Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
технічний нагляд за будівництвом об'єкту:"Ремонтно-реставраційні роботи пам'ятки архітектури місцевого значення ЗЗСО№87 імені Ірини Калинець Львівської міської ради на вул. Замарстинівській, 11 у м. Львові"
Очікувана вартість
162 775,00 UAH
UA-2020-05-27-007097-b ● 458a5081e9b844e98cf0210631b440c0
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Заклад загальної середньої освіти №87 Львівської міської ради імені Ірини Калинець |
Код ЄДРПОУ: | 23888672 |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Замарстинівська, 11 |
Контактна особа: |
Ібрагімова Наталія Ярославівна +380322358535 school87@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 16:27 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 16:27 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 15:40 |
Очікувана вартість: | 162 775,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 813,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
технічний нагляд за будівництвом об'єкту:"Ремонтно-реставраційні роботи пам'ятки архітектури місцевого значення ЗЗСО№87 імені Ірини Калинець Львівської міської ради на вул. Замарстинівській, 11 у м. Львові"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Замарстинівська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 16:23 |
Технічне завдання.doc | |
27 травня 2020 16:23 |
Форма договору для послуг технагляду_05.2020 р. _спрощена закупівля (3).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Які кваліфікаційні вимоги?
Дата подання: 27 травня 2020 21:06
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:32
Які кваліфікаційні вимоги та клас відповідальності обєкту?
Відповідь: СС 3
Інші документи
Дата подання: 29 травня 2020 09:43
Дата відповіді: 29 травня 2020 13:01
Доброго дня! Підкажіть, яку інформацію та документи необхідно подавати зі своєю пропозицією для участі у вашій спрощеній закупівлі? (Наприклад витяг, статут, довідки тощо).
Відповідь: Добрий день!
Необхідні документи:
1. Кваліфікаційний сертифікат "провідного інженера з тенагляду"
2. Бажані: підтвердження виконання подібної роботи на попередніх обєктах, відгук Замовника про надані послуги, показати наявність необхідного обладнання для виконання технічного нагляду....
3. При підписанні Договору: всі реєстраціні та ліцензійні документи..
Необхідні документи:
1. Кваліфікаційний сертифікат "провідного інженера з тенагляду"
2. Бажані: підтвердження виконання подібної роботи на попередніх обєктах, відгук Замовника про надані послуги, показати наявність необхідного обладнання для виконання технічного нагляду....
3. При підписанні Договору: всі реєстраціні та ліцензійні документи..
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-27-007097-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Яблонський Ігор Романович, Код ЄДРПОУ:2871307090
Дата подання: 15 червня 2020 22:47
Скарга, що стосуються прийнятих рішень або дій замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям,
ФОП «Яблонський І.Р.»
Телефон: (067-350-46-28) Email: (igorbud@ukr.net)
м.Львів
Вих. № 15/06/20 від 15.06.2020 р. Уповноваженій особі
Закладу загальної середньої освіти №87
Львівської міської ради імені Ірини Калинець
ЛИСТ-ОСКАРЖЕННЯ
Фізичною особою підприємцем Яблонським Ігорем Романовичем була надана тендерна пропозиція щодо здійснення технічного нагляду за виконанням ремонтно – реставраційних робіт по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури місцевого значення ЗЗСО № 87 імені Ірини Калинець Львівської міської ради на вул.Замарстинівській,11 (ох. № 2119) у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Дана пропозиція була відхилена, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель де наявні порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника. Реагуючи на вказані Вами підстави, зазначаю, наступне:
1. При поданні Пропозиції показник кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день визначався відповідно до ДСТУ БД.1.1.-7:2013 (зміна 3) від 24.09.2018 № 334 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». У додатках до Договору було запропоновано 84 людино/дні виходу на об’єкт для контролю. Також було чітко зазначено, що після завершення аукціону обсяг/кількість людино/днів та людино/місяців буде узгоджено із замовником з урахуванням договору підряду.
2. Щодо допущеної помилки в Додатку 1 до Договору повідомляю наступне, що в даному Календарному плані не було допущено помилки при розрахунку загальної вартості надання Послуги, оскільки не вказувався даний розрахунок.
Також, повідомляю, що в Додатку 4 вказано розрахунок загальної вартості надання Послуги.
Також, Специфікації надто невизначені, що дозволяє замовнику на власний розсуд вибрати підстави для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає встановленим технічним вимогам. Статтею 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що специфікації повинні бути достатньо конкретними.
Враховуючи, що аукціон відбувся і пропозиція фізичної особи підприємця Яблонського Ігоря Романовича за результатами аукціону на розгляді у сумі 60 021 грн 00 коп. є найкращою, пропоную до уваги для здійснення якісного контролю за ремонтними роботами – 132 людино/дні з наступним розрахунком:
Тому згідно ст 18 Закону України «Про публічні закупівлі» аргументація замовника мене не влаштує і вважаю її недостатньою, звертаюся до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності.
Додаток: розрахунок вартості надання послуг
№
з/п Назва послуг Один.
