Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (роботи з капітального ремонту котла ДКВР 4/13)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-05-27-007129-b 91b7c29abb0d4804838d049f819877fd
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харчевний Михайло Володимирович

380623723129 tender_selidovugol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Селидіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 33426253
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., Селидове, Карла Маркса,41
Контактна особа: Харчевний Михайло Володимирович
380623723129
tender_selidovugol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 14:10
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (роботи з капітального ремонту котла ДКВР 4/13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85483, Україна, Донецька область, Новогродівка, відокремлений підрозділ «Шахта 1/3 «Новогродівська» Державного підприємства «Селидіввугілля» вул.Шахтна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Касательно объемов работ в техническом задании
Дата подання: 01 червня 2020 10:04
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:13
Добрый день! В тендерной документации нет конкретного обема работ. Прошу конкретизировать в каком объеме планируется выполнение работ по замене котельных труб, колосников, запорной арматуры, вариатором, манометров.
Відповідь: Конкретний об’єм робіт по проведенню капітального ремонту котла ДКВР 4/13 у кількості 2 (двох) одиниць буде визначений після підписання дефектного акту на ремонт обладнання між замовником та переможцем закупівлі
Касательно принадлежности поставки оборудования и материалов
Дата подання: 01 червня 2020 10:12
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:15
Добрый день! В тендерной документации отсутствует информация о пренадлежности поставки оборудования и материалов. Прошу указать перечень материалов и оборудования с указанием принадлежности поставки Подрядчик или Заказчик, а также характеристик (длинна, диаметр, штук, производитель, ГОСТ и т.д.).
Відповідь: Усі роботи з капітального ремонту котла здійснюється з використанням обладнання та матеріалів виконавця робіт
щодо невідповідності
Дата подання: 02 червня 2020 08:14
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:16
Шановний Замовник. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою, у зв’язку з даними автоматичних індикаторів ризиків, що може привести до відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України, а саме ст. 21. Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно оголошення про проведення відкритих торгів, яке знаходиться у публічному доступі на сторінці торгів в електронній системі закупівель у PDF та HTML форматі, зазначено найменування замовника, його місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, та його категорія. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції зазначена у п.7 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації
щодо внесення змін та конкретизації об'ємів робіт
Дата подання: 02 червня 2020 08:18
Дата відповіді: 03 червня 2020 14:39
Доброго ранку шановний замовник! Просимо надати до тендерної документації конретні об’єми робіт. Просимо внести зміни до тендерної документації або вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою!
Відповідь: Конкретний об’єм робіт по проведенню капітального ремонту котла ДКВР 4/13 у кількості 2 (двох) одиниць буде визначений після підписання дефектного акту на ремонт обладнання між замовником та переможцем закупівлі
щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 02 червня 2020 08:28
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:17
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ви процитували частину другу статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому стає незрозумілим яким є Ваше питання щодо змісту тендерної документації по закупівлі
щодо невідповідності тендерної документації
Дата подання: 02 червня 2020 08:55
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:18
Шановний замовник! Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) зазначено, що інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. А у вашій тендерній документації зазначено: оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом, що діє станом на дату подання документу. Отже, дана вимога у тендерній документації суперечить умовам чинного законодавства України!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не визначена можливість документальної перевірки замовником інформації про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі через взаємодію електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Між тим, згідно ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-007129-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Державне підприємство "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1", Код ЄДРПОУ:34032208
Дата подання: 02 червня 2020 08:32
щодо невідповідності законодавству
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою, у зв’язку з даними автоматичних індикаторів ризиків, що може привести до відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України, а саме ст. 21. Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 червня 2020 08:32
Причина: ошибочно

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-27-007129-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ РІО-Центр, Код ЄДРПОУ:25185957
Дата подання: 09 липня 2020 17:16
Скарга про порушення законодавства
ТОВ «РІО-ЦЕНТР» вважає, що рішення від 30.06.2020 р. прийнято Замовником в результаті порушення процедури закупівлі UA-2020-05-27-007129-b та призвело до необґрунтованого відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 липня 2020 15:55
рішення від 13.07.2020 № 13476.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 15:55
Рішення від 28.07.2020 № 14550.pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 19:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: в електронній системі закупівель оприлюднено рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.07.2020 №14550-р/пк-пз щодо результатів розгляду скарги ТОВ «РІО-ЦЕНТР» на рішення Замовника про відхилення пропозиції переможця відкритих торгів. Згідно зазначеного рішення адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України постановила зобов’язати Державне підприємство «Селидіввугілля» скасувати рішення відхилення пропозиції переможця відкритих торгів ТОВ «РІО-ЦЕНТР» із закупівлі (роботи з капітального ремонту котла ДКВР 4/13) - ЄЗС ДК 021:2015 – 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-27-007129-b. Згідно ч.22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження
Дата виконання рішення замовником: 10 серпня 2020 15:09

