Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи та пристрої нагляду та охорони
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-05-28-000299-a 51ac5cdf11f04c749e4a6127a19fe6de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марлян Марина Миколаївна

+380442678031 upo_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 40109021
Місцезнаходження: 14021, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул.І.Франка, 4-а
Контактна особа: Марлян Марина Миколаївна
+380442678031
upo_urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 10:35
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 10:35
Початок аукціону: 15 червня 2020 11:18
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Прилади приймально-контрольні детектори, сповіщувачі, сигналізації. Управління поліції охорони в Чернігівській області, код ЄДРПОУ 40109021. ІПН 401090225269. Категорія - Орган Державної влади. Адреса: 14021, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Франка, 4-А. Усі документи тендерної пропозиції повинні готуватися та викладатися українською мовою. Срок поставки товарів до 31.12.2020 року. Кількість 154 найменувань. Місце поставки товарів: за адресами розміщення підрозділів Замовника: м. Чернігів, вул. Івана Франка, 4-А; м. Ніжин, вул. Батюка, 5; м. Прилуки, вул. Горького, 59; м. Корюківка, вул. Шевченко, 83-а; м. Мена, вул. Троїцька, 4-а; м. Бахмач, вул. Шевченка, 44-а; смт Козелець, вул. Набережна, 10; м. Городня, вул. Шевченка, 24-а; м. Славутич, вул. Героїв Дніпра, 1.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
154 найменувань
Системи та пристрої нагляду та охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14021, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, Івана Франка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок Покупцем за Товар здійснюється у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на банківський рахунок Постачальника відповідно виставленого Постачальником рахунку-фактури у термін, що не перевищує 90 (дев’яносто) календарних днів від дня отримання кожної окремої партії Товару Покупцем і переходу до нього права власності на Товар. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 10:31
ТД НОВА зі змінами 35120000-1.docx
28 травня 2020 10:31
ДОДАТОК 8 - Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТА ЕКСИМА" 2 910 722,80
UAH з ПДВ
2 910 722,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ ПВО" 2 990 201,28
UAH з ПДВ
2 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 16:48
Електронний підпис
22 червня 2020 16:48
Dovidka_20167592490070889467.pdf
22 червня 2020 16:48
Електронний підпис
22 червня 2020 16:47
Електронний підпис
22 червня 2020 16:47
Електронний підпис
22 червня 2020 16:47
Електронний підпис
22 червня 2020 16:47
Електронний підпис
22 червня 2020 16:46
Електронний підпис
22 червня 2020 16:46
Електронний підпис
15 червня 2020 17:00
Електронний підпис
15 червня 2020 16:59
Електронний підпис
15 червня 2020 16:59
Електронний підпис
15 червня 2020 16:58
Електронний підпис
15 червня 2020 16:58
Електронний підпис
15 червня 2020 16:57
Електронний підпис
10 червня 2020 17:03
Електронний підпис
10 червня 2020 17:03
Сертификаты_1.zip
10 червня 2020 17:03
Сертификаты.zip
10 червня 2020 17:03
Електронний підпис
10 червня 2020 17:02
Електронний підпис
10 червня 2020 17:02
Електронний підпис
10 червня 2020 17:01
Електронний підпис
10 червня 2020 17:01
Додатки 1-3 та 5-7.zip
10 червня 2020 17:01
Електронний підпис
10 червня 2020 17:00
Електронний підпис

Публічні документи

12 червня 2020 11:44
Електронний підпис
12 червня 2020 11:30
статут.pdf
12 червня 2020 11:30
СВІДОЦТВА.pdf
12 червня 2020 11:30
договір оренди склад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТА ЕКСИМА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ ПВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТА ЕКСИМА"
#40200172
Переможець 2 910 722,80
UAH з ПДВ
15 червня 2020 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТА ЕКСИМА"
#40200172
2 910 722,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:21
ДОКУМЕНТ0042.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 09:19
ДОКУМЕНТ0160.PDF укладений
26 червня 2020 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 41 ч. 6 Дія договору про закупівлю може бути продовдена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 296
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 788 966,74
UAH (в тому числі ПДВ 298 161,12 UAH)