимагається (Замовник вимагає гарантійні листи на позиції в кількості 100 од. та більше).
В додатку №2 до тендерної документації в п 6 передбачено надання учасником аналоги лікарських засобів.
Крім того, одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Тому, відхилення тендерної пропозиції фірми "Волиньфарм" є економічно не вихідним і неефективним, так як наступного учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» тендерна пропозиція становить - 2 616 566,21 грн., що на 314 586,11 грн. більше від пропозиції Фірми «Волиньфарм», якого пропозиція становить 2 301 980,10 грн.
Під час переговорів із фірмою "Волиньфарм" всі технічні неточності та розбіжності були розглянуті та усунені. 14.07.2020 року був підписаний договір №60 про закупівлю товарів. Поставка продукції проводиться згідно вимог Замовника.
Також, додатково, що у зв’язку із ситуацією, яка склалась в країні за наслідками інфекційної хвороби (Коронавірусне захворювання (COVID-19) у випадку розірвання договору з фірмою "Волиньфарм" про закупівлю товару наша лікарня не буде мати змоги забезпечувати повну роботу закладу в умовах картину при максимальній економії і ефективності. В таких умовах лікарня має працювати та проводити усі необхідні заходи для лікування, підтримання та проведення усіх необхідних заходів, щоб запобігти поширенню хвороби.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь у доданому файлі
2020-07-31 13:13:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на вимогу про усунення порушення встановлено порушення частини четвертої статті 33 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лікарські засоби |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 956 801,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 14 784,01 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2020 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" |
2 324 172,03
UAH з ПДВ
|
2 301 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
2 475 914,09
UAH з ПДВ
|
2 301 980,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
2 616 566,21
UAH з ПДВ
|
2 616 566,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Рішення скасоване |
2 301 980,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 12:36
|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Відхилено |
2 301 980,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 13:48
|
ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ #21738610 |
Переможець |
2 301 980,10
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:07
|
Додаткова _2 до Д_60.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:05
|
Повідомлення до Д _60.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 14:19
|
Повідомлення до 60.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 14:16
|
Додаткова до Д_60.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 09:11
|
Договір _ 60 лікарські.pdf | укладений |
14 липня 2020 09:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на 18.05 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі що не перевищує 20% суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |