Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянці км 123+773 – км 151+400, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on section km 123+773 - km 151+400, Transcarpathian region
Очікувана вартість
822 324 000,00 UAH
UA-2020-05-27-008168-b 9f15ce8d17604416a24ce6dde3939792
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 травня 2020 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 13:09
Очікувана вартість: 822 324 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 111 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000000 UAH
Publication date: 27 травня 2020 18:05
Enquiries until: 22 червня 2020 17:00
Complaints submission until: до 28 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 липня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 822 324 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 111 620 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянці км 123+773 – км 151+400, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-09 — Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів

Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on section km 123+773 - km 151+400, Transcarpathian region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - державний бюджет України та інші джерела. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:26
Перелік змін Н09 123 151 3.doc
25 червня 2020 16:25
ТД Н-09 123-151 НОВА РЕДАКЦІЯ 3.doc
27 травня 2020 19:31
Відомості по штучним Н-09 123 773-151 400.7z
25 червня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 19:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 19:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:26
Перелік змін Н09 123 151 3.doc
19 червня 2020 16:19
Перелік змін Н09 123 159 2.doc
29 травня 2020 19:39
Перелік змін Н09 151 159.doc
25 червня 2020 16:25
ТД Н-09 123-151 НОВА РЕДАКЦІЯ 3.doc
19 червня 2020 16:18
ТД Н-09 123-151 НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
29 травня 2020 19:38
ТД Н-09 123-151 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
27 травня 2020 19:31
ТД Н-09 123-151.doc
27 травня 2020 19:31
Відомості по штучним Н-09 123 773-151 400.7z

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

досвід виконання робіт
Дата подання: 29 травня 2020 17:56
Дата відповіді: 29 травня 2020 18:22
Згідно додатку №1 п.3 «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)» пп.3.2 «Учасник повинен підтвердити, що має досвід виконання основних видів робіт (по кожному виду окремо), визначених замовником у складі тендерної документації, а саме: Влаштування нижнього/вирівнюючого шару покриття із асфальтобетонної суміші – 232 305,10м2; Влаштування верхнього шару покриття з гарячої щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші ЩМА – 230 933 м2; Регенерація конструктивних шарів існуючого дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" – 247 398,20 м2; Укріплення узбіч щебенево-піщаною або гравійно-піщаною сумішшю – 1 474 м2; Встановлення оцинкованого металевого огородження – 6938 м.п.». Наше запитання наступне: Учасник тендеру має великий досвід в будівництві нових доріг, але не має досвіду виконання робіт по ресайтлінгу (Замовник вимагає, надання у складі тендерної пропозиції наявність документально підтвердженого досвіду виконання: Регенерація конструктивних шарів існуючого дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" – 247 398,20 м2;)). Для виконання даного виду робіт будете залучатися субпідрядник, який має такий досвід робіт. Чи Замовник прийме як належне виконання умов тендерної документації, якщо Учасник крім власних документів що підтверджують його досвід для підтвердження виконання аналогічного договору відповідно до тендерної документації надасть документи субпідрядника як підтвердження виконання аналогічного договору (містить вид робіт з ресайклінгу), залученого Учасником тендеру для виконання цього типу робіт ? Відповідь просимо надати у форматі ТАК чи НІ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено право учасника підтверджувати виконання аналогічного договору документами субпідрядника, а тому відповідь "НІ".

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-29-000032 ● 1ac6556e772b46df8df915e1f7f1f40f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2021 16:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.01.2021 № 27

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.01.2021 № 27.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-27-008168-b, 27.05.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №03100-18/866-2021 від 25.01.2021.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду
Дата публікації: 24 лютого 2021

Документи:

24 лютого 2021 10:44
Електронний підпис
24 лютого 2021 10:42
Позовна заява.pdf
24 лютого 2021 10:42
Платіжне поручення_.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 липня 2020
UA-2020-05-27-008168-b9f15ce8d17604416a24ce6dde3939792
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 17:43
Електронний підпис
23 липня 2020 17:43
Електронний підпис
23 липня 2020 17:40
Судимість до 23.08..pdf
21 липня 2020 09:38
Електронний підпис
01 липня 2020 17:34
Електронний підпис
01 липня 2020 17:34
Електронний підпис
01 липня 2020 17:33
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
01 липня 2020 17:33
НАКАЗИ.pdf
01 липня 2020 17:33
дор.роб8.pdf
01 липня 2020 17:33
МЕХАНІЗАТОРИ2_compressed.pdf
01 липня 2020 17:33
ІТП 3.pdf
01 липня 2020 17:33
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
01 липня 2020 17:32
дор.роб2_compressed.pdf
01 липня 2020 17:32
дор.роб1.pdf
01 липня 2020 17:32
Скоч 20190613 552764.pdf
01 липня 2020 17:32
ІТП 1_.pdf
01 липня 2020 17:32
Технічне завдання.pdf
01 липня 2020 17:32
Дипломи.pdf
01 липня 2020 17:32
Техпаспорти 114 (1).pdf
01 липня 2020 17:32
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
01 липня 2020 17:32
МЕХАНІЗАТОРИ1_compressed.pdf
01 липня 2020 17:32
Проект договору.pdf
01 липня 2020 17:32
Досвід довідка.pdf
01 липня 2020 17:32
ІТП 2.pdf
01 липня 2020 17:32
Ст. 17 Закону.pdf
01 липня 2020 17:32
дор.роб7.pdf
01 липня 2020 17:32
дор.роб3_compressed.pdf
01 липня 2020 17:32
дор.роб5.pdf
01 липня 2020 17:32
Працівники.pdf
01 липня 2020 17:32
ВОДІЇ1_compressed.pdf
01 липня 2020 17:32
дор.роб6.pdf
01 липня 2020 17:32
дор.роб4..pdf
01 липня 2020 17:32
Довідка про вартість.pdf
01 липня 2020 17:32
Цементорозподілювач.pdf
01 липня 2020 17:32
7.2. Договір № 39 копія.pdf
01 липня 2020 17:32
ВОДІЇ3_.pdf
01 липня 2020 17:32
ІТП 4.pdf
01 липня 2020 17:32
ст. 17 - довідки.pdf
01 липня 2020 17:32
ВОДІЇ2.pdf
01 липня 2020 17:32
Скоч 20190613 552764.pdf.p7s
01 липня 2020 17:32
ВОДІЇ4 _.pdf
01 липня 2020 17:32
3 Паспорт АБЗ Хуст.pdf
01 липня 2020 17:32
Відомості по штучним.pdf
01 липня 2020 17:32
ВОДІЇ5_.pdf
01 липня 2020 17:32
Hamm dv70tv.pdf
01 липня 2020 17:32
016-001-23553-2020.zip

Документи

Публічні документи

02 липня 2020 16:30
Електронний підпис
02 липня 2020 16:30
Електронний підпис
02 липня 2020 16:23
57 Листи.zip
02 липня 2020 16:23
56. Копії договорів.zip
02 липня 2020 16:23
54 Відгук Н-09 22-32.pdf
02 липня 2020 16:23
54 Відгук Н-09 2-21.pdf
02 липня 2020 16:22
53 КБ2В_ КБ3 ч2 (дог.26).pdf
02 липня 2020 16:22
53 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
02 липня 2020 16:22
52 Копія дог._26 з ДУ.pdf
02 липня 2020 16:21
66.Т ехнічне завдання.PDF
02 липня 2020 16:21
63. Проект договору .PDF
02 липня 2020 16:21
61. Транспортна схема.PDF
02 липня 2020 16:21
60. Технічний паспорт.zip
02 липня 2020 16:21
46 дипломи.zip
02 липня 2020 16:21
40. Гарантійний лист .PDF
02 липня 2020 16:20
16 Оригінал ліцензії.pdf
02 липня 2020 16:20
7. Доручення.PDF
02 липня 2020 16:20
6. Копія Статуту.PDF
02 липня 2020 16:20
1 Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 815 000 000,00
UAH з ПДВ
802 665 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 818 000 000,00
UAH з ПДВ
805 664 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 17:43
Електронний підпис
23 липня 2020 17:43
Електронний підпис
23 липня 2020 17:40
Судимість до 23.08..pdf
21 липня 2020 09:38
Електронний підпис
01 липня 2020 17:34
Електронний підпис
01 липня 2020 17:34
Електронний підпис
01 липня 2020 17:33
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
01 липня 2020 17:33
НАКАЗИ.pdf
01 липня 2020 17:33
дор.роб8.pdf
01 липня 2020 17:33
МЕХАНІЗАТОРИ2_compressed.pdf
01 липня 2020 17:33
ІТП 3.pdf
01 липня 2020 17:33
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
01 липня 2020 17:32
дор.роб2_compressed.pdf
01 липня 2020 17:32
дор.роб1.pdf
01 липня 2020 17:32
Скоч 20190613 552764.pdf
01 липня 2020 17:32
ІТП 1_.pdf
01 липня 2020 17:32
Технічне завдання.pdf
01 липня 2020 17:32
Дипломи.pdf
01 липня 2020 17:32
Техпаспорти 114 (1).pdf
01 липня 2020 17:32
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
01 липня 2020 17:32
МЕХАНІЗАТОРИ1_compressed.pdf
01 липня 2020 17:32
Проект договору.pdf
01 липня 2020 17:32
Досвід довідка.pdf
01 липня 2020 17:32
ІТП 2.pdf
01 липня 2020 17:32
Ст. 17 Закону.pdf
01 липня 2020 17:32
дор.роб7.pdf
01 липня 2020 17:32
дор.роб3_compressed.pdf
01 липня 2020 17:32
дор.роб5.pdf
01 липня 2020 17:32
Працівники.pdf
01 липня 2020 17:32
ВОДІЇ1_compressed.pdf
01 липня 2020 17:32
дор.роб6.pdf
01 липня 2020 17:32
дор.роб4..pdf
01 липня 2020 17:32
Довідка про вартість.pdf
01 липня 2020 17:32
Цементорозподілювач.pdf
01 липня 2020 17:32
7.2. Договір № 39 копія.pdf
01 липня 2020 17:32
ВОДІЇ3_.pdf
01 липня 2020 17:32
ІТП 4.pdf
01 липня 2020 17:32
ст. 17 - довідки.pdf
01 липня 2020 17:32
ВОДІЇ2.pdf
01 липня 2020 17:32
Скоч 20190613 552764.pdf.p7s
01 липня 2020 17:32
ВОДІЇ4 _.pdf
01 липня 2020 17:32
3 Паспорт АБЗ Хуст.pdf
01 липня 2020 17:32
Відомості по штучним.pdf
01 липня 2020 17:32
ВОДІЇ5_.pdf
01 липня 2020 17:32
Hamm dv70tv.pdf
01 липня 2020 17:32
016-001-23553-2020.zip

Публічні документи

02 липня 2020 16:30
Електронний підпис
02 липня 2020 16:30
Електронний підпис
02 липня 2020 16:23
57 Листи.zip
02 липня 2020 16:23
56. Копії договорів.zip
02 липня 2020 16:23
54 Відгук Н-09 22-32.pdf
02 липня 2020 16:23
54 Відгук Н-09 2-21.pdf
02 липня 2020 16:22
53 КБ2В_ КБ3 ч2 (дог.26).pdf
02 липня 2020 16:22
53 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
02 липня 2020 16:22
52 Копія дог._26 з ДУ.pdf
02 липня 2020 16:21
66.Т ехнічне завдання.PDF
02 липня 2020 16:21
63. Проект договору .PDF
02 липня 2020 16:21
61. Транспортна схема.PDF
02 липня 2020 16:21
60. Технічний паспорт.zip
02 липня 2020 16:21
46 дипломи.zip
02 липня 2020 16:21
40. Гарантійний лист .PDF
02 липня 2020 16:20
16 Оригінал ліцензії.pdf
02 липня 2020 16:20
7. Доручення.PDF
02 липня 2020 16:20
6. Копія Статуту.PDF
02 липня 2020 16:20
1 Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
Переможець 802 665 120,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
802 665 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2024 13:03
дод.уг.№25.29.pdf зміни до договору
27 березня 2024 13:02
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 13:35
Дод.угода №25-28.pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 13:34
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2023 11:33
Дод.угода №25-27.pdf зміни до договору
23 березня 2023 11:32
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2022 16:50
д.у.№25.26 від 01.08.22. до дог.№25 від 07.08.20.pdf зміни до договору
01 серпня 2022 16:49
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2022 11:43
Дод.угода №25-25.pdf зміни до договору
12 травня 2022 11:42
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2022 11:54
Дод.угода №25-24.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 11:54
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 13:03
Додаткова угода 25-23.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 13:02
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 09:04
Дод.угода №25-22.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 09:04
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 11:50
Дод.угода №25-21.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 15:46
Додаткова угода 25-20.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 12:34
Дод.угода №25-19.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 12:27
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 10:27
Дод.угода №25-18.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 11:54
Дод.угода №25-17.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 14:46
Дод.угода №25-16.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2021 15:09
Дод.угода №25-15.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 14:04
Дод.угода №25-14.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 12:47
Додаткова угода 25-13.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 12:46
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 15:02
Дод.угода №25-12.pdf зміни до договору
14 липня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 12:03
Дод.угода №25-11.pdf зміни до договору
29 червня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 09:06
Дод.угода 25-10.pdf зміни до договору
25 червня 2021 08:46
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 13:58
Дод.угода №25-9.pdf зміни до договору
22 червня 2021 13:57
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 15:08
25-8.pdf зміни до договору
22 березня 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 11:51
Додаткова угода 25-7.pdf зміни до договору
19 березня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 11:46
Дод.угода №25-6.pdf зміни до договору
10 березня 2021 11:45
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:08
Дод.угода №25-5.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:07
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:58
Дод.угода №25-4.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 14:40
Дод.угода №25-3.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 14:37
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 10:56
Дод.угода№25-2.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 11:18
Дод угода 25-1.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 17:07
Договір №25.pdf укладений
07 серпня 2020 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Попередня оплата (аванс).
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 року
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2023 року
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2023 року
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2023 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2024 року
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року. Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: №25/29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML