Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
284 085,00 UAH
UA-2020-05-27-006867-b 45f37e257d39469eb7ff13420c274e2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Петлюх

+380535555189 school1.mirgorod@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миргородська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 імені Панаса Мирного Миргородської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 23280485
Місцезнаходження: 37602, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Гоголя, 173/2
Контактна особа: Наталія Петлюх
+380535555189
school1.mirgorod@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 15:50
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2020 15:50
Початок аукціону: 15 червня 2020 12:46
Очікувана вартість: 284 085,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 420,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37602, Україна, Полтавська область, Миргород, вул.Гоголя, 173/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 16:11
ТД Ноутбуки ЗОШ№1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 27 травня 2020 17:34
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:42
Доброго дня! прохання прибрати дискримінаційні умови, а саме: тип накопичувача - "тільки SSD і не менше 256ГБ" згідно Наказу №1440 тип накопичувача: "об'єм HDD - не менше ніж 320 GB або SSD - не менше ніж 120 GB" Просимо змінити дану умову відповідно до Наказу МОН і не обмежувати конкуренті можливості постачальників. Тобто, розглядати пропозиції "об'єм HDD - не менше ніж 320 GB або SSD - не менше ніж 120 GB" Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Постачальнику, Тендерний комітет детально розглянув Ваше питання і вважає, що встановлені вимоги до типу накопичувача не є обмежувальними чи дискримінаційними. При виборі та затвердженні саме таких характеристик до типу накопичувача було враховано всі переваги та недоліки різних типів для забезпечення якісної і швидкої роботи у навчальному закладі, адже нашим предметом закупівлі є ноутбук. Цим самим ми не порушуємо норм Наказу МОН №1440 зі встановленими мінімальними характеристиками до комп’ютерного обладнання, а вибираємо оптимальні характеристики для забезпечення освітнього процесу у нашій школі. Ми врахуємо Ваші зауваження і пропозиції в подальшому. Дякуємо за звернення!)
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 28 травня 2020 10:39
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:43
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Постачальниу, доводимо до Вашого відома, що вимога про надання авторизаційного листа- підтвердження від виробника або його офіційного представника, дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні є дискримінаційною та неправомірною. Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами, які описані у вимозі, не мають. Згідно з політикою компаніі «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Крім того, продукція компанії «Майкрософт» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Більш детально про це на офіційній веб-сторінці: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase. Тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет і як наслідок безпідставно вимагати документи, які видані (підготовлені) не Учасником закупівлі, а його контрагентом. Тому, з огляду на вищезазначене, у складі тендерної пропозиції не вимагаємо авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft. Поставлені ноутбуки будуть перевірені на наявність оригінальних та належним чином ліцензованих операційних систем Microsoft Windows. Дякуємо за звернення!)
Тендер
Дата подання: 28 травня 2020 17:09
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:08
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня Учасник закупівлі! Чіткі умови щодо данного питання визначені у Додатку 2 Тендерної документації "Проєкт договору про закупілю" п.3.5 та у у Додатку 1 Тендерної документації "Технічні характеристики" п.5, а саме: Учасник за власний рахунок здійснює доставку, а так само забезпечує встановлення та підключення (введення в експлуатацію) відповідного комп’ютерного обладнання та супутніх до них програмних засобів згідно цієї закупівлі за адресою: 37602, Полтавська обл., місто Миргород, вул.Гоголя, будинок 173/2. Дякуємо за звернення!)
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-006867-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 27 травня 2020 17:23
Внесеня змін до ТД.
Шановний Замовник! Ретельно вивчивши тендерну документацію наполягаємо на внесення змін до тендерної документації «ДОДАТОК № 1 (Технічне завдання щодо предмету закупівл)». З метою запобігання закупівлі нелегального (не офіційно ввезеного) товару, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Для підтвердження легального походження запропонованого товару, Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора, наданий Учаснику закупівлі. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо гарантійного обслуговування.»
А також доповнити Тендерну документацію додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Доповнення тендерної документації даними вимогами допоможе Замовнику закупити якісний та легально ввезений товар
Дякуємо за відповідь!.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 12:41
Доброго дня! Шановний Постачальниу, доводимо до Вашого відома, що вимога про надання авторизаційного листа- підтвердження від виробника або його офіційного представника, дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні є дискримінаційною та неправомірною. Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами, які описані у вимозі, не мають. Згідно з політикою компаніі «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Крім того, продукція компанії «Майкрософт» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Більш детально про це на офіційній веб-сторінці: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase. Тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет і як наслідок безпідставно вимагати документи, які видані (підготовлені) не Учасником закупівлі, а його контрагентом. Тому, з огляду на вищезазначене, залишаємо не задовільненою вимогу щодо необхідності подання Учасником у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft. Поставлені ноубуки будуть перевірені на наявність оригінальних та належним чином ліцензованих операційних систем Microsoft Windows. Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-05-27-006867-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 19 червня 2020 13:12
