Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень, коридорів, класних кімнат Брошнів-Осадського ліцею за адресою: смт. Брошнів-Осада, вул. 22 Січня, №55, Рожнятівського району Івано-Франківської області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
23 746 458,00 UAH
UA-2020-05-28-000240-c 6eb104192ae64c76afb4e082aefed549
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 10:03
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 10:03
Початок аукціону: 15 червня 2020 12:12
Очікувана вартість: 23 746 458,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 237 464,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень, коридорів, класних кімнат Брошнів-Осадського ліцею за адресою: смт. Брошнів-Осада, вул. 22 Січня, №55, Рожнятівського району Івано-Франківської області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77611, Україна, Івано-Франківська область, смт. Брошнів-Осада, вул. 22 Січня, №55, Рожнятівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 09:59
Договір Брошн-Осад класні кімнати.doc
28 травня 2020 09:59
ВОР Брош-Осад класні кімнат.pdf
28 травня 2020 09:59
ТД Брош-Осад класні кімнати.pdf
28 травня 2020 09:59
Оголошення Брош-Осад класні кімнат.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-12-000010 ● 00c0a882ddf1492d9f8189333b47f6b2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2022 11:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.09.2022 №54-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК


Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.09.2022 № 54-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2020-05-28-000240-c 28.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІФ-ЗАХІДІНВЕСТСЕРВІС" 22 193 678,00
UAH з ПДВ
22 193 678,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Брошнівська Будівельна Компанія 23 126 250,00
UAH з ПДВ
23 126 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 17:49
Електронний підпис
12 червня 2020 17:20
ПКД.rar
12 червня 2020 17:20
Банк.ліцензія.PDF
12 червня 2020 17:20
Банк.довіреність.PDF
12 червня 2020 17:20
Банк.дов.про гарантію..PDF
12 червня 2020 17:20
Банк.дов.пот.рах.PDF
12 червня 2020 17:20
Банк.дов.заборг..PDF
12 червня 2020 17:20
Довіреність-елек.pdf.p7s
12 червня 2020 17:20
Банківська ліцензія.pdf.p7s
12 червня 2020 17:20
20439_Гарантія.pdf.p7s
12 червня 2020 17:20
Тенд.пропозиція.PDF
12 червня 2020 17:20
Табл.інф.про субп..PDF
12 червня 2020 17:20
Статут ІФ-ЗАХІДІНВЕСТ.PDF
12 червня 2020 17:20
Рішення № 2.PDF
12 червня 2020 17:20
Проект договору.PDF
12 червня 2020 17:20
Паспорт+код.PDF
12 червня 2020 17:20
Наказ прийн.на роб..PDF
12 червня 2020 17:20
Наказ на уповн АП.PDF
12 червня 2020 17:20
Ліцензія.PDF
12 червня 2020 17:20
Лист про відс.підстав.PDF
12 червня 2020 17:20
Лист гарант.термін.PDF
12 червня 2020 17:20
Календарний план.PDF
12 червня 2020 17:20
Інформ про субпідр.PDF
12 червня 2020 17:20
Звіт 2019р.PDF
12 червня 2020 17:20
Звіт 1кв.2020р.PDF
12 червня 2020 17:20
Заява учасника.PDF
12 червня 2020 17:20
Договір оренди.PDF
12 червня 2020 17:20
Договір -2.PDF
12 червня 2020 17:20
Договір -1.PDF
12 червня 2020 17:20
Договір.PDF
12 червня 2020 17:20
Довіка про рух кошт..PDF
12 червня 2020 17:20
Довідка-витрати.PDF
12 червня 2020 17:20
Довідка про підпис.PDF
12 червня 2020 17:20
Довідка на обладн..PDF
12 червня 2020 17:20
Дов.захист довк..PDF
12 червня 2020 17:20
Дов.аналог.дог..PDF
12 червня 2020 17:20
Відгук.PDF
12 червня 2020 17:20
Бухг.довідка.PDF
12 червня 2020 17:20
Антикор.прогр..PDF