виміру
(людино-день /
людино-місяць) Обсяг Послуг
(людино-днів /
людино-місяців) Вартість
одного людино–дня/
людино–
місяця), грн.* Вартість послуг Виконавця,
грн. Інші підтверджені витрати, невраховані вартістю одного людино-дня/людино-місяця
(відрядження, витрати сторонніх організацій тощо)
грн. Загальна вартість Послуг за Договором, грн.
1. Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт. людино/
день людино/
день 454 грн.
00 коп. 60 021 грн.
00 коп 0 60 021 грн.
00 коп.
Всього: людино/
день людино/
день 454 грн.
00 коп. 60 021 грн.
00 коп 0 60 021 грн.
00 коп.
ПДВ 0%: 0 0 0 0 0 0
Всього з ПДВ: людино/
день людино/
день 454 грн.
00 коп. 60 021 грн.
00 коп 0 60 021 грн.
00 коп
ФОП «Яблонський І.Р.» ________________ Яблонський І.Р.
Розгорнути
Згорнути
Телефон: (067-350-46-28) Email: (igorbud@ukr.net)
м.Львів
Вих. № 15/06/20 від 15.06.2020 р. Уповноваженій особі
Закладу загальної середньої освіти №87
Львівської міської ради імені Ірини Калинець
ЛИСТ-ОСКАРЖЕННЯ
Фізичною особою підприємцем Яблонським Ігорем Романовичем була надана тендерна пропозиція щодо здійснення технічного нагляду за виконанням ремонтно – реставраційних робіт по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури місцевого значення ЗЗСО № 87 імені Ірини Калинець Львівської міської ради на вул.Замарстинівській,11 (ох. № 2119) у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Дана пропозиція була відхилена, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель де наявні порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника. Реагуючи на вказані Вами підстави, зазначаю, наступне:
1. При поданні Пропозиції показник кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день визначався відповідно до ДСТУ БД.1.1.-7:2013 (зміна 3) від 24.09.2018 № 334 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». У додатках до Договору було запропоновано 84 людино/дні виходу на об’єкт для контролю. Також було чітко зазначено, що після завершення аукціону обсяг/кількість людино/днів та людино/місяців буде узгоджено із замовником з урахуванням договору підряду.
2. Щодо допущеної помилки в Додатку 1 до Договору повідомляю наступне, що в даному Календарному плані не було допущено помилки при розрахунку загальної вартості надання Послуги, оскільки не вказувався даний розрахунок.
Також, повідомляю, що в Додатку 4 вказано розрахунок загальної вартості надання Послуги.
Також, Специфікації надто невизначені, що дозволяє замовнику на власний розсуд вибрати підстави для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає встановленим технічним вимогам. Статтею 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що специфікації повинні бути достатньо конкретними.
Враховуючи, що аукціон відбувся і пропозиція фізичної особи підприємця Яблонського Ігоря Романовича за результатами аукціону на розгляді у сумі 60 021 грн 00 коп. є найкращою, пропоную до уваги для здійснення якісного контролю за ремонтними роботами – 132 людино/дні з наступним розрахунком:
Тому згідно ст 18 Закону України «Про публічні закупівлі» аргументація замовника мене не влаштує і вважаю її недостатньою, звертаюся до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності.
Додаток: розрахунок вартості надання послуг
№
з/п Назва послуг Один.
виміру
(людино-день /
людино-місяць) Обсяг Послуг
(людино-днів /
людино-місяців) Вартість
одного людино–дня/
людино–
місяця), грн.* Вартість послуг Виконавця,
грн. Інші підтверджені витрати, невраховані вартістю одного людино-дня/людино-місяця
(відрядження, витрати сторонніх організацій тощо)
грн. Загальна вартість Послуг за Договором, грн.
1. Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт. людино/
день людино/
день 454 грн.
00 коп. 60 021 грн.
00 коп 0 60 021 грн.
00 коп.
Всього: людино/
день людино/
день 454 грн.
00 коп. 60 021 грн.
00 коп 0 60 021 грн.
00 коп.
ПДВ 0%: 0 0 0 0 0 0
Всього з ПДВ: людино/
день людино/
день 454 грн.
00 коп. 60 021 грн.
00 коп 0 60 021 грн.
00 коп
ФОП «Яблонський І.Р.» ________________ Яблонський І.Р.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 червня 2020 15:13
У звязку з допущеними помилками дана закупівля відміняється і буде оголошена повторно. При повторній публікації даної закупівлі не будуть вноситись ніякі зміни, тобто вимоги залишаються ті ж самі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2020 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЕМСІ І КОМПАНІЯ" |
115 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Яблонський Ігор Романович |
112 800,00
UAH з ПДВ
|
60 021,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бурдьо Михайло Леонтійович |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
65 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ |
142 430,00
UAH з ПДВ
|
69 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО СПАДЩИНИ" |
142 330,92
UAH з ПДВ
|
85 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
157 349,00
UAH з ПДВ
|
119 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЕМСІ І КОМПАНІЯ" #43181378 |
Відхилено |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 15:19
|
ФОП Бурдьо Михайло Леонтійович #2163908053 |
Очікує рішення |
65 000,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 15:21
|
ФОП Яблонський Ігор Романович #2871307090 |
Відхилено |
60 021,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 15:21
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 17 червня 2020 16:13 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
17 червня 2020 16:12
|
Електронний підпис |
17 червня 2020 16:11
|
протокол |