Невідповідність вимогам
Доброго дня!
Рішення про про визнання переможцем ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" є незаконним та не обґрунтованим з наступних причин.
У технічних вимогах Замовником було встановлено наступну вимогу до операційної системи: попередньо встановлена виробником обладнання Windows 10. Натомість, ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", яке не є виробником нотбуків НР, запропоновано попередньо встановлену (НЕ ВИРОБНИКОМ) Windows 10 PRO UKR 64 bit OEM (FQC 08978). Підкреслюємо, що саме дана версія постачання операціної системи виробниками ноутбуків, у тому числі НР , на ноутбуки не встановлюється. Вона закуповується окремо та розрахована для самостійного встановлення постачальником (посередником) або кінцевим користувачем приладу. Але ніяк не виробником ноутбуків. Акцептувавши таку пропозицію, Замовник порушив інтереси інших учасників закупвлі, які пропонували техніку, що повністю відповідає вимогам. Те що запропонована модель ноутбуків Ноутбук HP 250 G7 (6MQ34EA) постачається виробником з операційною системою DOS, Замовник може переконатись самостійно. У численних відкритих інтернет джерелах це зазначено.
Крім цього, акцептувавши пропозицію даного учасника, Замовник із макимальнрою ймовірністю наражає себе на закупівлю неліцензійного (контрафактного) ПЗ, оскільки, на жаль, такі випадки мають місце і досить часто. Просимо замовника звернути увагу, що вартість запропонованої моделі ноутбука починається від 8199 грн.
https://hotline.ua/computer-noutbuki-netbuki/hp-250-g7-6mq34ea/prices/#cond_new/0
Собівартість від офіційних дистриб’юторів на таку модель не є нижчою за 8000 грн. Вартість операційної системи Windows 10 PRO UKR 64 bit OEM (FQC 08978) призначеної для самостійного встановлення починається від 4000грн без ПДВ:
https://hotline.ua/computer-programmnoe-obespechenie/microsoft-windows-10-professionalnaya-64-bit-ukrainskij-oem-versiya-dlya-sborschikov-fqc-0/prices/#cond_new/0
Собівартість від офіційних дистриб’юторів Microsoft на таке ПЗ не є нижчою за 3800 грн
Більше того, у випадку продажу у складі ноутбука згідно податкових вимог до вартості програмного забезпечення додається ПДВ. Отже, собівартість запропонованого ноутбука у вападку постачання йогоіз ліцензійним ПЗ не може бути нижчою за 12500 грн з ПДВ. У той же час, даний учасник пропонує ноутбук з ПЗ за 9 157,20 грн з ПДВ. Це аномально низька ціна. Замовник може зробити також висновки, врахувуючи вартості пропозицій інших учасників, які пропонували ноутбуки аналогічних конфігурацій із Windows 10 версії Home. Ноутбук ізтакою ОС у жодному разі не може коштувати дешевше, ніж ноутбук із Windows 10 Pro. При цьому не гарє ролі,ОС встановлена учасником чи виробником.
Вимагаємо скасувати незаконне рішення про визнання переможцем даного учасника, чим порушуються права інших учасників, та Замовник ризикує придбати неліцензійне ПЗ.
На майбутнє, перевірити ліцензійність ПЗ Замовник може, вимагаючи від постачальника надання не лише ліцензійної наклейки (COA) із 25-значним кодом активації, а й усього комплекту постачання ОЕМ ліцензії, до якого входить диск DVD із голографічним захистом, зовнішня упаковка від ліцензії, яка містить голографічну українську контрольну марку, що підтверджує «чистоту» походження ліцензії. А також вимагати від учасників авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора або партнера Microsoft, який засвідчує ліцензійність запропонованого ПЗ для даної закупівлі. Такі листи для участі в тендерах надаються без проблем.
Дякуємо за увагу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2020 13:45
Доброго дня! Шановний учаснику, Тендерний комітет детально розглянув Вашу вимогу щодо необґрунтованого і неправомірного визначення переможця закупівлі. Основною задачею тендерного комітету під час визначення переможця було вибрати постачальника ноутбуків, який відповідає всім кваліфікаційним критеріям та найбільше задовольняє заявленим технічним і якісним характеристикам ноутбуків. Крім того, школа є одержувачем бюджетних коштів і її головним завданням є раціональне використання таких коштів, отже необхідно також було обрати постачальника, який задовольняє всім критерієм і у якого найменша ціна. Тендерний комітет розглянув пропозицію ТОВ «БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС» і прийняв рішення укласти з даним учасником договір, оскільки він відповідає всім вимогам закупівлі. Щодо Вашого зауваження стосовно операційної системи, то Тендерний комітет вважає встановлення операційної системи учасником як еквівалент заявленій технічній вимозі, адже учасник запропонував встановлення ліцензійної Windows 10 PRO UKR 64 bit ОЕМ, що повністю підходить для закупівлі ноутбуків саме для школи. Поставлені ноутбуки будуть перевірені на наявність оригінальних та належним чином ліцензованих операційних систем Microsoft Windows. Є ряд ознак, за якими можливо перевірити ліцензійність операційних систем. Шановний Постачальнику, доводимо до Вашого відома, що вимога про надання авторизаційного листа- підтвердження від виробника або його офіційного представника, дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні є дискримінаційною та неправомірною. Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами, які описані у вимозі, не мають. Згідно з політикою компаніі «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Крім того, продукція компанії «Майкрософт» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Більш детально про це на офіційній веб-сторінці: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase. Крім того, сьогодні надійшов лист від переможця закупівлі, де він відмовляється від подальшого укладення договору про закупівлю. Рішенням Рішенням тендерного комітету було відхилено тендерну пропозицію переможця закупівлі і ми переходимо до розгляду тендерної наступного учасника. Дякуємо за звернення!)
Номер вимоги: UA-2020-05-27-006867-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3014604285
Дата подання: 30 червня 2020 04:14
пропозиція учасника ТОВ "АСАП ПРО" не відповідає умовам закупівлі.
Шановний Замовник, вимогами пункту 5.2 Частини 5 Розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації Замовника встановлено наступну вимогу до учасників:
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
«Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору* за 2020 рік та/або 2019 рік, або інші попередні роки в якій повинна бути зазначена інформація про обсяг товарів (у кількісному виразі)».

