Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент); Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент))
Очікувана вартість
1 943 200,00 UAH
UA-2020-05-27-007659-b e6c06b4c81e8496590430aecf178490c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Миколаївна Біла

+380523420092 dolin_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38500907
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинський р-н, м. Долинська , вул. Центральна, буд. 139
Контактна особа: Юлія Миколаївна Біла
+380523420092
dolin_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 15:07
Очікувана вартість: 1 943 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 432,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біла Юлія Миколаївна, голова тендерного комітету Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент); Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент) - 330,2 т.; Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент) - 82,6 т.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади позашкільної та загальної середньої освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації).
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 943 200,00 грн. (один мільйон дев’ятсот сорок три тисячі двісті грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти районного бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 432,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч чотириста тридцять дві грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «12» червня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330.2 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
82.6 тонни
Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 16:59
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
27 травня 2020 16:59
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Вугiлля_кам_яне).doc
27 травня 2020 16:59
ТД_ДОДАТОК_5.doc
27 травня 2020 16:59
ТД_ДОДАТОК_4.docx
27 травня 2020 16:59
ТД_ДОДАТОК_3.docx
27 травня 2020 16:59
ТД_ДОДАТОК_2.doc
27 травня 2020 16:59
ТД_ДОДАТОК_1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-007659-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:42737308
Дата подання: 29 травня 2020 09:07
Вимога щодо надання сертифікату, що засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO9001:2015
У Додатку 3 до Документації для підтвердження забезпечення якості запропонованого товару, від учасників вимагається надати сертифікат, що засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності відповідно до виконання зобов'язань за предметом закупівлі.
Ми вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних Учасників лише тими, які мають сертифікат, що засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015.
Предметом закупівлі за даними торгами є товар, а саме вугілля кам'яне, а не послуги/роботи з впровадження системи менеджменту якості. Крім того міжнародний стандарт ISO 9001:2015 не є обов'язковим до застосуваннями усіма суб'єктами господарювання, а має лише рекомендований характер. Документами, що підтверджують якість предмета закупівлі (вугілля кам'яне) є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та/або посвідчення якості та/або протокол випробувань та/або сертифікат якості на вугілля. Нам зовсім не зрозуміло, як даний сертифікат, який засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015, може вплинути на якість робіт по доставці вугілля учасником до замовника. Як правило вугілля постачається залізницею від виробника у вагонах на склад учасника, а потім учасник вантажними автомобілями постачає його на адресу замовника торгів. При чому у учасника може не бути ні власного складу, ні власного транспорту, такий учасник для виконання умов договору може залучити інші відповідні організації на підставі, наприклад, договору надання послуг з організації прийому залізничних вагонів та договору надання послуг з перевезення вантажу автомобільним транспортом. Наше підприємство немає сертифікату, який засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015, але ми маємо позитивний досвід роботи з постачання різних марок вугільної продукції вітчизняного та зарубіжного виробництва як організаціям бюджетної сфери, так і комерційним структурам. Нам не зрозуміло чому через цю вимогу замовника ми не маємо права взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Ви, як замовник, вже не перший рік закуповуєте вугілля, але раніше ви ніколи не вимагали надання учасниками сертифікату, який засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015, і це не заважало Вам забезпечувати заклади освіти якісним вугіллям. Тому нам не зрозуміло, чому Ви навмисно звужуєте коло потенційних учасників торгів лише тими, що мають даний сертифікат?
Крім того впровадження на підприємстві учасника системи менеджменту якості, що відповідає вимогам ISO 9001:2015 та отримання відповідного сертифікату потребує витрачання додаткових грошових коштів підприємства, що може привести в підсумку до здороження предмету закупівлі та необґрунтованому перевитрачанню бюджетних коштів замовником торгів.
На підставі всього зазначеного вище, просимо Вас вилучити з Документації дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками сертифікату, який засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 10:09
1. Шановний Учаснику!
Ви зазначаєте, що «Але згідно чинного законодавства України отримати відповідний Висновок ДСЕЕ на вугілля має право будь-який суб'єкт підприємницької діяльності, а не лише виробник вугільної продукції.». Зауважуємо, що відповідно до Додатку 3 тендерної документації, вимагається надання оригіналу або завіреної копії Висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи на товар (предмет закупівлі), який пропонується учасником до постачання продукції (у висновку має бути зазначено найменування суб’єкта господарювання, вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання). При цьому, звертаємо увагу, у висновку має бути зазначено найменування суб’єкта господарювання, вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання, при цьому, не вимагається, щоб висновок був наданий саме на виробника. Відповідно до затвердженого бланка висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи на товар, у висновку зазначається найменування заявника експертизи, а також найменування виробника. Зважаючи на це, висновок може бути отриманий будь-яким суб’єктом господарювання, але як виробник повинне бути зазначене підприємство, яке виробляє запропонований товар.
Стосовно дозволу Держпраці – наведене вами рішення АМКУ не має нічого спільного з вимогою тендерної документації, для виконання вказаної вимоги достатньо надання копії дозволу (вживається в однині, тобто одного дозволу, наприклад на використання обладнання підвищеної небезпеки), виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) на суб’єкта господарювання, продукція якого пропонується учасником, завіреного виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період постачання.
2. Шановний Учаснику!
Вимога щодо надання сертифікату, що засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015 застосовується до всіх без винятку учасників, тому не є дискримінаційною. Зважаючи на те, що строк для подання тендерних пропозицій становить 15 днів, в учасників, в яких немає такого документу, є більш ніж достатньо часу для його оформлення. У випадку, якщо ви не можете виконати дану вимогу тендерної документації та вважаєте, що вона є дискримінаційною та якимось чином порушує ваші права як учасника процедури закупівлі, ви можете звернутися до АМКУ у порядку, визначеному статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-05-27-007659-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:42737308
Дата подання: 30 травня 2020 13:38
Вимога щодо вилучення з Документації дискримінаційних вимог
Вимога щодо вилучення з Документації дискримінаційних вимог
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 10:08
Шановний Учаснику!
Вимога щодо надання сертифікату, що засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015 застосовується до всіх без винятку учасників, тому не є дискримінаційною. Зважаючи на те, що строк для подання тендерних пропозицій становить 15 днів, в учасників, в яких немає такого документу, є більш ніж достатньо часу для його оформлення. У випадку, якщо ви не можете виконати дану вимогу тендерної документації та вважаєте, що вона є дискримінаційною та якимось чином порушує ваші права як учасника процедури закупівлі, ви можете звернутися до АМКУ у порядку, визначеному статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 1 576 990,00
UAH з ПДВ
1 538 126,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" 1 737 139,00
UAH з ПДВ
1 551 787,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 1 942 000,00
UAH з ПДВ
1 576 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 1 782 554,00
UAH з ПДВ
1 782 554,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" 1 939 402,00
UAH з ПДВ
1 939 402,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 16:24
Електронний підпис
10 червня 2020 16:23
технічна частина.rar