Публічні документи

11 липня 2020 21:39
Електронний підпис
11 липня 2020 21:37
Про несудимість
10 липня 2020 21:46
Електронний підпис
10 липня 2020 21:37
Переможець
26 червня 2020 12:49
Електронний підпис
26 червня 2020 12:43
Працівники
26 червня 2020 12:43
обладнення
26 червня 2020 12:43
Досвід
12 червня 2020 18:06
Електронний підпис
12 червня 2020 18:04
Субпідрядники.PDF
12 червня 2020 18:04
Санкції.PDF
12 червня 2020 18:04
Розрахунок зарплати.PDF
12 червня 2020 18:04
Працівники.PDF
12 червня 2020 18:04
Повноваження.pdf
12 червня 2020 18:04
обладнення.pdf
12 червня 2020 18:04
Кошторис 2.rar
12 червня 2020 18:04
Кошторис 1.rar
12 червня 2020 18:04
Календарний графік.PDF
12 червня 2020 18:04
Згода учасника.PDF
12 червня 2020 18:04
Захист довкілля.PDF
12 червня 2020 18:04
ДЦ.PDF
12 червня 2020 18:04
Досвід 2.pdf
12 червня 2020 18:04
Договір.PDF
12 червня 2020 18:04
Довідки з банку.rar
12 червня 2020 18:04
довідка.PDF
12 червня 2020 18:04
Довідка відгук.PDF
12 червня 2020 18:04
Гарантійний термін.PDF
12 червня 2020 18:04
Гарантійний срок.PDF
12 червня 2020 18:04
Відсутність підстав.PDF
12 червня 2020 18:03
Банківська гарантія.rar
12 червня 2020 18:03
3.Досвід.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІФ-ЗАХІДІНВЕСТСЕРВІС"

ПП Брошнівська Будівельна Компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІФ-ЗАХІДІНВЕСТСЕРВІС"
#34723992
Відхилено 22 193 678,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 13:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 12:48
ПП Брошнівська Будівельна Компанія
#42197240
Переможець 23 126 250,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 09:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 13:49

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1) Лист-відгук, ПП «Західспецбудтранс-7» № 07-225/2019 від 03.07.2019 р. 2) Договір «Впровадження енерозберегігаючих заходів в Брошнів-Осадському ліцеї Брошнів-Осадської селищної ради ОТГ Івано-Франківської області. Капітальний ремонт (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація)» № 8т, від 09.08.2019 р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 2) п. 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», та ДОДАТОК 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: 1) Документи та файли які подаються учасниками торгів на підтвердження кваліфікаційних та інших вимог тендерної документації повинні бути видані не пізніше ніж за 30 днів до дати подачі тендерної пропозиції. 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 1.3.3. Оригінали позитивних листів-відгуків за підписом посадової особи організації із якою укладено договір, що свідчать про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договорах, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору та відсутні факти (випадки) їх невиконання або неналежного виконання з боку учасника.

Документи

23 червня 2020 13:46
Електронний підпис
23 червня 2020 13:43
Протокол
23 червня 2020 13:43
Протокол розгляду

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1) Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 24.04.2020 №26. 2) Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 22.11.2019 №26. 3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 22.11.2019 №25. 4) Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 12.03.2019 №92. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 2) п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3) п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п. 1.3.2 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям». 4) п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п. 1.3.3 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: 1) Документи та файли, які подаються учасниками торгів на підтвердження кваліфікаційних та інших вимог тендерної документації повинні бути видані не пізніше ніж за 30 днів до дати подачі тендерної пропозиції. 2) Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен подати, відповідно до інформаційної довідки, наступні документи: - копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), що наведений (наведені) в довідці про виконання аналогічного договору (без додатків); - оригінал(-и) позитивного(-их) листа(-ів)-відгука(-ів) за підписом посадової особи організації із якою укладено договір, що свідчить про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договорі(-ах), що наведені в довідці про виконання аналогічного договору та відсутні факти (випадки) невиконання або неналежного їх виконання з боку учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Брошнівська Будівельна Компанія
#42197240
23 126 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 14:16
Додаткова угода _ 17.дм.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 11:29
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 16:31
Додаткова угода _ 65.д.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 09:03
32/дм.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 09:02
62/д.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 09:02
Електронний підпис укладений
28 серпня 2021 12:46
57/д.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 12:45
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 10:12
Договір 15т укладений
21 липня 2020 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 15т
Договір:
Номер додаткової угоди: 57/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 32/дм - в звязку із завершенням бюджетного 2020 року, Сторони погодились на те, що підрядник зменшить обєм робіт по обєкту, 62/д - Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15т
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/дм, 62/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15т
Договір:
Номер додаткової угоди: № 65/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15т
Договір:
Номер додаткової угоди: № 17/дм
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML