Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт їдальні в Комунальному закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ст. «Варвинський ліцей №2»
Очікувана вартість
366 000,00 UAH
UA-2020-05-28-000310-c a695421fea5f4cf096bcdf730962d4b5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Верба Артем Володимирович

+380993210188 varva_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти дітей молоді та спорту Варвинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42010629
Місцезнаходження: 17600, Україна , Чернігівська обл., смт Варва, вул.Пилипенка, 3
Контактна особа: Верба Артем Володимирович
+380993210188
varva_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:16
Очікувана вартість: 366 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт їдальні в Комунальному закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ст. «Варвинський ліцей №2»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17600, Україна, Чернігівська область, смт Варва, вул.Миру 54 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 15:48
Зміни в ТД.docx
04 червня 2020 15:48
Зміни в оголошення.docx
04 червня 2020 15:48
Проект договору зі змінами.docx
04 червня 2020 15:48
Тендерна документація зі змінами.doc
28 травня 2020 10:19
Проект договору.docx
28 травня 2020 10:19
Тендерна документація.doc
04 червня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 15:48
Зміни в ТД.docx
04 червня 2020 15:48
Зміни в оголошення.docx
04 червня 2020 15:48
Проект договору зі змінами.docx
04 червня 2020 15:48
Тендерна документація зі змінами.doc
28 травня 2020 10:19
Проект договору.docx
28 травня 2020 10:19
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000008 ● ff1130a1bbc04978bf5b0c7159b435ac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020 11:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.06.2020 № 33
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 01.06.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2020-05-28-000310-с 28.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені.

2020-06-04 16:07:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2020-06-05 10:31:39

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 червня 2020 07:58
Кінець періоду оскарження: 16 червня 2020 00:00
Дата відміни: 16 червня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: В зв'язку з технічною неможливістю внесення даних згідно Закону, зокрема інформацію про місцезнаходження Замовника та категорію в річний план.
Документи:
05 червня 2020 07:58
Електронний підпис
04 червня 2020 16:43
протокол