Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Роботи по розробці містобудівної документації "Генеральний план (внесення змін) селища Гостомель Київської області" (капітальні видатки для виконання програми "Коригування Генерального плану селища Гостомель на 2020 рік")
Очікувана вартість
1 499 635,42 UAH
UA-2020-05-27-007505-b 2814945b039548a9bf0604c42e655669
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Ващук

+380934742948 gostomel.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гостомельська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04360617
Місцезнаходження: 08290, Україна , Київська обл., смт. Гостомель, вул. Свято-Покровська, буд. 125
Контактна особа: Роман Ващук
+380934742948
gostomel.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 12:16
Очікувана вартість: 1 499 635,42 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 996,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Роботи по розробці містобудівної документації "Генеральний план (внесення змін) селища Гостомель Київської області" (капітальні видатки для виконання програми "Коригування Генерального плану селища Гостомель на 2020 рік")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08290, Україна, Київська область, Гостомель, вул. Свято-Покровська, 125
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 червня 2020  —  05 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45211360-0 — Містобудівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 16:47
Оголошення Генплан Гостомель.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-007505-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Говоруха Олег Володимирович, Код ЄДРПОУ:3120120917
Дата подання: 29 травня 2020 17:16
Невідповідність закону України «Про публічні закупівлі»
Пунктом 5.1 Оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель вимагається документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у вигляді Довідки про виконання аналогічного договору, за предметом закупівлі, складеної учасником за наведеною формою з підтвердженням у вигляді копій виконаних аналогічних договорів (не менше двох), зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів з усіма додатками до договорів, які є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями, рішення уповноваженого органу про її затвердження, та документів, які свідчать про його виконання (акти надання послуг тощо).


Частиною четвертою статті 22 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також ВИМОГ ЩОДО ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКЩО ТАКА ІНФОРМАЦІЯ Є ПУБЛІЧНОЮ, ЩО ОПРИЛЮДНЕНА У ФОРМІ ВІДКРИТИХ ДАНИХ згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.


Пунктом десятим, одинадцятим та дванадцятим частини першої статті 10 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель наступні документи:
- договір про закупівлю та всі додатки до нього;
- повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 закону України «Про публічні закупівлі»;
- звіт про виконання договору про закупівлю, або його розірвання.


Частиною дев’ятою статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.


Отже, відомості щодо наявності аналогічних договорів з усіма додатками до договорів, які є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями, рішення уповноваженого органу про її затвердження, та документів, які свідчать про його виконання ЗАМОВНИК МОЖЕ САМОСТІЙНО ОТРИМАТИ, в електронній системі закупівель.


Таким чином, вимога Замовника щодо надання договорів з усіма додатками до договорів, які є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями, рішення уповноваженого органу про її затвердження, та документів, які свідчать про його виконання (акти надання послуг тощо) Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ І СУПЕРЕЧИТЬ закону України «Про публічні закупівлі».


Вимагаємо привести Оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель у відповідність до закону України «Про публічні закупівлі», шляхом виключення дискримінаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 16:51
Дякую за ваше звернення.
Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимогу щодо обов’язкової публікації договорів про розроблення містобудівної документації, яка розробляється не за бюджетні кошти (за кошти інвесторів, тощо). Також Законом не передбачено публікації рішень про затвердження містобудівної документації. Отже, вимога щодо відомостей про аналогічні договори з усіма додатками до договорів, які є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями, рішення уповноваженого органу про її затвердження, та документів, які свідчать про його виконання не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-05-27-007505-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ", Код ЄДРПОУ:42848091
Дата подання: 01 червня 2020 12:14
Невідповідність закону України «Про публічні закупівлі»
У пункті 5 Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження, вказано: "З метою підтвердження наявності матеріально-технічної бази та ефективного використання її складових в процесі надання послуг Учасником для забезпечення якості, своєчасності надання такої послуги, Учасник надає у складі тендерної пропозиції копію сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю".
У ч.5 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Чинне законодавство України не містить вимог про обов'язкову наявність у суб'єкта господарювання Сертифікату ISO 9001:2015. Також нагадуємо, що ISO 9000:2015 Quality management systems - стандарт, чинний в ЕС, а не в Україні.
У п.4 ч.1 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них. У ч.4 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розроблення містобудівної документації чітко та детально регламентується відповідним законодавством, вимоги щодо розробників визначені нормами права, зокрема, ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності", Порядком розроблення містобудівної документації, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.11.2011 N 290, ДБН. Наявність сертифіката на систему управління якістю не має обов'язкового характеру для діяльності суб'єкта господарювання.
Вимога про подання Сертифіката ISO 9001:2015 створює умови для дискримінації потенційних учасників. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 16:53
Дякую за ваше звернення.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється обов’язок замовників, вказувати у технічній специфікації, зокрема «...посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Будь-який суб’єкт господарювання, який надає послуги у сфері містобудування та відповідає кваліфікаційним вимогам та стандартам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, може отримати відповідний Сертифікат. На підставі вищевикладеного, наявність у учасника тендеру даного Сертифікату може бути одним з кваліфікаційних критеріїв, які Замовник може встановлювати відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому дана вимога не є дискримінаційною.
Наявність сертифікату якості ISO 9001 гарантує підвищення якості надаваних послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості, відповідно до вимог ISO 9001, є орієнтація на замовника послуги та процесний підхід до діяльності; діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності та взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Застосування процесного підходу є важливою передумовою якісного надання послуги, що є предметом даної закупівлі, оскільки її надання передбачає взаємодію працівників різних підрозділів виконавця такої послуги.
Отже, вимога замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону України.
Номер вимоги: UA-2020-05-27-007505-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ", Код ЄДРПОУ:42848091
Дата подання: 01 червня 2020 14:12
Невідповідність закону України «Про публічні закупівлі»
У пункті 5 Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження, вказано: "Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність працівників (штатних спеціалістів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і можуть бути залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Під працівниками відповідної кваліфікації розуміється наявність в Учасника працівників: фахівців – архітекторів з розроблення містобудівної документації, інженерів-проектувальників, інженерів-землевпорядників, експертів з розроблення містобудівної діяльності, екологів, економістів, які мають необхідні знання та досвід, у т.ч.: сертифікований архітектор з розроблення містобудівної документації; сертифікований інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища»); сертифікований інженер-землевпорядник; сертифікований експерт (експертиза містобудівної документації)". Розроблення містобудівної документації чітко та детально регламентується відповідним законодавством. Вимоги щодо розробників визначені нормами права, зокрема, ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності", Порядком розроблення містобудівної документації, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 N 290. У п. 4.5. Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 N 290 зазначено, що генеральний план населеного пункту, план зонування території та детальний план території розробляються суб’єктами господарювання, у складі яких є архітектор, що має кваліфікаційний сертифікат. Отже, не містить вимог про обов'язкову наявність у суб'єкта господарювання працівників: інженерів-проектувальників, інженерів-землевпорядників, експертів з розроблення містобудівної діяльності, екологів, економістів, які мають необхідні знання та досвід, у т.ч.: сертифікованих інженерів-проектувальників (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища»); сертифікованих інженерів-землевпорядників; сертифікованих експертів (експертиза містобудівної документації). У ч.5 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У п.4 ч.1 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них. У ч.4 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимога про обов'язкову наявність у суб'єкта господарювання працівників: інженерів-проектувальників, інженерів-землевпорядників, експертів з розроблення містобудівної діяльності, екологів, економістів, які мають необхідні знання та досвід, у т.ч.: сертифікованих інженерів-проектувальників (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища»); сертифікованих інженерів-землевпорядників; сертифікованих експертів (експертиза містобудівної документації) створює умови для дискримінації потенційних учасників. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 16:55
Дякую за ваше звернення.
Відповідно до ДБН Б.1.1-15:2012 Склад та зміст генерального плану населеного пункту, для розроблення генерального плану складається та затверджується Завдання на розроблення генерального плану населеного пункту, яке підписується головним архітектором проекту, головним інженером проекту та головним економістом проекту.
Відповідно до Переліку графічних матеріалів генерального плану населеного пункту, передбаченого ДБН Б.1.1-15:2012 Склад та зміст генерального плану населеного пункту, в складі генерального плану на ряду з іншими передбачено:
- Схема інженерного обладнання території
- Схема інженерної підготовки та захисту території
Також передбачено розроблення Розділу "Охорона навколишнього природного середовища", що одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку який має відповідати вимогам Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку".
Тому участь в розробленні генерального плану вказаних у вимогах Замовника фахівців передбачено чинними нормативними та законодавчими актами.
Номер вимоги: UA-2020-05-27-007505-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП", Код ЄДРПОУ:38915313
Дата подання: 01 червня 2020 17:28
Усунення дискримінаційних вимог
Серед вимог до пропозиції учасника згідно із п. 5 «Кваліфікаційні вимогу до учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження» оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Оголошення) встановлено вимогу до учасника, щодо надання довідки у довільній формі про наявність в учасника власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази (далі – Довідка), яка повинна містить інформацію про назву, технічний стан, належність майна. У Довідці обов’язково необхідно зазначити наявність в Учасника ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для процесу виконання робіт із розробки містобудівної документації ArcGIS, а також при цьому учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію відповідної ліцензії.
Вимога надання підтвердження щодо наявності в Учасника ліцензійного програмного забезпечення необхідного для процесу виконання робіт із розробки містобудівної документації ArcGIS, є дискримінацією по відношенню до учасників, які мають еквівалентне програмне забезпечення для виконання робіт та послуг, що є предметом закупівлі.
Також, у відкритих інтернет ресурсах, зокрема, у системі публічних закупівель України ProZorro не міститься інформації щодо закупівлі Гостомельською селищною радою ліцензійного програмного забезпечення ArcGIS, що є підтвердженням відсутності у Гостомельської селищної ради такого ліцензійного програмного забезпечення.
З метою усунення дискримінації учасників торгів вимагаємо вилучити вищезазначені дискримінаційні вимоги та привести оголошення у відповідність до норм ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» шляхом вилучення із Оголошення вимоги щодо обов’язкового зазначення у Довідці наявність в Учасника ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для виконання робіт із розробки містобудівної документації ArcGIS, а також надання у складі тендерної пропозиції копії відповідної ліцензії.
У разі залишення вищезазначеної дискримінаційної вимоги у складі оголошення, такі дії будуть фактичним підтвердженням факту використання замовником програмного забезпечення ArcGIS без відповідної ліцензії, та, з метою попередження, а також усунення факту дискримінації учасників торгів, ми будемо змушені звернутися до відповідних державних органів із зверненням (заявою) з вимогою щодо проведення перевірки на виявлення порушення Гостомельською селищною радою законодавства в сфері використання продуктів інтелектуальної власності шляхом проведення перевірки (позапланової перевірки) органами Нацполіції, органами податкової служби та державними інспекторами з питань інтелектуальної власності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 17:24
Дякую за ваше звернення.
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ст. 14 п. 4 ч.2 "У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників".
Також в ст. 24 п.6 ч.2 говориться "Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством".
Отже Учасник, надаючи свою пропозицію може запропонувати аналог ArcGIS.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ" 873 229,22
UAH з ПДВ
873 229,22
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" 1 462 323,60
UAH з ПДВ
1 462 323,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 16:45
Електронний підпис
04 червня 2020 15:05
Електронний підпис
04 червня 2020 15:02
Копія Статуту.pdf
04 червня 2020 15:02
Копія ліцензії БудКАД.pdf
04 червня 2020 15:02
Копія ліцензії ArcGis.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ"

Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ"
#41888835
Відхилено 873 229,22
UAH з ПДВ
09 червня 2020 17:15
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування"
#01422832
Переможець 1 462 323,60
UAH з ПДВ
09 червня 2020 17:16

Документи

09 червня 2020 17:15
Електронний підпис

Документи

09 червня 2020 17:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування"
#01422832
1 462 323,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2020 17:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 09:26
Додаткова угода №3 від 25.03.2021 року.pdf укладений
25 березня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 08:41
Додаткова угода №2 від 18.11.2020 року до Договору №2020-48-226 від 19.06.2020 року (1).pdf зміни до договору
14 січня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 11:05
p.pdf зміни до договору
13 січня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 13:26
Додаткова угода №2 від 18.11.2020 року до Договору №2020-48-226 від 19.06.2020 року.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 14:24
Додаткова угода №1 до Договору №2020-48-226 від 19.06.2020 року.pdf зміни до договору
27 липня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 15:33
Додаток №3 до Договору №48-226 від 19.06.2020 року.pdf укладений
19 червня 2020 15:29
Додаток №2 до Договору №48-226 від 19.06.2020 року.pdf укладений
19 червня 2020 15:29
Додаток №1 до Договору №48-226 від 19.06.2020 року.pdf укладений
19 червня 2020 15:29
додаток 4 до договору №48-226.pdf укладений
19 червня 2020 15:29
Договір №48-226 від 19.06.2020 року.pdf укладений
19 червня 2020 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до п.2.1 розділу 2 Договору доповнивши його: обсяг фінансування на 2020 рік становить - 731 161,80 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 121 860,30 грн., обсяг фінансування на 2021 рік становить - 731 161,80 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 121 860,30 грн. Внести зміни в п.9.1 розділу 9 Договору, а саме: строк дії Договору до 31 грудня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 2020-48/226
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника у 2020 році на 121 860 грн. 30 коп., сторони домовилися внести зміни до п.2.1. пункту 2 Договору №2020-48/226 від 19.06.2020 року «Роботи по розробці містобудівної документації "Генеральний план (внесення змін) селища Гостомель Київської області" (капітальні видатки для виконання програми "Коригування Генерального плану селища Гостомель на 2020 рік")» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-27-007505-b), укладеного з Державним підприємством «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» та викласти в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт визначається Протоколом погодження договірної ціни (додаток 1 доДоговору), який складено на основі Кошторису на виконання робіт (додаток 2 до Договору) і становить 1 462 323 грн. 60 коп. (один мільйон чотириста шістдесят дві тисячі триста двадцять три гривні 60 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 243 720,60 грн. (двісті сорок три тисячі вісімсот двадцять гривень 60 копійок) з них: обсяг фінансування на 2020 рік становить – 609 301,50 грн. (шістсот дев’ять тисяч триста одна гривня 50 копійок) в тому числі ПДВ 20% - 101 550,25 грн. (сто одна тисяча п’ятсот п’ятдесят гривень 25 копійок); обсяг фінансування на 2020 рік становить – 853 022,10 грн. (вісімсот п’ятдесят три тисячі двадцять дві гривні 10 копійок) в тому числі ПДВ 20% - 142 170,35 грн. (сто сорок дві тисячі сто сімдесят гривень 35 копійок)»;
Номер договору про закупівлю: 2020-48/226
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2020-48/226
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до п.2.1. розділу 2 Договору, а саме: Сума Договору становить 1 462 323,60 грн. в т.ч. ПДВ 20% - 243 720,60 грн. з них: фінансування в 2020 році становитиме - 609 301,50 грн. в т.ч. ПДВ 20% - 101 550,25 грн. та в 2021 році - 853 022,10 грн. в т.ч. ПДВ 20% - 142 170,35 грн.
Номер договору про закупівлю: 2020-48/226
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 609 301,50
UAH (в тому числі ПДВ 101 550,25 UAH)