Публічні документи

10 червня 2020 18:18
Електронний підпис
10 червня 2020 18:03
Накази_директор.pdf
10 червня 2020 18:03
Статут.pdf
10 червня 2020 18:03
Лист_код доступу.PDF
10 червня 2020 18:03
Опис.pdf
10 червня 2020 18:03
Довідка_працівники.pdf
10 червня 2020 18:03
Довідка_ПДВ.PDF
10 червня 2020 18:03
Довідка_МТБ.pdf
10 червня 2020 18:03
Довідка_ліцензія.pdf
10 червня 2020 18:03
Довідка_відповідність.pdf
10 червня 2020 18:03
ВН_Склад_Ваги.PDF
10 червня 2020 18:03
ВН_Зелена гірка.pdf
10 червня 2020 18:03
ВН_Благодатне.pdf
10 червня 2020 18:03
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
10 червня 2020 18:03
Відгук_Зелена гірка.pdf
10 червня 2020 18:03
Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 18:03
Виписка_ТОП.PDF

Публічні документи

06 червня 2020 20:20
Електронний підпис
06 червня 2020 20:18
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"

ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
#42827548
Очікує рішення 1 538 126,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:46

Документи

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 22 червня 2020 15:34
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити (скасувати) торги згідно оголошення про проведення відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-27-007659-b на підставі п. 2 розділу 1 статті 32 Закону, а саме: замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути
Документи:
22 червня 2020 15:33
протокол 84.pdf
Виконано
Дата оприлюднення: 22 червня 2020 15:40
Кінець періоду оскарження: 03 липня 2020 00:00
Дата відміни: 03 липня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити (скасувати) торги згідно оголошення про проведення відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-27-007659-b на підставі п. 2 розділу 1 статті 32 Закону, а саме: замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (відповідно до прикріпленого протоколу)
Документи:
22 червня 2020 15:40
Електронний підпис
22 червня 2020 15:39
протокол 84.pdf