Всупереч даній вимозі – учасник ТОВ «АСАП ПРО» надав довідку у довільній формі № 02026090-003 від 12.06.2020 року в якій не зазначена інформація про обсяг товарів (у кількісному виразі).
Враховуючи дану інформацію довідка із чітко встановленими Замовником вимогами до даного документу відсутня у складі пропозиції даного учасника. Відповідно учасником ТОВ «АСАП ПРО» не підтверджено вимоги встановлені Замовником та статею16 (ст.17) Закону України «Про публічні закупівлі».
Зауважимо також, що практика рішень АМКУ щодо не подання всієї інформації, що вимагав Замовник до даної довідки не дивлячись на те, що інформація наявна і в самих копіях доданих договорів підтверджується подібними рішенням АМКУ, як приклад рішення АМКУ:
До Колегії АМКУ звернулось ТОВ «Житомироблпаливо», оскаржуючи порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі та неправомірне відхилення його пропозиції.

Скаржник, зокрема, зазначав, що однією з підстав відхилення його пропозиції стало те, що в довідці про виконання аналогічних договорів не зазначено дати укладання таких договорів. Товариство вказало лише роки виконання, оскільки у документації не передбачено, що дата укладання договорів повинна зазначатись у форматі: число, місяць, рік, і тому, вважає, що виконало умови документації належним чином.

З цього приводу Колегія АМКУ зазначила, що згідно з умовами документації для підтвердження кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів з датами укладення та сум договорів, тому пропозиція товариства не відповідала умовам документації в цій частині.
(джерело https://adslegal.com.ua/propoziciya-zhitomiroblpalivo-bula-pravomirno-vidxilena/ )

Відповідно, прошу переглянути та відхилити пропозицію даного учасника ТОВ «АСАП ПРО» як таку , що не відповідає ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;».
Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2020 15:52
Доброго дня! Шановний учаснику, Тендерний комітет детально розглянув Вашу вимогу щодо необґрунтованого і неправомірного визначення переможця закупівлі. Основною задачею тендерного комітету під час визначення переможця було вибрати постачальника ноутбуків, який відповідає всім кваліфікаційним критеріям та найбільше задовольняє заявленим технічним і якісним характеристикам ноутбуків. Крім того, школа є одержувачем бюджетних коштів і її головним завданням є раціональне використання таких коштів, отже необхідно також було обрати постачальника, який задовольняє всім критерієм і у якого найменша ціна товару. Тендерний комітет розглянув пропозицію ТОВ «АСАП ПРО» і прийняв рішення укласти з даним учасником договір, оскільки він відповідає всім вимогам закупівлі. Щодо Вашого зауваження щодо відсутності у довідці про кваліфікаційні критерії інформації про кількість проданого товару по аналогічним договорам, то Тендерний комітет прийняв це до уваги і вважає, шо це є несуттєвою формальною помилкою, адже учасник зазначив у довідці відповідну графу, але не вніс кількісні дані, проте учасник підкріпив завірені копії аналогічних виконаних договорів, накладних, листів-відгуків, де можна чітко побачити кількісний обсяг реалізованого товару. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів.pdf» містить інформацію у повному обсязі, а саме: вищезазначена довідка надана Учасником ТОВ «АСАП ПРО» складається з 26 (двадцять шість) сторінок і подана одним файлом (одним цілим). Враховуючи те, що було встановлено вимогу – «довідка у довільній формі» Учасник ТОВ «АСАП ПРО» надав інформацію у повному обсязі у довільній формі (об’єднавши всі данні однією довідкою із 26 (двадцять шість) сторінок). Крім того, по новому Закону «Про публічні закупівлі», якщо б Тендерний комітет вважав цю несуттєву помилку невідповідністю тендерної документації, то він би звернувся до учасника, щоб той на протязі 24 годин виправив цей недолік. Більш детально, які помилки вважаються формальними (несуттєвими) зазначено у Розділі V п.2 тендерної документації. Тому Тендерний комітет не вважає Ваше зауваження невідповідністю підготовленої довідки до тендерної документації, адже всі критерії та технічні і якісні характеристики відповідають заявленим вимогам. Тому змінювати своє рішення щодо визначення переможця Тендерний комітет не буде. Дякуємо за звернення і в подальшому ми врахуємо ці зауваження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 228 930,00
UAH з ПДВ
228 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО" 237 000,00
UAH з ПДВ
234 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна 279 000,00
UAH з ПДВ
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 247 350,00
UAH з ПДВ
243 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 254 190,00
UAH з ПДВ
245 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Сорокін Олег Станіславович" 253 875,00
UAH з ПДВ
253 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" 269 527,50
UAH з ПДВ
269 527,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 11:10
Лист про відмову.pdf
22 червня 2020 10:58
Лист про відмову.pdf
14 червня 2020 14:21
Ст. 16.zip
14 червня 2020 13:35
Електронний підпис
14 червня 2020 13:31
Гарантійний лист.pdf
14 червня 2020 13:31
4AA7-4136RUE.pdf
14 червня 2020 13:31
250 G7 HP.pdf
14 червня 2020 13:31
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 червня 2020 13:31
Порівняльна таблиця.pdf
14 червня 2020 13:31
Істотні умови.pdf
14 червня 2020 13:31
проект договору _3_.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 18:00
Електронний підпис
03 липня 2020 17:59
Довідка МВС від 03.07.20.pdf
03 липня 2020 17:59
Dovidka_20185495780870497658.pdf.p7s
02 липня 2020 16:54
Електронний підпис
01 липня 2020 17:44
Електронний підпис
12 червня 2020 20:56
Електронний підпис
12 червня 2020 20:56
Dovidka_20141660270400137319.pdf.p7s
12 червня 2020 20:56
Довідка з ДФС від 27.05.20.pdf
12 червня 2020 20:56
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2020 20:56
Паспорт на ноутбук.pdf
12 червня 2020 20:56
Виписка.pdf
12 червня 2020 20:56
Порівняльна таблиця.pdf
12 червня 2020 20:56
Довідка МТБ.pdf
12 червня 2020 20:56
Статут Асап Про.pdf
12 червня 2020 20:55
Довідка МВС від 26.05.20.pdf
12 червня 2020 20:55
Фінансова звітність.pdf
12 червня 2020 20:55
Витяг з ЭДР 28.05.2020.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 13:16
Електронний підпис
13 червня 2020 13:14
Цінова пропозиція.pdf
13 червня 2020 13:14
Технічні вимоги.pdf
13 червня 2020 13:14
Проект договору.pdf
13 червня 2020 13:14
Паспорт-код.pdf
13 червня 2020 13:14
Листи та довідки.pdf
13 червня 2020 13:14
Лист-гарантія.pdf
13 червня 2020 13:14
Звіт 2019.pdf
13 червня 2020 13:14
Довідка_рахунок_банк.pdf
13 червня 2020 13:14
Гарантійний лист.pdf
13 червня 2020 13:14
Витяг2.pdf
13 червня 2020 13:14
Витяг.PDF
13 червня 2020 13:14
Виписка.pdf
13 червня 2020 13:14
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 16:55
Електронний підпис
12 червня 2020 16:52
Проект договру.pdf
12 червня 2020 16:52
технічні вимоги.zip