Документи подані скаржником

09 липня 2020 16:52
скарга

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РІО-Центр 2 849 994,00
UAH з ПДВ
2 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАНД-ГРУПП" 2 875 173,60
UAH з ПДВ
2 650 173,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕПЛОЕНЕРГОСТРОЙ" 2 962 849,00
UAH з ПДВ
2 700 849,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 15:47
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:44
Довідка МВС
17 серпня 2020 15:44
Довідка ДПС
11 серпня 2020 10:45
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:42
Планова калькуляція
19 червня 2020 09:36
Електронний підпис
11 червня 2020 14:52
Електронний підпис
11 червня 2020 14:50
Технічні вимоги.pdf
11 червня 2020 14:50
Статут РІО-ЦЕНТР 2019р..pdf
11 червня 2020 14:49
Планова калькуляція.pdf
11 червня 2020 14:49
Ліцензія.PDF
11 червня 2020 14:49
Дозвіл 128 15 63.PDF
11 червня 2020 14:49
Дозвіл 127 15 63.PDF
11 червня 2020 14:49
Договір аренди бази.pdf
11 червня 2020 14:49
Довідка про персонал.pdf
11 червня 2020 14:49
Довідка про МТБ.pdf
11 червня 2020 14:49
Гарантійний лист.pdf
11 червня 2020 14:49
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 18:15
Електронний підпис
19 червня 2020 18:14
23.Витяг 18.04.2019.pdf
19 червня 2020 18:14
22.Уповноважена особа.PDF
19 червня 2020 18:14
21. Довідка субпідряд.pdf
19 червня 2020 18:14
13. Витяг ПДВ.pdf
19 червня 2020 18:14
12.Виписка з ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 18:14
10. Лист-гарантія.PDF

Публічні документи

19 червня 2020 13:41
Аналогічний договір 6.pdf
19 червня 2020 13:41
Аналогічний договір 5.pdf
19 червня 2020 13:41
Аналогічний договір 4.pdf
19 червня 2020 13:41
Аналогічний договір 3.pdf
19 червня 2020 13:41
Аналогічний договір 2.pdf
19 червня 2020 13:41
Аналогічний договір 1.pdf
19 червня 2020 13:41
Акт 7.pdf
19 червня 2020 13:41
Акт 6.pdf
19 червня 2020 13:41
Акт 5.pdf
19 червня 2020 13:41
Акт 4.pdf
19 червня 2020 13:41
Акт 3.pdf
19 червня 2020 13:41
Акт 2.pdf
19 червня 2020 13:41
Акт 1.pdf
19 червня 2020 13:41
Статут (1).PDF
19 червня 2020 13:41
Рішення 7.pdf
19 червня 2020 13:41
Рішення 6.PDF
19 червня 2020 13:41
Протокол (2).PDF
19 червня 2020 13:41
Паспорт.PDF
19 червня 2020 13:41
Наказ (1).PDF
19 червня 2020 13:41
Ліцензія.PDF
19 червня 2020 13:41
Дозвіл.PDF
19 червня 2020 13:41
Витяг ПДВ.pdf
19 червня 2020 13:41
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 13:41
Довiдка_МТБ (pdf.io).pdf
19 червня 2020 13:41
Довідка ВПО.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РІО-Центр

ТОВ "ГРАНД-ГРУПП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕПЛОЕНЕРГОСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РІО-Центр
#25185957
Рішення скасоване 2 650 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:44
ТОВ "ГРАНД-ГРУПП"
#41710264
Рішення скасоване 2 650 173,60
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:44
ТОВ РІО-Центр
#25185957
Переможець 2 650 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РІО-Центр
#25185957
2 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 16:06
Кінець періоду оскарження: 11 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 11 вересня 2020 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: отримано листа від 06.07.2020р. №01-487 від ВП «Шахта 1-3 Новогродівська» в якому зазначено, що комісією було проведено детальну дефектовку котлів ДКВР №1 і №2. В результаті якої було складено розширене технічне завдання на підставі якого була збільшена калькуляція витрат, що тягне за собою збільшення очікуваної вартості закупівлі
Документи:
31 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:05
252-Протокол відміни торгів.pdf