Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-05-27-007481-b 84d6564da6cc47458e46da551e409843
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Савкова Тетяна Володимирівна

380445583239 centr3dn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26189130
Вебсайт: http://sites.google.com/site/centr3dn/
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, Червоноткацька,31
Контактна особа: Савкова Тетяна Володимирівна
380445583239
centr3dn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
916 штуки
Господарчі товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Червоноткацька, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Листи відгуки
Дата подання: 29 травня 2020 10:37
Дата відповіді: 29 травня 2020 10:53
Шановний Замовник, в документації ви вимагаєте 3 аналогічних договори, а в наступному пункті - сканкопію листа-відгуку на офіційному бланку учасника про виконання договору (з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, копію якого надає Учасник. Скільки листів ви маєте на увазі? до кожного із 3-з договорів, чи хоча б 1 лист до одного із таких договорів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В складі документації необхідно надати один лист-відгук до одного з договорів, сканкопії яких надаються Учасником на підтвердження своєї кваліфікації.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій