Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)
Очікувана вартість
197 646,05 UAH
UA-2020-05-27-008130-b 6589618ccef44dc69bd1d732147f0539
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевцова

+380612805714 tender_shmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
Контактна особа: Надія Шевцова
+380612805714
tender_shmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 12:25
Очікувана вартість: 197 646,05 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 988,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20205 кілограми
послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, 10, вул. Перемоги, 80,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
444 штуки
послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, 10, вул. Перемоги, 80,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг місцевий бюджет, власні кошти, кошти НСЗУ Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 17:59
Додаток_3_Проект договору.docx
27 травня 2020 17:59
Додаток_2_документи.docx
27 травня 2020 17:59
Додаток_4_співвиконавець.docx
27 травня 2020 17:59
Додаток_1_технічне завдання.doc
27 травня 2020 17:59
Додаток_5_форма пропозиції.doc
27 травня 2020 17:59
1-ТД _Утилізація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-008130-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 29 травня 2020 11:45
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради» Код ЄДРПОУ 05498677. Адреса 69005, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Перемоги, буд. 80
2.Номер закупівлі: UA-2020-05-27-008130-b. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів).
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради» (код ЄДРПОУ 05498677) (надалі-Замовник) оголосив в електронній системі Прозорро про проведення закупівлі UA-2020-05-27-008130-b за процедурою закупівлі відкриті торги.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Замовник в частині 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації вимагає надати довідку про виконання аналогічних договорів з постачання товару, що є предметом закупівлі. До довідки додаються:
- договори відповідно до довідки;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником всіх договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).

Вважаємо вимогу щодо обмеження дати позитивного відгуку не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій дискримінаційною, що обмежує права учасників та суперечить основним принципам закупівель, що визначені в Ст.5 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів свідчить також і відгук, наданий замовником за виконаним договором і раніше, ніж 10 днів до розкриття тендерних пропозицій. Дана вимога є дискримінаційною, обмежує конкуренцію, не дає права прийняти участь в закупівлі учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договір, мають документальне підтвердження виконання таких договорів (акти виконаних послуг) та мають позитивні відгуки від замовників, які надані раніше, ніж за 10 днів до розкриття тендерних пропозицій за даною закупівлею.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Вимагаємо: Для забезпечення дотримання основних принципів закупівель, таких як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням: викласти вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в частині 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної в наступній редакції:

До довідки додаються:
- договір(и) відповідно до довідки;
- позитивний відгук контрагента за наданою копією договору;
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 16:40
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів відгуком, складеним на бланку не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, за встановленими Замовником вимогами, дає можливість допустити до участі в закупівлі учасників, які виконували аналогічні договори з дотриманням графіку надання послуг, в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які надають неякісні послуги та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність надати відповідні послуги
Номер вимоги: UA-2020-05-27-008130-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 29 травня 2020 12:25
Замовник встановлює дискримінаційні умови закупівлі. а саме: наявність диплому за конкретним фахом.
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради» Код ЄДРПОУ 05498677. Адреса 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80.
2.Номер закупівлі: UA-2020-05-27-008130-b. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів).
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради» (код ЄДРПОУ 05498677) (надалі-Замовник) оголосив в електронній системі Прозорро про проведення закупівлі UA-2020-05-27-008130-b за процедурою закупівлі відкриті торги. Предметом закупівлі є послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Замовник в частині 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації вимагає надати:
- диплом, або сертифікат тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування»;

Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права учасників закупівлі, що визначені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки відсутні нормативно-правові документи, які передбачають обов’язкову наявність диплому або сертифікату посадової особи учасника відповідної кваліфікації за конкретним фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування».
Постановою КМУ від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» встановлені кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в яких передбачено:
«8. Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
9. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Тобто, чинне законодавство не передбачає під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами наявність диплому за конкретним фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування»
Достатнім є наявність екологічних знань, що підтверджується дипломом, сертифікатом тощо. Саме наявність екологічних знань у Учасника є гарантією спроможності Учасника надавати екологічно безпечні послуги, що підтверджується дипломом, сертифікатом тощо, а не наявність диплому з конкретною назвою як вимагає Замовник: «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування».

Отже, ми вважаємо, що дана вимога щодо наявності конкретної назви диплому або сертифікату є дискримінаційною та звужує коло учасників.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо: Для забезпечення дотримання основних принципів закупівель, таких як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням: викласти вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору в частині 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної в наступній редакції:

- документи, що підтверджують наявність у посадової особи Учасника екологічних знань (диплом, сертифікат тощо).

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 16:41
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що вимога про надання учасниками диплому, або сертифікату тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» - це гарантія спроможності учасника надавати екологічно безпечні послуги, це забезпечення впевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів. При цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу. Наявність диплому, або сертифікату тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» в учасника підтверджує мінімізацію негативного впливу його діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві і виконуваних ним послуг. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність надати відповідні послуги
Номер вимоги: UA-2020-05-27-008130-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 29 травня 2020 14:29
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради» Код ЄДРПОУ 05498677. Адреса 69005, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Перемоги, буд. 80
2.Номер закупівлі: UA-2020-05-27-008130-b. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів).
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради» (код ЄДРПОУ 05498677) (надалі-Замовник) оголосив в електронній системі Прозорро про проведення закупівлі UA-2020-05-27-008130-b за процедурою закупівлі відкриті торги.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Замовник в частині 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації вимагає надати:
- таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за попередній звітній місяць відносно дати розкриття пропозицій, з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності, та/або договори цивільно-правового характеру (на працівників, зазначених у довідці).
У разі зазначення у довідці працівників суб’єктів господарювання співвиконавця, надати попередній договір на надання послуг Код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів) з наданням від організації співвиконавця Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за попередній звітній місяць відносно дати розкриття пропозицій, з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності (на працівників, зазначених у довідці)..
Договори цивільно-правового характеру не передбачені..

Вищезазначена вимога щодо надання від організації співвиконавця Таблиці № 6 у разі залучення до виконання послуг суб’єктів господарювання співвиконавця є дискримінаційною, та такою що обмежує права учасників і суперечить основним принципам закупівель, що визначені в Ст.5 Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», для обробки, використання, поширення та доступу до персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), необхідно отримання листів-згоди на таку обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників, які не надають згоди.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принципи здійснення закупівель, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Вимагаємо: Для забезпечення дотримання основних принципів закупівель, таких як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням: виключити вимогу про надання Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» у разі залучення субпідрядних організацій.
;

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 16:42
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Вимога, що у разі зазначення у довідці працівників суб’єктів господарювання співвиконавця, надати попередній договір на надання послуг Код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів) з наданням від організації співвиконавця Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за попередній звітній місяць відносно дати розкриття пропозицій, з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності (на працівників, зазначених у довідці) надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які надають неякісні послуги та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність надати відповідні послуги.
Номер вимоги: UA-2020-05-27-008130-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 29 травня 2020 16:01
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради» Код ЄДРПОУ 05498677. Адреса 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
2.Номер закупівлі: UA-2020-05-27-008130-b. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів).
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради» (код ЄДРПОУ 05498677) (надалі-Замовник) оголосив в електронній системі Прозорро про проведення закупівлі UA-2020-05-27-008130-b за процедурою відкриті торги.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Замовник в Таблиці 4 Додатку 2 до тендерної документації вимагає надати:
• Ліцензія, видана безпосередньо Учаснику Міністерством екології та природних ресурсів України, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, про видачу безпосередньо Учаснику ліцензії, на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Документ обов’яково повинен мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження. Документ обов’язково повинен мати всі види відходів, на поводження за якими він виданий, що зазначені у додатку 1 до тендерної документації.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі» утилізації підлягають такі відходи:

Детальна інформація зазначена у файлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 16:44
Розглянувши вимогу Учасника Замовник повідомляє, що для запобігання фальсифікації та дотримання гарантій на своєчасне надання послуг повідомляємо, що предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів). Учасники надають послуги у цій сфері у відповідності до норм Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (відповідно до предмета закупівлі), на всю номенклатуру відходів, які є предметом цієї закупівлі в Учасника повинна бути ліцензія. Тобто, ліцензія видана Учаснику Міністерством екології та природних ресурсів України, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, про видачу Учаснику ліцензії, на право провадження господарської діяльності (відповідно до предмета закупівлі) з поводження з небезпечними відходами (відповідно до предмета закупівлі) повинна мати всі види відходів, на поводження за якими вона (він) виданий, що зазначені у додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання). Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність надати відповідні послуги

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-27-008130-b.b5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
скарга на умови тендерної документації
Ознайомившись з Тендерною документацією затвердженою рішенням уповноваженої особи від 27.05.2020 № 8 (далі — ТД), ми виявили в ній дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію та звужують коло Учасників та вимоги, що не відповідають чинному законодавству.
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-27-008130-b.b6
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Ознайомившись з Тендерною документацією, затвердженою рішенням уповноваженої особи від 27.05.2020 № 8 (далі — ТД), ми виявили в ній дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію та звужують коло Учасників та вимоги, що не відповідають чинному законодавству.
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-27-008130-b.b7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 05 червня 2020 18:29
скарга на умови тендерної документації
Ознайомившись з Тендерною документацією, затвердженою рішенням уповноваженої особи від 27.05.2020 № 8 (далі — ТД), ми виявили в ній дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію та звужують коло Учасників та вимоги, що не відповідають чинному законодавству.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 червня 2020 19:48

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 188 928,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 170 672,25
UAH з ПДВ
170 672,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НДІ "Укрекопроект" 197 541,00
UAH з ПДВ
197 541,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 14:47
Електронний підпис

Публічні документи

07 липня 2020 10:53
Електронний підпис
10 червня 2020 21:44
Електронний підпис
10 червня 2020 11:17
13. Проект договору.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 10:07
Електронний підпис
11 червня 2020 10:05
13. Проект Договору 2020.pdf
11 червня 2020 10:05
12.1. Ліцензія (копія).pdf
11 червня 2020 10:05
8. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 червня 2020 10:05
6. Статут 2019.pdf
11 червня 2020 10:05
5. Довідка 17ст.pdf
11 червня 2020 10:05
2.2. Довідка транспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

ТОВ "НДІ "Укрекопроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#37797799
Відхилено 150 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 21:41
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 170 672,25
UAH з ПДВ
06 липня 2020 21:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 21:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
170 672,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 14:59
ДУ 3 47-40.pdf зміни до договору
20 січня 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:19
ДУ2 47-40.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:14
ДУ 1 договір 47-40.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 10:27
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 12:50
Договір 47-40.pdf укладений
23 липня 2020 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 47/40
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 47/40
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 47/40
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 204 772,25
UAH