Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250607 Іваниця – Бережівка – Обухове на ділянці км 18+000 - км 30+900 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Current average repair of the public highway of the local value О250607 Ivanytsia - Berezhivka – Obukhove on the part km 18+000 - km 30+900 (DK 021:2015 – 45230000-8 «Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces»)
Очікувана вартість
21 191 918,00 UAH
UA-2020-05-27-007735-b b955c7193e224014866b9c780412e217
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of capital constructure Chernihiv Regional State Administration
National ID: 04014246
Contact point: Artemenko Irina Anatolyevna
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 травня 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 11:12
Очікувана вартість: 21 191 918,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 630000 UAH
Publication date: 27 травня 2020 17:07
Enquiries until: 30 червня 2020 19:00
Complaints submission until: до 06 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 липня 2020 19:00

Information

Estimated total value: 21 191 918 UAH including VAT
Minimal lowering step: 106 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250607 Іваниця – Бережівка – Обухове на ділянці км 18+000 - км 30+900 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17241, Україна, Чернігівська область, Талалаївський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О250607 Іваниця – Бережівка – Обухове на ділянці км 18+000 - км 30+900
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public highway of the local value О250607 Ivanytsia - Berezhivka – Obukhove on the part km 18+000 - km 30+900 (DK 021:2015 – 45230000-8 «Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces»). (Source of procurement financing - subvention from the state budget to local budgets for financial support of construction, reconstruction, repair and maintenance of public roads of local importance, streets and roads of communal property in settlements.)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку надання послуг може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу послуг на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання наданих будівельних послуг) та форми № КБ-3 (довідка про вартість наданих будівельних послуг та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:08
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3 Іваниця-Бережівка.docx
03 липня 2020 16:08
ТД зі змінами 3 Іваниця-Бережівка.doc
26 червня 2020 17:00
ТД зі змінами 2 Іваниця-Бережівка.doc
19 червня 2020 18:00
ТД зі змінами Іваниця-Бережівка.doc
27 травня 2020 17:07
ТД Іваниця-Бережівка.doc
26 червня 2020 17:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 Іваниця-Бережівка.docx
26 червня 2020 17:00
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом 120.docx
27 травня 2020 17:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом.docx
19 червня 2020 18:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН Іваниця-Бережівка.docx
27 травня 2020 17:07
Схема Іваниця Бережівка.rar
27 травня 2020 17:07
ТЗ Іваниця-Бережівка.rtf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-27-007735-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 22 липня 2020 15:51
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 липня 2020 12:05
рішення від 24.07.2020 № 14338 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 27 липня 2020 12:04
рішення від 04.08.2020 № 14975 .pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 20:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник погоджується з рішенням АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 12 серпня 2020 10:19

Документи подані скаржником

22 липня 2020 18:14
Транспортна схема_мак

Документи подані замовником

30 липня 2020 17:31
Пояснення
30 липня 2020 17:31
Пояснення1

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000057 ● 91660a2896284ebcb09bf874bacca2d2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 16:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
21.12.2020 № 80
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.12.2020 № 80
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-05-27-007735-b 27.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 серпня 2020
UA-2020-05-27-007735-bb955c7193e224014866b9c780412e217
Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна, Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Учасник Документи Рішення
ТОВ Данко Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 17:18
Електронний підпис
10 липня 2020 17:18
Електронний підпис
10 липня 2020 17:17
Комерційна частина.rar
10 липня 2020 17:17
Технічна частина.rar
10 липня 2020 17:17
G7730.20-2.7z
02 липня 2020 13:56
Електронний підпис
02 липня 2020 13:56
Електронний підпис
02 липня 2020 13:54
Технічна частина.rar
02 липня 2020 13:54
Комерційна частина.rar
02 липня 2020 13:54
G7730.20-1.7z

Документи

10 липня 2020 19:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

26 серпня 2020 11:21
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:16
Довідка ЄДР
26 серпня 2020 11:16
довідка МВС
26 серпня 2020 11:16
документи переможця ст.17
10 липня 2020 16:40
Електронний підпис
10 липня 2020 16:40
Електронний підпис
10 липня 2020 16:39
Додаткові документи.pdf
10 липня 2020 16:39
Розрахункові.pdf
10 липня 2020 16:38
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2020 16:38
7.imd
10 липня 2020 16:38
Ст 17.pdf
10 липня 2020 16:38
Технічне завдання.pdf
10 липня 2020 16:38
Досвід.pdf
10 липня 2020 16:38
гарантія.zip
10 липня 2020 16:38
Dovirenist.zip
10 липня 2020 16:38
Licenziya.zip

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 16:57
Електронний підпис
10 липня 2020 16:57
Електронний підпис
10 липня 2020 16:55
кошторис частина 2.pdf
10 липня 2020 16:55
кошторис частина 1.pdf
10 липня 2020 16:55
тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2020 16:55
178.imd
10 липня 2020 16:55
лабораторія.pdf
10 липня 2020 16:55
стаття 17.pdf
10 липня 2020 16:55
працівники.pdf
10 липня 2020 16:55
наявність техніки.pdf
10 липня 2020 16:55
протокол.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 17:18
Електронний підпис
10 липня 2020 17:18
Електронний підпис
10 липня 2020 17:17
Комерційна частина.rar
10 липня 2020 17:17
Технічна частина.rar
10 липня 2020 17:17
G7730.20-2.7z
02 липня 2020 13:56
Електронний підпис
02 липня 2020 13:56
Електронний підпис
02 липня 2020 13:54
Технічна частина.rar
02 липня 2020 13:54
Комерційна частина.rar
02 липня 2020 13:54
G7730.20-1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"

ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД"

Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" 16 089 191,70
UAH з ПДВ
16 089 191,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 17 660 000,00
UAH з ПДВ
17 660 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД" 21 057 494,04
UAH з ПДВ
21 057 494,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 11:21
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:16
Довідка ЄДР
26 серпня 2020 11:16
довідка МВС
26 серпня 2020 11:16
документи переможця ст.17
10 липня 2020 16:40
Електронний підпис
10 липня 2020 16:40
Електронний підпис
10 липня 2020 16:39
Додаткові документи.pdf
10 липня 2020 16:39
Розрахункові.pdf
10 липня 2020 16:38
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2020 16:38
7.imd
10 липня 2020 16:38
Ст 17.pdf
10 липня 2020 16:38
Технічне завдання.pdf
10 липня 2020 16:38
Досвід.pdf
10 липня 2020 16:38
гарантія.zip
10 липня 2020 16:38
Dovirenist.zip
10 липня 2020 16:38
Licenziya.zip

Публічні документи

10 липня 2020 17:18
Електронний підпис
10 липня 2020 17:18
Електронний підпис
10 липня 2020 17:17
Комерційна частина.rar
10 липня 2020 17:17
Технічна частина.rar
10 липня 2020 17:17
G7730.20-2.7z
02 липня 2020 13:56
Електронний підпис
02 липня 2020 13:56
Електронний підпис
02 липня 2020 13:54
Технічна частина.rar
02 липня 2020 13:54
Комерційна частина.rar
02 липня 2020 13:54
G7730.20-1.7z

Публічні документи

10 липня 2020 16:57
Електронний підпис
10 липня 2020 16:57
Електронний підпис
10 липня 2020 16:55
кошторис частина 2.pdf
10 липня 2020 16:55
кошторис частина 1.pdf
10 липня 2020 16:55
тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2020 16:55
178.imd
10 липня 2020 16:55
лабораторія.pdf
10 липня 2020 16:55
стаття 17.pdf
10 липня 2020 16:55
працівники.pdf
10 липня 2020 16:55
наявність техніки.pdf
10 липня 2020 16:55
протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"

ТОВ Данко

ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"
#05388693
Переможець 16 089 191,70
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"
#05388693
16 089 191,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:01
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 12:13
60_5.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:56
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 16:16
60_4.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 16:06
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 12:16
60_3 (1).pdf зміни до договору
10 листопада 2020 12:07
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2020 10:08
60_2.pdf зміни до договору
31 жовтня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 16:59
60_1.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 18:54
Додатки укладений
31 серпня 2020 18:07
60 укладений
31 серпня 2020 18:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 60_2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі та ціни договору
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 916 967,35
UAH (в тому числі ПДВ 2 652 827,89 UAH)