Публічні документи

14 червня 2020 13:12
Електронний підпис
14 червня 2020 13:11
технічна документація.pdf
14 червня 2020 13:11
документи за вимогою.pdf
14 червня 2020 13:11
таблиця відповідності.pdf
14 червня 2020 13:11
технічна специфікація.pdf

Публічні документи

14 червня 2020 15:31
Електронний підпис
14 червня 2020 15:28
податкова декларація.pdf
14 червня 2020 15:14
Довідка ст_17 (3)-1.pdf
14 червня 2020 15:14
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 червня 2020 15:14
тех_характеристики.pdf
14 червня 2020 15:14
Працівники та досвід.pdf
14 червня 2020 15:14
ДОГОВІР ноутбуки.pdf
14 червня 2020 15:14
Довідка сертифікація_.pdf
14 червня 2020 15:14
Довідка ліцензування.pdf
14 червня 2020 15:14
Гарантійний талон.pdf
14 червня 2020 15:14
Гарантійний лист_-1.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 12:38
Електронний підпис
12 червня 2020 12:19
Цінова пропозиція.PDF
12 червня 2020 12:19
Стастуні документи.PDF
12 червня 2020 12:19
Інші довідки.PDF
12 червня 2020 12:19
Технічна частина.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "АСАП ПРО"

ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ФОП "Сорокін Олег Станіславович"

ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Рішення скасоване 228 930,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 13:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Відхилено 228 930,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 13:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО"
#42900774
Переможець 234 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:30

Документи

22 червня 2020 13:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО"
#42900774
234 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 09:11
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 10:29
Договір №14 (Ноутбуки).pdf укладений
14 липня 2020 10:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 234 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 000,00 UAH)