Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ремонт двигунів службових автомобілів).
Очікувана вартість
198 904,00 UAH
UA-2020-05-28-000303-a 680f37cc6050466999c49f73157e4a1b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бригідир Людмила Йосипівна

+380352271366 gunpter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУНП в Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 40108720
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, вулиця Валова 11
Контактна особа: Бригідир Людмила Йосипівна
+380352271366
gunpter@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:05
Очікувана вартість: 198 904,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 994,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Загальний фонд.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ремонт двигунів службових автомобілів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, Тернопільська область, СТО учасника-переможця у межах м. Тернополя та не більше 20 км від місцезнаходження Замовника, м. Тернопіль, вул. Галицька,40.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться після підписання Сторонами Акту приймання-передавання наданих Послуг, шляхом оплати Замовником пред’явленого Виконавцем акту. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 10:32
ОГОЛОШЕННЯ про проведення_вiдкритих_торгiв.doc
28 травня 2020 10:32
ТД ремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-000303-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Сум Володимир Володимирович, Код ЄДРПОУ:2793411357
Дата подання: 22 червня 2020 18:45
вимога
ФОП Сум Володимир Володимирович
РНОКПП 2793411357
р/рUA063387830000026009055114091 в ПАТ КБ “Приват Банк» МФО 338783
Платник Єдиного податку II групи
Юридична адреса:
Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Об’їздна, будинок 20
тел. +38(067)307-55-36

Вих. № 47
від¬¬ 22 червня 2020р.
Головне управління Національної поліції
в Тернопільській області

Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-28-000303-a

Шановний Замовнику!
У відповідності до ч.3 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно протоколу №149 про розгляд тендерних пропозицій від 19.06.2020 року підставами відхилення моєї тендерної пропозиції вказано, зокрема, наступне. «Маючи можливість Учасником не надано документів на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям. Надані договори, акти та відгуки не відповідають найменуванню предмета закупівлі, а саме ремонту двигунів транспортних засобів». Дане твердження є необґрунтованим та безпідставним, оскільки мною в складі тендерної пропозиції долучено акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №АП-016т від 19.02.2020р, де в п.2 вказана, зокрема, заміна комплекту ГРМ (газорозподільчого механізму), що і є фактично роботами по ремонту двигуна. Відтак, у протоколі як підставу відхилення тендерної пропозиції вказано недостовірну інформацію.
Щодо підстави відхилення згідно п.1 та п.2 протоколу зазначу наступне. При заповненні форми тендерної пропозиції було допущено технічну описку, де пропущена в колонці №2 позиції №26 цифра «2» вказання кількості годин ремонту. Ціна по даній позиції вказана правильно, що є цілком очевидним при порівнянні із позицією №21 пропозиції. Щодо посилання на невідповідності в позиціях №22 та №10 також цілком очевидним є допущення технічної описки, де автоматично вказано зайву цифру «0» у вказанні вартості. Проте, незважаючи на допущені описки в розрахунку тендерної пропозиції, усі суми та вартості робіт та запасних частин вказані вірно та коректно. Ціна тендерної пропозиції відповідає вимогам, встановленим Замовником.
Стосовно поданого проекту договору зазначу наступне.
Умовами тендерної документації не визначено ЖОДНОЇ вимоги щодо форми подання договору. Вимога щодо заповнення ціни договору при поданні ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ є нелогічною та безпідставною, оскільки проект договору подається ДО проведення електронного аукціону, а ціна тендерної пропозиції учасників може зменшуватися за результатами електронного аукціону, що призводить до необхідності перерахунку вартості пропозиції, та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції. Аналогічним чином все вказане стосується і заповнення Додатку1 до договору «специфікація». Місце надання послуг вказано в поданому документі «ТЧ технічні вимоги» та в поданій ціновій пропозиції Згідно ст.41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Статтею 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено такої підстави відхилення тендерної пропозиції учасника як відсутність ціни в проекті договору та специфікації до проекту договору.
Зважаючи на вищенаведене, керуючись ч.3 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати додаткову інформацію про причини невідповідності моєї тендерної пропозиції умовам тендерної документації.

З повагою,
Фізична особа-підприємець Сум В.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 червня 2020 15:28
Вимогу учасника не задоволено.

Документи

23 червня 2020 15:28
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Сум Володимир Володимирович 196 972,00
UAH з ПДВ
154 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЬЧУК ОЛЕКСАНДР ФЕДОРОВИЧ 198 000,00
UAH з ПДВ
155 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 14:00
Електронний підпис
18 червня 2020 13:49
Відповідь.jpg
18 червня 2020 13:24
ВІДПОВІДЬ.docx
18 червня 2020 13:24
Акти.pdf
13 червня 2020 16:18
Електронний підпис
13 червня 2020 16:12
Підписант.pdf
13 червня 2020 16:11
Паспорт код.pdf
13 червня 2020 16:11
Інформація ст.17.pdf
13 червня 2020 16:10
єдиний податок Сум В.В.pdf
13 червня 2020 16:10
Довідка оподаткування.pdf
13 червня 2020 16:09
витяг єдр 28.12.19.pdf
13 червня 2020 16:04
Проєкт договору.pdf
13 червня 2020 15:56
ТЧ Технічні вимоги.pdf
13 червня 2020 14:34
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 07:46
Електронний підпис
13 червня 2020 07:45
Свідоцтво 2.jpg
13 червня 2020 07:45
Паспорт.jpg
13 червня 2020 07:45
Паспорт 2.jpg
13 червня 2020 07:45
Гарантійний лист.docx
13 червня 2020 07:45
Тендерна Пропозиція.docx
13 червня 2020 07:45
Додаток.docx
13 червня 2020 07:45
Витяг1.jpg
13 червня 2020 07:45
Витяг.jpg
13 червня 2020 07:45
Виписка1.jpg
13 червня 2020 07:45
Свідоцтво.jpg
13 червня 2020 07:45
Витяг 2.jpg
13 червня 2020 07:45
Довідка повідомляє.docx
13 червня 2020 07:45
Лист-відгук.jpg
13 червня 2020 07:45
Виписка.jpg
13 червня 2020 07:45
Паспорт 3.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Сум Володимир Володимирович

ФОП КОРОЛЬЧУК ОЛЕКСАНДР ФЕДОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Сум Володимир Володимирович
#2793411357
Відхилено 154 999,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 17:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 17:34
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЬЧУК ОЛЕКСАНДР ФЕДОРОВИЧ
#2440204117
Відхилено 155 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:37

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом ГУНП в Тернопільській області під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Сум Володимира Володимировича по процедурі відкритих торгів (UA-2020-05-28-000303-a) виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось тендерною документацією на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ремонт двигунів службових автомобілів), код ДК 021:2015 – 50110000-9: 1) перелік виявлених невідповідностей: в пропозиції учасника міститься відгуки та копії договорів, щодо надання послуг ФОП Сум Володимиром Володимировичем у яких не конкретизовано предмет послуг та не свідчать про відповідність найменуванню предмета закупівлі Замовника. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Додаток 1. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для документального підтвердження виконання аналогічного договору, учасник повинен надати копії актів про надання послуг які є невід’ємною частиною наданих договорів посилання на яких міститься в п. 1.2 . Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.

Документи

19 червня 2020 17:28
Електронний підпис
19 червня 2020 17:05
протокол 149.PDF
15 червня 2020 15:26
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

23 червня 2020 15:36
Електронний підпис
23 червня 2020 15:33
протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
23 червня 2020 15:37
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі